-
Αλλα και σε κάνα Ibiza, Leon Focus(με το ζόρι) δεν θα έλεγα όχι...
-
Ο χρήστης JohnnyBeck100 έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ πάντως για τις πολύτιμες συμβουλές σας όλους! Μου δώσατε πολλές ιδέες...! Για κοιτάξτε και αυτό που είναι πιο κοντά στα γούστα μου... http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1302590/ το μονο κακό είναι ότι δεν ξέρουμε χιλιόμετρα (θα πάρω να ρωτήσω όμως)...Απο την κατασταση του τιμονιου και του λεβιε ταχυτητων θα ελεγα παρα πολλα χλμ .
-
Στοίχημα ότι έχει μηδενίσει το οδόμετρο.
(300.000 χλμ) -
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
3ον:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1210377/
εργονομικο, καλοι χωροι, προσεγμενο φινιρισμα, ευχαριστη οδικη συμπεριφορα, αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου, επισης
οικονομικα σερβιςΦάουλ, κίτρινη και misses next match.
Τιμόνι ότι να ναι, ανάρτηση κουκουρούκου, σασμάν τα ίδια, πλαστικά τοστιέρας, συναρμολόγηση το ίδιο. Το μόνο που αξίζει είναι το μοτεράκι του και οι χώροι όπως είπες. Έχω πάρει το δίσκο στο χέρι σε ένα τέτοιο!!από ότι λες παραπάνω τίποτα δεν ισχύει!
δες κ τα συγκριτικά της εποχής
δίσκο εγώ άλλαξα στα 165000χλμ (μαζί με σασμάν) -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
(μαζί με σασμάν)
Αυτο δεν το λες και καλο
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
(μαζί με σασμάν)
Αυτο δεν το λες και καλο
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
(μαζί με σασμάν) -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
3ον:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1210377/
εργονομικο, καλοι χωροι, προσεγμενο φινιρισμα, ευχαριστη οδικη συμπεριφορα, αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου, επισης
οικονομικα σερβις -
Ο χρήστης JohnnyBeck100 έγραψε:
Για κοιτάξτε και αυτό που είναι πιο κοντά στα γούστα μου...αφού θές ντε και καλά Α3, για κοίτα κι αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/17599/
μπορεί να μην έχει το σωστό χρώμα, αλλά έχει κάνει όλα τα χοντρά service, και έχει και τα δερμάτινα του γούστου σου. -
Από το 16άρι Α3 πρώτης γενιάς καλύτερα να πάρεις κάποιο υπερμίνι της vag επόμενης γενιάς τα πρηγούμενα polo , fabia , ibiza δηλαδί με τα 100 άλογα στα 1400 κ.εκ. και πιό καινούριο αυτοκίνητο με καλύτερες επιδόσεις και λιγότερη κατανάλωση θα πάρεις .
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
3ον:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1210377/
εργονομικο, καλοι χωροι, προσεγμενο φινιρισμα, ευχαριστη οδικη συμπεριφορα, αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου, επισης
οικονομικα σερβιςόπως τα λέει ο γρηγόρης είναι όσο κ να ξύνεσαι
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=305&article=8168
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=320&article=8914
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=316&article=8711πάντως από όλα τα μίνι της εποχής, προσωπικά πιστεύω πως το καλύτερο είναι το φιεστα του 2003 κ μετά.
Απιστευτα καλά ρυθμισμένο, πολύ καλό τιμόνι, κιβώτιο. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν είχαν όλα abs. Γενικότερα η φορντ από τα τέλη του 90 βγάζει driver's car σε κάθε κατηγορία! -
Μου πεταξες και τις πηγες και κατι εγινε..
Ιδιως το προσεγμενο φινιρισμα και αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου.... -
Και πάλι Thanks μάγκες...! Καταφέρατε να μου αλλάξετε γνώμη!!! ’Aρχισα να σκέφτομαι πολύ σοβαρά για κάνα Ibizaki τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1210377/ ....... Θα κοιτάξω στο car.gr να βρω κανένα στα 4.000 γιατί τα 4.500 είναι 'too much' για μένα... συν ότι μένω Πύργο Ηλείας και θα έχω και αλλα έξοδα(βενζίνες, διόδια, μεταβίβασης...) για να ανεβώ Αθηνα και να το κατεβάσω Πύργο...
Εσείς πως το βλέπετε σαν αμάξι το συγκεκριμένο?? Εγώ σκεφτόμουνα να κάνω καμια εμφανισιακή βελτίωση (ζάντα, φιμέ, εξάτμιση, χαμήλωμα) και τίποτα άλλο...
Από κατανάλωση πάμε καλά? Γιατί παρέλειψα να σας πω ότι η δουλειά μου είναι 35 km μακριά και για να πηγαινοέρχομαι κάνω 35+35=70 km την ημερα μονο για να πηγαίνω στη δουλειά... για αυτό έψαχνα κάτι σε 1.4 για να μην έχω κατανάλωση... -
Ένα τέτοιο που είναι και 1.2 θα μου ερχόταν κουτί πιστεύω... (Αν είχε και πιο λίγα χιλιόμετρα)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1374137/
Είναι και 5thuro...! -
Δηλαδή από 4 σε 4.5k ξεφεύγεις, αλλά τις ζάντες- φιμέ- εξάτμιση- χαμήλωμα* θα τα πληρώσεις; Πόσο εκτιμάς ότι κοστίζουν αυτά;
Και γιατί δεν παίρνεις κατευθείαν καγκουρεμένο, θα πάρεις και το περιζήτητο πακετάκι σκοτωμένο. Αν πραγματικά το θέλεις ( I'm not here to judge) πιστεύω ότι είναι το πιο συμφέρον.Το ότι σε πείσαμε να πας σε ibiza, ασχολίαστο. Μάλλον πείστηκες! Για clio/ megane coupe που προτάθηκαν επίσης, τί έχεις να πεις;
Μην καταλήξει σαν το αυτοκίνητο του ΤΣΑΚΠΙΝΗ:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1427631/- οι δεκαεξάρες ΑΦΤΕΡΜΑΡΚΕΤ χρωμιωμένες ζάντες σταμάτησαν να εκπέμπουν bling
- o οδηγός χρησιμοποιεί πλέον σατέν μαξιλάρια στο μπάκετ, γιατί έβγαλε κοίλη από το κοπάνημα
- μόνο αμήχανη σιγή μπορεί να διακόψει το γέλωτα όταν βλέπεις τη δουλειά που έγινε στο βάψιμο μπροστά
- ο δεξιός αεραγωγός ξερνάει κάτι, αλλά τα λεφτά πήγαν στη γρίλια μπροστά χωρίς το σήμα της σέατ. Εμ, ότι αξίζει, διορθώνεται κύριος.
*σε νοιάζει το αισθητικό του θέματος μόνο;
-
Αυτό θέλω! Τέλος το ερωτεύτηκα!
Έχει ένα σορό εδώ να διαλέξω...
http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... rive_type= -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Δηλαδή από 4 σε 4.5k ξεφεύγεις, αλλά τις ζάντες- φιμέ- εξάτμιση- χαμήλωμα* θα τα πληρώσεις; Πόσο εκτιμάς ότι κοστίζουν αυτά;
Και γιατί δεν παίρνεις κατευθείαν καγκουρεμένο, θα πάρεις και το περιζήτητο πακετάκι σκοτωμένο. Αν πραγματικά το θέλεις ( I'm not here to judge) πιστεύω ότι είναι το πιο συμφέρον.Το ότι σε πείσαμε να πας σε ibiza, ασχολίαστο. Μάλλον πείστηκες! Για clio/ megane coupe που προτάθηκαν επίσης, τί έχεις να πεις;
Μην καταλήξει σαν το αυτοκίνητο του ΤΣΑΚΠΙΝΗ:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1427631/- οι δεκαεξάρες ΑΦΤΕΡΜΑΡΚΕΤ χρωμιωμένες ζάντες σταμάτησαν να εκπέμπουν bling
- o οδηγός χρησιμοποιεί πλέον σατέν μαξιλάρια στο μπάκετ, γιατί έβγαλε κοίλη από το κοπάνημα
- μόνο αμήχανη σιγή μπορεί να διακόψει το γέλωτα όταν βλέπεις τη δουλειά που έγινε στο βάψιμο μπροστά
- ο δεξιός αεραγωγός ξερνάει κάτι, αλλά τα λεφτά πήγαν στη γρίλια μπροστά χωρίς το σήμα της σέατ. Εμ, ότι αξίζει, διορθώνεται κύριος.
*σε νοιάζει το αισθητικό του θέματος μόνο;
Δεν ξέρω ρε boy μου τα λες λίγο περίεργα... Το αμάξι ήθελα να κάνει 4.000 χιλιάρικα 'μαμισιο' για να μην είναι κάνα φτηνό σαράβαλο και ούτε με πολλά χιλιόμετρα ... και αυτές τις βελτίωσης που ανέφερα φυσικά θα τις έκανα πιο μετά αφού μάζευα τα λεφτά...
Δηλαδή δεν το εγκρίνεις αυτό το μοντέλο τις Seat? -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Δηλαδή από 4 σε 4.5k ξεφεύγεις, αλλά τις ζάντες- φιμέ- εξάτμιση- χαμήλωμα* θα τα πληρώσεις; Πόσο εκτιμάς ότι κοστίζουν αυτά;
Και γιατί δεν παίρνεις κατευθείαν καγκουρεμένο, θα πάρεις και το περιζήτητο πακετάκι σκοτωμένο. Αν πραγματικά το θέλεις ( I'm not here to judge) πιστεύω ότι είναι το πιο συμφέρον.Το ότι σε πείσαμε να πας σε ibiza, ασχολίαστο. Μάλλον πείστηκες! Για clio/ megane coupe που προτάθηκαν επίσης, τί έχεις να πεις;
Μην καταλήξει σαν το αυτοκίνητο του ΤΣΑΚΠΙΝΗ:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1427631/- οι δεκαεξάρες ΑΦΤΕΡΜΑΡΚΕΤ χρωμιωμένες ζάντες σταμάτησαν να εκπέμπουν bling
- o οδηγός χρησιμοποιεί πλέον σατέν μαξιλάρια στο μπάκετ, γιατί έβγαλε κοίλη από το κοπάνημα
- μόνο αμήχανη σιγή μπορεί να διακόψει το γέλωτα όταν βλέπεις τη δουλειά που έγινε στο βάψιμο μπροστά
- ο δεξιός αεραγωγός ξερνάει κάτι, αλλά τα λεφτά πήγαν στη γρίλια μπροστά χωρίς το σήμα της σέατ. Εμ, ότι αξίζει, διορθώνεται κύριος.
*σε νοιάζει το αισθητικό του θέματος μόνο;
+100000000
-
Τελικά τι λέτε για το Ibiza μάγκες?
Πιο hatchback αυτοκίνητο θα περνάτε εσείς με 4.000 euro?