-
Καλησπέρα
Με μεγάλη μου έκπληξη είδα την κάλπη πού στήθηκε στήν κεντρική ιστοσελίδα τών 4τροχών με το να μπαίνουν η νά μήν μπαίνουν τα τζίπ
στό κέντρο.
Δέν ξέρω εάν ξεκίνησε γιά ανέκδοτο,αλλά κάθε μέρα βομβαρδιζόμαστε
από ανοησίες,δέν είναι ανάγκη να τις βλέπουμε και εδώ!!
Η προσωπική μου άποψη είναι ας εφαρμόση η πολιτεία τούς νόμους που
έχει,και μετά να ρίχνει το ανάθεμα μία στα τζίπ,μία στα φορτηγά,μία στά
ταξί,ιχ,μηχανάκια,κλπ κλπ........
Ευχαριστώ -
Καλησπέρα
Με μεγάλη μου έκπληξη είδα την κάλπη πού στήθηκε στήν κεντρική ιστοσελίδα τών 4τροχών με το να μπαίνουν η νά μήν μπαίνουν τα τζίπ
στό κέντρο.
Δέν ξέρω εάν ξεκίνησε γιά ανέκδοτο,αλλά κάθε μέρα βομβαρδιζόμαστε
από ανοησίες,δέν είναι ανάγκη να τις βλέπουμε και εδώ!!
Η προσωπική μου άποψη είναι ας εφαρμόση η πολιτεία τούς νόμους που
έχει,και μετά να ρίχνει το ανάθεμα μία στα τζίπ,μία στα φορτηγά,μία στά
ταξί,ιχ,μηχανάκια,κλπ κλπ........
Ευχαριστώ -
Καλησπέρα
Με μεγάλη μου έκπληξη είδα την κάλπη πού στήθηκε στήν κεντρική ιστοσελίδα τών 4τροχών με το να μπαίνουν η νά μήν μπαίνουν τα τζίπ
στό κέντρο.
Δέν ξέρω εάν ξεκίνησε γιά ανέκδοτο,αλλά κάθε μέρα βομβαρδιζόμαστε
από ανοησίες,δέν είναι ανάγκη να τις βλέπουμε και εδώ!!
Η προσωπική μου άποψη είναι ας εφαρμόση η πολιτεία τούς νόμους που
έχει,και μετά να ρίχνει το ανάθεμα μία στα τζίπ,μία στα φορτηγά,μία στά
ταξί,ιχ,μηχανάκια,κλπ κλπ........
Ευχαριστώ -
Μεγαλύτερη έκπληξη έρχεται και από τις μέχρι στιγμής ψήφους.
Προσωπικά αδιαφορώ για το κέντρο αφού μόνο τα νεύρα μου καταφέρνει και τσαλακώνει, μα πρέπει να ευχαριστήσω και όσους με διώχνουν απ αυτό.
Ετσι για την Κυριακή που έχει παιχνίδι στο Ελληνικό, για να μην περάσω από το κέντρο θα πάω Πατήσια-Ραφήνα-Ανδρο-Λαύριο-Παραλιακή-Ελληνικό. -
Πρώτα από όλα να τονίσω ότι δε ξέρω αν έχει σχολιασθεί το θέμα σε άλλο τόπικ, οπότε αν έχει γίνει, παρακαλώ να μεταφερθεί το ποστ μου εκεί.
Επίσης να πω ότι δε ξέρω αν έχει αποφασισθεί κάτι τέτοιο και από ποιους...
Δηλαδή αν αποφασίστηκε να μην μπαίνουν SUV στο κέντρο, και τί ορίζεται ως κέντρο και ποιος το αποφάσισε....
(αν και επειδή στην Ελλάδα έχουμε και αυτό το ΣτΕ, μια τέτοια απόφαση δε μου φαίνεται ότι μπορεί να σταθεί εύκολα...)Το να απαγορεύσεις τα SUV από το κέντρο της Αθήνας είναι μια από τις μεγαλύτερες πατάτες που έχω ακούσει ποτέ μου.
Γενικά τα SUV δε μπορεί κάποιος να υποστηρίξει ότι καίνε περισσότερη βενίζνη, ότι βγάζουν περισσότερους ρύπους, ότι είναι πιο δύσκολα στο παρκάρισμα κοκ από το μέσο όρο των υπολοίπων αυτοκινήτων.
Είναι πιο δύσκολη μια X5 από μια 5άρα BMW?
Είναι πιο δύσκολο το LandCruiser από ένα S80?
Είναι πιο δύσκολο FreeLander από ένα Mazda 6 ?
Το να απαγορεύσεις τα SUV λόγω μήκους είναι ηλίθιο γιατί κυκλοφορούν πολλά εξίσου (ή σχεδόν) μακριά αυτοκίνητα.
Το να τα απογορεύσιες λόγω ρύπων είναι εξίσουν ηλίθιο, γιατί ο μέσος όρος των SUV δε ρυπαίνει περισσότερο από εκείνο των κανονικώνΤο να απαγορεύσεις τη χρήση των SUV και μάλιστα των φτηνών SUV θα δημιουργήσει πρόβλημα στους ιδιοκτήτες τους, που πιθανόν δεν έχουν άλλο αυτοκίνητο
Το να απαγορεύσεις τη χρήση των ακριβών SUV, αν ο κάτοχος δεν έχει άλλο, τον οδηγείς να αγοράσει ένα μικρό άλλο και να επιβαρύνει την Αθήνα με +1 αυτοκίνητο....
Το να απαγορεύσεις τα ακριβά σε βάρος των φτηνών δε γίνεται!Γενικά η απαγόρευση SUV είναι αυστηρά ηλίθια και σπασμωδική κίνηση ενός κράτους που πληρώνει τρελά λεφτά σε άχρηστες μελέτες ή δε πληρώνει τίποτα για να πληρώσει τρελά λεφτά σε μια άχρηση απόφαση που μετά θα αναγκαστεί να πάρει πίσω....
Αφήστε που οι περισσότεροι με ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ SUV δε τα χρησιμοποιούν για το κέντρο της Αθήνας.... Το να βλέπεις ένα Καγιέν Τούρμπο στο κέντρο, ή ένα θηριώδες LandCruiser που καίνει 800λίτρα το δευτερόλεπτο κολλημένα στο φανάρι δεν είναι συνηθισμένο θέαμα ή τουλάχιστον δεν είναι αντιπροσωπευτικό...
η πλειοψηφία των κατόχων ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ και ΑΚΡΙΒΩΝ SUV δε θα τα κατεβάσουν εύκολα κέντρο....περισσότερο Κηφισιά τα βλέπεις και άντε και κανένα Κολωνάκι από τους μόνιμους κατοίκους...
Ή παρκαρισμένα στο Ψυρρή ή έξω από κανένα κλαμπ το βράδυ....Ας περάσεις από έλεγχο όλα τα ταξί και φορτηγά και λεωφορεία και αυτοκίνητα με χαλασμένο καταλύτη που βγάζουν από πίσω ηφαιστιακό καπνό και μετά συζητάμε για ο,τιδήποτε άλλο...
Ας μου δείξει κάποιος την σοβαρή μελέτη στατιστική και συγκοινωνιακή στην οποία θα στηριχτεί η απόφαση για απαγόρευση SUV και θα πάω πάσο..
Μέχρι τότε η περιορισμένη μου λογική μιλάει για βλακο-αποφάσεις...
το μόνο μια τέτοια απόφαση που μπορεί να πετύχει είναι κάποιοι με κάποιο τρόπο να φάνε μερικά $$ και από την άλλη οι γκρινιάριδες να βρουν θέμα και οι ζηλιάρηδες χαρά...
Καλό Χειμώνα κιόλας! -
Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
Πρώτα από όλα να τονίσω ότι δε ξέρω αν έχει σχολιασθεί το θέμα σε άλλο τόπικ, οπότε αν έχει γίνει, παρακαλώ να μεταφερθεί το ποστ μου εκεί.Επίσης να πω ότι δε ξέρω αν έχει αποφασισθεί κάτι τέτοιο και από ποιους...
Δηλαδή αν αποφασίστηκε να μην μπαίνουν SUV στο κέντρο, και τί ορίζεται ως κέντρο και ποιος το αποφάσισε....
(αν και επειδή στην Ελλάδα έχουμε και αυτό το ΣτΕ, μια τέτοια απόφαση δε μου φαίνεται ότι μπορεί να σταθεί εύκολα...)Το να απαγορεύσεις τα SUV από το κέντρο της Αθήνας είναι μια από τις μεγαλύτερες πατάτες που έχω ακούσει ποτέ μου.
Γενικά τα SUV δε μπορεί κάποιος να υποστηρίξει ότι καίνε περισσότερη βενίζνη, ότι βγάζουν περισσότερους ρύπους, ότι είναι πιο δύσκολα στο παρκάρισμα κοκ από το μέσο όρο των υπολοίπων αυτοκινήτων.
Είναι πιο δύσκολη μια X5 από μια 5άρα BMW?
Είναι πιο δύσκολο το LandCruiser από ένα S80?
Είναι πιο δύσκολο FreeLander από ένα Mazda 6 ?
Το να απαγορεύσεις τα SUV λόγω μήκους είναι ηλίθιο γιατί κυκλοφορούν πολλά εξίσου (ή σχεδόν) μακριά αυτοκίνητα.
Το να τα απογορεύσιες λόγω ρύπων είναι εξίσουν ηλίθιο, γιατί ο μέσος όρος των SUV δε ρυπαίνει περισσότερο από εκείνο των κανονικώνΤο να απαγορεύσεις τη χρήση των SUV και μάλιστα των φτηνών SUV θα δημιουργήσει πρόβλημα στους ιδιοκτήτες τους, που πιθανόν δεν έχουν άλλο αυτοκίνητο
Το να απαγορεύσεις τη χρήση των ακριβών SUV, αν ο κάτοχος δεν έχει άλλο, τον οδηγείς να αγοράσει ένα μικρό άλλο και να επιβαρύνει την Αθήνα με +1 αυτοκίνητο....
Το να απαγορεύσεις τα ακριβά σε βάρος των φτηνών δε γίνεται!Γενικά η απαγόρευση SUV είναι αυστηρά ηλίθια και σπασμωδική κίνηση ενός κράτους που πληρώνει τρελά λεφτά σε άχρηστες μελέτες ή δε πληρώνει τίποτα για να πληρώσει τρελά λεφτά σε μια άχρηση απόφαση που μετά θα αναγκαστεί να πάρει πίσω....
Αφήστε που οι περισσότεροι με ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ SUV δε τα χρησιμοποιούν για το κέντρο της Αθήνας.... Το να βλέπεις ένα Καγιέν Τούρμπο στο κέντρο, ή ένα θηριώδες LandCruiser που καίνει 800λίτρα το δευτερόλεπτο κολλημένα στο φανάρι δεν είναι συνηθισμένο θέαμα ή τουλάχιστον δεν είναι αντιπροσωπευτικό...
η πλειοψηφία των κατόχων ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ και ΑΚΡΙΒΩΝ SUV δε θα τα κατεβάσουν εύκολα κέντρο....περισσότερο Κηφισιά τα βλέπεις και άντε και κανένα Κολωνάκι από τους μόνιμους κατοίκους...
Ή παρκαρισμένα στο Ψυρρή ή έξω από κανένα κλαμπ το βράδυ....Ας περάσεις από έλεγχο όλα τα ταξί και φορτηγά και λεωφορεία και αυτοκίνητα με χαλασμένο καταλύτη που βγάζουν από πίσω ηφαιστιακό καπνό και μετά συζητάμε για ο,τιδήποτε άλλο...
Ας μου δείξει κάποιος την σοβαρή μελέτη στατιστική και συγκοινωνιακή στην οποία θα στηριχτεί η απόφαση για απαγόρευση SUV και θα πάω πάσο..
Μέχρι τότε η περιορισμένη μου λογική μιλάει για βλακο-αποφάσεις...
το μόνο μια τέτοια απόφαση που μπορεί να πετύχει είναι κάποιοι με κάποιο τρόπο να φάνε μερικά $$ και από την άλλη οι γκρινιάριδες να βρουν θέμα και οι ζηλιάρηδες χαρά...
Καλό Χειμώνα κιόλας!Σωστος.
-
Πάντως όσες φορές παίρνω το ποδήλατο, όλο 'τζήπ' πάνε να με πατήσουν, όχι σειρά '5' ή 'Ε' Κλας κλπ κλπ...
Επίσης όταν παίρνω το αυτοκίνητο τα 'τζηπ' μου κρύβουν επικίνδυνα τα μηχανάκια που πάνε να αυτοκτονήσουν επάνω μου, και όχι τα ΙΧ, ακόμα και αν είναι Μέιμπαχ!
-
Ακόμα, όταν είμαι με το μηχανάκι, μπορώ να δώ πάνω από τις οροφές των αυτοκινήτων και να εκτιμήσω καλύτερα την κίνηση. Όταν είμαι πίσω από 'τζιπ', το οπτικό μου πεδίο σταματάει εκεί.
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Ακόμα, όταν είμαι με το μηχανάκι, μπορώ να δώ πάνω από τις οροφές των αυτοκινήτων και να εκτιμήσω καλύτερα την κίνηση. Όταν είμαι πίσω από 'τζιπ', το οπτικό μου πεδίο σταματάει εκεί.Κι εμένα αυτό είναι το μεγαλύτερό μου πρόβλημα όταν είμαι πίσω από SUV. Η έλλειψη ορατότητας. Βέβαια, αυτός δεν είναι λόγος να απαγορευθεί η κυκλοφορία τους...
Όπως δεν είναι λόγος να απαγορευτούν τα SUV, επειδή κάποιοι εξυπνάκηδες νομίζουν ότι το ότι οδηγούν Cayenne, X5 ή κι εγώ δεν ξέρω τι, τους κάνει βασιλιάδες του δρόμου! Γι' αυτό υπάρχει η τροχαία, όχι για να δίνει κλήσεις υπερβολικής ταχύτητας αν πας στην ευθεία με 2λωρίδες και απέραντη ορατότητα με 80, ενώ το όριο είναι 30...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
(...) Μέιμπαχ!Άσχετο, αλλά τώρα που είπες Maybach θυμάμαι που το είχε παρκάρει φαρδιά πλατιά στο box της Ίμολα ο κόπανος ο Briatore. Καθόλου επιβλητικό, αποτυχημένη κόπια της Rolls Royce, κάλλιστα θα μπορούσε να είναι Κορεάτικο...
-
Εγω δεν μπορω να το καταλαβω αυτο το πραγμα. Τι παει να πει δηλαδη, τα SUV δεν ειναι αυτοκινητα;
Γιατι να μην απογορευτει η εισοδος σε ολα το Ρενο, τα Φιατ και Αουντι; -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Εγω δεν μπορω να το καταλαβω αυτο το πραγμα. Τι παει να πει δηλαδη, τα SUV δεν ειναι αυτοκινητα;Δεν είναι αυτοκίνητα απλούστατα διότι δεν έχουν να προσφέρουν ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ έχουν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης, παρά μόνο προβλήματα δημιουργούν...
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Ακόμα, όταν είμαι με το μηχανάκι, μπορώ να δώ πάνω από τις οροφές των αυτοκινήτων και να εκτιμήσω καλύτερα την κίνηση. Όταν είμαι πίσω από 'τζιπ', το οπτικό μου πεδίο σταματάει εκεί.Πίσω από MPV βλέπεις;
-
Δεν είναι αυτοκίνητα απλούστατα διότι δεν έχουν να προσφέρουν ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ έχουν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης, παρά μόνο προβλήματα δημιουργούν...
Αυτό είναι.Απλή και γεμάτη επιχειρήματα άποψη.
-
Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
Δεν είναι αυτοκίνητα απλούστατα διότι δεν έχουν να προσφέρουν ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ έχουν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης, παρά μόνο προβλήματα δημιουργούν...
Αυτό είναι.Απλή και γεμάτη επιχειρήματα άποψη.
Δεν έχεις παρά να την αντικρούσεις...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ακόμα, όταν είμαι με το μηχανάκι, μπορώ να δώ πάνω από τις οροφές των αυτοκινήτων και να εκτιμήσω καλύτερα την κίνηση. Όταν είμαι πίσω από 'τζιπ', το οπτικό μου πεδίο σταματάει εκεί.
Κι εμένα αυτό είναι το μεγαλύτερό μου πρόβλημα όταν είμαι πίσω από SUV. Η έλλειψη ορατότητας. Βέβαια, αυτός δεν είναι λόγος να απαγορευθεί η κυκλοφορία τους...
Ναι, δεν είναι λόγος αυτός. Έτσι κι αλλιώς το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και με τα επαγγελματικά φορτηγάκια κλπ
Πίσω από MPV βλέπεις;
Ναι, κανονικά.
Σε γενικές γραμμές πάντως, μεγαλύτερο πρόβλημα κατά τη γνώμη μου δημιουργούν αυτοί που διακόπτουν την κυκλοφορία σε ένα δρόμο ή μια λωρίδα παρά τα (ελάχιστα) μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Πίσω από MPV βλέπεις;
Ναι, κανονικά.
Αλήθεια;;;
Πως;;;
-
Δεν έχεις παρά να την αντικρούσεις...
Καμία αντίρρηση (αν και υπάρχει ήδη θέμα για τα SUV) αρκεί να θέσεις ως επιχείρημα κάτι συγκεκριμένο και οχι 'δεν εχουν λόγο ύπαρξης'.
Εκτός αν εννοείς οτι 'δεν έχουν λόγο ύπαρξης στο κέντρο της Αθήνας' στο οπόιο συμφωνώ απόλυτα.Προσωπικά δεν θα χρειαζόμουν νόμο για να κάνω το προφανές.Να μην βάζω το 'τέρας' στο κέντρο όπου και τα μηχανάκια δυσκολεύονται.
Να υποθέσω οτι έχεις Alfa ? Εγω εχω μια 147.
-
Το 'δεν έχουν λόγο ύπαρξης' είναι αρκετά συγκεκριμένο και σαφές πιστεύω...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πίσω από MPV βλέπεις;
Ναι, κανονικά.
Αλήθεια;;;
Πως;;;
Στο Scooter κάθεσαι αρκετά ψηλά, και γενικά βλέπεις πάνω από όλα, πλην αυτών που ανέφερα πιο πάνω (jeep, suv, αγροτικά - επαγγελματικά φορτηγάκια, και τα υπόλοιπα μεγάλα)
Έξω από πού???????????