-
Δεν είπα ό,τι χτυπάς μεσαία τριβή και τσιμούχες στα καλάμια κατευθείαν με την πίεση. Αν έχεις ώρα το γυρίζεις ανάποδα το ποδήλατο και δεν υπάρχει πρόβλημα με το πηρούνι ειδικά.
Για την μεσαία τριβή δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί από κατασκευής είναι μέσα σε βαριά γράσα τα οποία δεν 'πλένονται' με τίποτα.
Πάντως αν το ποδήλατο λασπώνεται το πιεστικό είναι μονόδρομος.
Είναι πολύ χειρότερο να αφήσει την λάσπη επάνω. -
Aποφεύγω να το γυρίζω ανάποδα, την ακούνε τα φρένα. ΔΕΝ κάνει και το λένε και τα μάνιουαλ (κάθονται τα υγρά και παίρνουν αέρα) και κλάφτα μετά.
Στην πολύ λάσπη, το περνάς μια με νερό, να μαλακώσει και με υπομονή, πινέλο και σπόγγο το κάνεις πένα. και ειδικά αν το περνάς με σιλικόνη δεν κολλάει τόσο εύκολα. Το πιεστικό κάνει απίστευτη ζημιά σε ρουλεμάν (αν έχεις FS με κανά περίεργο σύστημα με links τότε είναι δύσκολο να αποφύγεις τη ζημιά).
Ξαναλέω φυσικά, άποψή μου.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Aποφεύγω να το γυρίζω ανάποδα, την ακούνε τα φρένα. ΔΕΝ κάνει και το λένε και τα μάνιουαλ (κάθονται τα υγρά και παίρνουν αέρα) και κλάφτα μετά.Στην πολύ λάσπη, το περνάς μια με νερό, να μαλακώσει και με υπομονή, πινέλο και σπόγγο το κάνεις πένα. και ειδικά αν το περνάς με σιλικόνη δεν κολλάει τόσο εύκολα. Το πιεστικό κάνει απίστευτη ζημιά σε ρουλεμάν (αν έχεις FS με κανά περίεργο σύστημα με links τότε είναι δύσκολο να αποφύγεις τη ζημιά).
Ξαναλέω φυσικά, άποψή μου.
Ειλικρινά δεν ξέρω τι λένε τα μανιουαλ για το θέμα αλλά γιατί να πάρουν αέρα; Αφού μιλάμε για σφραγισμένο υδραυλιικό κύκλωμα. Την περίπτωση να βγάλει την ρόδα και να πατήσεις το φρένο (έστω κατά λάθος) να κλείσει η δαγκάνα και να πάρει αέρα, την καταλαβαίνω, το ανάποδα δεν ξέρω.
Δεν έχω FS αλλά ειδικά τα FS που το πίσω αμορτισέρ είναι χαμηλά και που σίγουρα λασπώνεται, πως καθαρίζει;
Αν δεν πέσει νερό με πιεστικό (έστω και υπό κατάλληλη γωνία) τα ποδήλατα δεν καθαρίζουν, είναι σε κατάσταση 'ημικαθαριότητας' (δικός όρος ) και δεν νομίζω ό,τι είναι και τόσο ευαίσθητα, αλλιώς δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν καν όταν έπιανε ψιχάλα. -
Στα δικά μου φρένα (shimano XT στο παλιό ποδήλατο, formula oro puro τώρα) αν το γυρίσεις ανάποδα μετά θέλουν ώρα για να συνέλθουν.
Επίσης ειδικά σε FS νομίζω ότι είναι κακό να ρίχνεις πιεστικό. Πάρε το λάστιχο με το ακροφύσιο ποτίσματος (που ανεβάζει λίγο την πίεση και μειώνει τη διασπορά του νερού και θα γίνει καινούργιο όλο το πλαίσιο και τα περιφερειακά). Ίσως σου πάρει 5 λεπτά παραπάνω (κυριολεκτικά) αλλά είναι πιο ασφαλής δουλειά.
Ξαναλέω, αν δεις τι ζημιά παθαίνουν τα κέντρα των τροχών σου από το πιεστικό, δεν θα το ξαναχρησιμοποιήσεις...
Εγώ είδα και πείστηκα. σε 700 ευρώ τροχούς δεν παίζεις. -
εμένα τα φρένα μου δεν καταλαβαίνουν τίποτα απο ανάποδα. και το έχω αφήσει μέχρι και εβδομάδα ανάποδα.
-
Μη γυρισουν αναποδα , μην παρουν αερα , μην εχει διαρροή, μην ξεχασεις να αλλαξεις το τακακι και φας τον δισκο,μην χτυπησεις τον δισκο και στραβωσει .... πφφφ τριχες κατσαρες με ενα καλο σετ v-brakes στο 98% περιπτωσεων εισαι απολυτα καλυμενος ,με μικροτερο κοστος και χωρις ολα αυτα
-
... και με ένα σετάκι ταμπούρα ξεχνάς τα πάντα, για πάντα!
-
YΠάρχει η λύση του παππουτσιού με την ανθεκτική σόλα, για να φρενάρεις αλά Φρέντ Φλίνστοουν.
-
-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
... και με ένα σετάκι ταμπούρα ξεχνάς τα πάντα, για πάντα!YΠάρχει η λύση του παππουτσιού με την ανθεκτική σόλα, για να φρενάρεις αλά Φρέντ Φλίνστοουν.
ή πετας αγκυρα
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Τελικά έβαλα την κόκκινη Loctite (αν θυμάμαι καλά Νο 222). Το πετάλι φαίνεται να έσφιξε καλά (βέβαια και πριν που το έβαλα χωρίς κόλλα σπειρωμάτων πάλι είχε σφίξει). Αύριο στη βόλτα θα δω τη συμπεριφορά του. Ελπίζω να πάει καλά. Για την ιστορία στο μισό περίπου βάθος του εσωτερικού σπειρώματος στο βραχίονα έχει καταστραφεί το τελευταίο και από τη μέση και πίσω φαίνεται πως είναι εντάξει. Wannabe ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Nα προτείνω κάτι; πήγαινε και άλλαξε δισκοβραχιονα. Στο πετάλι, ρίχνουμε όλο μας το βάρος, ακόμα και όταν δεν κάνουμε (πχ κατεβαίνεις ένα μονοπάτι). φαντάσου τι μπορεί να γίνει αν βγει ο άξονας την ώρα που είσαι όρθιος πάνω στο ποδήλατο. Και βρες ενα σωστό τεχνικό να στα τοποθετήσει σωστά.
Αν αλλάξω δισκοβραχίονα, θα πρέπει να αλλάξω και εμπρόσθιο εκτροχιαστή ή όχι; Γιατί σε μια τέτοια περίπτωση η βαλίτσα πάει πολύ μακριά...
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Μη γυρισουν αναποδα , μην παρουν αερα , μην εχει διαρροή, μην ξεχασεις να αλλαξεις το τακακι και φας τον δισκο,μην χτυπησεις τον δισκο και στραβωσει .... πφφφ τριχες κατσαρες με ενα καλο σετ v-brakes στο 98% περιπτωσεων εισαι απολυτα καλυμενος ,με μικροτερο κοστος και χωρις ολα αυτα+1
-
Ο χρήστης taxidiwtis έγραψε:
Μη γυρισουν αναποδα , μην παρουν αερα , μην εχει διαρροή, μην ξεχασεις να αλλαξεις το τακακι και φας τον δισκο,μην χτυπησεις τον δισκο και στραβωσει .... πφφφ τριχες κατσαρες με ενα καλο σετ v-brakes στο 98% περιπτωσεων εισαι απολυτα καλυμενος ,με μικροτερο κοστος και χωρις ολα αυτα
+1
Εκτός του ό,τι κάποιος μπορεί να αντιπαραβάλει και αντίστοιχα μειονεκτήματα για τα v-brakes, ( ανεπάρκεια στο βρεγμένο-λασπωμένο, ανεπάρκεια σε στραβές ζάντες κλπ) θα ρωτήσω το πιο απλό:
Τα παπουτσάκια στα v-brakes δεν φθείρονται; Καταφέρνουν και αψηφούν τους νόμους της φύσης; -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Μη γυρισουν αναποδα , μην παρουν αερα , μην εχει διαρροή, μην ξεχασεις να αλλαξεις το τακακι και φας τον δισκο,μην χτυπησεις τον δισκο και στραβωσει .... πφφφ τριχες κατσαρες με ενα καλο σετ v-brakes στο 98% περιπτωσεων εισαι απολυτα καλυμενος ,με μικροτερο κοστος και χωρις ολα αυτα
+1
Εκτός του ό,τι κάποιος μπορεί να αντιπαραβάλει και αντίστοιχα μειονεκτήματα για τα v-brakes, ( ανεπάρκεια στο βρεγμένο-λασπωμένο, ανεπάρκεια σε στραβές ζάντες κλπ) θα ρωτήσω το πιο απλό:
Τα παπουτσάκια στα v-brakes δεν φθείρονται; Καταφέρνουν και αψηφούν τους νόμους της φύσης;Τα δισκοφρενα ειναι χρησιμα σε συνθηκες πολυ λασπης διοτι δεν μπουκωνουν οπως τα vbrakes απο τις λασπες και εχουν σταθερη αποδοση ,αυτος λοιπον που κανει τετοια χρηση δηλαδη τσαλαβουταει στα νερα και στις λασπες σε σημειο που τα απλα φρενα δεν τον καλυπτουν , σημαινει οτι ασχολείται σοβαρα με το εκτος δρομου ποδηλατο κανει πιο ειδικη χρηση οποτε γιάυτον ειναι μονοδρομος, ενα σετ καλων φρενων σε καμια περιπτωση δεν ειναι ανεπαρκες οπως γραφεις , αν καποιος βγαινει βολτα με στραβωμενες ζαντες και παραπονεθει οτι δεν πιασανε καλα τα φρενα τοτε απλα ειναι ανοητος δεν νομιζω οτι χρειαζεται φιλοσοφια ,οπως και το αν τα vbrakes αψηφουν τους νομους τις φυσικης
-
Εχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ μαζί σου. Το θέμα ποδήλατο το έχουν ξεφτυλίσει λίγο.
Οσο πιο απλά τόσο πιο αξιόπιστα και οικονομικά βέβαια. -
Eρώτηση σχετικά με τα μεγέθη ποδηλάτου:
βλέπω αλλού 16-18-20 και αλλού 40-44-48 κτλ.
το πρώτο είναι σε ίντσες και το δεύτερο σε εκ. ;
-
Ακριβώς: 1 ίντσα=2,54cm
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Χτες ενώ παρατηρούσα το ποδήλατο στο σπίτι πρόσεξα ότι το αριστερό πετάλι ήταν στραβά τοποθετημένο (βιδωμένο) σε σχέση με τον αντίστοιχο αριστερό βραχίονα. Ξεβιδώνοντάς το διαπίστωσα ότι είχε κλωτσήσει σπείρωμα . Ο βραχίονας είναι φτιαγμένος από κράμα αλουμινίου. Προσπάθησα και τελικά κατάφερα να ξαναβιδώσω το πετάλι στο βραχίονα (το σπείρωμα είναι αριστερόστροφο). Δυστυχώς βρήκα κομμάτια μετάλλου κατά το σφίξιμο. Πιθανότατα είχε στραβωβιδωθεί εξ αρχής. Αυτή τη στιγμή φαίνεται καλά σφιγμένο πάνω στο βραχίονα. Βέβαια, τα νεότερα θα φανούν κατά την επόμενη βόλτα που θα κάνω (πιθανότατα αύριο). Αν παρ ελπίδα, τα φτύσει το σπείρωμα και θελήσω να αλλάξω μεμονωμένο αριστερό βραχίονα, θα βρω ως ανταλλακτικό; Πρόκειται για τη σειρά Shimano FC-M443 (παλιότερη σειρά Deore) και από τη σελίδα της εταιρείας δίνεται ξεχωριστός κωδικός για κάθε βραχίονα...Σήμερα βρήκα τυχαία αυτό:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=55945
Υπάρχει περίπτωση να κάνει δουλειά στην περίπτωσή μου ή πάπαλα;
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Σήμερα βρήκα τυχαία αυτό:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=55945
Υπάρχει περίπτωση να κάνει δουλειά στην περίπτωσή μου ή πάπαλα;
Επειδή βλέπω αυτό:
http://shop.ebay.com/i.html?from=R40& ... Categories
και τα κόστη είναι συγκρίσιμα, μήπως να έκανες μερικά τηλέφωνα να ρωτήσεις για το κόστος αντικατάστασης του βραχίονα μόνο? Τα αλουμίνια δεν σηκώνουν και πολύ σκάλισμα...Σήμερα γινόταν π-α-ν-ι-κ-ο-ς στην ποδηλατοπορεία πάντως. Πάρα, πάρα, μα πάρα πολύς κόσμος, καμία σχέση με φριντέυ και λοιπές βόλτες σε βαθμό που σαστίζεις στην αρχή.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Σήμερα βρήκα τυχαία αυτό:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=55945
Υπάρχει περίπτωση να κάνει δουλειά στην περίπτωσή μου ή πάπαλα;
Επειδή βλέπω αυτό:
http://shop.ebay.com/i.html?from=R40& ... Categories
και τα κόστη είναι συγκρίσιμα, μήπως να έκανες μερικά τηλέφωνα να ρωτήσεις για το κόστος αντικατάστασης του βραχίονα μόνο? Τα αλουμίνια δεν σηκώνουν και πολύ σκάλισμα...Σήμερα γινόταν π-α-ν-ι-κ-ο-ς στην ποδηλατοπορεία πάντως. Πάρα, πάρα, μα πάρα πολύς κόσμος, καμία σχέση με φριντέυ και λοιπές βόλτες σε βαθμό που σαστίζεις στην αρχή.
Έχω βρει κι εγώ τα συγκεκριμένα που παραθέτεις, απλά ο δικός μου δισκοβραχίονας είναι 26/36/48 δοντιών ενώ αυτοί που παραθέτεις 22/32/44. Βγάζουν δηλαδή πιο κοντές σχέσεις εν συγκρίσει με το δικό μου...Επιπρόσθετα είναι τύπου Octalink ενώ το δικό μου έχει τετράγωνο καρέ με συνέπεια να θέλει ξήλωμα όλο το σύστημα (μεσαία τριβή). Δυστυχώς ακριβώς ίδιο με το δικό μου δεν έχω καταφέρει να βρω
Η ζωή...ποδήλατο!