-
Εδώ και 3,5 χρόνια έχω ένα Toyota Αvensis με 68.000 χλμ (όχι το VVti αλλα εκείνο που παρήχθη για πρώτη φορά το 1998) έχοντας πριν την εξαιρετική 7 ετή εμπειρία ενος Starlet
Αφήνοντας στην άκρη το μοναδικό Αfter sales της Toyota (Πασπαλιάρης) μπορώ να δηλώσω σχετικά απογοητευμένος απο το αυτοκίνητο
-
6000 χλμ Εξαγωγή ταμπλώ λόγω του ότι οι αεραγωγοί του καλοριφέρ 'έφτυναν μόνωση' που για ανεξήγητο λόγο βρέθηκε τοποθετημένη -ξεχασμένη πριν το μοτέρ του αέρα το οποίο και την κομμάτιασε ξεκινόντας -(εγγύηση)
-
8.000 χλμ Λύσιμο κι επισκευή ουρανού λόγω τριγμών -(εγγύηση)
-
10.000 χλμ Αλλαγή εγκεφάλου συναγερμού -( εγγύηση)
-
12.000 χλμ Ανεξήγητο τρίξιμο απο την κολώνα του τιμονιού και μεχρι σήμερα έχει αλλαχτεί 3 φορές το σπιράλ του τιμονιού -(εγγύηση) χωρίς αποτελεσμα
-
16.000 χλμ Στράβωμα δισκόπλακων και άμμεση αλλαγή τους -(εγγύηση)
-
21.000 χλμ αλλαγή αμορτισέρ -(εγγύηση)-( Το αμάξι έπλεε στην άσφαλτο οπως διαπίστωσε ο προιστάμενος του συνεργείου)
-
25.000 χλμ αλλαγή μοτέρ ηλ. παραθύρου οδηγού -(εγγύηση)(έπαιζε απίστευτα κάνοντας ανατριχιαστικό θόρυβο)
-
29.000 χλμ Αλλαγή εκ νέου δισκόπλακων μαζί και ακρόμπαρα μουαγιέ και ρουλεμάν -(εγγύηση)
-
35.000 χλμ αλλαγή καθίσματος οδηγού αφού έπειτα απο αλλεπάλληλα ψεκάσματα με σπρέυ σιλικόνης το κάθισμα έτριζε απελπιστικά -(εγγύηση)
-
44.000 χλμ Δεύτερη εξαγωγή ταμπλώ λόγω έντονου μεταλλικού θορύβου που τελικά κατέληξε σε ηλεκτροκόλληση ενος μεταλλικού μέρους μπροστά απο το ταμπλώ που έιχε ξεχαστεί απο το εργοστάσιο -(εγγύηση)
-
49.000 χλμ αλλαγή πλαστικού απο την κολώνα οδηγού λόγω ανεξήγητης παραμόρφωσής του κατά 2 εκατοστά -(εγγύηση)
-
55.000 χλμ αλλαγή δισκόπλακων και μουαγιέ με Ιαπωνέζικα ανταλλακτικά -(εγγύηση)
-
60,000 χλμ Τα αμορτισέρ πλέουν και πάλι τώρα πια εκτός εγγύησης
-
64.000 χλμ Ξαναστραβώνουν οι δισκόπλακες και αλλαγή τους εκτός πια εγγύησης με άλλες του εμπορίου που στράβωσαν κι αυτές τώρα πια στα 68.000 χλμ
Μπορεί σε κάποιον να μην φαίνονται σημαντικές βλάβες μιας και δεν υπάρχει θέμα σοβαρού τεχνικού προβλήματος αλλα και μόνο το γεγονός ότι το φρενάρισμα με άνω των 100 χλμ ή το φρενάρισμα σε κατωφέρεια με 60 χλμ συνοδεύεται απο τρέμουλο του τιμονιού είναι αρκετό για να σπάσει τα νεύρα και του πιό καλοπροαίρετου
Στο θεμα λοιπον του φρεναρίσματος και των δισκόπλακων παρακαλώ θερμά για τις ιδέες σας γιατί απο την αντιπροσωπεία δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν
Επίσης οποιος άλλος φίλος έχει ίδιο αυτοκίνητο ας γράψει την εμπειρία του γιατί τείνω να πιστεψω ότι πρόκειται για το χειρότερο μοντέλο ΤΟΥΟΤΑ που έχει βγεί ποτέ
-
-
Εδώ και 3,5 χρόνια έχω ένα Toyota Αvensis με 68.000 χλμ (όχι το VVti αλλα εκείνο που παρήχθη για πρώτη φορά το 1998) έχοντας πριν την εξαιρετική 7 ετή εμπειρία ενος Starlet
Αφήνοντας στην άκρη το μοναδικό Αfter sales της Toyota (Πασπαλιάρης) μπορώ να δηλώσω σχετικά απογοητευμένος απο το αυτοκίνητο
-
6000 χλμ Εξαγωγή ταμπλώ λόγω του ότι οι αεραγωγοί του καλοριφέρ 'έφτυναν μόνωση' που για ανεξήγητο λόγο βρέθηκε τοποθετημένη -ξεχασμένη πριν το μοτέρ του αέρα το οποίο και την κομμάτιασε ξεκινόντας -(εγγύηση)
-
8.000 χλμ Λύσιμο κι επισκευή ουρανού λόγω τριγμών -(εγγύηση)
-
10.000 χλμ Αλλαγή εγκεφάλου συναγερμού -( εγγύηση)
-
12.000 χλμ Ανεξήγητο τρίξιμο απο την κολώνα του τιμονιού και μεχρι σήμερα έχει αλλαχτεί 3 φορές το σπιράλ του τιμονιού -(εγγύηση) χωρίς αποτελεσμα
-
16.000 χλμ Στράβωμα δισκόπλακων και άμμεση αλλαγή τους -(εγγύηση)
-
21.000 χλμ αλλαγή αμορτισέρ -(εγγύηση)-( Το αμάξι έπλεε στην άσφαλτο οπως διαπίστωσε ο προιστάμενος του συνεργείου)
-
25.000 χλμ αλλαγή μοτέρ ηλ. παραθύρου οδηγού -(εγγύηση)(έπαιζε απίστευτα κάνοντας ανατριχιαστικό θόρυβο)
-
29.000 χλμ Αλλαγή εκ νέου δισκόπλακων μαζί και ακρόμπαρα μουαγιέ και ρουλεμάν -(εγγύηση)
-
35.000 χλμ αλλαγή καθίσματος οδηγού αφού έπειτα απο αλλεπάλληλα ψεκάσματα με σπρέυ σιλικόνης το κάθισμα έτριζε απελπιστικά -(εγγύηση)
-
44.000 χλμ Δεύτερη εξαγωγή ταμπλώ λόγω έντονου μεταλλικού θορύβου που τελικά κατέληξε σε ηλεκτροκόλληση ενος μεταλλικού μέρους μπροστά απο το ταμπλώ που έιχε ξεχαστεί απο το εργοστάσιο -(εγγύηση)
-
49.000 χλμ αλλαγή πλαστικού απο την κολώνα οδηγού λόγω ανεξήγητης παραμόρφωσής του κατά 2 εκατοστά -(εγγύηση)
-
55.000 χλμ αλλαγή δισκόπλακων και μουαγιέ με Ιαπωνέζικα ανταλλακτικά -(εγγύηση)
-
60,000 χλμ Τα αμορτισέρ πλέουν και πάλι τώρα πια εκτός εγγύησης
-
64.000 χλμ Ξαναστραβώνουν οι δισκόπλακες και αλλαγή τους εκτός πια εγγύησης με άλλες του εμπορίου που στράβωσαν κι αυτές τώρα πια στα 68.000 χλμ
Μπορεί σε κάποιον να μην φαίνονται σημαντικές βλάβες μιας και δεν υπάρχει θέμα σοβαρού τεχνικού προβλήματος αλλα και μόνο το γεγονός ότι το φρενάρισμα με άνω των 100 χλμ ή το φρενάρισμα σε κατωφέρεια με 60 χλμ συνοδεύεται απο τρέμουλο του τιμονιού είναι αρκετό για να σπάσει τα νεύρα και του πιό καλοπροαίρετου
Στο θεμα λοιπον του φρεναρίσματος και των δισκόπλακων παρακαλώ θερμά για τις ιδέες σας γιατί απο την αντιπροσωπεία δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν
Επίσης οποιος άλλος φίλος έχει ίδιο αυτοκίνητο ας γράψει την εμπειρία του γιατί τείνω να πιστεψω ότι πρόκειται για το χειρότερο μοντέλο ΤΟΥΟΤΑ που έχει βγεί ποτέ
-
-
Εδώ και 3,5 χρόνια έχω ένα Toyota Αvensis με 68.000 χλμ (όχι το VVti αλλα εκείνο που παρήχθη για πρώτη φορά το 1998) έχοντας πριν την εξαιρετική 7 ετή εμπειρία ενος Starlet
Αφήνοντας στην άκρη το μοναδικό Αfter sales της Toyota (Πασπαλιάρης) μπορώ να δηλώσω σχετικά απογοητευμένος απο το αυτοκίνητο
-
6000 χλμ Εξαγωγή ταμπλώ λόγω του ότι οι αεραγωγοί του καλοριφέρ 'έφτυναν μόνωση' που για ανεξήγητο λόγο βρέθηκε τοποθετημένη -ξεχασμένη πριν το μοτέρ του αέρα το οποίο και την κομμάτιασε ξεκινόντας -(εγγύηση)
-
8.000 χλμ Λύσιμο κι επισκευή ουρανού λόγω τριγμών -(εγγύηση)
-
10.000 χλμ Αλλαγή εγκεφάλου συναγερμού -( εγγύηση)
-
12.000 χλμ Ανεξήγητο τρίξιμο απο την κολώνα του τιμονιού και μεχρι σήμερα έχει αλλαχτεί 3 φορές το σπιράλ του τιμονιού -(εγγύηση) χωρίς αποτελεσμα
-
16.000 χλμ Στράβωμα δισκόπλακων και άμμεση αλλαγή τους -(εγγύηση)
-
21.000 χλμ αλλαγή αμορτισέρ -(εγγύηση)-( Το αμάξι έπλεε στην άσφαλτο οπως διαπίστωσε ο προιστάμενος του συνεργείου)
-
25.000 χλμ αλλαγή μοτέρ ηλ. παραθύρου οδηγού -(εγγύηση)(έπαιζε απίστευτα κάνοντας ανατριχιαστικό θόρυβο)
-
29.000 χλμ Αλλαγή εκ νέου δισκόπλακων μαζί και ακρόμπαρα μουαγιέ και ρουλεμάν -(εγγύηση)
-
35.000 χλμ αλλαγή καθίσματος οδηγού αφού έπειτα απο αλλεπάλληλα ψεκάσματα με σπρέυ σιλικόνης το κάθισμα έτριζε απελπιστικά -(εγγύηση)
-
44.000 χλμ Δεύτερη εξαγωγή ταμπλώ λόγω έντονου μεταλλικού θορύβου που τελικά κατέληξε σε ηλεκτροκόλληση ενος μεταλλικού μέρους μπροστά απο το ταμπλώ που έιχε ξεχαστεί απο το εργοστάσιο -(εγγύηση)
-
49.000 χλμ αλλαγή πλαστικού απο την κολώνα οδηγού λόγω ανεξήγητης παραμόρφωσής του κατά 2 εκατοστά -(εγγύηση)
-
55.000 χλμ αλλαγή δισκόπλακων και μουαγιέ με Ιαπωνέζικα ανταλλακτικά -(εγγύηση)
-
60,000 χλμ Τα αμορτισέρ πλέουν και πάλι τώρα πια εκτός εγγύησης
-
64.000 χλμ Ξαναστραβώνουν οι δισκόπλακες και αλλαγή τους εκτός πια εγγύησης με άλλες του εμπορίου που στράβωσαν κι αυτές τώρα πια στα 68.000 χλμ
Μπορεί σε κάποιον να μην φαίνονται σημαντικές βλάβες μιας και δεν υπάρχει θέμα σοβαρού τεχνικού προβλήματος αλλα και μόνο το γεγονός ότι το φρενάρισμα με άνω των 100 χλμ ή το φρενάρισμα σε κατωφέρεια με 60 χλμ συνοδεύεται απο τρέμουλο του τιμονιού είναι αρκετό για να σπάσει τα νεύρα και του πιό καλοπροαίρετου
Στο θεμα λοιπον του φρεναρίσματος και των δισκόπλακων παρακαλώ θερμά για τις ιδέες σας γιατί απο την αντιπροσωπεία δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν
Επίσης οποιος άλλος φίλος έχει ίδιο αυτοκίνητο ας γράψει την εμπειρία του γιατί τείνω να πιστεψω ότι πρόκειται για το χειρότερο μοντέλο ΤΟΥΟΤΑ που έχει βγεί ποτέ
-
-
Για δισκόπλακες βάλε κάποιες after market, προτείνω Brembo. Το στράβωμα πάντως οφείλεται περισσότερο στη χρήση.
Οι περισσότερες 'βλάβες' που αναφέρεις αφορούν σε αναλώσιμα και να χαίρεσαι που τα κάλυψαν εντός εγγύησης
-
- 8.000 χλμ Λύσιμο κι επισκευή ουρανού λόγω τριγμών -(εγγύηση)
Τί εννοείς? Τί ακριβώς έτριζε?
-
Τα 3 πίσω πλαστικά κλιπς στερέωσης του υφάσματος του ουρανού χτύπαγαν έντονα και με την παραμικρή ανωμαλία στο μέταλλο του ουρανού απο λάθος ευθυγράμμισή τους οποτε με πατέντα των μηχανικών λύθηκε το πρόβλημα
-
Φίλε Ιkar πιστεύω ότι είναι θέμα ελαττωματικής κατασκευης του μπροστινού μέρους της ανάρτησης δεδομένου ότι οι τελευταίες δισκόπλακες της TOYOTA ήταν εξαιρετικης ποιότητος και ιαπωνικές
Πάντως κατευθύνομαι κι εγώ στο να βάλω Brembo, απλά σκέφτομαι ότι αν ξαναστραβώσουν θα κλαίω πολλά χρήματα μιας και νομίζω ότι αυτές κοστίζουν τουλάχιστον 270 ευρώ μαζί με τ αντίστοιχα τακάκια.....
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Τα 3 πίσω πλαστικά κλιπς στερέωσης του υφάσματος του ουρανού χτύπαγαν έντονα και με την παραμικρή ανωμαλία στο μέταλλο του ουρανού απο λάθος ευθυγράμμισή τους οποτε με πατέντα των μηχανικών λύθηκε το πρόβλημαΧμμ. Γενικά προβλήματα στον ουρανό μπορεί να σημαίνουν οτι το αυτοκίνητο είχε φάει τούμπα παλιότερα.
-
To πήρα καινούργιο το αμάξι αν και πριν μια εβδομάδα που το πηγα σ έναν έμπορο για πούλημα μου είπε ότι το χρώμα στον ουρανό είναι δακρυσμένο και με ρώτησε κι αυτός το ίδιο.......
Θέλω να πιστεύω ότι δεν τους έπεσε απο το καράβι ή την νταλικα που το μετέφερε..........
-
Μου άρεσε που δίπλα σε κάθε σχεδόν πρόβλημα υπήρχε η κατάληξη 'εγγύηση'. Μπορεί να έπεσες σε monday car, μπορεί χίλια δυο. Τα avensis είναι γενικά ανθεκτικά αυτοκίνητα, όμως το καλό με την Toyota είναι ότι σου παρέχει πολυετή εγγύηση που καλύπτει τέτοια προβλήματα, όσο απίθανο κι αν ακουγόταν να παρουσιαστούν σ'ένα Avensis. Ειδικά οι δισκόπλακες έχουν ημερομηνία λήξης, αναλόγως της χρήσης και της...ατυχίας του ιδιοκτήτη (πχ μπορεί μετά από σκληρή χρήση και υπερθέρμανση να πέσει σε μια νερολακούβα, απότομο κρύωμα=>στράβωμα). Κι όμως την πρώτη φορά στις άλλαξαν χωρίς να πληρώσεις μία.
Σκέψου να είχες VW-BMW-Alfa-Citroen-Renault, τι θα είχες δώσει μετά τη διετία γι' ανταλλακτικά και εργασία. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μου άρεσε που δίπλα σε κάθε σχεδόν πρόβλημα υπήρχε η κατάληξη 'εγγύηση'. Μπορεί να έπεσες σε monday car, μπορεί χίλια δυο. Τα avensis είναι γενικά ανθεκτικά αυτοκίνητα, όμως το καλό με την Toyota είναι ότι σου παρέχει πολυετή εγγύηση που καλύπτει τέτοια προβλήματα, όσο απίθανο κι αν ακουγόταν να παρουσιαστούν σ'ένα Avensis. Ειδικά οι δισκόπλακες έχουν ημερομηνία λήξης, αναλόγως της χρήσης και της...ατυχίας του ιδιοκτήτη (πχ μπορεί μετά από σκληρή χρήση και υπερθέρμανση να πέσει σε μια νερολακούβα, απότομο κρύωμα=>στράβωμα). Κι όμως την πρώτη φορά στις άλλαξαν χωρίς να πληρώσεις μία.
Σκέψου να είχες VW-BMW-Alfa-Citroen-Renault, τι θα είχες δώσει μετά τη διετία γι' ανταλλακτικά και εργασία.Απίστευτο το μήνυμα το φίλου με το Avensis. Ευτυχώς εμείς δεν έχουμε τετοια προβλήματα και έχουμε και πέντε χρονάκια εγγύηση. Τα καλα και τα άσχημα νέα μαθαίνονται γρήγορα γι'αυτο και η συγκεκριμένη κατάταξη στις πωλήσεις.
Σοβαρά πάντως για τον πικραμένο φίλο η γνώμη μου είναι να το πουλήσει τώρα που είναι σχετικά φρέσκο και να το αντικαταστήσει. Δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά. Θα τα θυμάσαι μετά απο χρόνια και θα γελάς-κλαίς.
-
6 χρόνια πλέον.
Πάντως αν δεν έπαιρνα το Astra, θα τσίμπαγα το Corolla ή το Focus. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα βρισκόμουν ξεκρέμαστος μετά από μόλις δύο χρόνια και θα πλήρωνα συνεργεία για ψύλου πήδημα. Μέχρι και οι Κορεάτες δίνουν μίνιμουμ 3 χρόνια εγγύηση πια, οι Ευρωπαίοι πως την έχουν δει; Σύμφωνα με οδηγία της Ε.Ε. όλα τα μηχανήματα και ηλεκτρικές συσκευές που πωλούνται σε χώρες-μέλη πρέπει να έχουν τουλάχιστον διετή εγγύηση (εμείς δεν έχουμε συμμορφωθεί ακόμα, όπως συμβαίνει συνήθως όποτε θίγονται συμφέροντα κατηγοριών επαγγελματιών). Είναι δηλαδή ένα αυτοκίνητο αξίας 6-7 εκατομμυρίων το ίδιο με μια τοστιέρα από πλευράς κάλυψης κατασκευαστή, σύμφωνα τουλάχιστον με την τακτική των περισσότερων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών. -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Σοβαρά πάντως για τον πικραμένο φίλο η γνώμη μου είναι να το πουλήσει τώρα που είναι σχετικά φρέσκο και να το αντικαταστήσει. Δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά. Θα τα θυμάσαι μετά απο χρόνια και θα γελάς-κλαίς.
Συμφωνώ απολύτως! Πούλα το και πάρε ένα μεταχειρισμένο avensis π.χ. του 2001.
Παρόλα τα προβλήματα που αναφέρει ο φίλος, εγώ είδα το κείμενο ως διαφήμιση για την ΤΟΥΟΤΑ! Μακάρι να ήταν παρόμοια η συμπεριφορά και άλλων εταιριών. -
Èá óõìöùíÞóù êáé åãþ üôé ðáñüëï ðïõ ôá ðñïâëÞìáôá öáßíïíôáé óïâáñÜ, ç åôáéñåßá óå ãåíéêÝò ãñáììÝò óôÝêåôáé äßðëá óôïí ðåëÜôç êáé áõôü åéíáé ðÜñá ðïëý âáóéêü. Åíäå÷ïìÝíùò äåí ìðïñåßò íá ôï åêôéìÞóåéò êáé åðáñêþò, êáèþò áí Þóïõí óôç èÝóç (èýìáôïò) Üëëùí éäéïêôçôþí èá Ýâëåðåò üôé Üëëåò åôáéñåßåò (âëÝðå RENAULT êáé Üëëåò âÝâáéá, áëëÜ ãéá áõôÞí ìðïñþ íá ìéëÞóù ìå ôåêìÞñéá) åíäå÷ïìÝíùò íá óïõ Ýëåãáí 'Êáé ôé èÝëåôå íá êÜíïõìå êýñéå, åìåßò ôï öôéÜîáìå ôï áõôïêßíçôï?' Óôï äéêü ìïõ áõôïêßíçôï ðáñüìïéá ðñÜãìáôá ìå áõôÜ ðïõ áíáöÝñåéò èá åß÷áí êïóôßóåé áñêåôÝò ÷éëéÜäåò åõñþ, ÷ùñßò êáìßá åããýçóç ìåôÜ ôïí 1 ÷ñüíï (üôáí áãüñáóá ôï áõôïêßíçôï ôþñá õðï÷ñåùôéêÜ Ýãéíå 2 ÷ñüíéá). ¸ôóé, áíáãêÜóôçêá óôá 4 ÷ñüíéá íá Ý÷ù ðëçñþóåé 2 óðáóìÝíïõò ãñýëëïõò ðáñáèýñùí, 1 ìßæá, Ýíá êáôåóôñáììÝíï ãñáíÜæé âïëÜí, 1 êïììÝíç ôñï÷áëßá äõíáìü, 1 óðáóìÝíï êáôáëýôç(!), 1 óðáóìÝíï ðßóù áìïñôéóÝñ (áëëÜ÷ôçêáí êáé ôá 2 üìùò)´....ÁõôÜ, ïðüôå êáëýôåñá íá èåùñåßò ôïí åáõôü óïõ ôõ÷åñü...ÕðÜñ÷ïõí ðïëý ÷åéñüôåñá...
-
Διαβάζοντας τα παθήματα του φίλου με το renault αισθάνομαι εν μέρει τυχερος μέσα στην ατυχία μου
Οντως πρέπει να έπεσα σε monday car για να μην πω σε monday morning car....
Η σκέψη να το πουλήσω είναι προφανης ειδικά τώρα που έχει ακόμη κάποια εγγύηση να προσφέρει, απλά σκέφτομαι ότι μόλις ο υποψήφιος αγοραστής δεί το βιβλίο service και το τι έχει αλλαχτεί σε αυτό το αμάξι θα σκεφτεί κι αυτός τα περί monday car οπότε και δικαίως θα λακίσει, εξάλλου υπάρχουν κι αλλα avensis στην αγορα.....Τελικά τα βιβλία service μπορεί να είναι επιζήμια για τον πωλητή αν πουλάει toyota
-
Τι είναι τα monday cars; Είναι εκφραση κυριολεκτική η έτσι το λέμε; Αυτά που κατασκευάζονται δευτέρα έχουν κάτί;
-
Το πρωί της δευτέρας όλοι οι εργαζόμενοι είναι κάπως ζοχαδιασμένοι λογω της επερχομενης εργασιακής εβδομάδας και του Σ/Κ που τέλειωσε γεγονός που τους καθιστά λιγότερο παραγωγικούς κι αποτελεσματικούς.
Ειδικά στην αυτοκινητοβιομηχανία και σε άλλες βιομηχανιες καταναλωτικών προιόντων τεχνολογίας πχ τηλεοράσεις κτλ αυτός ο όρος χρησιμοποιείται κατα κόρον απο τα μέσα του 1950 για να υποδηλώσει προιόν ελατωματικό με σφάλματα συναρμολόγησηςΛεωνίδας
-
Λεωνίδα δώστο ως προκαταβολή σε αντιπροσωπεία.
Στην Τοyota, θέλουν δεν θέλουν θα το πάρουνSavas
-
Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου με την ιδέα, αλλα το καινούργιο Avensis απο εμφανιση δεν λέει και πολλά, μάλλον θα σκεφτώ αν είναι το RAV4 με δόσεις ή την Tsport 5Θ
Εξάλλου είναι ο μόνος τρόπος να δώσω το αυτοκίνητο αφου σε γνωστό ή γνώστη ντρέπομαι και να του το προτείνω ..... -
Αυτο με τις δισκοπλακες παλι τι ειναι ;Το AVENSIS το παρουσιαζει παρα πολυ συχνα,το εχω διαβασει και σε αλλα φορουμ αλλα και σε γνωστο μου.Ακομα και BREMBO εβαλε (τους αντιστοιχους εργοστασιακους )αλλα σε 5000χλμ ειχαν στραβωσει.
Toyota Avensis 1998 - μάλλον το χειρότερο Toyota εως τώρα