-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Πριν δεις οτιδήποτε οδήγησε το picasso,δε νομίζω να ξαναγυρίσεις πίσωhttp://www.citroen.gr/citroen-c4-picasso/#/citroen-c4-picasso/
+markvag
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Πριν δεις οτιδήποτε οδήγησε το picasso,δε νομίζω να ξαναγυρίσεις πίσω
http://www.citroen.gr/citroen-c4-picasso/#/citroen-c4-picasso/
+markvag
viewtopic.php?f=5&t=38256
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Πριν δεις οτιδήποτε οδήγησε το picasso,δε νομίζω να ξαναγυρίσεις πίσω
http://www.citroen.gr/citroen-c4-picasso/#/citroen-c4-picasso/
+markvag
viewtopic.php?f=5&t=38256
Δε μου λέει απολύτως τπτ
Και το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ δεν ευθύνετε η CITROEN ως κατασκευάστρια εταιρία για το συμβάν του ενδεχομένως τρακαρισμένου ή test drive αυτοκινήτουθ που παραδόθηκε,εν ολίγοις δεν μιλάμε για κατασκευαστικό σφάλμα κι αν θες μια σαφή άποψη σου λέω ότι το Picasso είναι απ τα πλέον αξιόπιστα αμάξια πέραν των θετικών οδηγικών και πρακρικών χαρ/κών του.
Τώρα τι προσπαθείτε να αποδείξτε με τέτοια quote εσείς ξέρετε.
Το αυτοκίνητο κρίνετε επί συνόλου πωλήσεων και τέτοιες περιπτώσεις έχω να σου πω άπειρες ΚΑΙ για την υπερτιμημένη mercedes της οποίας τα προβλήματα είναι πλέον καθιερωμένα και δεν αποτελούν μεμονωμένα περιστατικά -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
γιατί , τι το συγκλονιστικό έχει το c4?Οδική συμπεριφορά και Α-Ν-Ε-Σ-Η για σεμινάριο,εκπληκτικοί εσωτερικοί χώροι και πορτ μπαγκαζ.
με 2 παιδιά δεν υπάρχει λόγος να κουβαλάει ολόκληρο περίπτερο..
Ιδανικά οικογενειακά αυτοκίνητα είναι τα στέισον(νεκροφόρες κατά τον νεοέλληνα) και τα πολυμορφικά και ένας οικογενοιάρχης με 2 παιδιά και μπαγκάζια ειδικά σε ταξίδια του είναι απαραίτητο ένα τέτοιο όχημα.
golf 1,4 tsi dsg
Ε ας πάρει και mini cooper
vs c5 thp
Τι σχέση έχει η κατηγορία C4/Golf με το C5
-
Καλησπερα. Τα 'καλα' εχουν ειπωθει ηδη...
C-Max 1.6 ecoboost (λιγη υπομονη για το ημιαυτοματο)
Golf PLUS 1.4 122 DSG
Peugeot 3008 1.6T auto
Skoda Yeti 1.2 DSG (μην υποτιμας καθολου τον 1200αρι. Μαζι με το DSG ειναι φονεας γιγαντων, -χαρις και τα 18χλγμ ροπης- και σε καταναλωση οικονομικοτερο απ' ολα τα αλλα). Περισσευουν και αρκετα ρεστα...
Προσωπικα, ανετα πηγαινα στο Υeti. -
Καλά αυτοκίνητα υπάρχουν πολλά, καλές αντιπροσωπείες λίγες. Και στην περίπτωση του αγαπητού marvag η citroen απέδειξε οτι είναι αντιπροσωπεία του κώλου.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Καλά αυτοκίνητα υπάρχουν πολλά, καλές αντιπροσωπείες λίγες. Και στην περίπτωση του αγαπητού marvag η citroen απέδειξε οτι είναι αντιπροσωπεία του κώλου.Κι αν ευθύνετε ο τοπικός αντιπρόσωπος για το γεγονός?
-
οι μεγαλες αποφασεις περνουν απο τη κεντρικη αντιπροσωπεια ρε G60..
στη δικη μου περιπτωση με το σπασμενο διαφορικο η κεντρικη αντιπροσωπεια μπλοκαρε την επισκευη στην εγγυηση με τη δικαιολογια οτι ειναι πολυ φθαρμενος ο δισκος , αρα ειμαι πολυ 'αγριος' οδηγος
μου τον εβγαζαν και φωτο οι μουσχαροι για 'στοιχειο' ενοχης αφου ολες οι αλλες προσπαθειες απετυχαν (εψαξαν το αυτοκινητο ενδελεχως για να δουν οτι ειναι στοκ)
ΥΓ ο δισκος αυτος υπαρχει μεχρι και σημερα και ειναι 6 ετων και παει για 100.000 χλμ
μακρια απο shitroen, περα απο το οτι ειναι 'χαρτινα' * , αν παθεις στραβη η αντιπροσωπεια ειναι ελεινη
*και πριν καποιος 'υπερασπιστης' διαφωνησει, ας μου πει ποσες περιπτωσεις αυτοκινητων ξερει οπου φευγει δοντι του διαφορικου , και τρυπαει το καβουκι χωρις η υπολοιπη μεταδοση να παθει τιποτα
(πραγμα το οποιο βεβαια θα μπορουσε να ειχε αποβει πολυ επικινδυνο για την ακεραιοτητα μου και τη ζωη μου, ευτυχως εκεινη την ωρα πηγαινα με 50. και το ιδιο πραγμα εχει παθει συμφορουμιτης με 106) -
Ο χρήστης GeoSina έγραψε:
Καλημέρα σε όλους!!Είμαστε (οικογενειακώς) σε μια διαδικασία για την επιλογή (οικογενειακού) αυτοκινήτου. Τα δεδομένα μας είναι ότι έχουμε δίδυμα κοριτσάκια, άρα τα πίσω καθίσματα είναι δεσμευμένα για τις μικρές κυρίες!
Μπορούμε να διαθέσουμε έως και €28.000.
Το αυτοκίνητο θα το οδηγεί κυρίως η σύζυγος σε καθημερινή βάση, σε κυρίως μικρές αποστάσεις (5-10 km) που δεν απαιτούν και χωρίς ανάγκη για παρκάρισμα εκτός συγκεκριμένων θέσεων στάθμευσης.
Η σύζυγός είναι νέα οδηγός (οδηγεί μόλις 3-4 μήνες) αλλά τα πάει καλά. Προς το παρόν έχουμε ένα Hyundai i30 1.6 Auto.Το αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει χώρους/μεγάλο χώρο αποσκευών και να είναι αυτόματο!!!
Η βασική μου δυσκολία είναι ότι ενώ μας αρέσουν τα Citroen C5 και Passat τα βρίσκω μεγάλα (και φοβάμαι αν η σύζυγος τα καταφέρει με ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο) από την άλλη τα μικρομεσαία Audi A3, VW Golf κτλ είναι μικρά και με χώρους που δεν θα μας βολέψουν στο άμεσο μέλλον. Σκέφτηκα και την πιθανότητα μικρομεσαίου με μπαγαζίερα αλλά και πάλι.......είναι μικρά!
Η όποια συμβουλή είναι πραγματικά ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ.Φίλε, εγώ σου προτείνω το C4 Picasso. Έχει 500 λίτρα πορτμπαγκάζ με 5 άτομα μέσα, ενώ αυξάνεται κι άλλο αν αναδιπλώσεις το ένα απ' τα 3 πίσω ξεχωριστά καθίσματα αφού έχεις τα δίδυμα. Επίσης είναι άνετο μέσα για κεφάλια και πόδια (μεταξόνιο 2,73 μέτρα). Το μήκος του είναι σχεδόν 4,5 μέτρα και σίγουρα μικρότερο από C5 και Passat. Πήγαινε να το δεις από κοντά για να καταλάβεις. Υπάρχει αυτόματο 1.6 turbo περίπου 150 άλογα. Εγώ έχω το χειροκίνητο 1.6 ατμοσφαιρικό εδώ και 15 μήνες απ'το οποίο είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Καλή τύχη στην επιλογή σου...
-
Ωχ ρε κιουση πια με αυτη τη καραμελα..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ωχ ρε κιουση πια με αυτη τη καραμελα..Τοσα χιλιαρικα κοστισε, ας τη πιπιλισω λιγο ακομα..
Και πες οι βλαβες συμβαινουν, αυτα γινονται.. η αντιπροσωπεια ομως εδειξε ποσο πολυ υποστηριζει τους πελατες της..
Θες να υπερασπιστεις τη σιτροεν επειδη σου αρεσει σαν εταιρεια ? Οκ το δεχομαι, αλλα θες να κανεις το ιδιο και για τον κεντρικο αντιπροσωπο?
Εγω τα λεφτα μου σε αυτους δεν τα ξαναδινω και μεχρι να ψοφησω θα αποτρεπω και οσους μπορω απο το να τα δωσουν.Και αυτο γιατι δεν εχω τοσο θεμα με τον ντιλερ μου(που ειναι και αυτο συνεργειο γτπ), αλλα με τη κεντρικη αντιπροσωπεια που με αφησε ξεκρεμαστο και ειχε 20 ολοκληρες μερες το αυτοκινητο μεσα επειδη αρνουταν να με καλυψει και επειδη προσπαθουσαν να βρουν δικαιολογιες για αυτο..
20 μερες ταλαιπωρια χωρις αυτοκινητο αντικαταστασης (τις πρωτες μερες σιγουρα , αν και δε νομιζω οτι μου εδωσαν ποτε, αλλα επειδη δε θυμαμαι κραταω τις επιφυλαξεις μου) και ενας φουσκωμενος λογαριασμος στο τελος για μια βλαβη που ειναι τουλαχιστον αστεια..
(Περα απο επικινδυνη και το επικινδυνη δεν ειναι λογια δικα μου, αλλα των μηχανικων που θεωρουν αυτο το μερος του αυτοκινητου απο τα πιο κρισιμα και αξιοπιστα.. επειδη αν σου κολλησει το διαφορικο μπορει να σκοτωθεις, οχι επειδη ξοδευτηκε η σιτροεν, αλλα μαλλον ουτε εκει ξοδευτηκαν)Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Εχω συμφωνησει κατα καιρους οτι το aftersales της ειναι κατω του μεσου ορου..Απλα παντου υπαρχουν καλοι και κακοι..Η Ω αυτη τη στιγμη θεωρειται εξαιρετικη αντιπροσωπεια ,το ακουω συνεχως απο μελη του gcc..Αντιστιχα στη Πατρα ειναι 2 ο ενας γτπκ και ο αλλος εξαιρετικος.. Επιπλεον ο τροπος που γραφεις και παρουσιαζεις το θεμα ειναι ολιγον υπερβολικος. Σα να ακουω τον Ορεστη να γραφει για vag ενα πραγμα..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σα να ακουω τον Ορεστη να γραφει για vag ενα πραγμα..ετοιμος ειμαι να αρχισω να τα σουρνω και για τα vag, αλλα ευτυχως σημερα ηταν καλοι μαζι μου
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ωχ ρε κιουση πια με αυτη τη καραμελα..
Τοσα χιλιαρικα κοστισε, ας τη πιπιλισω λιγο ακομα..
Και πες οι βλαβες συμβαινουν, αυτα γινονται.. η αντιπροσωπεια ομως εδειξε ποσο πολυ υποστηριζει τους πελατες της..
Θες να υπερασπιστεις τη σιτροεν επειδη σου αρεσει σαν εταιρεια ? Οκ το δεχομαι, αλλα θες να κανεις το ιδιο και για τον κεντρικο αντιπροσωπο?
Εγω τα λεφτα μου σε αυτους δεν τα ξαναδινω και μεχρι να ψοφησω θα αποτρεπω και οσους μπορω απο το να τα δωσουν.Και αυτο γιατι δεν εχω τοσο θεμα με τον ντιλερ μου(που ειναι και αυτο συνεργειο γτπ), αλλα με τη κεντρικη αντιπροσωπεια που με αφησε ξεκρεμαστο και ειχε 20 ολοκληρες μερες το αυτοκινητο μεσα επειδη αρνουταν να με καλυψει και επειδη προσπαθουσαν να βρουν δικαιολογιες για αυτο..
20 μερες ταλαιπωρια χωρις αυτοκινητο αντικαταστασης (τις πρωτες μερες σιγουρα , αν και δε νομιζω οτι μου εδωσαν ποτε, αλλα επειδη δε θυμαμαι κραταω τις επιφυλαξεις μου) και ενας φουσκωμενος λογαριασμος στο τελος για μια βλαβη που ειναι τουλαχιστον αστεια..
(Περα απο επικινδυνη και το επικινδυνη δεν ειναι λογια δικα μου, αλλα των μηχανικων που θεωρουν αυτο το μερος του αυτοκινητου απο τα πιο κρισιμα και αξιοπιστα.. επειδη αν σου κολλησει το διαφορικο μπορει να σκοτωθεις, οχι επειδη ξοδευτηκε η σιτροεν, αλλα μαλλον ουτε εκει ξοδευτηκαν)Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Οι βλαβες συμβαινουν, αλλα καποιες τις 'βοηθουμε' να συμβουν. Αν το προσεχες το C2 οσο το S3, πιθανον να μην ειχε γινει.
Απο ΄κει και περα οντως η αντιπροσωπεια δεν φερθηκε καλα.
Τα 2 Citroen που ειχα παντως, δεν πηγαν ποτε στο συνεργειο, μονο για σερβις.Οσο για τον φιλο, πολυμορφικο, c4 picasso, c-max, s-max. Οι χωροι τους ειναι οτι πρεπει για οικογενειαρχες
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ιδανικά οικογενειακά αυτοκίνητα είναι τα στέισον(νεκροφόρες κατά τον νεοέλληνα) και τα πολυμορφικά και ένας οικογενοιάρχης με 2 παιδιά και μπαγκάζια ειδικά σε ταξίδια του είναι απαραίτητο ένα τέτοιο όχημα.
golf 1,4 tsi dsg
Ε ας πάρει και mini cooper
Για 2 ολόκληρα παιδιά είναι απαραίτητο στέισον ή πολυμορφικό και δεν φτάνει ένα golf
-
ω>Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Ιδανικά οικογενειακά αυτοκίνητα είναι τα στέισον(νεκροφόρες κατά τον νεοέλληνα) και τα πολυμορφικά και ένας οικογενοιάρχης με 2 παιδιά και μπαγκάζια ειδικά σε ταξίδια του είναι απαραίτητο ένα τέτοιο όχημα.
golf 1,4 tsi dsg
Ε ας πάρει και mini cooper
Για 2 ολόκληρα παιδιά είναι απαραίτητο στέισον ή πολυμορφικό και δεν φτάνει ένα golf
Θα συμφωνήσω απόλυτα. Τύπου Golf κλπ είναι μάλλον ανεπαρκή για 4μελή οικογένεια. Πολυμορφικό μια χαρά και ίσως καλύτερο απο SW λόγω μεγαλύτερης ευελιξίας στη διαρύθμιση. Επειδή είχα και τους 2 τύπους αυτοκινήτων το έχω βιώσει απο πρώτο χέρι!
-
Εγώ πάντως επειδή πέρυσι το καλοκαίρι ήμουν στο ίδιο δίλημμα με τον κολλητό(διδυμες μπεμπες, πολυμορφικο-στεισον τι;) μου θα καταθέσω την αποψή μου.
Πιστεύω ότι τα μικρομεσαία στειοσν είναι απολύτως επαρκη.
Η επιλογή μου θα ήταν 308 S/W το οποιο έχει και ανεξάρτητα πίσω καθίσματα (3) και νομίζω ότι μπορείς ακόμα και να ξεκουμπώσεις ένα κάθισμα και να το βάλεις στο χώρο του πορτμπαγκαζ και να κάνεις 3η σειρα καθισμάτων.
Δε γνωρίζω μόνο αν βγαίνει και turbo με αυτοματο.Δες ομως και άλλα station όπως megane s/w που ειναι και κουκλι.
Ο ιδιος προτίμησε Insignia Sports Tourer το οποίο το βρίσκω λίγο υπερβολή σε μήκος, και το προτίμησε απο C5 turbo S/w που προτιμούσα εγώ.
Αν είναι να φτάσεις σε τέτοια μεγέθη δες και Superb Combi 4x4 . Κορυφαία επιλογή.
Τέλος για μένα είναι λίγο η υπερβολή του Ελληνα να παίρνει ένα ολόκληρο γαιδούρι για δυο παιδια, αλλά δυστυχώς τα δύο παιδικά καθίσματα στο πίσω κάθισμα + τα 1000 μύρια πραγματακια-σκατουλακια που φορτώνονται οι νέοι γονεις ( 800 πιπιλες, πορτ μπεμπε, καροτσακια, παιχνιδια, βραστηρες, και ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ) ΟΤΙ ΜΑ ΟΤΙ και να αγοράσεις δε θα χωράνε στην τελική.
-
Τα καροτσάκια τραβάνε πολύ χώρο από το πορτ μπαγκάζ, τα λοιπά πράγματα είναι μικρότερα. Όταν όμως το παιδί δεν θέλει καρότσι, τότε απελευθερώνεται όλος αυτός ο χώρος με αποτέλεσμα μια οικογένεια με π.χ. δύο παιδιά 5-6 ετών να μπορεί να βολευτεί σε μικρότερο αυτοκίνητο από αυτό που θα ήθελε όταν αυτά ήταν μωρά.
Το άκρον άωτον της ευρυχωρίας απαιτούν οι δίδυμοι, διότι όλα τα θέλουν ταυτόχρονα εις διπλούν, ενώ αν δύο αδελφάκια έχουν μια διαφορά ηλικίας π.χ. δύο ετών τότε είναι χαλαρότερα τα πράγματα.
Πάντως ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ συν των πολυμορφικών ή των στέισον σε σχέση με τα σεντάν, είναι η πρακτικότητα.
Όταν έχεις να κουμαντάρεις παιδιά στο πίσω κάθισμα, μπάσε-βγάλε-δέσε-λύσε δηλαδή, συν τάισμα, νανούρισμα, κοίμισμα, πότισμα, άλλαγμα κ.α., θέματα όπως το μέγεθος των πίσω πορτών (για τον αριθμό τους ούτε κουβέντα), το άνοιγμά τους, ο διαθέσιμος χώρος, η ευκολία φόρτωσης στο πορτμπαγκάζ κ.α. είναι θεμελιώδη.
Εγώ 100 φορές να είχα να διαλέξω μεταξύ σεντάν ή άλλων αν είχα μωρά, 100 φορές θα διάλεγα τα δεύτερα. -
Διαφορά ηλικίας ? Αν δεν είχα πολυμορφικό η απαίτηση για ποδηλατάδα σε πάρκο απο τη μεγάλη με απαραίτητη τη μεταφορά καροτσιού για τη μικρή θα ήταν απλά ΑΔΥΝΑΤΗ! Ποδήλατο και καρότσι με τράβηγμα 2 πίσω καθισμάτων λίγο εμπρός. Στο sw επίσης αλλά με λίγη μανούρα λόγω σταθερών πίσω καθισμάτων. Sedan? Aπλά δεν υπάρχουν για μένα!
-
λιγο ακυρο αλλα εγω θα διαλεγα για πρωτη γνωριμια αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1417044/
Σοβαρα τωρα θα σου προτεινα αν κανεις πολλα χιλιομετρα το diesel insignia 2.0 cdti με 160 αλογακια και Μεση καταλωση 5.4 η το 1.6 turbo αν κανεις λιγα χιλιομετρα. Εχει χωρους, ειναι ομορφο , οδηγαει καλα, τι αλλο θελει ενας οικογενειαρχης ?
Η Συμβουλή σας είναι Σημαντική - Ποιό Αυτοκινήτο?