-
Στα λεφτά που σκέφτομαι να δώσω για τζιπ βλέπω οτι μπορώ να πάρω και το TOUAREG 2,5 R5 TDI TIPTRONIC.
Επειδή δεν ξέρω πολλά για το συγκεκριμένο, αξίζει (δυνατότητες off-road, ποιότητα, κλπ) ή είναι απλώς για να έχω την κα..λα οτι οδηγάω VW Touareg ?
Tι λέει σε σύγκριση με Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol και Nissan Pathfinder (μόλις βγεί) τα οποία είναι τα μέχρι τώρα επικρατέστερα ?
Ευχαριστώ πολύ.
-
Στα λεφτά που σκέφτομαι να δώσω για τζιπ βλέπω οτι μπορώ να πάρω και το TOUAREG 2,5 R5 TDI TIPTRONIC.
Επειδή δεν ξέρω πολλά για το συγκεκριμένο, αξίζει (δυνατότητες off-road, ποιότητα, κλπ) ή είναι απλώς για να έχω την κα..λα οτι οδηγάω VW Touareg ?
Tι λέει σε σύγκριση με Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol και Nissan Pathfinder (μόλις βγεί) τα οποία είναι τα μέχρι τώρα επικρατέστερα ?
Ευχαριστώ πολύ.
-
Στα λεφτά που σκέφτομαι να δώσω για τζιπ βλέπω οτι μπορώ να πάρω και το TOUAREG 2,5 R5 TDI TIPTRONIC.
Επειδή δεν ξέρω πολλά για το συγκεκριμένο, αξίζει (δυνατότητες off-road, ποιότητα, κλπ) ή είναι απλώς για να έχω την κα..λα οτι οδηγάω VW Touareg ?
Tι λέει σε σύγκριση με Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol και Nissan Pathfinder (μόλις βγεί) τα οποία είναι τα μέχρι τώρα επικρατέστερα ?
Ευχαριστώ πολύ.
-
εαν θελεις μονο street φαση τοτε παρτο............ αν θελεις και αρκετη ομως off road εξορμηση τοτε ο τογιοτεος ειναι απλα μονοδρομος......
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εαν θελεις μονο street φαση τοτε παρτο............ αν θελεις και αρκετη ομως off road εξορμηση τοτε ο τογιοτεος ειναι απλα μονοδρομος......Ειμαι της γνωμης οτι το Τουαρεγκ με αεραναρτηση και με σωστα λαστιχα ειναι εξισου καλο με το καταπληκτικο Λαντ Κρουζερ.ισως στο συνολο καλυτερο απο αυτο! (ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ)
-
iperodigos να σου πω την αληθεια το λυπαμαι το touareg να το βαλω στα κατσαβραχα........
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
εαν θελεις μονο street φαση τοτε παρτο............ αν θελεις και αρκετη ομως off road εξορμηση τοτε ο τογιοτεος ειναι απλα μονοδρομος......
Ειμαι της γνωμης οτι το Τουαρεγκ με αεραναρτηση και με σωστα λαστιχα ειναι εξισου καλο με το καταπληκτικο Λαντ Κρουζερ.ισως στο συνολο καλυτερο απο αυτο! (ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ)
Ούτε να το σκέφτεσαι Δεν έχουν σχέση μεταξύ τους. Έχουν φτιαχτεί για τελείως διαφορετικά πράγματα. Καλό το VW αλλά για άσφαλτο και χαλαρό Off road. Το μόνο που του προσφέρει η αεροανάρτηση, είναι ύψος για ν' αποφεύγει τις πέτρες στον χωματόδρομο. Από εκεί και πέρα θέλεις LC ή κάτι παρόμοιο.
-
Ο χρήστης tasmania έγραψε:
Ούτε να το σκέφτεσαι Δεν έχουν σχέση μεταξύ τους. Έχουν φτιαχτεί για τελείως διαφορετικά πράγματα. Καλό το VW αλλά για άσφαλτο και χαλαρό Off road. Το μόνο που του προσφέρει η αεροανάρτηση, είναι ύψος για ν' αποφεύγει τις πέτρες στον χωματόδρομο. Από εκεί και πέρα θέλεις LC ή κάτι παρόμοιο.Ακριβώς
-
To tuareg εχει τρομερές εκτός δρόμου δυνατότητες. Δεν είμαι σίγουρος αλλά έχω την εντύπωση ότι έχει καλύτερες από αυτές του Land Cruiser...
Για παράδειγμα εμπλέκει επιλεκτικά τα διαφορικά έχει και κοντές σχέσεις και η απόστασή του από το έδαφος είναι ήδη υπεραρκετή. Αν έχει και τη δυνατότητα της αυξομείωσης της απόστασης από το έδαφος 'άντε γεια'.
Το θέμα είναι ότι όντως το λυπάσαι για να το βάλεις στα 'χώματα'. Το ίδιο ισχύει όμως και για το καινούριο Land Cruiser. Είναι πολύ πιο 'λιμουζινέ' σε σχέση με το παλιό... -
Τι εννοείς εμπλέκει επιλεκτικά τα διαφορικά; Επιπλέον, ένα τρομερό μειονέκτημα που έχει, πέρα από αυτό που αναφέρεις, είναι ότι έχει ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς, με αποτέλεσμα να δυσκολεύετε και στο πιο μικρό ανάχωμα. Δεν μπορεί να συγκριθεί με το LC, όπως ανέφερα και παραπάνω, έχουν φτιαχτεί για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες και διαφορετικό κοινό.
-
Ο χρήστης tasmania έγραψε:
Τι εννοείς εμπλέκει επιλεκτικά τα διαφορικά; Επιπλέον, ένα τρομερό μειονέκτημα που έχει, πέρα από αυτό που αναφέρεις, είναι ότι έχει ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς, με αποτέλεσμα να δυσκολεύετε και στο πιο μικρό ανάχωμα. Δεν μπορεί να συγκριθεί με το LC, όπως ανέφερα και παραπάνω, έχουν φτιαχτεί για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες και διαφορετικό κοινό.Επιλεκτικά σημαίνει ότι μπορεί να μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικο και σου δίνει τη δυνατότητα τα μπλοκάρεις και το πίσω. Δηλαδή να πηγαίνει ίσο ποσοστό ροπής στον δεξί και τον αριστερό τροχό. Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι το κάνει και στον μπροστινό άξονα αυτό... Όσο για την ανεξάρτητη ανάρτηση αυτή σου δημιουργεί πρόβλημα σε πολύ ακραίες καραστάσεις.
Πάντως το tuareg και η cayenne έχουν απίστευτα συστήματα για να κινηθούν εκτός δρόμου και δε νομίζω κάποιος από τους ιδιοκτήτες τους να τα χρησιμοποιήσει ποτέ... -
Φίλε meco
Δεν χρειάζεται να είναι ακραίες οι καταστάσεις για να σου δημιουργήσει πρόβλημα η ανεξάρτηση ανάρτηση. Επιπλέον εδώ τίθεται και θέμα αντοχής των ψαλιδιών.
Επίσης τίθεται και το θέμα της γωνίας προσέγγισης και διαφυγής καθώς και της γωνίας ράμπας. Και τέλος, κάθε όχημα έχει διαφορετική ελκτική πρόσφυση που δεν μπορεί να τη γνωρίζει κανείς διαβάζοντας μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Off-road δεν είναι βόλτα σε χωματόδρομο ή ανέβασμα σε ανηφόρες. Όταν έρθει η ώρα της κρίσεως και θες ή αναγκαστείς να βουτήξεις σε νερά και λάσπες τότε θες όλα τα συστήματα να λειτουργούν μηχανικά και όχι ηλεκτρονικά.
Τα Cayenne και τα Tuareg δεν είναι καθαρόαιμα εκτός δρόμου οχήματα αν και είναι εξαιρετικά (και πανάκριβα) SUV. -
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Φίλε meco
Δεν χρειάζεται να είναι ακραίες οι καταστάσεις για να σου δημιουργήσει πρόβλημα η ανεξάρτηση ανάρτηση. Επιπλέον εδώ τίθεται και θέμα αντοχής των ψαλιδιών.
Επίσης τίθεται και το θέμα της γωνίας προσέγγισης και διαφυγής καθώς και της γωνίας ράμπας. Και τέλος, κάθε όχημα έχει διαφορετική ελκτική πρόσφυση που δεν μπορεί να τη γνωρίζει κανείς διαβάζοντας μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Off-road δεν είναι βόλτα σε χωματόδρομο ή ανέβασμα σε ανηφόρες. Όταν έρθει η ώρα της κρίσεως και θες ή αναγκαστείς να βουτήξεις σε νερά και λάσπες τότε θες όλα τα συστήματα να λειτουργούν μηχανικά και όχι ηλεκτρονικά.
Τα Cayenne και τα Tuareg δεν είναι καθαρόαιμα εκτός δρόμου οχήματα αν και είναι εξαιρετικά (και πανάκριβα) SUV. -
del
-
Μην συγκρίνεται ανόμοια πραγματα,το LC ειναι κορυφή,και αφήστε την subaru,την VW και εγω δεν ξερω ποιον αλλον να βγαζουν υπερπολύπλοκα διαφορικά.
Βέβαια αν καποιος θελει ενα αυτοκινητο που απλα να εχει και καλες δυνατότητες offroad,φυσικα δεν ειναι αναγκη να παρει LC που εχει απλως ανεξάντλητες δυνατότητες,τις λιγες φορες εχω μπει μεσα στο LC λυπάμαι που δεν εχω τα @@ και την εμπειρία να το παω εκει που μπορεί... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Επιλεκτικά σημαίνει ότι μπορεί να μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικο και σου δίνει τη δυνατότητα τα μπλοκάρεις και το πίσω. Δηλαδή να πηγαίνει ίσο ποσοστό ροπής στον δεξί και τον αριστερό τροχό. Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι το κάνει και στον μπροστινό άξονα αυτό...Αυτό που περιγράφεις είναι 100% μπλοκέ διαφορικά. Τέτοια διαφορικά, εργοστασιακά και μάλιστα τρία έχο μόνο το G που εμπλέκουν αυτόνομα, το αντίστοιχο στρατιωτικό που τα εμπλέκει ταυτόχρονα (εάν θυμάμαι καλά) και κάποια μοντέλα της JEEP που έχουν το λεγόμενο κάρο. Αυτό που μπορεί να έχει το VW είναι LSD ή torsen που δεν προσφέρουν κάτι στις εκτός δρόμου εξορμήσεις παρά μόνο στην γρήγορη οδήγηση.
Θα το ψάξω, για το τι ακριβώς χρησιμοποιεί και θα επανέλθω, διότι μου κίνησες την περιέργεια
Όσο για την ανεξάρτητη ανάρτηση αυτή σου δημιουργεί πρόβλημα σε πολύ ακραίες καραστάσεις.
Με κάλυψε ο cliff
...και δε νομίζω κάποιος από τους ιδιοκτήτες τους να τα χρησιμοποιήσει ποτέ...
Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Μην συγκρίνεται ανόμοια πραγματα,το LC ειναι κορυφή,και αφήστε την subaru,την VW και εγω δεν ξερω ποιον αλλον να βγαζουν υπερπολύπλοκα διαφορικά.
Βέβαια αν καποιος θελει ενα αυτοκινητο που απλα να εχει και καλες δυνατότητες offroad,φυσικα δεν ειναι αναγκη να παρει LC που εχει απλως ανεξάντλητες δυνατότητες,τις λιγες φορες εχω μπει μεσα στο LC λυπάμαι που δεν εχω τα @@ και την εμπειρία να το παω εκει που μπορεί...Κυριοι γεγονος ειναι οτι το Λαντ Κρουζερ ειναι παρα πολυ καλο...αλλα εκει που παει ,παει και το Νιβα παει και το Φεροζα παει και το Τζιμνι............ αλλα εκει που παει ο πρωταθλητης στο πρωταθλημα 4χ4 εδω και 3-4 χρονια δεν παει!! (ΤΣΕΡΟΚΙ 4.0 ΜΟΝΤΕΛΟ 2000)
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
Μην συγκρίνεται ανόμοια πραγματα,το LC ειναι κορυφή,και αφήστε την subaru,την VW και εγω δεν ξερω ποιον αλλον να βγαζουν υπερπολύπλοκα διαφορικά.
Βέβαια αν καποιος θελει ενα αυτοκινητο που απλα να εχει και καλες δυνατότητες offroad,φυσικα δεν ειναι αναγκη να παρει LC που εχει απλως ανεξάντλητες δυνατότητες,τις λιγες φορες εχω μπει μεσα στο LC λυπάμαι που δεν εχω τα @@ και την εμπειρία να το παω εκει που μπορεί...Κυριοι γεγονος ειναι οτι το Λαντ Κρουζερ ειναι παρα πολυ καλο...αλλα εκει που παει ,παει και το Νιβα παει και το Φεροζα παει και το Τζιμνι............ αλλα εκει που παει ο πρωταθλητης στο πρωταθλημα 4χ4 εδω και 3-4 χρονια δεν παει!! (ΤΣΕΡΟΚΙ 4.0 ΜΟΝΤΕΛΟ 2000)
Καλό θέμα για συζήτηση, αλλά ας ανοίξουμε καλύτερα άλλο post για να μην είμαστε εκτός θέματος...
-
Φίλε Johnkok, το Touareg είναι μια χαρά για εκτός δρόμου, θέλει όμως να βάλεις έξτρα ποδιά από κάτω και η τιμούλα είναι κάπως υπερβολική…. Τώρα επειδή υπήρξαν πολλές συγκρίσεις δεν θέλω να σου πω για το Land Cruiser επειδή έχω και δεν θέλω να γίνω γραφικός . Ένα test drive στα βουνά και λαγκάδια είναι ότι πρέπει …μακριά από τις ανακρίβειες και γραφικότητες !!!!!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
... Όσο για την ανεξάρτητη ανάρτηση αυτή σου δημιουργεί πρόβλημα σε πολύ ακραίες καραστάσεις.
Πάντως το tuareg και η cayenne έχουν απίστευτα συστήματα για να κινηθούν εκτός δρόμου και δε νομίζω κάποιος από τους ιδιοκτήτες τους να τα χρησιμοποιήσει ποτέ...δεν χρειαζονται ακραιες καταστασεις για να κρεμασει ενας τροχος. Το κανεις και σε εναν απλο χωματοδρομο βγαινοντας στο διπλανο χωραφι... πανευκολο και χωρις να πας γυρευοντας. Αν μιλαμε για extreme καταστασεις, τοτε μαλλον δεν θεωρουμε οτι η ανεξαρτητη αναρτηση θα αντεξει για οτιδηποτε αλλο, εκτος απο το να κατσει ο οδηγος εκει, και να βλεπει τους αλλους να προχωρανε... βλεπε forests 'n' fields κτλ.
Οσο για το αν θα εκμεταλλευτουν τις δυνατοτητες του αυτοκινητου οι οδηγοι, εδω θα συμφωνησω και ισχυει για ολα τα 4χ4 και βαζω και τον εαυτο μου μεσα, που εχω ενα 'απλο' σε συγκριση με το touareg, 4κινητο. Απλα το μαθαινω συνεχεια
Επισης, οντως, τα δυο αυτοκινητα που ανεφερες, εχουν καταπληκτικα ηλεκτρονικα υποβοηθηματα. Το θεμα ομως στην εκτος δρομου κινηση δεν ειναι μονο αυτα, αλλα το γενικο στησιμο του αυτοκινητου για την εν'λογω κινηση.
Προσωπικα θα προτιμουσα το Land cruiser για κατι πιο off, και το touareg αν ηθελα χλιδη, επιδοσεις, και πιο ηρεμο off.
VW Touareg.Ικανό τζιπ ?