-
Καλημέρα σε όλους,
πρόσφατα έβαλα καινούριες ζάντες και λάστιχα στο αυτοκίνητό μου. Ενώ λοιπόν πρίν, ακόμα και με τα φθαρμένα (ομοιόμορφα) ελαστικά μου δεν είχα κανένα απολύτως τρέμουλο, τώρα ακόμα και με ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο μου τρέμει στα 120-130, ειδικά στην Αττική Οδό. Σήμερα θα το τσεκάρω για τελευταία φορά, και αργότερα σκέφτομαι να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων μου και να δώσω πίσω τα ζαντολάστιχα.
Εχω χρησιμοποιήσει προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διάσταση.
Επίσης, κατά την τοποθέτηση το συνεργείο έκανε σωρεία παρατυπιών. Βασικά, δεν ξέρουν να τα τοποθετούν σωστά, τα παραφούσκωσαν (120 psi!) για να 'κάτσουν καλά', τά έσφιξαν ύπερβολικά στον άξονα, κτλ κτλ. Την πρώτη φορά που τα βάλαμε επίσης μου τα έδωσαν πρακτικά α-ζυγοστάθμιστα!
Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων λοιπόν;
σας ευχαριστώ,
Σπύρος
-
Καλημέρα σε όλους,
πρόσφατα έβαλα καινούριες ζάντες και λάστιχα στο αυτοκίνητό μου. Ενώ λοιπόν πρίν, ακόμα και με τα φθαρμένα (ομοιόμορφα) ελαστικά μου δεν είχα κανένα απολύτως τρέμουλο, τώρα ακόμα και με ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο μου τρέμει στα 120-130, ειδικά στην Αττική Οδό. Σήμερα θα το τσεκάρω για τελευταία φορά, και αργότερα σκέφτομαι να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων μου και να δώσω πίσω τα ζαντολάστιχα.
Εχω χρησιμοποιήσει προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διάσταση.
Επίσης, κατά την τοποθέτηση το συνεργείο έκανε σωρεία παρατυπιών. Βασικά, δεν ξέρουν να τα τοποθετούν σωστά, τα παραφούσκωσαν (120 psi!) για να 'κάτσουν καλά', τά έσφιξαν ύπερβολικά στον άξονα, κτλ κτλ. Την πρώτη φορά που τα βάλαμε επίσης μου τα έδωσαν πρακτικά α-ζυγοστάθμιστα!
Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων λοιπόν;
σας ευχαριστώ,
Σπύρος
-
Καλημέρα σε όλους,
πρόσφατα έβαλα καινούριες ζάντες και λάστιχα στο αυτοκίνητό μου. Ενώ λοιπόν πρίν, ακόμα και με τα φθαρμένα (ομοιόμορφα) ελαστικά μου δεν είχα κανένα απολύτως τρέμουλο, τώρα ακόμα και με ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο μου τρέμει στα 120-130, ειδικά στην Αττική Οδό. Σήμερα θα το τσεκάρω για τελευταία φορά, και αργότερα σκέφτομαι να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων μου και να δώσω πίσω τα ζαντολάστιχα.
Εχω χρησιμοποιήσει προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διάσταση.
Επίσης, κατά την τοποθέτηση το συνεργείο έκανε σωρεία παρατυπιών. Βασικά, δεν ξέρουν να τα τοποθετούν σωστά, τα παραφούσκωσαν (120 psi!) για να 'κάτσουν καλά', τά έσφιξαν ύπερβολικά στον άξονα, κτλ κτλ. Την πρώτη φορά που τα βάλαμε επίσης μου τα έδωσαν πρακτικά α-ζυγοστάθμιστα!
Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων λοιπόν;
σας ευχαριστώ,
Σπύρος
-
ΟΚ, αφού βλέπω αρκετό κόσμο να έχει δεί το thread, αλλά δεν έχετε απαντήσει , ξαναρωτάω,
βλέπετε κανένα πρόβλημα στο να μου δώσει τα χρήματά μου πίσω και να πάρει τα ζάντολάστιχα το μαγαζί από όπου τα πήρα; Θα με συνέφερε λέτε να πήγαινα απλά για να μου δώσει κάτι άλλο; Σημειωτέον οτι είναι πολύ κακοί στην εγκατάσταση - αστα να πάνε...
ευχαριστώ!
Σπύρος
-
Δέν δοκιμάζεις νά κάνεις ευθυγράμιση σέ κάποιο άλλο βουλκανιζατέρ;Αν αυτοί είχαν τά χάλια πού αναφέρεις,ίσως νά μήν ζυγοστάθμισαν καί σωστά.
-
Είναι λίγο κουφό αυτό που ρωτάς.
Τί θα πεί 'δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων'? Από το Carrefour τα πήρες?
Τον ξέρεις? Τον ήξερες? Ποιός σου τον σύστησε?Δεν ξέρουμε για ποιόν μιλάς, δεν γνωρίζουμε αν η δουλειά που σου έκανε είναι κακή ή όχι (και δεν μπορείς να το αποδείξεις μόνο με τα 120psi), δεν δεν δεν...
Προφανώς δεν 'βλέπω' κανένα πρόβλημα να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω, αλλά θα περίμενα να το έχεις κάνει πρώτα και μετά να μας πείς αν προέκυψε πρόβλημα ή να έχεις πάει και σε άλλον λαστιχά για να δεις τί παίζει.
-
Αποκλείεται να τα φούσκωσε στα 120 psi. Πρώτον, το λάστιχο θα είχε σκάσει απο τα 60 περίπου, δεύτερον, τα κομπρεσέρ συνήθως δεν φτάνουν τέτοια πίεση.
-
Ε όχι και να σκάσει! Η ρεζέρβα μου λέει με τεράστια γράμματα INFLATE TO 60PSI.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Ε όχι και να σκάσει! Η ρεζέρβα μου λέει με τεράστια γράμματα INFLATE TO 60PSI.Kai to podhlato mou 8elei akoma parapanw.
Oso megalwnei omws to lastixo toso meiwnetai h piesh.Logiko, afou piesh=dynamh/epifaneia.
Opote dynamh= piesh*epifaneia. Megalh epifaneia (kanoniko lastixo) epi megalh piesh = TERASTIA dynamh, pou to lastixo den 8a ante3ei.Twra an 8a skasei sta 60 h allou den to kserw, pantws 120 to blepw adynato. Ase poy opws eipw8hke ta perissotera kompreser ontws kapou sta 80 exozun to orio toys kai aplws to organo metraei parapanw (opws oi 8ermosifwnes metrane ws 90, alla o 8ermostaths einai to poly 60)
-
το πιο πιθανο και εφ'οσον απο ζυγοσταθμιση εισαι ενταξει ειναι να μην εχουν πατησει καλα τα μπουλονια στις φωλιες της ζαντας και να γυριζει καποιος ή καποιοι τροχοι παρακεντρα.
πχ. εαν τα μαμα μπουλονια ειναι εκει που πατουν στην ζαντα στρογγυλα και οι νεες ζαντες θελουν κωνικα ή και το αντιθετο σιγουρα υπαρχει προβλημα.
τωρα αν αλλαξες και μπουλονια μαζι με τις ζαντες μπηκαν τα καταλληλα ή οτι επιασαν κατα τυχη στα χερια τους;;
επισης πολλες φορες το σφιξιμο και ο τροπος που ακολουθει κανεις μπορει να εχει σημασια......πχ ποτε ενα ενα καργαρισμα με το αεροπιστολο αλλα με τον σταυρο σφιγγονται ενα ενα μεχρι να πατησουν και μετα καργαρουμε σταυρωτα τα μπουλονια.
εαν ολα αυτα εχουν γινει οπως πρεπει καθως και η ζυγοσταθμιση και το προβλημα παραμενει να απαιτησεις την αντικατασταση με αλλα .....για επιστροφη χρηματων μαλλον δυσκολο το βλεπω.....
-
Πάντως οσο αφορα το θέμα με τη ζυγοστάθμηση νομίζω οτι οταν βάζεις καινούργια ελαστικά πρέπει να τα πατήσεις 500 - 1000 χλμ.. και μετά να πας για ζυγοστάθμηση...
-
Καλημέρα σας και ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Όντως τα φούσκωσε στα 120 psi, ήμουν μπροστά! το έκανε για να κάτσει σωστά το λάστιχο. Οι συγκεκριμένες είναι πιέσεις φορτηγών...
επίσης, όταν μου τα πρωτοέβαλε είχαν αποκλίσεις, μετά τη ζυγοστάθμιση, 60-80.... κάναμε αλλες 2 ζυγοσταθμίσεις και μια πάνω στο αυτοκίνητο...
Σήμερα θα πάω να του τα επιστρέψω. Ανεξάρτητα με το τι θα γίνει, έχω συγκεντρώσει τόσες πληροφορίες για τα λάστιχα γενικά, που θα διαφωτιστεί σημαντικά το θέμα...απλά δεχτείτε το ότι το 99% των λαστιχάδων δεν τα τοποθετούν με τον ιδανικό τρόπο, επειδή δεν ξέρουν. Χρησιμοποιούν τεχνικές δεκαετίας 80...
Σπύρος
-
Μα καλά, λαστιχάς είναι αυτός, ή κομμώτρια; Αν είναι να πάω για κούρεμα...
Απόκλιση 60-70;;;
Τα δικά μου όταν μου τα τοποθετούν, στην ΠΡΩΤΗ φάση της ζυγοστάθμισης (δηλαδή χωρίς κανένα βαρύδι) ΠΟΤΕ δεν είδα πάνω από 45!!!Βρε μπας και οι ζάντες είναι το νέο πρωτοποριακό μοντέλο με σχήμα '8';
Επίσης αν ζυγοσταθμιστούν σωστά μία φορά, δεν χρειάζεται ξανά, ιδίως σε τόσο κοντινό διάστημα...
Πάντως ό,τι και να γίνει θα σε συμβούλευα να μην ξαναπάς εκεί...
-
Το φούσκωμα σε μεγάλη πίεση χρησιμοποιείται αν το εσωτερικό πλαϊνό του ελαστικού αρνείται να κάτσει στο αυλάκι του εσωτερικού της ζάντας είτε λόγω σκληρών πλαϊνών είτε λόγω ψηλού χείλους του αυλακίου. Είχα τέτοιο πρόβλημα όταν προσπαθήσαμε με το λαστιχά μου να φορέσουμε τα Advan A032 (Competition με σκληρό πλαϊνό) στις Καμπανιόλο της Άλφασουντ που είχαν ψηλό χείλος στο αυλάκι και δεν τα καταφέραμε παρόλο που φτάσαμε τα 80psi πίεση και το κομπρεσέρ δεν άντεχε να δώσει άλλο. Όπως καταλαβαίνεις τα 120psi είναι υπερβολική τιμή και θέλει κομπρεσέρ για λάστιχα φορτηγών για να πετύχεις τέτοια πίεση!
Επιστροφή Ελαστικών / Ζαντών και επιστροφή χρημάτων