-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Έχει κανένα νόημα να ψάχνει κάθε φορά νομικά (και νομικίστικα) παραθυράκια για να αποδείξει... τι; Ότι (νομίζει ότι) βρήκε μια τρύπα στον νόμο από την οποία απαιτεί να τον αφήσουν να περάσει μέχρι να την κλείσουν;
Και όταν την κλείσουν, κι αυτή και όλες τις άλλες..... Μετά... τι?...
Μετά το κράτος θα έχει τα προσδοκώμενα έσοδα από την συγκεκριμένη πηγή, απλό είναι.
-
Μετά το κράτος θα έχει τα προσδοκώμενα έσοδα από την συγκεκριμένη πηγή, απλό είναι.
Εμείς όμως θα έχουμε δρόμους; ή κάποια ουκ ολίγα κομάτια θα είναι 'υπο κατασκευή';
-
Με το παρών σύστημα, έχεις πολύ καλύτερες πιθανότητες όντως να έχεις δρόμους.
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Μετά το κράτος θα έχει τα προσδοκώμενα έσοδα από την συγκεκριμένη πηγή, απλό είναι.
Εμείς όμως θα έχουμε δρόμους; ή κάποια ουκ ολίγα κομάτια θα είναι 'υπο κατασκευή';
ΟΧΙ!
-
Η μέχρι στιγμής εμπειρία άλλα λέει πάντως. Τα κομμάτια που αναλαμβάνουν ιδιώτες όντως τελειώνουν και όντως γίνονται σωστά. Βλέπε Γέφυρα Ρίου-Αντιρίου, Αττική Οδό, Τρίπολης-Καλαμάτας, Αθηνών-Λαμίας.
-
Ο χρήστης cordoba_turbogt έγραψε:
Εμείς όμως θα έχουμε δρόμους; ή κάποια ουκ ολίγα κομάτια θα είναι 'υπο κατασκευή';
ΟΧΙ!
- Μπορεί κανείς να απαντήσει μία ερώτηση 'το ένα ή το άλλο' με 'ναι/όχι';
- Το πρώτο.
-
Τα κομμάτια που αναλαμβάνουν ιδιώτες όντως τελειώνουν και όντως γίνονται σωστά. Βλέπε Γέφυρα Ρίου-Αντιρίου, Αττική Οδό, ......
Το 'σωστά' βέβαια δεν περιλαμβάνει και το 'με το σωστό κόστος' - για να λέμε και του στραβού το δίκαιο.
Το οποίο κόστος βέβαια δεν το χρεώνεται ο ιδιώτης, αλλά εμείς. ΚΑΙ εδώ φταίει το κράτος, βέβαια, με αυτά που υπογράφουν οι εκπρόσωποι του (οι οποίοι στη χώρα μας ως γνωστόν δεν παίρνουν ποτέ μίζες ).'Προσωπικά αν και κινούμαι αρκετά εκτός πόλης σπανίως χρησιμοποιώ δρόμους που έχουν διόδια' μου έλεγε χθες φίλος. 'Προτιμώ να περιμένω να τελειώσουν οι νέοι δρόμοι, αν και όταν τελειώσουν, να τους έχουν προπληρώσει αυτοί που δεν τους ενοχλεί η πατέντα της προπληρωμής, και τότε θα τους χρησιμοποιώ.'
Και σκεφτόμουν μετά... Είναι εξυπνάκιας? Κάνει τίποτα παράνομο? Εκμεταλλεύεται κανέναν? Όχι. Ό,τι του επιτρέπει το σύστημα κάνει, οπότε μάλλον δε μπορώ να τον κακοχαρακτηρίσω που δεν προπληρώνει και αυτός τους δόμους που θα χρησιμοποιεί, μπορώ?...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Η μέχρι στιγμής εμπειρία άλλα λέει πάντως. Τα κομμάτια που αναλαμβάνουν ιδιώτες όντως τελειώνουν και όντως γίνονται σωστά. Βλέπε Γέφυρα Ρίου-Αντιρίου, Αττική Οδό, Τρίπολης-Καλαμάτας, Αθηνών-Λαμίας.Βάλε και Αντίρριο - Ιωάννινα - Κακαβιά (ειδικά το τελευταίο να μην πούμε πόσοι εργολάβοι μπήκαν φυλακή) και Κορίνθου - Πατρών στον υπολογισμό αυτών που όχι μόνο δεν τελείωσαν νωρίς, αλλά παίζει να είναι και χειρότεροι τώρα (βλ. Κορίνθου - Πατρών). Αν τελειώσουν το 2014 (2012 έλεγαν αρχικά) που είχαν πει, σφυρίξτε μου να περάσω να δω το δρόμο.
Ευχαριστώ.
Αν έχω γράψει κάποια μπούρδα, όπως όταν έπαιζα με τον nonos και τον A-Viper7 δε θέλω να υπάρχει ευχαριστώ. Συγγνώμη θα έπρεπε να υπάρχει γιατί ο εκάστοτε χρήστης έχασε χρόνο βλέποντας ένα παιχνίδι που ούτε ουσία έχει, ούτε κάτι να προσφέρει, πέρα από προσωπική ικανοποίηση στους παίκτες του.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Τα κομμάτια που αναλαμβάνουν ιδιώτες όντως τελειώνουν και όντως γίνονται σωστά. Βλέπε Γέφυρα Ρίου-Αντιρίου, Αττική Οδό, ......
Το 'σωστά' βέβαια δεν περιλαμβάνει και το 'με το σωστό κόστος' - για να λέμε και του στραβού το δίκαιο.
Το οποίο κόστος βέβαια δεν το χρεώνεται ο ιδιώτης, αλλά εμείς. ΚΑΙ εδώ φταίει το κράτος, βέβαια, με αυτά που υπογράφουν οι εκπρόσωποι του (οι οποίοι στη χώρα μας ως γνωστόν δεν παίρνουν ποτέ μίζες ).Δεν καταλαβαίνω τη λογική ότι 'το κόστος το χρεωνόμαστε εμείς και όχι ο ιδιώτης....' Δηλαδή το κόστος για την ανάπτυξη του ADSL που έχεις σπίτι δεν το χρεώνεσαι εσύ με το πάγιο που πληρώνεις;
Το κόστος για την ανάπτυξη του δικτύου του ΟΤΕ δεν το χρεώθηκες εσύ που με το πάγιό σου χρηματοδοτούσες τις μελλοντικές επενδύσεις;
Κάθε εταιρία που πουλάει αγαθά νομίζεις ότι τα κοστολογεί χωρίς να υπολογίζει ότι από την τιμή πώλησης πρέπει να χρηματοδοτήσει και τις μελλοντικές της επενδύσεις;
Στην τιμή που αγόρασες το αυτοκίνητο νομίζεις ότι δεν περιλαμβάνεται και το κόστος ανάπτυξης του διαδόχου του; Από που βρίσκουν οι εταιρίες τα χρήματα να αναπτύξουν νέα προϊόντα; Μα από τα προϊόντα που ήδη πουλάνε!
ΚΑΘΕ αγαθό (αλλά κυριολεκτικά ΚΑΘΕ ΑΓΑΘΟ ή ΥΠΗΡΕΣΙΑ) που αγοράζουμε έχει μέσα στην τιμή σε μεγάλο ή μικρό βαθμό το κόστος μελλοντικής ανάπτυξης/επέκτασης.
Η ιδιωτική εταιρία που αναλαμβάνει να χτίσει και να συντηρεί το δρόμο φυσικά και δεν θα φάει κόστος. Αν έπρεπε ο ιδιώτης να φάει μόνος του το κόστος απλά δεν θα αναλάμβανε τίποτα και έτσι θα μέναμε με τους δρόμους του 2007 στους οποίους πάλι πληρώναμε διόδια, αλλά παρόλα τα διόδια κάθε μέρα βλέπαμε τις λακούβες να αυξάνονται.
Τουλάχιστον τώρα υπάρχει κάποιος υπεύθυνος, μία συγκεκριμένη εταιρία και όχι απρόσωπα το 'κράτος' δηλαδή κανένας υπεύθυνος.
Όσο για το 'σωστό κόστος': Το κόστος το αξιολογεί το Κράτος, δηλαδή κάποιος υπάλληλος μίας κρατικής υπηρεσίας που μπορεί να είναι ο γείτονάς μας, (εξάλου το 25% των εργαζομένων στο κράτος δουλεύει οπότε σίγουρα κάποιος γείτονάς μας θα είναι κρατικός υπάλληλος). Αν αυτός θέλει το λάδι του για να κάνει τη δουλειά για την οποία τον πληρώνουμε, αυτός είναι υπέθυνος για την υπερκοστολόγηση των έργων, και όχι η ιδιωτική εταιρία που κάνει πανάκριβη προσφορά για το έργο. Η όποια ιδιωτική εταιρία πολύ καλά κάνει και δίνει πανάκριβες προσφορές. Απλά άν δεν υπήρχε αυτό το λαδάκι, αυτές οι προσφορές θα πηγαίναν στα σκουπίδια και δεν θα είχαμε υπερκοστολήγηση.....έτσι πάλι λοιπόν καταλήγουμε στο ότι η ευθύνη είναι στις Κρατικές Υπηρεσίες και όχι στις ιδιωτικές εταιρίες που κάνουν τη δουλειά τους.Επίσης όσοι διαμαρτύρονται για τα διόδια δεν διαμαρτύρονται για κάτι άλλο πολύ ακριβότερο και πολύ πιο αδικαιολόγητο, το ΣΠΑΤΟΣΗΜΟ. Το θυμάστε; Ήταν ακριβώς μία ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ της συμμετοχής του Δημοσίου για τον ΔΑΑ. Μόνο που 10 χρόνια μετά την κατασκευή του, το σπατόσημο παραμένει. Διανοήθηκε ποτέ κανείς να ζητήσει από την αεροπορική του εταιρία να του εκδόσει εισιτήριο χωρίς αυτός να καταβάλει το σπατόσημο; ΟΧΙ γιατί απλά δεν υπάρχει περίπτωση να μπει σε αεροπλάνο.
Και κάτι τελευταίο. Το ζητούμενο δεν είναι μόνο να βελτιωθεί το δευτερεύον οδικό δίκτυο, αλλά επιτέλους να λειτουργήσει σωστά ο σιδηρόδρομος ώστε να είναι ανταγωνιστικός σε χρόνο και χρήμα και άνεση με το αυτοκίνητό μας. Μόνο αν έχουν ανταγωνισμό αυτά τα δύο και αφεθεί ελεύθερη μετά η τιμή των διοδίων και των εισητηρίων των ΚΤΕΛ, σιδηροδρόμου κτλ, θα έχουμε μειώσεις τιμών γιατί απλά τότε θα έχουμε ανταγωνισμό μεταξύ Μέσων Μεταφοράς που πληρώνουν διόδια και Μέσων Μεταφοράς που χρησιμοποιούν άλλη δίοδο
-
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τη λογική ότι 'το κόστος το χρεωνόμαστε εμείς και όχι ο ιδιώτης....'
Δηλαδή το κόστος για την ανάπτυξη του ADSL που έχεις σπίτι δεν το χρεώνεσαι εσύ με το πάγιο που πληρώνεις;
Το κόστος για την ανάπτυξη του δικτύου του ΟΤΕ δεν το χρεώθηκες εσύ που με το πάγιό σου χρηματοδοτούσες τις μελλοντικές επενδύσεις;
Κάθε εταιρία που πουλάει αγαθά νομίζεις ότι τα κοστολογεί χωρίς να υπολογίζει ότι από την τιμή πώλησης πρέπει να χρηματοδοτήσει και τις μελλοντικές της επενδύσεις;
Στην τιμή που αγόρασες το αυτοκίνητο νομίζεις ότι δεν περιλαμβάνεται και το κόστος ανάπτυξης του διαδόχου του; Από που βρίσκουν οι εταιρίες τα χρήματα να αναπτύξουν νέα προϊόντα; Μα από τα προϊόντα που ήδη πουλάνε!
ΚΑΘΕ αγαθό (αλλά κυριολεκτικά ΚΑΘΕ ΑΓΑΘΟ ή ΥΠΗΡΕΣΙΑ) που αγοράζουμε έχει μέσα στην τιμή σε μεγάλο ή μικρό βαθμό το κόστος μελλοντικής ανάπτυξης/επέκτασης.
Γραφεις για ADSL, για ΟΤΕ, μελλοντικές επενδύσεις, κλπ. Σε τι ακριβώς από τα παραπάνω έχεις την εντύπωση ότι διαφωνώ?
Προφανές είναι αυτό που έγραψα - όποιο και να είναι το κόστος ενός έργου (να στο πω αλλιώς: όσο υπερκοστολογημένο και να είναι αυτό, για οποιοδήποτε λόγο - είτε για να έχει χρήματα για R&D για τα επόμενα 10 χρόνια αυτός που το έχει αναλάβει, είτε για να κάνει το τρελό φαγοπότι μαζί με αυτούς που μεσολάβησαν για να του ανατεθεί το έργο, είτε, είτε...) τελικά εμείς το πληρώνουμε - στη συγκεκριμένη περίπτωση με διόδια για όσα χρόνια 'χρειάζεται'.
Όσο για το 'σωστό κόστος': Το κόστος το αξιολογεί το Κράτος, δηλαδή κάποιος υπάλληλος μίας κρατικής υπηρεσίας που μπορεί να είναι ο γείτονάς μας, (εξάλου το 25% των εργαζομένων στο κράτος δουλεύει οπότε σίγουρα κάποιος γείτονάς μας θα είναι κρατικός υπάλληλος). Αν αυτός θέλει το λάδι του για να κάνει τη δουλειά για την οποία τον πληρώνουμε, αυτός είναι υπέθυνος για την υπερκοστολόγηση των έργων, και όχι η ιδιωτική εταιρία που κάνει πανάκριβη προσφορά για το έργο.
Η όποια ιδιωτική εταιρία πολύ καλά κάνει και δίνει πανάκριβες προσφορές. Απλά άν δεν υπήρχε αυτό το λαδάκι, αυτές οι προσφορές θα πηγαίναν στα σκουπίδια και δεν θα είχαμε υπερκοστολήγηση.....έτσι πάλι λοιπόν καταλήγουμε στο ότι η ευθύνη είναι στις Κρατικές Υπηρεσίες και όχι στις ιδιωτικές εταιρίες που κάνουν τη δουλειά τους.
Άρα έρχεσαι στα λόγια μου.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Αν έχω γράψει κάποια μπούρδα, όπως όταν έπαιζα με τον nonos και τον A-Viper7 δε θέλω να υπάρχει ευχαριστώ. Συγγνώμη θα έπρεπε να υπάρχει γιατί ο εκάστοτε χρήστης έχασε χρόνο βλέποντας ένα παιχνίδι που ούτε ουσία έχει, ούτε κάτι να προσφέρει, πέρα από προσωπική ικανοποίηση στους παίκτες του.
Ωραία, στις λίγες αυτές περιπτώσεις, απλά ξε-τσεκάρεις το κουμπάκι της υπογραφής, να μη μπει, και γράφεις 'συγγνώμη'.
Απλό δεν είναι?Πολύτιμα δευερόλεπτα από τη ζωή σου.... Μην τα σνομπάρεις!
-
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:yawn:Ευχαριστώ και συγνώμη
-
http://www.sfedona.gr/2011/05/05/σ ... BAa%CE%B9/
οι αυθαιρεσιες τους δεν εχουν τελειωμο
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
http://www.sfedona.gr/2011/05/05/σπαθοβουνι-ξεσηκωμοσ-των-κατοικων-κaι/οι αυθαιρεσιες τους δεν εχουν τελειωμο
Έχεις δίκιο... Σε ποιους αναφέρεσαι όμως;
Στην εταιρεία που εκμεταλλεύεται κάθε λεπτομέρεια της σύμβασης που υπέγραψε, αφού φρόντισε να καλύψει κάθε παραθυράκι;
Στον Δήμαρχο που ενώ διαχειρίζεται το 90% των τελών κυκλοφορίας απαιτεί από άλλους τη διασύνδεση των οικισμών του Δήμου του;
Στον Βουλευτή και πρώην νομαρχιακό σύμβουλο/αναπληρωτή νομάρχη που τόσο φρόντισε για το οδικό δίκτυο του νομού του (επί θητείας του οι ΟΤΑ εισέπραταν το 50% των τελών κυκλοφορίας);Νόμιζα ότι μεταξύ κατεργαρέων, υπήρχε ειλικρίνεια...
-
σ'αυτον που σε κοιταει στα ματια και σου κλεβει τα λεφτα σου
-
Μιλάς για το τεράστιο ποσοστό των δημοσίων υπαλλήλων που πληρώνουμε για να τα ξύνουν, ή για όσους καταστηματάρχες δεν δίνουν απόδειξη αν δεν την ζητήσεις;
-
μιλαω για τα διοδια.
-
Τα διόδια χρειάζονται ΑΚΡΙΒΩΣ για τους 2 λόγους που ανέφερα πιο πάνω.
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
http://www.sfedona.gr/2011/05/05/σπαθοβουνι-ξεσηκωμοσ-των-κατοικων-κaι/οι αυθαιρεσιες τους δεν εχουν τελειωμο
Το αρθρο αναφερει...
Αυτή την στιγμή όλοι οι κάτοικοι του Σπαθοβουνίου με επικεφαλείς τον Δήμαρχο Αλέκο Πνευματικό και τον Βουλευτή της Ν.Δ Κώστα Κόλλια έχουν κάνει μεγάλη κινητοποίηση μπροστά από τα διόδια του εθνικού δρόμου Κορίνθου -Τρίπολης.
Καλα πριν απο 4 χρονια αυτοι δεν επικυρωσαν τις συμβασεις με τον Σουφλιά....τωρα κοβονται για τους κατοικους των γυρω περιοχων....τοτε δεν γνωριζαν....
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!