-
paidia giati toso kontra gia ta aytokinita?edo vlepo ena pathos me kapies sigekrimenes markes kai ayto einai oti to xeirotero.pios sas vaei se ayti tin logiki toy antagonismoy apo tin stigmi pou den exete ameso ofelos?ektos am exete
-
Είναι όλοι μεγαλομέτοχοι.
-
μεγαλομετοχοι αν ηταν θα ειχαν καμια ferrari.μηπως κανενας σας εχει καμια αντιπροσωπεια?ε?
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
για την κραμαγιερα το προβλημα ειναι καθαρα ''ακουστικο'' και δεν παρουσιαζει λειτουργικο προβλημα...Ουκ ολιγες κρεμαγιερες focus ποτισανε με τα υγρα τους την ελληνικη ασφαλτο. Ακουστικο προβλημα ισον τριβη και τριβη ισον φθορα, αρα καποια στιγμη οι τσιμουχες θα τα παιξουν και τοτε αντιο στα υγρα.
Σημαντικος λογος για να επιλεξει καποιος το FOCUS ειναι -νομιζω- η πενταετης ολικη εγγυηση που δινει η Ford σε συνδυασμο με τη διαφορα κοστους κτησης-κοστους συντηρησης που εχει με τη VW....
Ακομα και η πενταετης ολικη εγγυηση ειναι συζητησιμη και οχι ξεκαθαρη. Για παραδειγμα εμενα ηδη μου δηλωσανε ορθα-κοφτα οτι τα παντα μεσα στην καμπινα του οδηγου εχουν μονο 2 χρονια εγγυηση. Αρα ολικη σε καμια περιπτωση.
-
Για τούτο λοιπόν, πάρε ένα Golf, και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Ησυχο? Ε! σχεδόν ήσυχο. Αν εξαιρέσεις το ακριβό service VAG κατά τα άλλα έχεις ένα αυτοκίνητο που απο όπου και αν περάσει κάνει αίσθηση!
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Για τούτο λοιπόν, πάρε ένα Golf, και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Ησυχο? Ε! σχεδόν ήσυχο. Αν εξαιρέσεις το ακριβό service VAG κατά τα άλλα έχεις ένα αυτοκίνητο που απο όπου και αν περάσει κάνει αίσθηση!Γιά σου ρε Τάκη Corollakia! Εγραψες!
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Για τούτο λοιπόν, πάρε ένα Golf, και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Ησυχο? Ε! σχεδόν ήσυχο. Αν εξαιρέσεις το ακριβό service VAG κατά τα άλλα έχεις ένα αυτοκίνητο που απο όπου και αν περάσει κάνει αίσθηση!Το ηθελα φιλε μου το Golf. To ηθελα σαν απελπισμενος καψουρης. Το ηθελα σαν τρελος και δεν με ενοιαζαν ακριβα ανταλλακτικα, βλαβες κλπ. Δεν ξερω αν καταλαβαινεις τι σου λεω. Αλλα οταν πριν δυο χρονια αλλαξα αυτοκινητο, το Golf με τον απαραιτητο για μενα ηλεκτρονικο κλιματισμο εκανε 3000€ παραπανω απο το focus με τον αντιστοιχο εξοπλισμο. Ετσι πηρα το focus, γιατι 3000€ εξτρα δεν υπηρχαν. Αντε παλι. Σου άνοιξα την καρδια μου.
-
Παίδες καταρχήν καλησπέρα. Εγώ προτιμώ το Golf. Στην κατηγορία του θεωρώ ότι είναι το καλύτερο κ το πιο αξιόπιστο.Γεμάτο καινοτομίες. Δεν είναι κ λίγο αυτό.
-
καινοτομιες???
-
Focus δαγκωτό για την σαφώς πιο κοφτερή οδική συμπεριφορά του και επειδή στα μάτια μου το golf παραείναι συντηρητικό.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
καινοτομιες???Το σύστημα FSI δεν είναι καινοτομία;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
καινοτομιες???έλα ντε
Σπύρος
-
Ο χρήστης dahlback έγραψε:
Το σύστημα FSI δεν είναι καινοτομία;Αν είναι καινοτομία θα το δείξει ο χρόνος. Για την ώρα το FSI δέν πείθει, καθώς δέν έχει κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα σε ιπποδύναμη ή κατανάλωση και το κόστος χρήσης είναι μεγάλο (βενζίνη 98 οκτανίων).
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το σύστημα FSI δεν είναι καινοτομία;
Αν είναι καινοτομία θα το δείξει ο χρόνος. Για την ώρα το FSI δέν πείθει, καθώς δέν έχει κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα σε ιπποδύναμη ή κατανάλωση και το κόστος χρήσης είναι μεγάλο (βενζίνη 98 οκτανίων).
Καινοτομία σημαίνει κάτι καινούριο. Κάτι το διαφορετικό. Δε πιστεύω ότι ο χρόνος μπορεί να δείξει κάτι τέτοιο. Όσο για την κατανάλωση απο τη στιγμή που ο κινητήρας στρωθεί, κυμαίνεται στα εργοστασιακά πλάισια.
-
αχα.......... δηλαδη ο Fsi ειναι καινοτομια.............
το μπροστινο ολοκαινουργιο υποπλαισιο για τα γονατα του φοκους τοτε τι ειναι?? -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αχα.......... δηλαδη ο Fsi ειναι καινοτομια.............
το μπροστινο ολοκαινουργιο υποπλαισιο για τα γονατα του φοκους τοτε τι ειναι??Ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων τι είναι;
Το 6άρι κυβώτιο τι είναι;
Αλλά θεωρείς σημαντικότερη καινοτομία το μπροστινο ολοκαινουργιο υποπλαισιο για τα γονατα απ'ότι το κινητήρα FSI; -
Ο χρήστης dahlback έγραψε:
Καινοτομία σημαίνει κάτι καινούριο. Κάτι το διαφορετικό. Δε πιστεύω ότι ο χρόνος μπορεί να δείξει κάτι τέτοιο. Όσο για την κατανάλωση απο τη στιγμή που ο κινητήρας στρωθεί, κυμαίνεται στα εργοστασιακά πλάισια.Δέν λέει κάτι μια καινοτομία που δεν έχει να προσφέρει κάτι ουσιαστικό. Και για την ώρα ο FSI δέν έχει κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
Επίσης πρέπει να περιμένουμε να δούμε πόσο αξιόπιστοι θα αποδειχτούν οι FSI. Οι γιαπωνέζοι έχουν βγάλει απο χρόνια κινητήρες βενζίνης με σύστημα άμεσου ψεκασμού, αλλά δέν έχουν κυκλοφορήσει πολύ στην αγορά λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας και πανάκριβων επισκευών.
BTW, τον G60POWER τον έχεις συναντήσει? Μάλλον θα τα βρείτε οι δυό σας
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
BTW, τον G60POWER τον έχεις συναντήσει? Μάλλον θα τα βρείτε οι δυό σας
Σπύρος
-
Ο χρήστης dahlback έγραψε:
Ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων τι είναι;
Το 6άρι κυβώτιο τι είναι;Πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων έχει και το Almera του πατέρα μου, μοντέλο '98...
Εξάρι κιβώτιο είχε το Punto 6speed το '97.Άρα το παρακάτω...
Καινοτομία σημαίνει κάτι καινούριο. Κάτι το διαφορετικό.
...δεν ισχύει σαν ορισμός. Πόσο μάλλιστα αφού μιλάμε για αυτοκίνητα ίδιας ή και μικρότερης κατηγορίας.
Το FSI είναι μια καινοτομία σαφώς η οποία θα δείξει την αποτελεσματικότητά της στο μέλλον.
Έχω την εντύπωση ότι τα μέχρι τώρα στοιχεία δεν πείθουν. Το vvt-i της Toyota πχ με πείθει περισσότερο προσωπικά. Μακάρι και ο FSI να πείσει και αυτός και στην αποτελεσματικότητα και στην αξιοπιστία. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Καινοτομία σημαίνει κάτι καινούριο. Κάτι το διαφορετικό. Δε πιστεύω ότι ο χρόνος μπορεί να δείξει κάτι τέτοιο. Όσο για την κατανάλωση απο τη στιγμή που ο κινητήρας στρωθεί, κυμαίνεται στα εργοστασιακά πλάισια.
Δέν λέει κάτι μια καινοτομία που δεν έχει να προσφέρει κάτι ουσιαστικό. Και για την ώρα ο FSI δέν έχει κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
Επίσης πρέπει να περιμένουμε να δούμε πόσο αξιόπιστοι θα αποδειχτούν οι FSI. Οι γιαπωνέζοι έχουν βγάλει απο χρόνια κινητήρες βενζίνης με σύστημα άμεσου ψεκασμού, αλλά δέν έχουν κυκλοφορήσει πολύ στην αγορά λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας και πανάκριβων επισκευών.
BTW, τον G60POWER τον έχεις συναντήσει? Μάλλον θα τα βρείτε οι δυό σας
Ο κινητήρας FSI έχει πρωτοεφαρμοστεί εδώ κ χρόνια στο Α2 κ ουδέποτε υπήρξε πρόβλημα.
Όσο για το τι έχουν βγάλει οι Ιάπωπες την απάντηση την έδωσες απο μόνος σου.Όσο για τον G60 power δεν το γνωρίζω. Αλλά απο τό όνομα κ μόνο το παλικάρι γνωρίζει καλά τη σημαίνει κινητήρας σκυλί.
FORD FOCUS II vs VW GOLF