-
απολυτο δικιο!
φανταζομαι οτι ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες που βγαζουν τετοιου ειδους αυτοκινητα με τετοια ζαντολαστιχα εχουν σαν πρωτυπα τους δρομους της ελλαδος που ειναι τα μαυρα τους τα χαλια, ε ?
Επισης χωρις παρεξηγησηΕμενα η γνωμη μου ειναι αφηστε το παιδι να βαλει οτι γουσταρει! αφου το εχει παρει αποφαση και δεν τον ενδιαφερει να σκασει εναμισο χιλιαρικο...
Ο δικος μου ο προβληματισμος ειναι οτι με τετοιες ζαντες θα φαινεται το δισκοφρενο μπροστα σαν πιατακι καφε και τα ταμπουρα πισω θα ειναι .. αστο καλυτερα....
-
Oι ζάντες από 40 και κάτω υπάρχουν αλλά απευθύνονται σε άλλους δρόμους πχ Γερμανικών ή Ιταλικών προδιαγραφών και όχι στα σπαστήρια της Ελλάδας που κάποιοι μιζαδόροι αφού πρώτα τα παραλλάβουν στη συνέχεια τα βαφτίζουν δρόμους. Προσωπικά σε αυτοκίνητο με 190 άλογα και όχι 75 αναβάθμισα τις ζάντες άπό 16 σε 17 με 40αρι λάστιχο και το μετάνιωσα πικρά αφού αναγκάστηκα 2 φορές να επισκεφτώ τον ειδικό για ισιωμα μετά από λακουβα. Κόστος 100€ η επισκευή κάθε φορά. Τελικά ξαναέβαλα τις 16αρες και βρήκα την υγεια μου. Η επιλογή βέβαια είναι δική σου αλλά δε σου προτείνω αυτή τη διάσταση. Κοίτα κάτι σε 15αρες όπως προτείνουν όλοι.
-
Δέν φαντάζομαι να πιστεύεις ότι τα κατασκευάσανε και τα πουλάνε πιστευώντας ότι δεν θα πέσουν ποτέ σε λακούβα? Λακούβες υπάρχουν παντού όχι όμως με τη συχνότηατα που βρίσκονται στην Ελλάδα.
Εμενα η γνωμη μου ειναι αφηστε το παιδι να βαλει οτι γουσταρει! αφου το εχει παρει αποφαση και δεν τον ενδιαφερει να σκασει εναμισο χιλιαρικο...
Σε αυτό συμφωνώ, πρέπει να βάλει ότι γουστάρει.
Η επιλογή βέβαια είναι δική σου αλλά δε σου προτείνω αυτή τη διάσταση. Κοίτα κάτι σε 15αρες όπως προτείνουν όλοι.
ή και 16άρες.
-
ρε παιδια, μην μπερδευετε το 40αρι της M3. Γιατι αλλο 245/40 ή 225/40 (δεν ξερω τι φαρδος εχουν τα ελαστικα της Μ3) και αλλο 195/40
το 195/40 ειναι σαφως πιο χαμηλοπροφηλο απο το 225/40. επισης το 195/50/15 εχει σαφως πολυ μικροτερο κυκλο απο το 195/40/17εγω ειχα 195/50/15 και εβαλα 195/45/16. η διασταση αυτη εχει μεγαλητερη διαμετρο και μεγαλωσε πολυ το βημα μου. με αποτελεσμα να αργει να φτασει στον κοφτη πολυ. το αυτοκινητο εχει κοψει πολυ. το εχω μετανιωσει εν μερη που το εκανα γιατι με 100+ αλογακια οι 16αρες ζοριζουν πολυ το αυτοκινητο.
και το ξαναλεω, μην μπερδευετε το 195/40 με το 245/40 για παραδειγμα
-
Ο χρήστης DRAKE (ÊõñéÜêïò) έγραψε:
Kosei ìå Pirelli P Zero Nero 1500€. Ôá ßäéá áêñéâþò ìå 195/45/16... 1000€. Çëßèéá åñþôçóç: Áí ðÜù óéãÜ óéãÜ íá êáâáëÞóù ôï ðåæïäñüìéï ãéáôß èá Ý÷ù ðñüâëçìá êáé ôß áêñéâþò; Äåí ôï êÜíù ðïëý óõ÷íÜ áëëÜ êáììéÜ öïñá ôï ìÞíá áí äå âñù ðáñêÜñéóìá 'íïñìáë' áíáãêÜæïìáé êáé ôï áíåâÜæù üðïõ âïëåýåé (üðùò üëïé ) Þ óå ìéá áëÜíá ðïõ üìùò Ý÷åé 'ñÜìðá'Äåí ðñüëáâá íá óïõ áðáíôÞóù ÷èÝò .....ïé Kosei ðïõ áíáöÝñåéò åßíáé ïé Ñ1??Áí áõôÝò ôüôå ðÜóï ......
ÁðëÜ ìå 195/55-15 êáé áíôßóôïé÷çò êáôçãïñßáò ëÜóôé÷ï 850€ êáé åßìáé êáé 1600áñçò . ÔÝôïéá ëáóôé÷á 195/40-17 äåí âãáßíïõí ìå äÝéêôåò êÜôù ôïõ Ç ðïõ óçìáßíåé åþò 210 ÷ëì üðåñ óçìáßíåé üôé ãéá íá æåóôáèïýí êáé íá áðïäþóïõí èá ÷ñåéáóôåß ðïëý óêßóéìï (ìéá Ì3 ìðïñåß íá ôá æåóôÜíåé óå äåýôåñá -343 áëüãáôá 1,5 ôüíïò) ôþñá áí ôï 206 1,4 (75Üëïãá -950 êéëÜ)êáôáöÝñíåé êÜôé ôÝôïéï áõôü èá ôï ìÜèåéò óôçí ðïñåßá Ïðüôå ìÝ÷ñé íá æåóôáèåß èá êÜíåéò äýï ãýñïõò ôçí ÁèÞíá Þ èá ðåôÜãåóáé ìÝ÷ñé ôï ËïõôñÜêé áëëßùò ãëõóôñßìáôá êáé ìðëïêáñßóìáôá åí áöèïíßá óå áðëÝò ìåôáêéíÞóåéò .Ìçí ðáñáîåíåõôåßò áí óå ðåñíÜíå ôá áðëÜ 1,4 áðï ðÜíù áõôïß èá ôá Ý÷ïõí æåóôÜ ôá ëáóôé÷á óôçí óùóôÞ èåñìïêñáóßá ëåéôïõñãßáò êáé äåí èá öïâïýíôáé êáé ðïëý ôéò áíùìáëßåò
Áí ôï êÜíåéò ãéá áíáíÝùóç ôçò åìöÜíéóçò ñß÷ôá êáëýôåñá óå Ýíá ç÷ïóýóôçìá (Ý÷ïõìå ìéá ì@@@êéá ) Þ óå êáíá äåñìÜôéíï óÜëüíé íá ôï ÷áßñåóáé åóý êáé ü÷é ïé áð'Ýîù.Áí ôï êÜíåéò ãéá âåëôßùóç óõìðåñéöïñÜò âÜëå áìïñôéóåñ /åëáôÞñéá áíôéóôñåðôéêç áðï 1.6XS ,áåñéæüìåíá 256÷éë(ôïõ Ñáëëý) Ýíáí Üîïíá ðßóù áðï 1,6( ìå äßóêïõòñÜâäïõò óôñÝøçò,áíôéóôñåðôéêÞ) êáé áõôÜ ðïõ èá óïõ ìåßíïõí
ãéáôß 1500€ åßíáé áõôÜ ´!Èá óïõ ìåßíïõí! êÜíôá âåíæßíåò .....Ôþñá ðïõ ôï êáëïóêÝöôïìáé êáé óùëçíÜêéá õøçëÞò ðßåóçò âÜæåéò
ÔåóðÜ áðüøåéò ðùñùìÝíïõ 206Üñç
**Ç áðüöáóç óôçí ôåëéêÞ åßíáé äéêÞ óïõ ** -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Αν το κάνεις για βελτίωση συμπεριφοράς βάλε αμορτισερ /ελατήρια αντιστρεπτικη απο 1.6XS ,αεριζόμενα 256χιλ(του Ραλλύ) έναν άξονα πίσω απο 1,6( με δίσκουςράβδους στρέψης,αντιστρεπτική) και αυτά που θα σου μείνουν
.....
**Η απόφαση στην τελική είναι δική σου **σωστος ο παιχτης!
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Kosei με Pirelli P Zero Nero 1500€. Τα ίδια ακριβώς με 195/45/16... 1000€. Ηλίθια ερώτηση: Αν πάω σιγά σιγά να καβαλήσω το πεζοδρόμιο γιατί θα έχω πρόβλημα και τί ακριβώς; Δεν το κάνω πολύ συχνά αλλά καμμιά φορα το μήνα αν δε βρω παρκάρισμα 'νορμαλ' αναγκάζομαι και το ανεβάζω όπου βολεύει (όπως όλοι ) ή σε μια αλάνα που όμως έχει 'ράμπα'
Δεν πρόλαβα να σου απαντήσω χθές .....οι Kosei που αναφέρεις είναι οι Ρ1??Αν αυτές τότε πάσο ......
Απλά με 195/55-15 και αντίστοιχης κατηγορίας λάστιχο 850€ και είμαι και 1600αρης . Τέτοια λαστιχα 195/40-17 δεν βγαίνουν με δέικτες κάτω του Η που σημαίνει εώς 210 χλμ όπερ σημαίνει ότι για να ζεσταθούν και να αποδώσουν θα χρειαστεί πολύ σκίσιμο (μια Μ3 μπορεί να τα ζεστάνει σε δεύτερα -343 αλόγατα 1,5 τόνος) τώρα αν το 206 1,4 (75άλογα -950 κιλά)καταφέρνει κάτι τέτοιο αυτό θα το μάθεις στην πορεία Οπότε μέχρι να ζεσταθεί θα κάνεις δύο γύρους την Αθήνα ή θα πετάγεσαι μέχρι το Λουτράκι αλλίως γλυστρίματα και μπλοκαρίσματα εν αφθονία σε απλές μετακινήσεις .Μην παραξενευτείς αν σε περνάνε τα απλά 1,4 απο πάνω αυτοί θα τα έχουν ζεστά τα λαστιχα στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας και δεν θα φοβούνται και πολύ τις ανωμαλίες
Αν το κάνεις για ανανέωση της εμφάνισης ρίχτα καλύτερα σε ένα ηχοσύστημα (έχουμε μια μ@@@κια ) ή σε κανα δερμάτινο σάλόνι να το χαίρεσαι εσύ και όχι οι απ'έξω.Αν το κάνεις για βελτίωση συμπεριφοράς βάλε αμορτισερ /ελατήρια αντιστρεπτικη απο 1.6XS ,αεριζόμενα 256χιλ(του Ραλλύ) έναν άξονα πίσω απο 1,6( με δίσκουςράβδους στρέψης,αντιστρεπτική) και αυτά που θα σου μείνουν
γιατί 1500€ είναι αυτά ΄!Θα σου μείνουν! κάντα βενζίνες .....Τώρα που το καλοσκέφτομαι και σωληνάκια υψηλής πίεσης βάζεις
Τεσπά απόψεις πωρωμένου 206άρη
**Η απόφαση στην τελική είναι δική σου **Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις πολλές απόψεις.Είδωμεν..
-
Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
ρε παιδια, μην μπερδευετε το 40αρι της M3. Γιατι αλλο 245/40 ή 225/40 (δεν ξερω τι φαρδος εχουν τα ελαστικα της Μ3) και αλλο 195/40
το 195/40 ειναι σαφως πιο χαμηλοπροφηλο απο το 225/40. επισης το 195/50/15 εχει σαφως πολυ μικροτερο κυκλο απο το 195/40/17εγω ειχα 195/50/15 και εβαλα 195/45/16. η διασταση αυτη εχει μεγαλητερη διαμετρο και μεγαλωσε πολυ το βημα μου. με αποτελεσμα να αργει να φτασει στον κοφτη πολυ. το αυτοκινητο εχει κοψει πολυ. το εχω μετανιωσει εν μερη που το εκανα γιατι με 100+ αλογακια οι 16αρες ζοριζουν πολυ το αυτοκινητο.
και το ξαναλεω, μην μπερδευετε το 195/40 με το 245/40 για παραδειγμα
Ακριβώς, το ύψος του πλαϊνού είναι:
195 Χ 50% = 98 χιλιοστά (195/50/--)
195 Χ 45% = 88 χιλιοστά (195/45/--)
195 Χ 40% = 78 χιλιοστά (195/40/--)
245 Χ 40% = 98 χιλιοστά (245/40/--)Το ύψος του τροχού (σε χιλιοστά) είναι:
2 φορές το ύψος του πλαϊνού του ελαστικού + διάμετρος ζάντας Χ 25,4Υπάρχουν μικροδιαφορές σε διαφορετικούς κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Υπάρχουν μικροδιαφορές σε διαφορετικούς κατασκευαστές.Όντως, μερικοί κατασκευαστές αναφέρουν την ακριβή περιφέρεια (συχνά με τη μορφή περιστροφών αν μονάδα μήκους, πχ τόσες στροφές ανά μίλι) και είναι ενδιαφέρον ότι υπάρχει διαφορά ακόμα και από μοντέλο σε μοντέλο ίδιας διάστασης του ίδιου κατασκευαστή.....!
Επίσης η πραγματική περιφέρεια πρακτικά είναι γύρω στο 2,5% λιγότερο από τους παραπάνω υπολογισμούς.
Έχει σημασία να είναι καλά φουσκωμένο το λάστιχο για να μειώνεται η καταπόνησή του σε λακούβες και πεζοδρόμια. Τότε οι ζημιές είναι λιγότερο συχνές. Το κακό είναι ότι όσο πιο χαμηλού προφίλ είναι τόσο λιγότερο φαίνεται με το μάτι αν έχει χάσει πίεση.... οπότε πρέπει προληπτικά να ελέγχουμε συχνά. -
Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
Τι γνώμη έχετε για τη συγκεκριμένη διάσταση; Η διάμετρος του ελαστικού είναι ίδια με την εργοστασιακή 175/65/14, το φάρδος δεν είναι ιδιαίτερα υπερβολικό και δεν πιστεύω να μεγαλώσει πολύ το βάρος. Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;Αγαπητέ Κυριάκο,
σου συνιστώ να βάλεις (κατά σειρά προτεραιότητας):
- 185/60-14 (υπάρχει σε Michelin Exalto II, και φαντάζομαι και σ'άλλες εταιρείες)
- 205/55-15 (υπάρχει σε Michelin Exalto II, και φαντάζομαι και σ'άλλες εταιρείες)
Όχι 16άρες ή 17άρες ζάντες & λάστιχα για 75 ίππους. Υπολόγισε μόνο το παραπάνω βάρος και το υπερβολικά παραπάνω κόστος για τα ζαντολάστιχα και κρίνε μόνος σου!
Το αυτοκίνητό μου έχει 180 ίππους, και έχω 16άρες ζάντες. Έκανα έρευνα αγοράς για 17άρια ζαντολάστιχα αλλά αφενός δεν αξίζει λόγω κόστους (€1300-€1500) ενώ δεν κερδίζεις ιδιαιτέρως σε αίσθηση & απόδοση!
Περί ορέξεως βέβαια..... !
Υ.Γ. Αν είχα 75 ίππους και €1500 για ξόδεμα θα έψαχνα για μια light αναβάθμιση της ιπποδύναμης (8 ίππους στην περίπτωσή σου) και φαρδύτερα 14άρια λάστιχα.
-
Αν τελικά βάλεις τα 17άρια, βάλε και μία φωτογραφία του αυτοκινήτου σου σε αυτό το τόπικ: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 82&start=0
-
Μόλις ξεθάφτηκε ένα topic που είχε 'ερημώσει' πάνω από 1 χρόνο πριν, και δεν ξέρω τί νόημα έχει πλεον η συζήτηση.
Πάντως επί της ουσίας...
Ο χρήστης treasure έγραψε:
- 185/60-14 (υπάρχει σε Michelin Exalto II, και φαντάζομαι και σ'άλλες εταιρείες)
- 205/55-15 (υπάρχει σε Michelin Exalto II, και φαντάζομαι και σ'άλλες εταιρείες)
...φίλε treasure, αν βέλει κάποιος 205/55/15 στο 1400άρι 206 δε θα μπορεί να φορτώσει ούτε... την 3η!
Μάλλον 185/55/15 ή 195/50/15 ήθελες να πεις, που είναι οι σωστές διαστάσεις για μετάβαση σε 15άρα ζάντα.
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Τι γνώμη έχετε για τη συγκεκριμένη διάσταση; Η διάμετρος του ελαστικού είναι ίδια με την εργοστασιακή 175/65/14, το φάρδος δεν είναι ιδιαίτερα υπερβολικό και δεν πιστεύω να μεγαλώσει πολύ το βάρος. Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;
Αγαπητέ Κυριάκο,
σου συνιστώ να βάλεις (κατά σειρά προτεραιότητας):
- 185/60-14 (υπάρχει σε Michelin Exalto II, και φαντάζομαι και σ'άλλες εταιρείες)
- 205/55-15 (υπάρχει σε Michelin Exalto II, και φαντάζομαι και σ'άλλες εταιρείες)
Όχι 16άρες ή 17άρες ζάντες & λάστιχα για 75 ίππους. Υπολόγισε μόνο το παραπάνω βάρος και το υπερβολικά παραπάνω κόστος για τα ζαντολάστιχα και κρίνε μόνος σου!
Το αυτοκίνητό μου έχει 180 ίππους, και έχω 16άρες ζάντες. Έκανα έρευνα αγοράς για 17άρια ζαντολάστιχα αλλά αφενός δεν αξίζει λόγω κόστους (
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Μόλις ξεθάφτηκε ένα topic που είχε 'ερημώσει' πάνω από 1 χρόνο πριν, και δεν ξέρω τί νόημα έχει πλεον η συζήτηση. :Φίλοι Alex_Design και Geko,
ειλικρινά δεν πρόσεξα την ημερομηνία του τελευταίου ποσταρίσματος οπότε το 'ξεθάψιμο' ήταν τελικά ένα απρόοπτο!
Πάντως επί της ουσίας...
- 185/60-14 (υπάρχει σε Michelin Exalto II, και φαντάζομαι και σ'άλλες εταιρείες)
- 205/55-15 (υπάρχει σε Michelin Exalto II, και φαντάζομαι και σ'άλλες εταιρείες)
...φίλε treasure, αν βέλει κάποιος 205/55/15 στο 1400άρι 206 δε θα μπορεί να φορτώσει ούτε... την 3η!
Μάλλον 185/55/15 ή 195/50/15 ήθελες να πεις, που είναι οι σωστές διαστάσεις για μετάβαση σε 15άρα ζάντα.
Η άποψη που έδωσα στον φίλο που ήθελε να βάλει 17άρες ήταν σχετική. Δηλαδή, από το να βάλει 17άρες είναι σαφώς καλύτερα να βάλει 15άρες. Πιθανότατα να έχεις δίκιο και να μην τραβάεί ούτε και μ'αυτή τη διάσταση. Επιμένω πάντως για την ορθότητα της πρώτης μου επιλογής αναφορικά με τη διάσταση 185/60-14 και πιστεύω ότι αποτελεί χρυσή τομή στην περίπτωση που κάποιος δεν θέλει να αλλάξει ζάντες σε ένα αυτοκίνητο 75 ίππων.
...Τελικά, θα έλεγα ότι 'ξαναζεστάθηκε' αυτό το post.
195/40/17 σε 206 Qsilver 75ps