-
Θα ήθελα να μου πείτε στα πόσα χιλιόμετρα πιστεύεται ότι πρέπει να αλλάζουν τα αμορτησέρ?
-
Θα ήθελα να μου πείτε στα πόσα χιλιόμετρα πιστεύεται ότι πρέπει να αλλάζουν τα αμορτησέρ?
-
Θα ήθελα να μου πείτε στα πόσα χιλιόμετρα πιστεύεται ότι πρέπει να αλλάζουν τα αμορτησέρ?
-
Πιστέυω ότι αυτό δεν είναι στάνταρ, εξαρτάται από πόσο καλά είναι αυτά που φοράς ήδη. Εγώ πάντως άλλαξα αμορτισέρ και ελατήρια στα 65000Km. Με τους δρόμους που έχουμε ταλαιπωρούνται αρκετά
-
Εξαρτάται κυρίως από τη χρήση αλλά και από την ποιότητά τους. Έχω δει χαλασμένα Bilstein που είχαν μόλις 5.000 χλμ.
-
Στο Santa Fe με αρκετή εκτός δρόμου χρήση, τα αμορτισέρ άρχισαν να δείχνουν σημάδια κόπωσης απο τα 35,000 με 40,000 χιλιόμετρα.
-
Είναι σχετικό το πότε. Εξαρτάται από τη χρήση και από τους δρόμους. Θα το καταλάβεις από την διαφορετική αίσθηση που θα έχεις. ΕΠίσης, αν δεις υγρά γύρω από τα αμορτισέρ και στους θόλους, σημαίνει ότι θέλουν αλλαγή.
-
Στο Αvensis μου άλλαξε η αντιπροσωπεία στην εγγύηση τα 'μαμίσια' στα 21.000χλμ και τώρα που είμαι στα 68.000 χλμ πάλι το αμάξι πλέει.
Στο Νιssan του πατέρα μου άλλαξα αμορτισέρ λόγω 'πλεύσης' στα 45.000χλμ ενω και τα δύο αυτοκίνητα οδηγούνται συντηρητικά.
Στο εταιρικό Polo κάθε 20.000 χλμ θέλει αμορτισέρ αλλα σκέψου ότι όλοι ξεσπάνε πάνω του....Γενικά είναι θέμα τρόπου και δρόμου οδήγησης αλλα νομιζω πως μετά τα 50.000 χλμ πρέπει να αρχίζει κανείς να το σκέπτεται ως έξοδο...
-
Εξαρτάται από την χρήση που κάνεις...
Στο saxo που έχω άλλαξα στις 55.000 χλμ και τώρα που είμαι στις 80.000 συνεχίζω να έχω τα ίδια.
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Εξαρτάται από την χρήση που κάνεις...Στο saxo που έχω άλλαξα στις 55.000 χλμ και τώρα που είμαι στις 80.000 συνεχίζω να έχω τα ίδια.
Μία από τα ίδια αλλά εγώ τα άλλαξα στα 60 χιλ με μία με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.
Μια χαρά είμαι προς το παρόν στα 83 χιλ... -
Παιδιά σας ευχαριστώ.Μέσα στη βδομάδα πάω για αλλαγή.....καθώς έχουν 90000 km
-
Yπαρχουν και αμορτισερόμετρα btw αλλα δεν ξερω ποσο παει το μαλλι.
Εγω δεν εχω αλλαξει ποτέ πριν τα 35.000 σε κανενα αυτοκίνητο.
Γενικα,μετα τα 60.000 πρεπει να το εχεις στο νου σου... -
με τουσ δρομουσ που εχουμε πιστευω μεχρι 45000 χλμ.Θα το καταλαβεισ ομωσ απο το πεσιμο τουσ
-
ibiza '92 85.000χλμ δεν έχουμε αλλάξει αμορτισέρ...
rover '93 135.000χλμ δεν έχουμε αλλάξει αμορτισέρ...Πιστεύετε πως είναι καιρός;
Τα οχήματα ξεκίνησα να τα οδηγώ από τα 70.000 και 120.000 αντίστοιχα άρα δεν μπορώ να συγκρίνω συμπεριφορά με καινούργια...
Ενώ το ibiza το παλεύει, το rover πάντως αρμενίζει.
Έχετε κάποια πρόταση για τα συγκεκριμένα; Έχω στο νου μου monroe reflex πάντως
-
Το Ίμπιζα ίσως και να αντέχει ακόμα, αν και ίσως πάλι να θέλει ήδη αλλαγή...
Από την άλλη το Ρόβερ πολύ χλωμό το κόβω να μην θέλει αλλαγή... 135.000 χιλιόμετρα σε ελληνική λακούβα είναι πολλά...Πάντως όπως προειπώθηκε πολλά παίζουν ρόλο, και κατά την γνώμη μου το ζόρισμα (ποιότητα δρόμων κλπ) είναι πιο σημαντικό από τα χιλιόμετρα, ενώ υπάρχει και η 'προδιάθεση', δηλαδή πόσο γερά είναι τα αμορτισέρ.
Το Ίμπιζα (999κυβικά, 09/00) με 45.000 χιλιόμετρα πλέει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο είχαμε στην οικογένεια με τόσα χιλιόμετρα, παρότι τα 20.000 χιλιόμετρα τα έχει κάνει σε άριστους δρόμους σε Γερμανία/Ελβετία/Ιταλία (με σειρά χιλιομέτρων).
Στον αντίποδα το Σιβίκ που έχει κινηθεί μόνο Ελβετία, και μετά από σχεδόν 115.000 χιλιόμετρα δεν έχει δα και καινούρια αμορτισέρ, αλλά ικανοποιητικότατα ακόμα! -
Εγώ από τα 40.000χλμ και μετά έχω το νού μου.
-
Έχω 72000χλμ στο Octavia και φαίνονται ακόμα ΟΚ. Κανείς άλλος με ίδιο μοντέλο? (4x4)
-
Εγω εχω 75000 στο δικο μου. Δεν ξερω τι μαρκα φοραει (ψιλοασχετος γαρ) αλλα ειναι της μαμας του.
Να πανικοβληθω; -
Εάν δεν παρατήρησες αλλαγή στην συμπεριφορά είσαι ΑΡΧΗΓΟΣ!
-
Τα μαλακά και το μεσαία όταν φαγοθούν έχουν τάση πλεύσης. Τα σκληρά τι κάνουν αν φαγοθούνε;
πόσα km για αλλαγή αμορτησερ?