-
Γεια σας,
Ειμαι νέο μέλος και χωρίς πολλές γνώσεις περί αυτοκινήτου (κακώς )
Οδηγώ βεβαίως κάνοντας πάντα τα σέρβις στην ώρα τους.
Προχθές το γκαράζ μου σύστησε να αλλάξω αντλία νερού.
Επειδή δεν έχω και πολύ εμπιστοσύνη, διότι έχουν καταλάβει ότι είμαι ψιλοάσχετη, μπορείτε να μου πείτε πως μπορώ να ελέγξω ότι πράγματι χρειάζεται αυτή η αντικατάσταση?
Ευχαριστώ - -
Γεια σας,
Ειμαι νέο μέλος και χωρίς πολλές γνώσεις περί αυτοκινήτου (κακώς )
Οδηγώ βεβαίως κάνοντας πάντα τα σέρβις στην ώρα τους.
Προχθές το γκαράζ μου σύστησε να αλλάξω αντλία νερού.
Επειδή δεν έχω και πολύ εμπιστοσύνη, διότι έχουν καταλάβει ότι είμαι ψιλοάσχετη, μπορείτε να μου πείτε πως μπορώ να ελέγξω ότι πράγματι χρειάζεται αυτή η αντικατάσταση?
Ευχαριστώ - -
Γεια σας,
Ειμαι νέο μέλος και χωρίς πολλές γνώσεις περί αυτοκινήτου (κακώς )
Οδηγώ βεβαίως κάνοντας πάντα τα σέρβις στην ώρα τους.
Προχθές το γκαράζ μου σύστησε να αλλάξω αντλία νερού.
Επειδή δεν έχω και πολύ εμπιστοσύνη, διότι έχουν καταλάβει ότι είμαι ψιλοάσχετη, μπορείτε να μου πείτε πως μπορώ να ελέγξω ότι πράγματι χρειάζεται αυτή η αντικατάσταση?
Ευχαριστώ - -
Ο χρήστης xara39 έγραψε:
Γεια σας,
Ειμαι νέο μέλος και χωρίς πολλές γνώσεις περί αυτοκινήτου (κακώς )
Οδηγώ βεβαίως κάνοντας πάντα τα σέρβις στην ώρα τους.
Προχθές το γκαράζ μου σύστησε να αλλάξω αντλία νερού.
Επειδή δεν έχω και πολύ εμπιστοσύνη, διότι έχουν καταλάβει ότι είμαι ψιλοάσχετη, μπορείτε να μου πείτε πως μπορώ να ελέγξω ότι πράγματι χρειάζεται αυτή η αντικατάσταση?
Ευχαριστώ -Ανεβάζει υψηλή θερμοκρασία ο κινητήρας ?
(Δύσκολο πάντως να πεις, ακόμα και αν ανεβάζει μπορούν να φταίνει άλλα 10 πράγματα εκτός της αντλίας. Συνήθως η αντλία είναι από τα τελευταία πράγματα που φταίνε)
-
Λίγες περισσότερες πληροφορίες ίσως; μοντέλο και χιλιόμετρα πχ
τις περισσότερες φορές τη χαλασμένη αντλία την αντιλαμβάνεσαι... ακουστικώς (γιατί αν είναι να την αντιληφθείς οπτικώς, άσχημα τα πράγματα )
-
sto diko mou autokinito exane ygra apo tin antlia. ti akribws sou eipane oti exei?
-
Ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας.
Σας μιλάω για ένα Opel Vectra του 1997, με μόλις 36.150 χιλιόμετρα.
Προ διετίας περίπου, κατόπιν συστάσεως της ίδιας της Opel, αναγκάστηκα να αλλάξω τον ιμάντα.
Επειδή φέτος το καλοκαίρι δεν έκανα το ετήσιο σέρβις (είχα κάνει μόλις 3.000 χιλιόμετρα από το τελευταίο) έκανα προχθές ένα μίνι έλεγχο όπου βρήκαν τα πάντα ΟΚ, αλλά μου συστήνουν να αλλάξω την αντλία του νερού διότι είναι φθαρμένη. Μου είπαν επιπλέον ότι θα απαιτήσει εργασία περίπου 3 ωρών, διότι η διαδικασία είναι η ίδια με την αντικατάσταση ιμάντα.
Εγώ δεν έχω παρατηρήσει να ανεβάζει θερμοκρασία· μόνον κάποιες φορές (συνήθως στην όπισθεν, αλλά και σε κανονική κίνηση) μυρίζει κάτι σαν καμένο. Είναι ίσως αυτό ένδειξη ότι έχω πρόβλημα; και πόσο περίπου υπολογίζετε ότι μπορεί να μου στοιχίσει ; -
Ο χρήστης xara39 έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας.
Σας μιλάω για ένα Opel Vectra του 1997, με μόλις 36.150 χιλιόμετρα.
Προ διετίας περίπου, κατόπιν συστάσεως της ίδιας της Opel, αναγκάστηκα να αλλάξω τον ιμάντα.
Επειδή φέτος το καλοκαίρι δεν έκανα το ετήσιο σέρβις (είχα κάνει μόλις 3.000 χιλιόμετρα από το τελευταίο) έκανα προχθές ένα μίνι έλεγχο όπου βρήκαν τα πάντα ΟΚ, αλλά μου συστήνουν να αλλάξω την αντλία του νερού διότι είναι φθαρμένη. Μου είπαν επιπλέον ότι θα απαιτήσει εργασία περίπου 3 ωρών, διότι η διαδικασία είναι η ίδια με την αντικατάσταση ιμάντα.
Εγώ δεν έχω παρατηρήσει να ανεβάζει θερμοκρασία· μόνον κάποιες φορές (συνήθως στην όπισθεν, αλλά και σε κανονική κίνηση) μυρίζει κάτι σαν καμένο. Είναι ίσως αυτό ένδειξη ότι έχω πρόβλημα; και πόσο περίπου υπολογίζετε ότι μπορεί να μου στοιχίσει ;πιθανα λογω ακινησιας εχει υποστει φθορα και τρεχει αλλα θα πρεπει να εχεις απωλεια ψυκτικου υγρου που να φαινεται στο δοχειο [low] ενω δεν ειναι απαραιτητο να σταζει κατω εαν αυτη ειναι μικρη [η διαρροη] επισης δεν ειναι απαραιτητο να ανεβαινει η θερμοκρασια εφ'οσον επαναλαμβανω δεν ειναι μεγαλη η διαρροη και συμπληρωνεις νερα.
η συμβουλη μου ειναι να μην την αλλαξεις [εφ'οσον συμβαινουν αυτα που προηγουμενα ανεφερα ] αλλα να ελεγχεις τακτικα το δοχειο του ψυκτικου υγρου και αν χρειαζεται συμπληρωμα να το κανεις και μονο εαν η διαρροη ειναι πλεον μεγαλη τοτε να την αντικαταστησεις για να μην ανεβει η θερμοκρασια και καψεις την φλαντζα της κεφαλης.
παντως κακως δεν αλλαξαν και την τρομπα εστω προληπτικα [ακομα και αν δεν δακρυζε] οταν σου αλλαξαν τον ιμαντα χρονισμου αφου θα πληρωνες μονο το ανταλλακτικο που δεν ειναι και ακριβο ενω τωρα θα πρεπει αν την αλλαξεις να πληρωσεις ολη την εργασια ξανα......δυστυχως αυτο το κανουν πολλοι επιτηδες για να στα παρουν δυο φορες οποτε μην τους τα δωσεις και πηγαινε αλλου.
τελος η μυρωδια που λες ισως να ειναι απο τον δισκο του συμπλεκτη ο οποιος μυριζει οταν ζοριστει πχ. ξεκινημα με την οπισθεν σε ανηφορα ή και απο κακη χρηση γενικοτερα του πενταλ του συμπλεκτη.
-
Ο χρήστης xara39 έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας.
Σας μιλάω για ένα Opel Vectra του 1997, με μόλις 36.150 χιλιόμετρα.
Προ διετίας περίπου, κατόπιν συστάσεως της ίδιας της Opel, αναγκάστηκα να αλλάξω τον ιμάντα.
Επειδή φέτος το καλοκαίρι δεν έκανα το ετήσιο σέρβις (είχα κάνει μόλις 3.000 χιλιόμετρα από το τελευταίο) έκανα προχθές ένα μίνι έλεγχο όπου βρήκαν τα πάντα ΟΚ, αλλά μου συστήνουν να αλλάξω την αντλία του νερού διότι είναι φθαρμένη. Μου είπαν επιπλέον ότι θα απαιτήσει εργασία περίπου 3 ωρών, διότι η διαδικασία είναι η ίδια με την αντικατάσταση ιμάντα.
Εγώ δεν έχω παρατηρήσει να ανεβάζει θερμοκρασία· μόνον κάποιες φορές (συνήθως στην όπισθεν, αλλά και σε κανονική κίνηση) μυρίζει κάτι σαν καμένο. Είναι ίσως αυτό ένδειξη ότι έχω πρόβλημα; και πόσο περίπου υπολογίζετε ότι μπορεί να μου στοιχίσει ;Για τον ιμαντα καλα εκανες και τον αλλαξες γιατι δεν μετρανε μονο τα χλμ αλλα και τα χρονια.Για την αντλια νερου αν οταν βαζεις μπροστα το αμαξι (εχοντας την θερμοκρασια στο καλοριφερ στο ζεστο) ακους να κυκλοφορουν τα νερα (ακουγεται ηχος σαν να αδειαζεις νερο απο κουβα) τοτε η αντλια μετραει αναποδα.Επισης αν εχεις απωλλειες νερου μπορει να ευθυνεται η αντλια.Παντως τα προβληματα τα εχεις απο την ακινησια και τον χρονο παρα απο τα χιλιομετρα.Πηγενε ρωτα και σε αλλο συνεργειο ή στειλε καποιον αλλο και μετα αποφασιζεις.
-
symfwnw me to parapanw post. an den xanei ygra tote min tin alla3eis alla na to parakolou8eis. pantws 8elei prosoxi giati mporei na xasei ola ta ygra 3afnika kai na min prolabeis na stamatiseis alla me tosa liga xiliometra pou kaneis den a3izei na to alla3eis an den yparxei emfanis diaroi ygrwn.
-
Εάν η αντλία νερού παίρνει κίνηση από τον ιμάντα χρονισμού, όταν η αντλία σου φρακάρει θα χρειαστείς καινούριο κινητήρα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εάν η αντλία νερού παίρνει κίνηση από τον ιμάντα χρονισμού, όταν η αντλία σου φρακάρει θα χρειαστείς καινούριο κινητήρα.γιατι θα πρεπει να φρακαρει η αντλια σε ενα αυτοκινητο νεας τεχνολογιας που εχει ψυκτικο υγρο και οχι νερο της βρυσης;;;;
και αυτο γιατι μιλαμε για βεκτρα του 97 που παρα την ακινησια του κανει τα σερβις του και οχι για καντετ του 70 που εχει αντι για παραφλου καφε απο την σκουρια λασποζουμο.
ας μην την τρελανουμε την κοπελα!
-
Μου φαίνεται πολύ απίθανο να φρακάρει η αντλία. Για την ακρίβεια έινια η πρώτη φορά που το ακούω.
-
Για την αντλια νερου αν οταν βαζεις μπροστα το αμαξι (εχοντας την θερμοκρασια στο καλοριφερ στο ζεστο) ακους να κυκλοφορουν τα νερα (ακουγεται ηχος σαν να αδειαζεις νερο απο κουβα) τοτε η αντλια μετραει αναποδα.
Και εμένα ακούγεται μερικές φορές το νερό όταν βάζω μπροστά μόνο στην θέση hot αλλά δεν ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι και ούτε χάνω νερα. Λέτε να μου δημιουργείσει πρόβλξμα;
-
Οκ φυσιολογικό στο άστρα 2000 μοντέλο του γαμπρού μου αλλάξαμε ήδη δύο (80000κμ περίπου)
-
Καλημερα σε ολους Επειδη εχω το ιδιο αυτοκινητο και τους ιδιους ρυθμους χρησης εχω να σου πω οτι σε αυτα τα εξαρτηματα χειροτερος εχθρος ειναι η ακινησια απο τα χιλιομετρα. Για την αντλια μαλλον θα ακουγονται τα ρουλεμαν, για αυτο και σου το ειπαν. Παρε και μια δευτερη αποψη απο αλλο συνεργειο και μετα αποφασισε. Δεν νομιζω οτι θα πρεπει να το αφησεις γιατι τα συγκεκριμενα αυτοκινητα δεν τα πανε καλα με τη ζεστη και δεν νομζω οτι θελεις καθε βδομαδα να ανοιγεις το καπο και να ελεγχεις νερα
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
γιατι θα πρεπει να φρακαρει η αντλια σε ενα αυτοκινητο νεας τεχνολογιας που εχει ψυκτικο υγρο και οχι νερο της βρυσης;;;;και αυτο γιατι μιλαμε για βεκτρα του 97 που παρα την ακινησια του κανει τα σερβις του και οχι για καντετ του 70 που εχει αντι για παραφλου καφε απο την σκουρια λασποζουμο.
ας μην την τρελανουμε την κοπελα!
Είναι πολύ συχνό φαινόμενο να φρακάρει η αντλία νερού ακόμη και σε αυτοκίνητα με καθαρό πράσινο παραφλού. Ρώτησε ένα μηχανικό να σου πει κάθε πότε βλέπει φρακαρισμένες αντλίες που δεν χάνουν νερά.
Εγώ αλλάζω αντλία νερού σε κάθε δεύτερη αλλαγή ιμάντα χρονισμού.
-
Ευχαριστώ και πάλι όλους σας για την προθυμία σας να με βοηθήσετε.
Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι κινώ το αυτοκίνητο σχεδόν κάθε μέρα, αλλά κάνοντας από 5 έως 20 χιλιόμετρα το πολύ.
Από τα σχόλιά σας πάντως κατέληξα ότι ίσως και να πρέπει όντως να αλλάξω την αντλία, αφού μου το επιβεβαιώσει και κάποιο άλλο γκαράζ.
Αν κάποιος θέλει να συμπληρώσει κάτι άλλο που θα πρέπει να έχω υπόψη μου καθώς και το σχετικό κόστος θα χαρώ να το διαβάσω.
Εύχομαι σε όλους καλό δρόμο. -
Η αντλία νερού δεν είναι πολύ ακριβή, φθείρεται και αλλάζεται περιοδικά. Έχει ένα ρουλεμάν υδρολίπαντο που μπορεί να χαλάσει πολύ γρήγορα με λάθος τύπο αντιπηκτικού από αυτόν που γράφει μέσα στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου.
Επειδή παίρνει κίνηση (κακή σχεδίαση) από τον ιμάντα χρονισμού εάν φρακάρει σπάει τον ιμάντα και καταστρέφει το κινητήρα. Είναι πολύ εύκολο να την αλλάξει κάποιος όταν ο ιμάντας αντικαθίσταται. Αλλιώς τα εργατικά είναι πάρα πολλά.
Ένα αυτοκίνητο στο οποίο η αντλία νερού παίρνει κίνηση από ένα ξεχωριστό εξωτερικό ιμάντα είναι πολύ καλή σχεδίαση, δυστυχώς τα αυτοκίνητα δεν τα σχεδιάζουν μηχανικοί αλλά 'managers'.
-
Η ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ
Η ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ ΧΩΡΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΛΛΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ Η ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΝΕΡΟ ΧΩΡΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΘΟΡΥΒΟ Η ΝΑ ΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ.ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΜΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ,ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ
ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ