-
Περιμένουμε μείωση του βάρους σε περιόδους γιγάντωσης των αυτοκινήτων όπως είναι η δική μας; Για σκεφτείτε πόσο μέγεθος είχε το πρώτο ας πούμε Golf και πόσο το σημερινό. Ακόμα κι αν βρεθούν νέες μέθοδοι μείωσης του βάρους θα εξανεμιστεί το όφελος από την αύξηση των διαστάσεων και την ενίσχυση των αμαξωμάτων ώστε να παίρνουν 100 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης.
Επιπλέον μη ξεχνάμε και το βάρος του έξτρα εξοπλισμού που όλοι θεωρούμε πλέον ως απαραίτητο ενώ πριν από μερικά χρόνια ήταν προνόμιο μόνο των οχημάτων κύρους. Ξέρεις τι είναι να μην ρυθμίζεται ηλεκτρικά το κάθισμα ή οι καθρέπτες; Πως μπορούσαμε να ζούμε χωρίς θερμαινόμενα καθίσματα στην πολική Ελλάδα; Μήπως να προτείναμε να έβγαιναν και ψυχόμενα καθίσματα; -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Πως μπορούσαμε να ζούμε χωρίς θερμαινόμενα καθίσματα στην πολική Ελλάδα; Μήπως να προτείναμε να έβγαιναν και ψυχόμενα καθίσματα;Ή θερμαινόμενες/ψυχόμενες ποτηροθήκες; Επίσης σύστημα παραγωγής παγακίων όπως έχουν τα σύγχρονα ψυγεία για να είναι πάντα κρύος ο φραπές;
Ωχ! Πολύ καλές ιδέες έχω! Λες να τις πατεντάρω;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πως μπορούσαμε να ζούμε χωρίς θερμαινόμενα καθίσματα στην πολική Ελλάδα; Μήπως να προτείναμε να έβγαιναν και ψυχόμενα καθίσματα;
Ή θερμαινόμενες/ψυχόμενες ποτηροθήκες; Επίσης σύστημα παραγωγής παγακίων όπως έχουν τα σύγχρονα ψυγεία για να είναι πάντα κρύος ο φραπές;
Ωχ! Πολύ καλές ιδέες έχω! Λες να τις πατεντάρω;
Τρέχα να προλάβεις να τις κατοχυρώσεις. Τυχερός είσαι που είμαι μακριά από το Υπουργείο βιομηχανίας!!!!
-
Από συνέντευξη του διευθυντή έρευνας της ///M στο BMW Magazin:
Είναι καλύτερο να έχεις 1000kg βάρος παρά 1000kgm ροπής.Η M3 CSL έχει οροφή από ανθρακονήματα, και είναι το πρώτο 'εξάρτημα' από ανθρακονήματα που βγήκε σε 'μαζική' παραγωγή. Τυπικά η κατασκευή εξαρτημάτων από ανθυρακονήματα είναι χειρωνακτική εργασία. Όμως, αν η μέθοδος γενικευτεί θα μειώσει το κόστος παραγωγής γιατί με τα ανθρακονήματα μπορούν να φτιαχτούν ιδιαίτερα πολύπλοκες φόρμες, που ως τώρα απαιτούσαν πολλά μεταλλικά εξαρτήματα.
Επίσης, νέα μεταλλικά κράματα θα ελαφρύνουν ακόμα περισσότερο τα μηχανικά μέρη. Η έρευνα έχει στραφεί στο μαγνήσιο, αλλά το πρόβλημά του είναι ότι δεν είναι αρκετά ανθεκτικό στις υψηλές θερμοκρασίες.
Θα χρειαστούν περίπου 5-10 χρόνια για να εφαρμοστούν ευρύτερα τέτοιες λύσεις.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Από συνέντευξη του διευθυντή έρευνας της ///M στο BMW Magazin:
Είναι καλύτερο να έχεις 1000kg βάρος παρά 1000kgm ροπής.Η M3 CSL έχει οροφή από ανθρακονήματα, και είναι το πρώτο 'εξάρτημα' από ανθρακονήματα που βγήκε σε 'μαζική' παραγωγή. Τυπικά η κατασκευή εξαρτημάτων από ανθυρακονήματα είναι χειρωνακτική εργασία. Όμως, αν η μέθοδος γενικευτεί θα μειώσει το κόστος παραγωγής γιατί με τα ανθρακονήματα μπορούν να φτιαχτούν ιδιαίτερα πολύπλοκες φόρμες, που ως τώρα απαιτούσαν πολλά μεταλλικά εξαρτήματα.
Επίσης, νέα μεταλλικά κράματα θα ελαφρύνουν ακόμα περισσότερο τα μηχανικά μέρη. Η έρευνα έχει στραφεί στο μαγνήσιο, αλλά το πρόβλημά του είναι ότι δεν είναι αρκετά ανθεκτικό στις υψηλές θερμοκρασίες.
Θα χρειαστούν περίπου 5-10 χρόνια για να εφαρμοστούν ευρύτερα τέτοιες λύσεις.
Βρε πως αλλαζει ο ανθρωπος. Ο διευθυντης της ///M ηταν επι παρα πολλα χρονια διεθυντης στην AMG της mercedes. Απο τους κομπρεσσορες, και το αυξημενο βαρος πηγε στην bmw που δεν θελει να ακουει για υπερσυμπιεστες και το παλευει τουλαχιστον για μειωμενο βαρος. Απορω κατω απο ποιες συνθηκες εγινε αυτη η μεταγραφη...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο κινητήρας είναι συνήθως ενα πολύ μικρό μέρος του συνολικού βάρους .Οταν αναφέρομαι σε μείωση βάρους αναφέρομαι σε όλο το όχημα και όχι μόνο στον κινητήρα.
Μετράει και αυτός στο βάρος. Άλλο ένας τετρακύλινδρος κι άλλο ένας V6. Τα περισσότερα από τα 90 κιλά διαφοράς της δίλιτρης 147 TS με την GTA είναι στον κινητήρα που είναι και μπροστά.
Το αλουμίνιο είναι καλό να χρησιμοποιείται σε μέρη του αμαξώματος και της ανάρτησης, αλλά δεν είναι ότι πιο φτηνό, ούτε και επισκευάζεται εύκολα σε τρακάρισμα. Όσο για τα υπόλοιπα κράμματα, μέταλα ή σύνθετα υλικά ξεφεύγουν πολύ σε κόστος.
Σημαντικό επίσης μερίδιο στο βάρος έχουν το κιβώτιο και το/τα διαφορικό/α.
Τι συμβαίνει όταν δύο παραπλήσιων διαστάσεων και επιδόσεων αυτοκίνητα (STi-M3) το ένα με τρία διαφορικά ζυγίζει 120 κιλά λιγότερο;
-
ΜΟΥ ΦΑΓΑΤΕ ΤΟ ΠΟΣΤ!!!!!!!!!
Το ξαναδημοσιεύω:
Σε αυτό το σάιτ http://auto.howstuffworks.com/enzo1.htm λέει οτι η Ένζο ζυγίζει 1,365 κιλά και οτι έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών. Δηλαδή άμα δέν είχε γίνει χρήση ελαφρών υλικών πόσο θα ζύγιζε, 2,5 τόνους?
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα περίμενε κανείς να ζυγίζει κάτω απο τόνο, καθώς πέρα απο τα ελαφριά υλικά, του λείπουν πολλά απο τα πράγματα που βρίσκονται σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Απο πού προέρχεται όλο αυτό το βάρος?
-
Και η απάντηση του johnnyka:
Μονο ο 6λιτρος κινητηρας της παιζει να ζυγιζει οσο ενα μικρομεσαιο
Τοσο ζυγιζει και το Α3 που ειναι 1.6, εχει πεντε ταχυτητες, μικροτερους τροχους, μικροτερα δισκοφρενα και φυσικα μικροτερες δισατασεις!!!
Θαυμα ειναι το βαρος της!!! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
.......Τι συμβαίνει όταν δύο παραπλήσιων διαστάσεων και επιδόσεων αυτοκίνητα (STi-M3) το ένα με τρία διαφορικά ζυγίζει 120 κιλά λιγότερο;
Navigation, δερματα, κλιμα, ηχομονωση, 1243 κυβικα παραπανω, υλικα (κυριως εσωτερικου), ηλ.θερμ. καθισματα πιστευω και αλλα τετοια κανουν τη διαφορα
-
Αμα σκεφτείς ότι,γιά νά βγούνε αυτά τά άλογα στό δρόμο θέλει αναρτήσεις υπέρ-ενισχυμένες,φρένα τεραστίων διαστάσεων,σύστημα μετάδοσης ισχυρό,ζαντολάστιχα τέρατα,καί φυσικά τόν κινητήρα πού ζυγίζει αρκετά,μάλλον θά βρείς από πού προέρχεται τό βάρος.Επίσεις οι ενισχύσεις τού αμαξώματος,πρέπει νά δίνουν αρκετά κιλά ακόμα.
-
Με παραξενεύει γιατι βλέπω ιαπωνικά βελτιωμένα αυτοκίνητα με ιπποδυνάμεις απο 600 εώς 900 άλογα, τα οποία είναι ελαφρύτερα απο την Enzo.
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
.......Τι συμβαίνει όταν δύο παραπλήσιων διαστάσεων και επιδόσεων αυτοκίνητα (STi-M3) το ένα με τρία διαφορικά ζυγίζει 120 κιλά λιγότερο;
Navigation, δερματα, κλιμα, ηχομονωση, 1243 κυβικα παραπανω, υλικα (κυριως εσωτερικου), ηλ.θερμ. καθισματα πιστευω και αλλα τετοια κανουν τη διαφορα
Αν θα γράψω καμία κακία θα φταίω; Κλιματισμό έχουν και τα δύο, τα 1243κ.εκ. εν μέρη αντισταθμίζονται από την τουρμπίνα και τα παρελκόμενα.
Όσο για τα υπόλοιπα... εκτός του ότι βαραίνουν ελαφρώς, ελαφραίνουν βαρέως... την τσέπη!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
.......Τι συμβαίνει όταν δύο παραπλήσιων διαστάσεων και επιδόσεων αυτοκίνητα (STi-M3) το ένα με τρία διαφορικά ζυγίζει 120 κιλά λιγότερο;
Navigation, δερματα, κλιμα, ηχομονωση, 1243 κυβικα παραπανω, υλικα (κυριως εσωτερικου), ηλ.θερμ. καθισματα πιστευω και αλλα τετοια κανουν τη διαφορα
Αν θα γράψω καμία κακία θα φταίω; Κλιματισμό έχουν και τα δύο, τα 1243κ.εκ. εν μέρη αντισταθμίζονται από την τουρμπίνα και τα παρελκόμενα.
Όσο για τα υπόλοιπα... εκτός του ότι βαραίνουν ελαφρώς, ελαφραίνουν βαρέως... την τσέπη!
Ναι αλλα σκεψου οτι η CLS που ειναι καποια κιλα ελαφρυτερη δεν εχει ουτε κλιμα( απλο κλιματισμο) ουτε τετοια καθισματα, ανθρακονηματινο ουρανο. Οποτε πιστευω παιζουν καποιο ρολο αυτα τα 'εξτρα' που οντως βαραινουν την τσεπη βαρεως..
-
Επ, μου φάγατε και μένα το post. Λοιπόν το ξαναγράφω:
Έχει παραγίνει το κακό με τα βάρη των αυτοκινήτων. Το mirafiori που είχα πριν λίγα χρόνια οριακά έφτανε τον ένα τόνο και μετά αναρωτιόμουν πως γίνεται να περνάω όλα τα 1600άρια της αγοράς (1600 και αυτό)
Και για να μη μου πει κάποιος ότι τα παλιά δεν είχαν παθητική ασφάλεια, δεν θα πάω μακριά. Το Toledo του πατέρα μου, '98 μοντέλο, με δυο αερόσακους και παθητική ασφάλεια που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα πιο καινούρια (έχει σωθεί η οικογένεια ενός φίλου με ένα τέτοιο σε αρκετά σοβαρό ατύχημα), ζυγίζει μόλις 1080 κιλά, 30 κιλά βαρύτερο από ένα C2 VTS και κατά τι ελαφρύτερο από ένα Polo!!!
Εγώ από τη λίγη φυσική που θυμάμαι από μικρός, η αδράνεια ενός σώματος εξαρτάται από τη μάζα του και την ταχύτητά του. Πώς περιμένετε ένα όχημα να διαχειριστεί την αδράνειά του χωρίς την συμβολή των ηλεκτρονικών, με τόσο αυξημένη μάζα (υπάρχουν και εξαιρέσεις, αλλά λιγες, για να μην παρεξηγιόμαστε)? Και περισσότερα ηλεκτρονικά, μεγαλύτερα φρένα, μεγαλύτεροι τροχοί κτλ, ίσον περισσότερη μάζα, οπότε πάμε σε ένα φαύλο κύκλο.
Ήξερε τι έλεγε ο Chapman: 'Light is Right'
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Ναι αλλα σκεψου οτι η CLS που ειναι καποια κιλα ελαφρυτερη δεν εχει ουτε κλιμα( απλο κλιματισμο) ουτε τετοια καθισματα, ανθρακονηματινο ουρανο. Οποτε πιστευω παιζουν καποιο ρολο αυτα τα 'εξτρα' που οντως βαραινουν την τσεπη βαρεως..
110 κιλά λιγότερα είναι σύμφωνα με ένα ψάξιμο που έκανα. Δεν νομίζω να ήταν δύσκολο για την BMW να προσφέρει μία έκδοση light, χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό, αλλά να είναι πιο ΦΤΗΝΗ από την κανονική Μ3.
Όταν η διαφορά φτάνει τα 30Κ ευρώ όσο εξωτικά υλικά κι αν έχουν χρησιμοποιηθεί, αρχίζεις κι αναρωτιέσαι
Υ.Γ. Η διαφορά κλιματισμού-με A/C είναι ελάχιστη, το βάρος είναι στο συμπιεστή και το μοτέρ
Βάρος Αυτοκινήτων