-
Υπάρχουν διαβαθμίσεις στις αντιλήψεις των καταναλωτών σχετικά με τον κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων. Γενικότερα ένα VW είνια ποιό ποθητό απο ένα Ford.
Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό σου φαίνεται περίεργο; -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Έλεος ρε ποιο σηματάκι; VW είναι ρε παιδιά δεν είναι φεράριΜπορεί να σου φαίνεται περίεργο αλλά το σήμα της VW και ειδικότερα του Golf μετράει περισσότερο από ένα astra μια corolla ή ενα civic. Άσχετα με το αν είναι καλύτερο αυτοκίνητο ή όχι. Για αυτό άλλωστε πουλάει σχετιά καλά και το golf όπως άλλωστε και το polo...
Και κακά τα ψέμματα είναι καλοφτιαγμένα αυτοκίνητα. Οπτικά τουλάχιστον...
Το λέω αυτό γιατί χθες είχα την ευκαρία να περιεργαστώ αρκετά, μία καινούρια 156. Πρόσεξα τα καθίσματά της, το πως είναι βιδωμένα διάφορα εξαρτήματα, τα φωτάκια που υπάρχουν στα σκιάδια οδηγού και συνοδηγού. Έπαιξα με τα χειρηστήρια του κλιματισμού. Γενικά ένα σωρό λεπτομέρειες που δεν έχουν να κάνουν με το αυτοκινητο όπως το βλέπουμε 'εμείς' αλλά όπως ο περισσότερος κόσμος. Το συμπερασμα που έβγαλα είναι ότι η 156 υστερεί σε αυτά, ακόμα και σε σχέση με το Polo και ας είναι αυτοκινητο και όχι 'πράμα'.
Γιατί συγγνώμη, αλλά για μένα το να οδηγώ το Polo (9Ν) της φιλενάδας μου είναι αγγαρεία, οπότε δεν είναι αυτοκίνητο με τη σημασία που δίνω εγώ στον όρο. -
Golf, γιατι το βρισκω διαβολεμενα ομορφο και υποδειγμα εργονομιας. Απο την αλλη το focus που εχω εδω και 2 χρονια μου εχει καταστρεψει την ζωη με τις συνεχομενες βλαβες του.
-
Κύριοι κάθεστε και γράφετε σελίδες επι σελίδων για κάτι ηλίου φαεινώττερο. Το Golf της Volkwagen είναι το χειρώτερο στην κατηγορία του, το ποιό ζημιάρικο, το, το, το, το, το και όσα θέλετε ακόμη. Και έτσι είναι όπως τα λέτε ή μάλον τα γράφετε!
ομως είναι:
-
εμπορικότερο απο οποιοδήποτε Ford, Alfa Romeo, Renault, Peugeot, Citroen, Fiat κλπ. κλπ. κλπ. Η μόνη σοβαρή κόντρα που δέχεται είναι απο την Toyota με το Corolla.
-
Το σηματάκι της VW μαγνητήζει, κάτι που δεν μπορεί να το κάνει ούτε η υπογρφή του Henry Ford, ούτε τα οικόσημα της Alfabeta Romeo, ούτε το λιονταράκι της Peugeot (κι'άλλα λιονταράκια κύριε συνάδελφε?) ούτε ο ρόμβος της Renault ούτε τα γραναζόδοντα της Citroen και οι έλικες τηε Merc και BMW.
-
είναι ένα μοντέλο με περίπου 30 χρόνια στην παραγωγή, όταν μέσα σε αυτό το διάστημα χάθηκαν οι Veloce, spint, Alfasoud, Autobianci, Ritmo, Regattes άντε βάλε και πολύ Abarth, spider, τα escort, τα RTenault 5 μαζί με τα turbo και ολα τα συναφεί, τα Fiat 127,128 μαζί με όλες τις σπόρ εκδόσεις, τα saxoralla και άλλα τόσα ακόμη.
-
Τέλος είσας αρέσει ή όχι, αρέσει και αρέσει περισότερο στις γυναίκες! Και επειδή και εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι γυναίκες μου αρέσει και το Golf.
Τάκης (Corolla TSport)
(Volkswagen Passat γιατί άρεσε στη γυναίκα μου) -
-
Ο χρήστης tiodor έγραψε:
Golf, γιατι το βρισκω διαβολεμενα ομορφο υποδειγμα εργονομιας. Απο την αλλη το focus που εχω εδω και 2 χρονια μου εχει καταστρεψει την ζωη με τις συνεχομενες βλαβες του.μηπως εισαι η εξαιρεση στον κανονα???
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Κύριοι κάθεστε και γράφετε σελίδες επι σελίδων για κάτι ηλίου φαεινώττερο. Το Golf της Volkwagen είναι το χειρώτερο στην κατηγορία του, το ποιό ζημιάρικο, το, το, το, το, το και όσα θέλετε ακόμη. Και έτσι είναι όπως τα λέτε ή μάλον τα γράφετε!ομως είναι:
-
εμπορικότερο απο οποιοδήποτε Ford, Alfa Romeo, Renault, Peugeot, Citroen, Fiat κλπ. κλπ. κλπ. Η μόνη σοβαρή κόντρα που δέχεται είναι απο την Toyota με το Corolla.
-
Το σηματάκι της VW μαγνητήζει, κάτι που δεν μπορεί να το κάνει ούτε η υπογρφή του Henry Ford, ούτε τα οικόσημα της Alfabeta Romeo, ούτε το λιονταράκι της Peugeot (κι'άλλα λιονταράκια κύριε συνάδελφε?) ούτε ο ρόμβος της Renault ούτε τα γραναζόδοντα της Citroen και οι έλικες τηε Merc και BMW.
-
είναι ένα μοντέλο με περίπου 30 χρόνια στην παραγωγή, όταν μέσα σε αυτό το διάστημα χάθηκαν οι Veloce, spint, Alfasoud, Autobianci άντε και Abarth τα escort, τα RTenault 5 μαζί με τα turbo και ολα τα συναφεί, τα Fiat 127,128 μαζί με όλες τις σπόρ εκδόσεις, τα saxoralla και άλλα τόσα ακόμη.
-
Τέλος είσας αρέσει ή όχι, αρέσει και αρέσει περισότερο στις γυναίκες! Και επειδή και εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι γυναίκες μου αρέσει και το Golf.
Τάκης (Corolla TSport)
(Volkswagen Passat γιατί άρεσε στη γυναίκα μου)Κι εγω υπερ του golf ειμαι αλλα οχι και οτι το σηματακι του μαγνητιζει περισσοτερο απ' αυτα των BMW και Merc.
Στην πλακα τωρα, στις γυναικες αρεσουν και πολλα αλλα οπως make up, lip gloss κλπ.
Ε, μη μου πεις... -
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Golf, γιατι το βρισκω διαβολεμενα ομορφο υποδειγμα εργονομιας. Απο την αλλη το focus που εχω εδω και 2 χρονια μου εχει καταστρεψει την ζωη με τις συνεχομενες βλαβες του.
μηπως εισαι η εξαιρεση στον κανονα???
Το οτι ειμαι μειοψηφια δεν σημαινει οτι ειμαι και η εξαιρεση στον κανονα, συμφωνα με τα ποσοστα του poll. Απλως μια φορα επεσα θυμα της διαφημισης της Ford και ξανα δεν την παθαινω. Προσοχη, δεν λεω οτι το focus δεν θα ειναι ενα οδηγικα εξαιρετικο αυτοκινητο. Απλως εχω αγανακτησει απο την περιφημη 'αξιοπιστια' του focus και το απεριγραπτο Ford after sale servise. Μια ματια στο topic 'σχεσεις με την Ford' στο site clubfocus.gr θε σε πεισει. Ισως να εχεις διαβασει κατι κιολας αν κρινω απο το nickname σου.
-
Ο χρήστης johnnyka έγραψε:
Κύριοι κάθεστε και γράφετε σελίδες επι σελίδων για κάτι ηλίου φαεινώττερο. Το Golf της Volkwagen είναι το χειρώτερο στην κατηγορία του, το ποιό ζημιάρικο, το, το, το, το, το και όσα θέλετε ακόμη. Και έτσι είναι όπως τα λέτε ή μάλον τα γράφετε!
ομως είναι:
-
εμπορικότερο απο οποιοδήποτε Ford, Alfa Romeo, Renault, Peugeot, Citroen, Fiat κλπ. κλπ. κλπ. Η μόνη σοβαρή κόντρα που δέχεται είναι απο την Toyota με το Corolla.
-
Το σηματάκι της VW μαγνητήζει, κάτι που δεν μπορεί να το κάνει ούτε η υπογρφή του Henry Ford, ούτε τα οικόσημα της Alfabeta Romeo, ούτε το λιονταράκι της Peugeot (κι'άλλα λιονταράκια κύριε συνάδελφε?) ούτε ο ρόμβος της Renault ούτε τα γραναζόδοντα της Citroen και οι έλικες τηε Merc και BMW.
-
είναι ένα μοντέλο με περίπου 30 χρόνια στην παραγωγή, όταν μέσα σε αυτό το διάστημα χάθηκαν οι Veloce, spint, Alfasoud, Autobianci άντε και Abarth τα escort, τα RTenault 5 μαζί με τα turbo και ολα τα συναφεί, τα Fiat 127,128 μαζί με όλες τις σπόρ εκδόσεις, τα saxoralla και άλλα τόσα ακόμη.
-
Τέλος είσας αρέσει ή όχι, αρέσει και αρέσει περισότερο στις γυναίκες! Και επειδή και εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι γυναίκες μου αρέσει και το Golf.
Τάκης (Corolla TSport)
(Volkswagen Passat γιατί άρεσε στη γυναίκα μου)Κι εγω υπερ του golf ειμαι αλλα οχι και οτι το σηματακι του μαγνητιζει περισσοτερο απ' αυτα των BMW και Merc.
Στην πλακα τωρα, στις γυναικες αρεσουν και πολλα αλλα οπως make up, lip gloss κλπ.
Ε, μη μου πεις...Κοίταξε, τα σήματα της BMW ή Merc δεν τους είναι καθόλου αδιάφορα, αλλά αυτά τα αυτοκίνητα ως επι το πλείστον τα έχουν κάποιας άλλης ηλικίας άτομα με ποιό soft συστήματα. Τα Golf είναι για ποιό νέους με ποιό hard συστήματα και σύγουρα άλλες αντοχές,. Ξέρουν ότι μέσα σε ένα Golf κάτι νεανικότερο υπάρχει
-
-
Ο χρήστης tiodor έγραψε:
Golf, γιατι το βρισκω διαβολεμενα ομορφο υποδειγμα εργονομιας. Απο την αλλη το focus που εχω εδω και 2 χρονια μου εχει καταστρεψει την ζωη με τις συνεχομενες βλαβες του.
μηπως εισαι η εξαιρεση στον κανονα???
Το οτι ειμαι μειοψηφια δεν σημαινει οτι ειμαι και η εξαιρεση στον κανονα, συμφωνα με τα ποσοστα του poll. Απλως μια φορα επεσα θυμα της διαφημισης της Ford και ξανα δεν την παθαινω. Προσοχη, δεν λεω οτι το focus δεν θα ειναι ενα οδηγικα εξαιρετικο αυτοκινητο. Απλως εχω αγανακτησει απο την περιφημη 'αξιοπιστια' του focus και το απεριγραπτο Ford after sale servise. Μια ματια στο topic 'σχεσεις με την Ford' στο site clubfocus.gr θε σε πεισει. Ισως να εχεις διαβασει κατι κιολας αν κρινω απο το nickname σου.
ολα τα ξερεις
αρχηγε μου απο προσωπικη εμπειρια προβλημα δεν ειχε κανεις απο τουσ φιλους μου / γνωστους οι οποιοι αγορασανε ford........ ισα ισα θα ελεγα.....
ο μονος για να αλλαξουνε το φοκους τους ειναι για να πανε σε μεγαλυτερα κυβικα...... -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Golf, γιατι το βρισκω διαβολεμενα ομορφο υποδειγμα εργονομιας. Απο την αλλη το focus που εχω εδω και 2 χρονια μου εχει καταστρεψει την ζωη με τις συνεχομενες βλαβες του.
μηπως εισαι η εξαιρεση στον κανονα???
Το οτι ειμαι μειοψηφια δεν σημαινει οτι ειμαι και η εξαιρεση στον κανονα, συμφωνα με τα ποσοστα του poll. Απλως μια φορα επεσα θυμα της διαφημισης της Ford και ξανα δεν την παθαινω. Προσοχη, δεν λεω οτι το focus δεν θα ειναι ενα οδηγικα εξαιρετικο αυτοκινητο. Απλως εχω αγανακτησει απο την περιφημη 'αξιοπιστια' του focus και το απεριγραπτο Ford after sale servise. Μια ματια στο topic 'σχεσεις με την Ford' στο site clubfocus.gr θε σε πεισει. Ισως να εχεις διαβασει κατι κιολας αν κρινω απο το nickname σου.
ολα τα ξερεις
αρχηγε μου απο προσωπικη εμπειρια προβλημα δεν ειχε κανεις απο τουσ φιλους μου / γνωστους οι οποιοι αγορασανε ford........ ισα ισα θα ελεγα.....
ο μονος για να αλλαξουνε το φοκους τους ειναι για να πανε σε μεγαλυτερα κυβικα......Βασει της προσωπικης μου εμπειριαςι, δεν υπηρξε ουτε ενας ιδιοκτητης focus (face lift), που να τον ρωτησα και να μην μου ειπε οτι μεσα στον πρωτο χρονο του χαλασε ενα απο τα εξης:αντλια βενζινης, τριπ κομπιουτερ, μιζα, κρεμαγιερα, αντλια νερου η και εγω δεν ξερω τι αλλο. Δεν τα ξερω ολα. Ρωταω, ψαχνω και μαθαινω.
-
για την κρεμαγιερα και την αντλια νερου/βενζινης ειναι πασιγνωστα τα προβληματα....... και (τουλαχιστον σε εμας) αλλαζονται τσακ μπαμ σε μηδεν χρονο και χωρις χρεωση.........εκει κατω δεν ξερω τι κανουν.......
και παλι δεν νομιζω κιολας οτι ειναι τοσο σοβαρα τα προβληματα αυτα σε σχεση με αλλες εταιριες.......... μην ειμαστε και υπερβολικοι.... -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
για την κρεμαγιερα και την αντλια νερου/βενζινης ειναι πασιγνωστα τα προβληματα....... και (τουλαχιστον σε εμας) αλλαζονται τσακ μπαμ σε μηδεν χρονο και χωρις χρεωση.........εκει κατω δεν ξερω τι κανουν.......
και παλι δεν νομιζω κιολας οτι ειναι τοσο σοβαρα τα προβληματα αυτα σε σχεση με αλλες εταιριες.......... μην ειμαστε και υπερβολικοι....Το μεν ένα πρόβλημα με την τρόμπα βενζίνης σου ακινητοποιεί το αυτοκίνητο, το δε άλλο με την κρεμαγιέρα μπορεί και να σε στείλει. Εαν λοιπόν αυτά τα δύο δεν είναι σοβαρά πρόβλήματα, τότε ποιά κατα τη γνώνη σου είναι τα σοβαρά?
Τάκης!
-
κατσε ρε αδερφε δεν ειπαμε οτι κοβεται η κρεμαγιερα και μενεις με το πο.......λι στο χερι.........
ενταξει με το που ακουσεις και το παραμικρο τριξιμο βουρ στο συνεργειο και τελος το θεμα..........
τα ιδια και με την αντλια...........εχεις μηπως ακουσει προβληματα απο στιλο και μεγκαν??????? (ετσι για πλακα)
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
κατσε ρε αδερφε δεν ειπαμε οτι κοβεται η κρεμαγιερα και μενεις με το πο.......λι στο χερι.........
ενταξει με το που ακουσεις και το παραμικρο τριξιμο βουρ στο συνεργειο και τελος το θεμα..........
τα ιδια και με την αντλια...........εχεις μηπως ακουσει προβληματα απο στιλο και μεγκαν??????? (ετσι για πλακα)
Α! απο ότι καταλαβαίνω η αλλαγή τόσο στην κρεμαγιέρα όσο και στην τρόμπα γίνεται προαιρετικά και για προληπτικούς λόγους. Αυτό δεν ενοείς?
Τάκης!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
κατσε ρε αδερφε δεν ειπαμε οτι κοβεται η κρεμαγιερα και μενεις με το πο.......λι στο χερι.........
ενταξει με το που ακουσεις και το παραμικρο τριξιμο βουρ στο συνεργειο και τελος το θεμα..........
τα ιδια και με την αντλια...........εχεις μηπως ακουσει προβληματα απο στιλο και μεγκαν??????? (ετσι για πλακα)
εσύ ναι ρε, θα πας στο συνεργείο. Η Καιτούλα η κομμώτρια που δεν θα καταλάβει διαφορά αν τρίζει η κρεμαγέρα ή αν χάλασε το μέικαπ της, θα πάει και θα σκοτωθεί όμως.... Νομίζω κάτι τέτοιο εννοεί ο Τάκης κι έχει και δίκιο. Think about it
Σπύρος
-
Εγω, αν και συμπαθω τα γιαπωνεζικα αμαξια , μεταξυ των 2 θα επελεγα το golf....... διοτι τα ford βγαζουν ουκ ολιγες ζημιες, και μαλιστα χοντρες , και οπως και να το κανουμε η ποιοτητα κατασκευης του ειναι 2-3 σκαλια παραπανω, τουλαχιστον απο το παλιο focus ,για το νεο δεν ξερω αλλα ακουω καλα λογια.
Το μεγαλο πλεονεκτημα του focus ειναι η οδικη συμπεριφορά του, πραγμα που στο νεο golf βελτιωθηκε αισθητα, αρα πραγματικά, δεν βλεπω καπoιο λογο που θα επελεγα το focus....
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Εγω, αν και συμπαθω τα γιαπωνεζικα αμαξια , μεταξυ των 2 θα επελεγα το golf....... διοτι τα ford βγαζουν ουκ ολιγες ζημιες, και μαλιστα χοντρες , και οπως και να το κανουμε η ποιοτητα κατασκευης του ειναι 2-3 σκαλια παραπανω, τουλαχιστον απο το παλιο focus ,για το νεο δεν ξερω αλλα ακουω καλα λογια.Το μεγαλο πλεονεκτημα του focus ειναι η οδικη συμπεριφορά του, πραγμα που στο νεο golf βελτιωθηκε αισθητα, αρα πραγματικά, δεν βλεπω καπoιο λογο που θα επελεγα το focus....
Για την κρεμαριερα το προβλημα ειναι καθαρα ''ακουστικο'' και δεν παρουσιαζει λειτουργικο προβλημα...
Σημαντικος λογος για να επιλεξει καποιος το FOCUS ειναι -νομιζω- η πενταετης ολικη εγγυηση που δινει η Ford σε συνδυασμο με τη διαφορα κοστους κτησης-κοστους συντηρησης που εχει με τη VW.... -
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Εγω, αν και συμπαθω τα γιαπωνεζικα αμαξια , μεταξυ των 2 θα επελεγα το golf....... διοτι τα ford βγαζουν ουκ ολιγες ζημιες, και μαλιστα χοντρες , και οπως και να το κανουμε η ποιοτητα κατασκευης του ειναι 2-3 σκαλια παραπανω, τουλαχιστον απο το παλιο focus ,για το νεο δεν ξερω αλλα ακουω καλα λογια.
Το μεγαλο πλεονεκτημα του focus ειναι η οδικη συμπεριφορά του, πραγμα που στο νεο golf βελτιωθηκε αισθητα, αρα πραγματικά, δεν βλεπω καπoιο λογο που θα επελεγα το focus....
Για την κρεμαριερα το προβλημα ειναι καθαρα ''ακουστικο'' και δεν παρουσιαζει λειτουργικο προβλημα...
Σημαντικος λογος για να επιλεξει καποιος το FOCUS ειναι -νομιζω- η πενταετης ολικη εγγυηση που δινει η Ford σε συνδυασμο με τη διαφορα κοστους κτησης-κοστους συντηρησης που εχει με τη VW....Σε αυτο εχεις δικιο, και πρεπει να ληφθει πολυ σοβαρά υποψιν...
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Κύριοι κάθεστε και γράφετε σελίδες επι σελίδων για κάτι ηλίου φαεινώττερο. Το Golf της Volkwagen είναι το χειρώτερο στην κατηγορία του, το ποιό ζημιάρικο, το, το, το, το, το και όσα θέλετε ακόμη. Και έτσι είναι όπως τα λέτε ή μάλον τα γράφετε!ομως είναι:
-
εμπορικότερο απο οποιοδήποτε Ford, Alfa Romeo, Renault, Peugeot, Citroen, Fiat κλπ. κλπ. κλπ. Η μόνη σοβαρή κόντρα που δέχεται είναι απο την Toyota με το Corolla.
-
Το σηματάκι της VW μαγνητήζει, κάτι που δεν μπορεί να το κάνει ούτε η υπογρφή του Henry Ford, ούτε τα οικόσημα της Alfabeta Romeo, ούτε το λιονταράκι της Peugeot (κι'άλλα λιονταράκια κύριε συνάδελφε?) ούτε ο ρόμβος της Renault ούτε τα γραναζόδοντα της Citroen και οι έλικες τηε Merc και BMW.
-
είναι ένα μοντέλο με περίπου 30 χρόνια στην παραγωγή, όταν μέσα σε αυτό το διάστημα χάθηκαν οι Veloce, spint, Alfasoud, Autobianci, Ritmo, Regattes άντε βάλε και πολύ Abarth, spider, τα escort, τα RTenault 5 μαζί με τα turbo και ολα τα συναφεί, τα Fiat 127,128 μαζί με όλες τις σπόρ εκδόσεις, τα saxoralla και άλλα τόσα ακόμη.
-
Τέλος είσας αρέσει ή όχι, αρέσει και αρέσει περισότερο στις γυναίκες! Και επειδή και εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι γυναίκες μου αρέσει και το Golf.
Τάκης (Corolla TSport)
(Volkswagen Passat γιατί άρεσε στη γυναίκα μου)Και να πώ κάτι ακόμη για το σηματάκι της VW. Για να καταλάβουμε το πόση εκτίμηση έχει η φίρμα ειδικά στην Ελλάδα θα σαυ υπενθυμήσω τα εξής.
Κάπου στην Ισπανία εδώ και 10ετίες υπάρχει κάποιος κατασκευαστής ονόματι SEAT που τον ήξερε μόνο η μικροαστική Ισπανική τάξη. Οι παλαιότεροι ίσως και να θυμούνται τις αντιγραφές στα μοντέλα της FIAT που έκανε. Και ξαφνικά κάπου στα 1986-1987 λανσάρει ένα μοντέλο Ibiza System Porshe. Τρέξαν όλοι τότε να το δούν και να το αγοράσουν, και μετά απο αυτό η SEAT βάζει στις διαφημήσεις της Volkswagen Group. Το ποιά είναι η SEAT σήμερα όλοι το γνωρίζουμε.
Κάπου στην Τσεχία, πάλαι ποτέ Τσεχοσλοβακία υπάρχει μια βιομηχανική μονάδα κατασκευής στρατιωτικού υλικού ονόματι SKODA. Μπορεί το 1939 να μην έπεσε στα χέρια των Γερμανών κατακτηκών όμως ότι δεν κατόρθωσαν τότε με τα όπλα το κατόρθωσαν σήμερα με τη δύναμη του κεφαλαίου. Η βιομηχανία αυτή κατασκεύαζε και αυτοκίνητα. Θυμάστε το μοντέλο οκτάβια στην ταινία με τον Βέγγο και τον Μπάρκουλη. Μετά άρχισε να παράγει κάτι περίεργα κατασκευάσματα που ερχόνοτυσαν στην Ελλάδα μέσω Clearing, δηλαδή 10 σακιά Ελληνικές πατάτες ένα τέτοιο κατασκεύσμα. Το αποκαλούσαν μάλιστα και αυτοκίνητο. S110L - ESTELE κλπ.-κλπ. Και ξαφνικά κάπου στα 1987 η διαφήμηση λέει SKODA-Volkswagen Group. Και ξαφνικά η SKODA με τα περίεργα κατασκευάσματά της εξαπολύει τα Octavia, Felicia, Fabia και κάνει κώλο και χέζει τον κόσμο όλο!
Κύριοι, αυτή είναι λοιπόν η δύναμη του VW που τόσο εύκολα την απαξιώνεται.
ΑΑΑΑ! το είπα και ξέσκασα!
Τάκης!
-
-
Σε ανταγωνιστικό (DRIVE) περιοδικό έχει συγκριτικό το Focus II με τα Golf & Astra στα 1.6 lt.
Eπίσης έχει εκτενές αφιέρωμα στο focus I αλλά και το ΙΙ και συνέντευξη του Μέις Αντιπροέδρου της Ford Motor Co υπεύθυνου για την σχεδίαση όλων των μοντέλων του γκρουπ.Πάντως τώρα που το καλοβλέπω μου θυμίζει μία μίξη ενός Μondeo (μπροστά) με ένα C-Max (πίσω)...χμμμ
FORD FOCUS II vs VW GOLF