Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορα Νεα - Απρίλιος/Μάιος 2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διαφορα Νεα - Απρίλιος/Μάιος 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 2 / 10
    Formula 1
    35
    182
    209
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geo-f1 last edited by

      Ασχετο αλλα τωρα που ρθε..

      Στο μονακο θα εχουμε DRS?Πρακτικα δεν εχει καμια ευθεια.Τουνελ η ευθεια εκκινησης τερματισμου τα πιο πιθανα μερη ε?
      Επισης στην Μοντσα που χρησιμοποιουν ηδη τερμα αεροτομες θα παιζει εκει drs.?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vassilisal last edited by

        Λογικά ναι και στα δύο αλλά Μονακό δεν νομίζω να προσφέρει κάτι. Εδώ στην Αυστραλία δεν προσέφερε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sparticle last edited by

          Φέτος κάτι μου λέει ότι θα μας πιάνει ο ύπνος στις διαδρομές πόλης. Η διαφορά στο θέαμα που θα έχουν με τις πίστες με τις μεγάλες ευθείες, θα 'ναι -λόγω DRS- χαοτική. Εξαίρεση πάντα αποτελεί το Monaco.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            st-devote last edited by

            Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
            Ασχετο αλλα τωρα που ρθε..

            Στο μονακο θα εχουμε DRS?Πρακτικα δεν εχει καμια ευθεια.Τουνελ η ευθεια εκκινησης τερματισμου τα πιο πιθανα μερη ε?
            Επισης στην Μοντσα που χρησιμοποιουν ηδη τερμα αεροτομες θα παιζει εκει drs.?

            ... στο Μονακό - εκτιμώ - ότι θα δούμε χρήση του DRS στο τούνελ.

            Λογικά ναι και στα δύο αλλά Μονακό δεν νομίζω να προσφέρει κάτι. Εδώ στην Αυστραλία δεν προσέφερε.

            Πραγματικά είναι από τα 'κοντά' σημεία προσπεράσματος στο πρωτάθλημα αλλά δεν είμαι και τόσο απαισιόδοξος μιας που το ανοιχτό flap θα δώσει πολύ μεγάλη διαφοροποίηση ( μάλλον την μεγαλύτερη στο πρωτάθλημα ) σε σχέση με την σταθερή διάταξη.
            ( στην Ουγγαρία - πού πάλι θέλει πολύ φτερό - θα έχει περισσότερο χώρο για προσπέρασμα και εκεί είμαι σίγουρος ότι η διαφοροποίηση που θα προσφέρει το DRS - και θα είναι επιπέδου Μονακό - θα κάνει θαύματα )

            Σχετικά με την Μονζα ...** έχω σκεφτεί μια κοτσάνα** ( και θα την πω )

            Επειδή δεν υπάρχει πιο ίσιο από το ίσιο ( εκτός εάν το flap δεν είναι απολύτως σε παραλληλία οπότε έχει νόημα το άνοιγμα του ... ειδικά έαν μιλάμε για 340 km/h ) ίσως η ενεργοποίηση του να έχει νόημα ώς ..... κλείσιμο ( εντάξει ρε μια κουβέντα είπαμε ). Γιατί η ενεργοποίηση του DRS να μην είναι κλείσιμο του flap που θα σου προσφέρει καλύτερο πέρασμα ( άρα πλησίασμα αντιπάλου ) στα δύο σημεία που ευνοούνται ( στην Παραμπόλικα και στις 2 Λέσμο ... ή στο φρενάρισμα στην 1)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              geo-f1 last edited by

              Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

              Σχετικά με την Μονζα ...** έχω σκεφτεί μια κοτσάνα** ( και θα την πω )

              Επειδή δεν υπάρχει πιο ίσιο από το ίσιο ( εκτός εάν το flap δεν είναι απολύτως σε παραλληλία οπότε έχει νόημα το άνοιγμα του ... ειδικά έαν μιλάμε για 340 km/h ) ίσως η ενεργοποίηση του να έχει νόημα ώς ..... κλείσιμο ( εντάξει ρε μια κουβέντα είπαμε ). Γιατί η ενεργοποίηση του DRS να μην είναι κλείσιμο του flap που θα σου προσφέρει καλύτερο πέρασμα ( άρα πλησίασμα αντιπάλου ) στα δύο σημεία που ευνοούνται ( στην Παραμπόλικα και στις 2 Λέσμο ... ή στο φρενάρισμα στην 1)

              Σατανικο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cabala10 last edited by

                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                Luca di Montezemolo: 'this cannot and must not be the team's level. Performance has to improve'

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kantoniou last edited by

                  Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                  Σχετικά με την Μονζα ...** έχω σκεφτεί μια κοτσάνα** ( και θα την πω )

                  Επειδή δεν υπάρχει πιο ίσιο από το ίσιο ( εκτός εάν το flap δεν είναι απολύτως σε παραλληλία οπότε έχει νόημα το άνοιγμα του ... ειδικά έαν μιλάμε για 340 km/h ) ίσως η ενεργοποίηση του να έχει νόημα ώς ..... κλείσιμο ( εντάξει ρε μια κουβέντα είπαμε ). Γιατί η ενεργοποίηση του DRS να μην είναι κλείσιμο του flap που θα σου προσφέρει καλύτερο πέρασμα ( άρα πλησίασμα αντιπάλου ) στα δύο σημεία που ευνοούνται ( στην Παραμπόλικα και στις 2 Λέσμο ... ή στο φρενάρισμα στην 1)

                  Εισαι πολυ μπροστα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vassilisal last edited by

                    Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

                    Ασχετο αλλα τωρα που ρθε..

                    Στο μονακο θα εχουμε DRS?Πρακτικα δεν εχει καμια ευθεια.Τουνελ η ευθεια εκκινησης τερματισμου τα πιο πιθανα μερη ε?
                    Επισης στην Μοντσα που χρησιμοποιουν ηδη τερμα αεροτομες θα παιζει εκει drs.?

                    ... στο Μονακό - εκτιμώ - ότι θα δούμε χρήση του DRS στο τούνελ.

                    Λογικά ναι και στα δύο αλλά Μονακό δεν νομίζω να προσφέρει κάτι. Εδώ στην Αυστραλία δεν προσέφερε.

                    Πραγματικά είναι από τα 'κοντά' σημεία προσπεράσματος στο πρωτάθλημα αλλά δεν είμαι και τόσο απαισιόδοξος μιας που το ανοιχτό flap θα δώσει πολύ μεγάλη διαφοροποίηση ( μάλλον την μεγαλύτερη στο πρωτάθλημα ) σε σχέση με την σταθερή διάταξη.
                    ( στην Ουγγαρία - πού πάλι θέλει πολύ φτερό - θα έχει περισσότερο χώρο για προσπέρασμα και εκεί είμαι σίγουρος ότι η διαφοροποίηση που θα προσφέρει το DRS - και θα είναι επιπέδου Μονακό - θα κάνει θαύματα )

                    Σχετικά με την Μονζα ...** έχω σκεφτεί μια κοτσάνα** ( και θα την πω )

                    Επειδή δεν υπάρχει πιο ίσιο από το ίσιο ( εκτός εάν το flap δεν είναι απολύτως σε παραλληλία οπότε έχει νόημα το άνοιγμα του ... ειδικά έαν μιλάμε για 340 km/h ) ίσως η ενεργοποίηση του να έχει νόημα ώς ..... κλείσιμο ( εντάξει ρε μια κουβέντα είπαμε ). Γιατί η ενεργοποίηση του DRS να μην είναι κλείσιμο του flap που θα σου προσφέρει καλύτερο πέρασμα ( άρα πλησίασμα αντιπάλου ) στα δύο σημεία που ευνοούνται ( στην Παραμπόλικα και στις 2 Λέσμο ... ή στο φρενάρισμα στην 1)

                    Δεν ξέρω αν γίνεται στο τούνελ αφού υπάρχει καμπή. Θα μπορούν να στρίψουν τα μονοθέσια με τόση έλλειψη downforce πίσω?

                    Σχετικά με την Monza, δεν έχεις άδικο για την ενεργοποίηση. Για το άλλο... είσαι όντως πολύ μπροστά!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zorz last edited by

                      Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                      ... στο Μονακό - εκτιμώ - ότι θα δούμε χρήση του DRS στο τούνελ.

                      Έχει να φύγει κόσμος και κοσμάκης ευθεία στη Nouvelle chicane τότε...

                      Δεν ξέρω αν γίνεται στο τούνελ αφού υπάρχει καμπή. Θα μπορούν να στρίψουν τα μονοθέσια με τόση έλλειψη downforce πίσω?

                      Επίσης είναι βρώμικα εκεί, υπάρχει χώρος να βγουν εκτός γραμμής και να προσπεράσουν; Βλ. Coulthard στα qualifying το 2008.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        Eγω θυμαμαι παντως στο οχι πολυ μακρινο παρελθον προσερασματα στα ίσια χωρις DRS λόγω ελαστικών

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ripper last edited by

                          Στη Monza ίσως η ύπαρξη του DRS να ωθήσει τις ομάδες να βάλουν λίγο παραπάνω φτερό.
                          Ειδικά στα δοκιμαστικά θα είναι μεγάλο πλεονέκτημα.
                          Στον αγώνα όμως;
                          Ανάλογος προβληματισμός υπήρχε πέρυσι με το F-duct οπού τελικά η χρησιμοποίησή του + περισσότερο φτερό αποδείχτηκε καλύτερη επιλογή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zorz last edited by

                            German lawyers confirm questioning Bernie Ecclestone

                            *German state prosecutors have confirmed to BBC Sport that they have questioned Formula 1 supremo Bernie Ecclestone as part of a probe into an alleged multi-million pound bribery scandal. *

                            Κι εδώ μίζες; Βαρέθηκα να πέφτω από τα σύννεφα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              phaethon last edited by

                              Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
                              Ασχετο αλλα τωρα που ρθε..

                              Στο μονακο θα εχουμε DRS?Πρακτικα δεν εχει καμια ευθεια.Τουνελ η ευθεια εκκινησης τερματισμου τα πιο πιθανα μερη ε?:hmmm:

                              Το σκεφτόμουν κι εγώ. Πιστεύω ότι θα είναι ίσως αρκετά επικίνδυνο. Δική μου πρόταση:
                              Στην ευθεία της εκκίνησης, με ανίχνευση διαφοράς στα 2 sec. Απλά για βοήθεια στο catching up...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lord_rutherford last edited by

                                Εντάξει μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ken11
                                  ken11 last edited by

                                  Τελειωνει το τουρκικο grand prix γραφουνε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lack last edited by

                                    Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
                                    Τελειωνει το τουρκικο grand prix γραφουνε.

                                    Πάντα ήταν μια μέτρια πίστα, μόνο η στροφή 8 ήταν όλα τα λεφτά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

                                      Ασχετο αλλα τωρα που ρθε..

                                      Στο μονακο θα εχουμε DRS?Πρακτικα δεν εχει καμια ευθεια.Τουνελ η ευθεια εκκινησης τερματισμου τα πιο πιθανα μερη ε?:hmmm:

                                      Το σκεφτόμουν κι εγώ. Πιστεύω ότι θα είναι ίσως αρκετά επικίνδυνο. Δική μου πρόταση:
                                      Στην ευθεία της εκκίνησης, με ανίχνευση διαφοράς στα 2 sec. Απλά για βοήθεια στο catching up...

                                      Διαβάζω ότι λένε πως παίζει να απαγορεύσουν το DRS στο Μονακό.

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red-spirit last edited by

                                        Το πιο πιθανό

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cabala10 last edited by

                                          ε δεν εχει και κανενα σημειο να ενεργοποιηθει ωστε να εχει αποτελεσμα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Αρα πλεονέκτημα για τις ομάδες που έχουν λειτουργικό kers.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 2 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr