-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Α μαλιστα, αν ειναι πολλοι στις 2 αριστερες κ η δεξια αδεια, ειναι οκ να συνεχιζεις την πορεια σου, αν ομως πετυχεις τον ΕΝΑΝ μαλακα στην αριστερη, ενω εσυ εισαι ειτε στην μεσαια ειτε στην δεξια, πρεπει να πας να κατσεις κ εσυ απο πισω σου στην αριστερη για να κανει ακρη κ να τον περασεις γιατι οταν ειναι ΕΝΑΣ μονο, ΔΕΝ ειναι οκ να συνεχιζεις την πορεια σου στην λωριδα που ειναι?
Τοσο χαζος ειμαι ή καλα καταλαβαινω οτι μας λεει ο ποιητης ρε παιδια?
Τι γράφεις χριστέ μου για όνομα του θεου ? Βγάζεις άκρη απο αυτα που γράφεις, γιατι έτσι που τα διατυπώνεις ουτε ο ίδιος σου δεν ξέρεις τι γράφεις
Αν μπορεσα να βγάλω κατί είναι ότι αν εγω πετύχω κάποιον μόνο του στην τερμά αριστερή θα παώ να τον κολλήσω να παει δεξια.
ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ ΠΟΥΘΕΝΆ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ???
Έγραψα ότι το ναι μεν το θεωρώ ανορθόδοξο αλλά θα συνέχιζα την πορεια μου προσεκτικά από την δεξια λωρίδα προσπερνοντας τον !
Τι δεν καταλαβαίνεις ρε άνθρωπα με το απούλητο φουρνάκι? -
Λοιπον φιλαρακι, δεν θα με τρελανεις εσυ. Αντε στην ΕΟ κ κανε οτι θες.
-
Νομίζω ότι ταιριάζει καλύτερα εδώ.
Live accident σήμερα το μεσημέρι στη λεωφόρο Αμαρουσίου στην Πεύκη. Γυναίκα (προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν το αναφέρω υποτιμητικά) - οδηγός ταξί skoda octavia καρφώθηκε πίσω από λευκό επιβατικό audi a3 όταν η οδηγός του τελευταίου απλά πάτησε φρένο λόγω μποτιλιαρίσματος. Ακολούθησαν στιγμές απείρου κάλους με την οδηγό του audi να ρίχνει κατάρες στην οδηγό του ταξί.
Γιατί το αναφέρω εδώ;
-
Η οδηγός του ταξί δεν είχε αφήσει ούτε 30 πόντους απόσταση από το προπορευόμενο audi.
-
Μέσα στο ταξί υπήρχε και γυναίκα (και πάλι δεν το αναφέρω υποτιμητικά) στη θέση του συνοδηγού η οποία ΔΕΝ φορούσε ζώνη και χτύπησε στο κεφάλι.
Να αναφέρω ότι η ταχύτητα δεν πρέπει να ήταν πάνω από 30-40 km/h, αλλά το κακό δεν ήθελε και πολύ να συμβεί. Τί να πω; Εις ανώτερα.
-
-
Οι συνθήκες σε κάθε ταξίδι δεν είναι ποτέ ίδιες.
Σε μεγάλες εξόδους η αριστερή έχει όλο το φόρτο, συνήθως κάθομαι δεξιά, όπου με προσπερνούν απο ΛΕΑ, αλλα αν πετύχω το σημείο που ξεμπουκωνει η αριστερή παταω μια γκαζια και πάω διαγώνια αριστερά μέχρι να ξαναπεσω στο επόμενο κόμβοι, όπου αν το φοβάμαι για καραμπολα την ξανακανω δεξιά.
Μέρες χωρίς κίνηση καβατζωνω 3/4 στην αριστερη και 1/4 στην μεσαία. Μασαω άσπρες γραμμές! Έχω διαφυγή και αριστερά και δεξια και οταν μου πετάχτηκε σκύλος στη Λάρισα με έσωσε η θέση μου στο δρόμο.
Άλλες φορές κρατάω γραμμές για να ισιωνω το δρόμο να μην κουνιομαστε πολύ στις στροφές!
Άλλες φορές κάνω διάφορες δοκιμουλες για μην πάρει ο ύπνος.
Σε γενικές γραμμές το οδόστρωμα δεξια είναι χάλια.
Δεν τηρώ τα όρια ταχύτητας, σπάνια κινείται κάποιος πιο γρήγορα απο μένα, προσπαθώ ομως να μην του κόψω την φόρα. Δεν πιεζω ανθρώπους με μικρά αυτοκίνητα. Μένω διακριτικά απο πίσω για λίγα sec στους λοιπούς. Αν έχει επιβατικό και δεν ανοίγει και δεν έχει αμάξι μπροστά του ή στην μεσαία που να δικαιολογει καταληψη παίζω φώτα και ανοίγουν αν έχουν suv και ειδικά ακριβό επειδή κατα 99 τοις 100 δεν κάνουν άκρη δυστυχώς περνάω απο δεξια
Είμαι λίγο καφρος, αλλα πληρώνω διόδια.
-
Σε περίπτωση που δε το'χετε καταλάβει έχω πάρει καινούργιο κινητό .
Μεταξύ των πολλών εφαρμογών για Android που έχω ανακαλύψει είναι η DailyRoads Voyager, η οποία είναι είναι μια (δωρεάν) εφαρμογή που καταγράφει τα τελευταία Χ λεπτά βίντεο μέχρι να πατήσουμε stop ή να ανιχνεύσει σύγκρουση. Θα μου χρησιμεύσει ιδιαιτέρως για να καταγράψω όλα τα ζώα που βρίσκω στο δρόμο. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Είμαι λίγο καφρος, αλλα πληρώνω διόδια. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Λοιπον φιλαρακι, δεν θα με τρελανεις εσυ. Αντε στην ΕΟ κ κανε οτι θες.Ούτε εσύ εμένα! Χαιρετήματα!
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Συμφωνώ με kacey, πριν 3 εβδομάδες (Κυριακή 9 το πρωί) πήγα Χαλκίδα. Όλη μα όλη τη διαδρομή την έκανα στη τέρμα δεξιά λωρίδα πηγαίνοντας με 110km/h, ενώ μεσαία και αριστερή ήτο πιασμένες με ταχύτητες 90-100km/h. 2 φορές προσπέρασα από τη μεσαία, γιατί βρήκα ΜΟΝΟ 2 οχήματα στη δεξιά λωρίδα. Αθήνα - Χαλκίδα έτσι; Όλοι οι υπόλοιποι ήταν αριστερά και μεσαία (όπου υπήρχε).Προκαταβολικά σου λεώ (και το εννοώ)ότι δεν σε κατηγορώ για τον τρόπο που χειρίστηκες την όλη κατάσταση δικαίωμα σου.
Να ρωτήσω θέλω ομώς:
Με την απλή κοινη λογική ενός μέσου οδηγου.ολο αυτο που βιώνεις στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους:
Σε εξοργιζει?
Σε αφηνει αδιάφορο?
Θεωρεις ότι θα έπρεπε να αλλάξει?
Δεν τρέχει τίποτα θεωρείς ότι και έτσι σωστο είναι πάλι?
Τι απο ολα? -
Θα συμφωνήσω με τον kacey. Το ιδανικό θα ήταν οι οδηγοί να κινούνταν στην δεξιότερη πάντα λωρίδα και να έβγαιναν αριστερά μόνο για να προσπεράσουν. Δυστυχώς όμως (και ειδικά σε δρόμους με 3 λωρίδες και κίνηση) αυτό που παρατηρείται είναι να είναι άδεια σχεδόν η δεξιά, γεμάτη η μεσαία χωρίς αποστάσεις ασφαλείας και ταχύτητες γύρω στα 100Kmh και η αριστερή πάλι γεμάτη με 110-120Kmh. Οπότε εννοείται πως πηγαίνω σχεδόν πάντα από την δεξιά.
Γνωρίζω πως υπάρχει ο κίνδυνος να χωθεί δεξιά κανείς από την μεσαία χωρίς να με έχει δει -για αυτό αρκετές φορές επιλέγω να έχω ανοιχτά τα φώτα ακόμη και μέρα σε τέτοιες περιπτώσεις-, αλλά το βρίσκω λιγότερο επικίνδυνο από το να πηγαίνουμε κονβόι αυτοκινήτων με 100Kmh και 2 μέτρα απόσταση ο ένας από τον άλλο.
Είναι χαρακτηριστικό πως στην ΕΟ πριν τα διόδια των Μαλγάρων -στην απόλυτη ευθεία- υπάρχουν τακτικά στον δρόμο σημάδια από αυτοκίνητα που από την μεσαία ή την αριστερή φεύγουν στο πλάι του δρόμου (για να αποφύγουν κάποια σύγκρουση πιθανότατα). -
τι σημαίνει 'θα συμφωνήσω' με τον τάδε;
ο ΚΟΚ το λέει, όχι ο κέισι ή ο Τσακ Νόρις (νταξ για τον τελευταίο μια εξαιρεσούλα μπορούμε να κανουμε )
-
Πιο απλά οι σφήνες (στον αυτοκινητόδρομο) και το προσπέρασμα από δεξιά (πάλι στον αυτοκινητόδρομο) είναι δευτερογενείς παραβάσεις. Είναι δηλαδή παραβάσεις που συμβαίνουν επειδή κάποιος έχει κάνει ήδη την παράβαση να οδηγάει αριστερά και όχι όσο δεξιότερα γίνεται όπως προβλέπει ο ΚΟΚ. Εάν δε συνέβαινε η πρώτη παράβαση δε θα μπορού σε να συμβείκαι η δεύτερη.
Κατά συνέπεια αν η τροχαία γράψει κάποιον είτε γιατί προσπερνάει από αριστερά είτε γιατί κάνει σφήνες θα έπρεπε προηγούμενα να έχει γράψει αυτόν που οδηγάει αριστερά.
Βέβαια και οι δύο είναι παραβάσεις. 'Όμως η επιλεκτική τήρηση του νόμου είναι και αυτή παράνομη και δυστυχώς αυτό συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις.
Γιατί? Αυτό είναι μεγάλη ιστορία. -
σύνοψη:
-
όσοι καβατζώνουν την αριστερή και τη μεσαία το κάνουν παράνομα (με την προϋπόθεση ότι οι δεξιότερες από αυτούς λωρίδες είναι ελεύθερες)
-
υπάρχουν συνθήκες όπου λόγω καβατζώματος αριστερής είναι απείρως πιο πρακτικό/βολικό/ρεαλιστικό να περάσουμε από την μεσαία ή δεξιά.
2α) δεδομένης κενής μεσαίας η προσπέραση από την δεξιά μιας και αφήνει αρκετά μεγάλη απόσταση ασφαλείας από τον καβατζόκαφρο. Ενέχει τον κίνδυνο προσέγγισης με μεγάλη ταχύτητα σε είσοδο / κόμβο ή ξυστό πέρασμα με μεγάλη ταχύτητα από όχημα σταματημένο στην ΛΕΑ και ανθρώπους γύρω από αυτό που δεν έχουν βάλει τριγωνάκι (π.χ. σε σημείο με παρατεταμένη στροφή).
2β) δεδομένης πιασμένης δεξιάς η προσπέραση από τη μεσαία ενέχει τον κίνδυνο αν ο αριστερός δεν μας έχει δει για τον ΧΥΖ λόγο να ξεκινήσει ελιγμό και να πέσει επάνω μας ή να αιφνιδιαστεί και να αντιδράσει απρόβλεπτα. -
υπάρχουν συνθήκες όπου λόγω καβατζώματος μεσαίας είναι απείρως πιο πρακτικό/βολικό/ρεαλιστικό να περάσουμε από την δεξιά
3α) ισχύει ότι και στην 2β σε συνδυασμό με την 2α -
τίποτα από όλα αυτά δεν θα μας απασχολούσε αν ο καθένας μας πειθαρχούσε και παρέμενε στην λωρίδα που πρέπει να παραμείνει
-
το πρόβλημα είναι τι κάνουμε όταν αντιμετωπίζουμε τέτοιους καβατζόκαφρους.
Συμπέρασμα:
Σε όλες τις περιπτώσεις είναι παράνομος ο καβατζόκαφρος. Η παρανομία του όμως δεν δικαιολογεί ούτε αποτελεί νομικό επιχείρημα για την απείρως βολική/πρακτική/ρεαλιστική προσπέρασή μας από τα δεξιά του. Αν θέλουμε να περάσουμε από δεξιά, ας το κάνουμε με πλήρη επίγνωση ότι α) παρανομούμε και β) εκτιθέμεθα και πιθανώς εκθέτουμε και άλλους σε κίνδυνο ατυχήματος. Σε περίπτωση ατυχήματος συνυπαιτιότητα θα έχουμε ΚΑΙ εμείς. Αν θέλουμε να παραμείνουμε εντάξει, πάμε απο πίσω, παίζουμε φώτα/κόρνα, κάνουμε υπομονή, κρατάμε απόσταση, βγάζουμε φλας, στην τελική αν όλα αποτύχουν μένουμε εκεί που είμαστε και ΔΕΝ προσπερνάμε. Σε ένα ταξίδι 2 ωρών άντε να χάσουμε κανα 5λεπτο αν πηγαίνουμε για λίγο με 100 αντί για 120. Όταν όμως μαζευτούν κανά 5άρι από πίσω και αρχίσουν τις κόρνες θα καταλάβει ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ο καβατζόκαφρος.Δεν ξέρω αν δεν μπορείτε να το καταλάβετε ότι δεν σας νομιμοποιεί ΚΑΝΕΙΣ να κάνετε ότι γουστάρετε επειδή υπάρχει κάποιος άλλος που είναι μ@λάκας. Μετά απορείτε γιατί έχουμε γίνει ζούγκλα - η απάντηση είναι απλή, γιατί κανείς δεν ασχολείται να πειθαρχήσει τον εαυτό του και χρησιμοποιεί πάντα τους άλλους για δικαιολογία. Αυτή είναι η Ελλάδα της μαγκιάς, της ταχύτητας, της κούρσας, του 'φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση', του 'να κάνω εγώ τη δουλειά μου' και του 'ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε', όπου φαντάζει ηλίθια η πρακτική της υπομονής και της επιμονής στις νόμιμες ενέργειες. Η Ελλάδα όπου κάθε βλαχιά, γυφτιά, βρωμιά, απατεωνιά, σκουληκιά, λαμογιά βαφτίζεται 'πατέντα' και 'εξυπνάδα' και γίνεται σύστημα. Η Ελλάδα των ανίκανων και των ανίδεων, αντικοινωνικών κάφρων. Αναλογιστείτε για τον εαυτό σας πόσο συμβάλλετε σε αυτό.
-
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Πιο απλά οι σφήνες (στον αυτοκινητόδρομο) και το προσπέρασμα από δεξιά (πάλι στον αυτοκινητόδρομο) είναι δευτερογενείς παραβάσεις. Είναι δηλαδή παραβάσεις που συμβαίνουν επειδή κάποιος έχει κάνει ήδη την παράβαση να οδηγάει αριστερά και όχι όσο δεξιότερα γίνεται όπως προβλέπει ο ΚΟΚ. Εάν δε συνέβαινε η πρώτη παράβαση δε θα μπορού σε να συμβείκαι η δεύτερη.
Κατά συνέπεια αν η τροχαία γράψει κάποιον είτε γιατί προσπερνάει από αριστερά είτε γιατί κάνει σφήνες θα έπρεπε προηγούμενα να έχει γράψει αυτόν που οδηγάει αριστερά.
Βέβαια και οι δύο είναι παραβάσεις. 'Όμως η επιλεκτική τήρηση του νόμου είναι και αυτή παράνομη και δυστυχώς αυτό συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις.
Γιατί? Αυτό είναι μεγάλη ιστορία.Γιατί είναι πιο εύκολο (και λιγότερο επικίνδυνο) για τον τροχαίο να σταματήσει κάποιον σε μπλόκο όταν είναι τέρμα δεξιά παρά όταν είναι στην αριστερή. Για να αποφύγουμε λοιπόν την επιλεκτική τήρηση φροντίζουμε να μην είμαστε εμείς παράνομοι.
Για τα άλλα +1
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Κατά συνέπεια αν η τροχαία γράψει κάποιον είτε γιατί προσπερνάει από αριστερά είτε γιατί κάνει σφήνες θα έπρεπε προηγούμενα να έχει γράψει αυτόν που οδηγάει αριστερά.
Σε αυτό που κοκκινίζω μάλλον ηθελες να γράψεις την λέξη δεξιά η κάνω λαθός?
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Συμφωνώ με kacey, πριν 3 εβδομάδες (Κυριακή 9 το πρωί) πήγα Χαλκίδα. Όλη μα όλη τη διαδρομή την έκανα στη τέρμα δεξιά λωρίδα πηγαίνοντας με 110km/h, ενώ μεσαία και αριστερή ήτο πιασμένες με ταχύτητες 90-100km/h. 2 φορές προσπέρασα από τη μεσαία, γιατί βρήκα ΜΟΝΟ 2 οχήματα στη δεξιά λωρίδα. Αθήνα - Χαλκίδα έτσι; Όλοι οι υπόλοιποι ήταν αριστερά και μεσαία (όπου υπήρχε).
Προκαταβολικά σου λεώ (και το εννοώ)ότι δεν σε κατηγορώ για τον τρόπο που χειρίστηκες την όλη κατάσταση δικαίωμα σου.
Να ρωτήσω θέλω ομώς:
Με την απλή κοινη λογική ενός μέσου οδηγου.ολο αυτο που βιώνεις στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους:
Σε εξοργιζει?
Σε αφηνει αδιάφορο?
Θεωρεις ότι θα έπρεπε να αλλάξει?
Δεν τρέχει τίποτα θεωρείς ότι και έτσι σωστο είναι πάλι?
Τι απο ολα?Aπό τα ερωτήματα που μου έθεσες (και τα 'πιάνεις' όλα τα δεδομένα, μπορώ να πω), με εξοργίζει και θεωρώ ότι πρέπει να αλλάξει. Με το που βγαίνω από την Αττική οδό και πάω προς Χαλκίδα, ήμουν αριστερά, παίζω μία φώτα, παίζω δύο (γιατί πήγαινα πιο γρήγορα αλλά στο όριο), ε είδα κι απόειδα και καβάτζωσα την δεξιά άδεια λωρίδα και ησύχασα.
Με εξοργίζουν πολλά στην Ελλάδα, όχι μόνο στον δρόμο, αλλά σε πολλά θέματα και καταστάσεις. Το κακό είναι ότι τσαντίζομαι γιατί σαν πολίτες δεν κάνουμε τίποτα να αλλάξουν. Προσωπικά κάνω ό,τι μπορώ, ειδικά σε λίγο καιρό που θα (ξανα)επιστρέψω μόνιμα στην Ελλάδα, θα προσπαθώ για το καλύτερο. Δε φτάνει όμως μόνο η καλή θέληση 1, 2, 100, 1000 ατόμων, χρειάζεται προσπάθεια από όλους.
-
-
Οχι βολικη, ουτε πρακτικη. Μονο ρεαλιστικη.
Επισης, εγω δεν ειπα οτι η παρανομια του αλλου νομιμοποιει εμενα. Εγω ειπα οτι δεν υπαρχει παρανομια οταν συνεχιζεις κανονικα την πορεια σου.@tractioner
Με εξοργιζει κ πρεπει να αλλαξει, αλλα ειναι ανθρωπινως ΑΔΥΝΑΤΟΝ να κανω κατι εγω για αυτο.Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Σε ένα ταξίδι 2 ωρών άντε να χάσουμε κανα 5λεπτο αν πηγαίνουμε για λίγο με 100 αντί για 120. Όταν όμως μαζευτούν κανά 5άρι από πίσω και αρχίσουν τις κόρνες θα καταλάβει ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ο καβατζόκαφρος.Οχι φιλε. Εμενα μου τυχαινει συχνα σε αδεια ΑΟ ή ΕΟ, αργα βραδυ, να πετυχαινω ΔΕΚΑΔΕΣ τυπους που ειναι τερμα αριστερα ΜΟΝΟΙ τους. Που δεν ειναι τα 5 λεπτα του απολυτου χρονου, ειναι η απυθμενη ανωμαλια που χαρακτηριζει ολη αυτη την διαδικασια που λες οτι πρεπει να κανουμε, επι 50 φορες.
Επισης
Αν κανω αυτο που λες, ο 'αριστερος' θα με κοιταει σαν ουφο κ ΔΕΝ θα κανει δεξια, κ τυχον επομενοι απο πισω μου που θα μας φτασουν πολυ απλα θα συνεχισουν την πορεια τους. Κ θα εχω μεινει εγω ο μαλακας να περιμενω να προχωρησω σαν ανθρωπος.
-
το σήμα για ταχύτητα ανά λωρίδα είναι αυτό
στον Κηφισό δεν έχω πετύχει παρά μόνο στην είσοδο από παραλιακή που έχει διαφορετική στη λωρίδα που δημιουργείται για είσοδο στο ΣΕΦ
προσωπικά όταν θέλω να προσπεράσω κάποιον το κάνω συνήθως από αριστερά μόνο όταν μουλαρώνει αλλάζω λωρίδα, από την άλλη όταν είμαι στην αριστερή και θέλω να πάω γλήγορα απαιτώ από τον μπροστά να μετακινηθεί στην αμέσως δεξιότερη λωρίδα, απ'τη στιγμή που μπορεί εννοείται
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Μία παρένθεση/ερώτηση.Όταν ο δρόμος έχει 3 λωρίδες κυκλοφορίας, η πιο δεξιά λωρίδα έχει συχνά χαμηλότερο όριο ταχύτητας (ειδικά κοντά σε εξόδους/εισόδους). Σε αυτή την περίπτωση, και εφ' όσον θέλει κάποιος να κινηθεί με το ανώτατο όριο του δρόμου, δεν πρέπει να κινείτε στη μεσαία και να προσπερνά από την αριστερή;
Εγώ λοιπόν ξαναρωτάω...
-
Σε αυτο που ρωτας, ναι. Αν μου δειξεις ποιος δρομος εντος Αττικης τουλαχιστον εχει ξεχωριστο οριο για την δεξια λωριδα, θα παω να το δω κ μονος μου. ως τωρα δεν το εχω δει πουθενα ομως.
Ζώα,Ζώα,Ζώα............. [#4]