Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Avensis 1998 - μάλλον το χειρότερο Toyota εως τώρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Toyota Avensis 1998 - μάλλον το χειρότερο Toyota εως τώρα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    36
    779
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lpat2001 last edited by

      Εδώ και 3,5 χρόνια έχω ένα Toyota Αvensis με 68.000 χλμ (όχι το VVti αλλα εκείνο που παρήχθη για πρώτη φορά το 1998) έχοντας πριν την εξαιρετική 7 ετή εμπειρία ενος Starlet

      Αφήνοντας στην άκρη το μοναδικό Αfter sales της Toyota (Πασπαλιάρης) μπορώ να δηλώσω σχετικά απογοητευμένος απο το αυτοκίνητο

      1. 6000 χλμ Εξαγωγή ταμπλώ λόγω του ότι οι αεραγωγοί του καλοριφέρ 'έφτυναν μόνωση' που για ανεξήγητο λόγο βρέθηκε τοποθετημένη -ξεχασμένη πριν το μοτέρ του αέρα το οποίο και την κομμάτιασε ξεκινόντας -(εγγύηση)

      2. 8.000 χλμ Λύσιμο κι επισκευή ουρανού λόγω τριγμών -(εγγύηση)

      3. 10.000 χλμ Αλλαγή εγκεφάλου συναγερμού -( εγγύηση)

      4. 12.000 χλμ Ανεξήγητο τρίξιμο απο την κολώνα του τιμονιού και μεχρι σήμερα έχει αλλαχτεί 3 φορές το σπιράλ του τιμονιού -(εγγύηση) χωρίς αποτελεσμα

      5. 16.000 χλμ Στράβωμα δισκόπλακων και άμμεση αλλαγή τους -(εγγύηση)

      6. 21.000 χλμ αλλαγή αμορτισέρ -(εγγύηση)-( Το αμάξι έπλεε στην άσφαλτο οπως διαπίστωσε ο προιστάμενος του συνεργείου)

      7. 25.000 χλμ αλλαγή μοτέρ ηλ. παραθύρου οδηγού -(εγγύηση)(έπαιζε απίστευτα κάνοντας ανατριχιαστικό θόρυβο)

      8. 29.000 χλμ Αλλαγή εκ νέου δισκόπλακων μαζί και ακρόμπαρα μουαγιέ και ρουλεμάν -(εγγύηση)

      9. 35.000 χλμ αλλαγή καθίσματος οδηγού αφού έπειτα απο αλλεπάλληλα ψεκάσματα με σπρέυ σιλικόνης το κάθισμα έτριζε απελπιστικά -(εγγύηση)

      10. 44.000 χλμ Δεύτερη εξαγωγή ταμπλώ λόγω έντονου μεταλλικού θορύβου που τελικά κατέληξε σε ηλεκτροκόλληση ενος μεταλλικού μέρους μπροστά απο το ταμπλώ που έιχε ξεχαστεί απο το εργοστάσιο -(εγγύηση)

      11. 49.000 χλμ αλλαγή πλαστικού απο την κολώνα οδηγού λόγω ανεξήγητης παραμόρφωσής του κατά 2 εκατοστά -(εγγύηση)

      12. 55.000 χλμ αλλαγή δισκόπλακων και μουαγιέ με Ιαπωνέζικα ανταλλακτικά -(εγγύηση)

      13. 60,000 χλμ Τα αμορτισέρ πλέουν και πάλι τώρα πια εκτός εγγύησης

      14. 64.000 χλμ Ξαναστραβώνουν οι δισκόπλακες και αλλαγή τους εκτός πια εγγύησης με άλλες του εμπορίου που στράβωσαν κι αυτές τώρα πια στα 68.000 χλμ

      Μπορεί σε κάποιον να μην φαίνονται σημαντικές βλάβες μιας και δεν υπάρχει θέμα σοβαρού τεχνικού προβλήματος αλλα και μόνο το γεγονός ότι το φρενάρισμα με άνω των 100 χλμ ή το φρενάρισμα σε κατωφέρεια με 60 χλμ συνοδεύεται απο τρέμουλο του τιμονιού είναι αρκετό για να σπάσει τα νεύρα και του πιό καλοπροαίρετου

      Στο θεμα λοιπον του φρεναρίσματος και των δισκόπλακων παρακαλώ θερμά για τις ιδέες σας γιατί απο την αντιπροσωπεία δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν

      Επίσης οποιος άλλος φίλος έχει ίδιο αυτοκίνητο ας γράψει την εμπειρία του γιατί τείνω να πιστεψω ότι πρόκειται για το χειρότερο μοντέλο ΤΟΥΟΤΑ που έχει βγεί ποτέ

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lpat2001 last edited by

        Εδώ και 3,5 χρόνια έχω ένα Toyota Αvensis με 68.000 χλμ (όχι το VVti αλλα εκείνο που παρήχθη για πρώτη φορά το 1998) έχοντας πριν την εξαιρετική 7 ετή εμπειρία ενος Starlet

        Αφήνοντας στην άκρη το μοναδικό Αfter sales της Toyota (Πασπαλιάρης) μπορώ να δηλώσω σχετικά απογοητευμένος απο το αυτοκίνητο

        1. 6000 χλμ Εξαγωγή ταμπλώ λόγω του ότι οι αεραγωγοί του καλοριφέρ 'έφτυναν μόνωση' που για ανεξήγητο λόγο βρέθηκε τοποθετημένη -ξεχασμένη πριν το μοτέρ του αέρα το οποίο και την κομμάτιασε ξεκινόντας -(εγγύηση)

        2. 8.000 χλμ Λύσιμο κι επισκευή ουρανού λόγω τριγμών -(εγγύηση)

        3. 10.000 χλμ Αλλαγή εγκεφάλου συναγερμού -( εγγύηση)

        4. 12.000 χλμ Ανεξήγητο τρίξιμο απο την κολώνα του τιμονιού και μεχρι σήμερα έχει αλλαχτεί 3 φορές το σπιράλ του τιμονιού -(εγγύηση) χωρίς αποτελεσμα

        5. 16.000 χλμ Στράβωμα δισκόπλακων και άμμεση αλλαγή τους -(εγγύηση)

        6. 21.000 χλμ αλλαγή αμορτισέρ -(εγγύηση)-( Το αμάξι έπλεε στην άσφαλτο οπως διαπίστωσε ο προιστάμενος του συνεργείου)

        7. 25.000 χλμ αλλαγή μοτέρ ηλ. παραθύρου οδηγού -(εγγύηση)(έπαιζε απίστευτα κάνοντας ανατριχιαστικό θόρυβο)

        8. 29.000 χλμ Αλλαγή εκ νέου δισκόπλακων μαζί και ακρόμπαρα μουαγιέ και ρουλεμάν -(εγγύηση)

        9. 35.000 χλμ αλλαγή καθίσματος οδηγού αφού έπειτα απο αλλεπάλληλα ψεκάσματα με σπρέυ σιλικόνης το κάθισμα έτριζε απελπιστικά -(εγγύηση)

        10. 44.000 χλμ Δεύτερη εξαγωγή ταμπλώ λόγω έντονου μεταλλικού θορύβου που τελικά κατέληξε σε ηλεκτροκόλληση ενος μεταλλικού μέρους μπροστά απο το ταμπλώ που έιχε ξεχαστεί απο το εργοστάσιο -(εγγύηση)

        11. 49.000 χλμ αλλαγή πλαστικού απο την κολώνα οδηγού λόγω ανεξήγητης παραμόρφωσής του κατά 2 εκατοστά -(εγγύηση)

        12. 55.000 χλμ αλλαγή δισκόπλακων και μουαγιέ με Ιαπωνέζικα ανταλλακτικά -(εγγύηση)

        13. 60,000 χλμ Τα αμορτισέρ πλέουν και πάλι τώρα πια εκτός εγγύησης

        14. 64.000 χλμ Ξαναστραβώνουν οι δισκόπλακες και αλλαγή τους εκτός πια εγγύησης με άλλες του εμπορίου που στράβωσαν κι αυτές τώρα πια στα 68.000 χλμ

        Μπορεί σε κάποιον να μην φαίνονται σημαντικές βλάβες μιας και δεν υπάρχει θέμα σοβαρού τεχνικού προβλήματος αλλα και μόνο το γεγονός ότι το φρενάρισμα με άνω των 100 χλμ ή το φρενάρισμα σε κατωφέρεια με 60 χλμ συνοδεύεται απο τρέμουλο του τιμονιού είναι αρκετό για να σπάσει τα νεύρα και του πιό καλοπροαίρετου

        Στο θεμα λοιπον του φρεναρίσματος και των δισκόπλακων παρακαλώ θερμά για τις ιδέες σας γιατί απο την αντιπροσωπεία δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν

        Επίσης οποιος άλλος φίλος έχει ίδιο αυτοκίνητο ας γράψει την εμπειρία του γιατί τείνω να πιστεψω ότι πρόκειται για το χειρότερο μοντέλο ΤΟΥΟΤΑ που έχει βγεί ποτέ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lpat2001 last edited by

          Εδώ και 3,5 χρόνια έχω ένα Toyota Αvensis με 68.000 χλμ (όχι το VVti αλλα εκείνο που παρήχθη για πρώτη φορά το 1998) έχοντας πριν την εξαιρετική 7 ετή εμπειρία ενος Starlet

          Αφήνοντας στην άκρη το μοναδικό Αfter sales της Toyota (Πασπαλιάρης) μπορώ να δηλώσω σχετικά απογοητευμένος απο το αυτοκίνητο

          1. 6000 χλμ Εξαγωγή ταμπλώ λόγω του ότι οι αεραγωγοί του καλοριφέρ 'έφτυναν μόνωση' που για ανεξήγητο λόγο βρέθηκε τοποθετημένη -ξεχασμένη πριν το μοτέρ του αέρα το οποίο και την κομμάτιασε ξεκινόντας -(εγγύηση)

          2. 8.000 χλμ Λύσιμο κι επισκευή ουρανού λόγω τριγμών -(εγγύηση)

          3. 10.000 χλμ Αλλαγή εγκεφάλου συναγερμού -( εγγύηση)

          4. 12.000 χλμ Ανεξήγητο τρίξιμο απο την κολώνα του τιμονιού και μεχρι σήμερα έχει αλλαχτεί 3 φορές το σπιράλ του τιμονιού -(εγγύηση) χωρίς αποτελεσμα

          5. 16.000 χλμ Στράβωμα δισκόπλακων και άμμεση αλλαγή τους -(εγγύηση)

          6. 21.000 χλμ αλλαγή αμορτισέρ -(εγγύηση)-( Το αμάξι έπλεε στην άσφαλτο οπως διαπίστωσε ο προιστάμενος του συνεργείου)

          7. 25.000 χλμ αλλαγή μοτέρ ηλ. παραθύρου οδηγού -(εγγύηση)(έπαιζε απίστευτα κάνοντας ανατριχιαστικό θόρυβο)

          8. 29.000 χλμ Αλλαγή εκ νέου δισκόπλακων μαζί και ακρόμπαρα μουαγιέ και ρουλεμάν -(εγγύηση)

          9. 35.000 χλμ αλλαγή καθίσματος οδηγού αφού έπειτα απο αλλεπάλληλα ψεκάσματα με σπρέυ σιλικόνης το κάθισμα έτριζε απελπιστικά -(εγγύηση)

          10. 44.000 χλμ Δεύτερη εξαγωγή ταμπλώ λόγω έντονου μεταλλικού θορύβου που τελικά κατέληξε σε ηλεκτροκόλληση ενος μεταλλικού μέρους μπροστά απο το ταμπλώ που έιχε ξεχαστεί απο το εργοστάσιο -(εγγύηση)

          11. 49.000 χλμ αλλαγή πλαστικού απο την κολώνα οδηγού λόγω ανεξήγητης παραμόρφωσής του κατά 2 εκατοστά -(εγγύηση)

          12. 55.000 χλμ αλλαγή δισκόπλακων και μουαγιέ με Ιαπωνέζικα ανταλλακτικά -(εγγύηση)

          13. 60,000 χλμ Τα αμορτισέρ πλέουν και πάλι τώρα πια εκτός εγγύησης

          14. 64.000 χλμ Ξαναστραβώνουν οι δισκόπλακες και αλλαγή τους εκτός πια εγγύησης με άλλες του εμπορίου που στράβωσαν κι αυτές τώρα πια στα 68.000 χλμ

          Μπορεί σε κάποιον να μην φαίνονται σημαντικές βλάβες μιας και δεν υπάρχει θέμα σοβαρού τεχνικού προβλήματος αλλα και μόνο το γεγονός ότι το φρενάρισμα με άνω των 100 χλμ ή το φρενάρισμα σε κατωφέρεια με 60 χλμ συνοδεύεται απο τρέμουλο του τιμονιού είναι αρκετό για να σπάσει τα νεύρα και του πιό καλοπροαίρετου

          Στο θεμα λοιπον του φρεναρίσματος και των δισκόπλακων παρακαλώ θερμά για τις ιδέες σας γιατί απο την αντιπροσωπεία δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν

          Επίσης οποιος άλλος φίλος έχει ίδιο αυτοκίνητο ας γράψει την εμπειρία του γιατί τείνω να πιστεψω ότι πρόκειται για το χειρότερο μοντέλο ΤΟΥΟΤΑ που έχει βγεί ποτέ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lkar last edited by

            Για δισκόπλακες βάλε κάποιες after market, προτείνω Brembo. Το στράβωμα πάντως οφείλεται περισσότερο στη χρήση.

            Οι περισσότερες 'βλάβες' που αναφέρεις αφορούν σε αναλώσιμα και να χαίρεσαι που τα κάλυψαν εντός εγγύησης

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dog80 last edited by

              1. 8.000 χλμ Λύσιμο κι επισκευή ουρανού λόγω τριγμών -(εγγύηση)

              Τί εννοείς? Τί ακριβώς έτριζε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lpat2001 last edited by

                Τα 3 πίσω πλαστικά κλιπς στερέωσης του υφάσματος του ουρανού χτύπαγαν έντονα και με την παραμικρή ανωμαλία στο μέταλλο του ουρανού απο λάθος ευθυγράμμισή τους οποτε με πατέντα των μηχανικών λύθηκε το πρόβλημα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lpat2001 last edited by

                  Φίλε Ιkar πιστεύω ότι είναι θέμα ελαττωματικής κατασκευης του μπροστινού μέρους της ανάρτησης δεδομένου ότι οι τελευταίες δισκόπλακες της TOYOTA ήταν εξαιρετικης ποιότητος και ιαπωνικές

                  Πάντως κατευθύνομαι κι εγώ στο να βάλω Brembo, απλά σκέφτομαι ότι αν ξαναστραβώσουν θα κλαίω πολλά χρήματα μιας και νομίζω ότι αυτές κοστίζουν τουλάχιστον 270 ευρώ μαζί με τ αντίστοιχα τακάκια.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
                    Τα 3 πίσω πλαστικά κλιπς στερέωσης του υφάσματος του ουρανού χτύπαγαν έντονα και με την παραμικρή ανωμαλία στο μέταλλο του ουρανού απο λάθος ευθυγράμμισή τους οποτε με πατέντα των μηχανικών λύθηκε το πρόβλημα

                    Χμμ. Γενικά προβλήματα στον ουρανό μπορεί να σημαίνουν οτι το αυτοκίνητο είχε φάει τούμπα παλιότερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lpat2001 last edited by

                      To πήρα καινούργιο το αμάξι αν και πριν μια εβδομάδα που το πηγα σ έναν έμπορο για πούλημα μου είπε ότι το χρώμα στον ουρανό είναι δακρυσμένο και με ρώτησε κι αυτός το ίδιο.......

                      Θέλω να πιστεύω ότι δεν τους έπεσε απο το καράβι ή την νταλικα που το μετέφερε..........

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        manosk last edited by

                        Μου άρεσε που δίπλα σε κάθε σχεδόν πρόβλημα υπήρχε η κατάληξη 'εγγύηση'. Μπορεί να έπεσες σε monday car, μπορεί χίλια δυο. Τα avensis είναι γενικά ανθεκτικά αυτοκίνητα, όμως το καλό με την Toyota είναι ότι σου παρέχει πολυετή εγγύηση που καλύπτει τέτοια προβλήματα, όσο απίθανο κι αν ακουγόταν να παρουσιαστούν σ'ένα Avensis. Ειδικά οι δισκόπλακες έχουν ημερομηνία λήξης, αναλόγως της χρήσης και της...ατυχίας του ιδιοκτήτη (πχ μπορεί μετά από σκληρή χρήση και υπερθέρμανση να πέσει σε μια νερολακούβα, απότομο κρύωμα=>στράβωμα). Κι όμως την πρώτη φορά στις άλλαξαν χωρίς να πληρώσεις μία.
                        Σκέψου να είχες VW-BMW-Alfa-Citroen-Renault, τι θα είχες δώσει μετά τη διετία γι' ανταλλακτικά και εργασία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          interland-gr last edited by

                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                          Μου άρεσε που δίπλα σε κάθε σχεδόν πρόβλημα υπήρχε η κατάληξη 'εγγύηση'. Μπορεί να έπεσες σε monday car, μπορεί χίλια δυο. Τα avensis είναι γενικά ανθεκτικά αυτοκίνητα, όμως το καλό με την Toyota είναι ότι σου παρέχει πολυετή εγγύηση που καλύπτει τέτοια προβλήματα, όσο απίθανο κι αν ακουγόταν να παρουσιαστούν σ'ένα Avensis. Ειδικά οι δισκόπλακες έχουν ημερομηνία λήξης, αναλόγως της χρήσης και της...ατυχίας του ιδιοκτήτη (πχ μπορεί μετά από σκληρή χρήση και υπερθέρμανση να πέσει σε μια νερολακούβα, απότομο κρύωμα=>στράβωμα). Κι όμως την πρώτη φορά στις άλλαξαν χωρίς να πληρώσεις μία.
                          Σκέψου να είχες VW-BMW-Alfa-Citroen-Renault, τι θα είχες δώσει μετά τη διετία γι' ανταλλακτικά και εργασία.

                          Απίστευτο το μήνυμα το φίλου με το Avensis. Ευτυχώς εμείς δεν έχουμε τετοια προβλήματα και έχουμε και πέντε χρονάκια εγγύηση. Τα καλα και τα άσχημα νέα μαθαίνονται γρήγορα γι'αυτο και η συγκεκριμένη κατάταξη στις πωλήσεις.

                          Σοβαρά πάντως για τον πικραμένο φίλο η γνώμη μου είναι να το πουλήσει τώρα που είναι σχετικά φρέσκο και να το αντικαταστήσει. Δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά. Θα τα θυμάσαι μετά απο χρόνια και θα γελάς-κλαίς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            manosk last edited by

                            6 χρόνια πλέον.
                            Πάντως αν δεν έπαιρνα το Astra, θα τσίμπαγα το Corolla ή το Focus. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα βρισκόμουν ξεκρέμαστος μετά από μόλις δύο χρόνια και θα πλήρωνα συνεργεία για ψύλου πήδημα. Μέχρι και οι Κορεάτες δίνουν μίνιμουμ 3 χρόνια εγγύηση πια, οι Ευρωπαίοι πως την έχουν δει; Σύμφωνα με οδηγία της Ε.Ε. όλα τα μηχανήματα και ηλεκτρικές συσκευές που πωλούνται σε χώρες-μέλη πρέπει να έχουν τουλάχιστον διετή εγγύηση (εμείς δεν έχουμε συμμορφωθεί ακόμα, όπως συμβαίνει συνήθως όποτε θίγονται συμφέροντα κατηγοριών επαγγελματιών). Είναι δηλαδή ένα αυτοκίνητο αξίας 6-7 εκατομμυρίων το ίδιο με μια τοστιέρα από πλευράς κάλυψης κατασκευαστή, σύμφωνα τουλάχιστον με την τακτική των περισσότερων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              alfista last edited by

                              Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

                              Σοβαρά πάντως για τον πικραμένο φίλο η γνώμη μου είναι να το πουλήσει τώρα που είναι σχετικά φρέσκο και να το αντικαταστήσει. Δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά. Θα τα θυμάσαι μετά απο χρόνια και θα γελάς-κλαίς.

                              Συμφωνώ απολύτως! Πούλα το και πάρε ένα μεταχειρισμένο avensis π.χ. του 2001.
                              Παρόλα τα προβλήματα που αναφέρει ο φίλος, εγώ είδα το κείμενο ως διαφήμιση για την ΤΟΥΟΤΑ! Μακάρι να ήταν παρόμοια η συμπεριφορά και άλλων εταιριών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                ekatsaros last edited by

                                Èá óõìöùíÞóù êáé åãþ üôé ðáñüëï ðïõ ôá ðñïâëÞìáôá öáßíïíôáé óïâáñÜ, ç åôáéñåßá óå ãåíéêÝò ãñáììÝò óôÝêåôáé äßðëá óôïí ðåëÜôç êáé áõôü åéíáé ðÜñá ðïëý âáóéêü. Åíäå÷ïìÝíùò äåí ìðïñåßò íá ôï åêôéìÞóåéò êáé åðáñêþò, êáèþò áí Þóïõí óôç èÝóç (èýìáôïò) Üëëùí éäéïêôçôþí èá Ýâëåðåò üôé Üëëåò åôáéñåßåò (âëÝðå RENAULT êáé Üëëåò âÝâáéá, áëëÜ ãéá áõôÞí ìðïñþ íá ìéëÞóù ìå ôåêìÞñéá) åíäå÷ïìÝíùò íá óïõ Ýëåãáí 'Êáé ôé èÝëåôå íá êÜíïõìå êýñéå, åìåßò ôï öôéÜîáìå ôï áõôïêßíçôï?' Óôï äéêü ìïõ áõôïêßíçôï ðáñüìïéá ðñÜãìáôá ìå áõôÜ ðïõ áíáöÝñåéò èá åß÷áí êïóôßóåé áñêåôÝò ÷éëéÜäåò åõñþ, ÷ùñßò êáìßá åããýçóç ìåôÜ ôïí 1 ÷ñüíï (üôáí áãüñáóá ôï áõôïêßíçôï ôþñá õðï÷ñåùôéêÜ Ýãéíå 2 ÷ñüíéá). ¸ôóé, áíáãêÜóôçêá óôá 4 ÷ñüíéá íá Ý÷ù ðëçñþóåé 2 óðáóìÝíïõò ãñýëëïõò ðáñáèýñùí, 1 ìßæá, Ýíá êáôåóôñáììÝíï ãñáíÜæé âïëÜí, 1 êïììÝíç ôñï÷áëßá äõíáìü, 1 óðáóìÝíï êáôáëýôç(!), 1 óðáóìÝíï ðßóù áìïñôéóÝñ (áëëÜ÷ôçêáí êáé ôá 2 üìùò)´....ÁõôÜ, ïðüôå êáëýôåñá íá èåùñåßò ôïí åáõôü óïõ ôõ÷åñü...ÕðÜñ÷ïõí ðïëý ÷åéñüôåñá...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lpat2001 last edited by

                                  Διαβάζοντας τα παθήματα του φίλου με το renault αισθάνομαι εν μέρει τυχερος μέσα στην ατυχία μου
                                  Οντως πρέπει να έπεσα σε monday car για να μην πω σε monday morning car....
                                  Η σκέψη να το πουλήσω είναι προφανης ειδικά τώρα που έχει ακόμη κάποια εγγύηση να προσφέρει, απλά σκέφτομαι ότι μόλις ο υποψήφιος αγοραστής δεί το βιβλίο service και το τι έχει αλλαχτεί σε αυτό το αμάξι θα σκεφτεί κι αυτός τα περί monday car οπότε και δικαίως θα λακίσει, εξάλλου υπάρχουν κι αλλα avensis στην αγορα.....

                                  Τελικά τα βιβλία service μπορεί να είναι επιζήμια για τον πωλητή αν πουλάει toyota

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lord_rutherford last edited by

                                    Τι είναι τα monday cars; Είναι εκφραση κυριολεκτική η έτσι το λέμε; Αυτά που κατασκευάζονται δευτέρα έχουν κάτί;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lpat2001 last edited by

                                      Το πρωί της δευτέρας όλοι οι εργαζόμενοι είναι κάπως ζοχαδιασμένοι λογω της επερχομενης εργασιακής εβδομάδας και του Σ/Κ που τέλειωσε γεγονός που τους καθιστά λιγότερο παραγωγικούς κι αποτελεσματικούς.
                                      Ειδικά στην αυτοκινητοβιομηχανία και σε άλλες βιομηχανιες καταναλωτικών προιόντων τεχνολογίας πχ τηλεοράσεις κτλ αυτός ο όρος χρησιμοποιείται κατα κόρον απο τα μέσα του 1950 για να υποδηλώσει προιόν ελατωματικό με σφάλματα συναρμολόγησης

                                      Λεωνίδας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Λεωνίδα δώστο ως προκαταβολή σε αντιπροσωπεία.
                                        Στην Τοyota, θέλουν δεν θέλουν θα το πάρουν

                                        Savas

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lpat2001 last edited by

                                          Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου με την ιδέα, αλλα το καινούργιο Avensis απο εμφανιση δεν λέει και πολλά, μάλλον θα σκεφτώ αν είναι το RAV4 με δόσεις ή την Tsport 5Θ
                                          Εξάλλου είναι ο μόνος τρόπος να δώσω το αυτοκίνητο αφου σε γνωστό ή γνώστη ντρέπομαι και να του το προτείνω .....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Αυτο με τις δισκοπλακες παλι τι ειναι ;Το AVENSIS το παρουσιαζει παρα πολυ συχνα,το εχω διαβασει και σε αλλα φορουμ αλλα και σε γνωστο μου.Ακομα και BREMBO εβαλε (τους αντιστοιχους εργοστασιακους )αλλα σε 5000χλμ ειχαν στραβωσει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr