Ο χρήστης FADASMATAKI έγραψε:
Θα σας παρακαλέσουμε και πάλι να μην ξαναχρησιμοποιηθεί ξανά το όνομα της εταιρίας μας από ανωνύμους χρηστές .Η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να προχωρήσει με όλες της απαραίτητες ενέργειες βάση νομού για την αποκατάσταση του ονόματος της.
Θα ήθελα καταρχή μια επίσημη τοποθέτηση των διαχειριστών του forum για τα παραπάνω και όσα άλλα έχει κατά καιρούς γράψει ο χρήστης 'FADASMATAKI'.
Θα γράψω όμως και τη δική μου άποψη:
Είναι πραγματικά εντυπωσιακό οτι τόσο καιρό που γράφονται πάρα πολλά σχόλια για τα προβλήματα που είχε το jtg της icom και την ταλαιπωρία που έχουν υποστεί αρκετοί, ο κος Μπίρμπος ούτε βγήκε να πει κάτι, ούτε να βοηθήσει με τις γνώσεις και την εμπειρία του τους πελάτες του που έγραφαν εδώ για τα προβλήματά τους. Πραγματικό FADASMATAKI!
Μπορεί πράγματι να έκανε ότι περνούσε από το χέρι του για να λύσει τα προβλήματα που υπήρχαν, αλλά η απουσία του από εδώ τόσο καιρό και η πρόσφατη επανεμφάνισή του μόνο απορία μπορεί να προκαλέσει.
Τα forums κε Μπίρμπο έχουν σκοπό να πληροφορήσουν ελεύθερα και ανιδιοτελώς όλο τον κόσμο. Όσοι τα παρακολουθούν συχνά και μοιράζονται τις εμπειρίες τους, δεν έχουν σκοπό να δυσφημίσουν ή να διαφημίσουν κανέναν, αλλά να προβάλουν τη σωστή υπηρεσία, προϊόν, κλπ. και να ενημερώσουν τον κόσμο τι να προσέχει και τι να αποφεύγει. Οι τακτικοί χρήστες του forum εύκολα καταλαβαίνουν κι εκείνους που περνάνε σαν κομήτες για να δυσφημίσουν κι εκείνους τους εγκαταστάτες που με κάποια μηνύματα προσπαθούν να διαφημίσουν τις υπηρεσίες που παρέχουν.
Γι αυτό δεν πρέπει να ανησυχείτε, αν πραγματικά οι υπηρεσίες και τα προϊόντα σας είναι άψογα.
Πολύ δε περισσότερο, δεν πρέπει να κάνετε τόσο ατυχείς υποδείξεις όπως οι παραπάνω. Ασχοληθείτε με την εξυπηρέτηση των πελατών σας και να είστε σίγουρος οτι όταν ο πελάτης είναι ευχαριστημένος θα βγει και θα γράψει κάτι καλό και για το σύστημα που αντιπροσωπεύετε. Και το έχουν κάνει αρκετοί στο παρελθόν χωρίς να έχουν προσωπικό όφελος ούτε πρόθεση να σας διαφημίσουν ανοικτά. Σαν εταιρεία που είναι χρόνια στο χώρο, πρέπει να είστε έτοιμη να ακούσετε και τα καλά και τα άσχημα που τυχόν έχετε κάνει. Ακόμη και άδικο 100% να έχει ο εν λόγω πελάτης σας, μπορείτε να παρουσιάσετε επώνυμα την άποψή σας και δεν χρειάζονται ούτε απειλές ούτε υποδείξεις προς τους χρήστες εδώ, οι οποίοι όπως σε όλα τα forums του internet χρησιμοποιούν ψευδώνυμα (nicknames) όχι για να κρυφτούν, αλλά γιατί έτσι συνηθίζεται.