-
Καταρχάς όταν λες να σχεδιάσεις εννοείς μόνο εξωτερικά ή και τα μηχανικά μερή ;
Επειδή έκανα αυτή τη δουλειά για 4 χρόνια, γνώμη μου είναι πως δεν κάνει το τρίτροχο. Καλύτερα να πάρεις το αυτοκίνητο να γλυτώσεις και τη βροχή.Επίσης σε περιοχές που βρέχει συχνά (πχ Γιάννενα που δούλευα εγώ) δεν γυρνάς στεγνός σπίτι σου με τίποτα.Για την μεταφορά αν υπάρχει σωστός προγραμματισμός στο μαγαζί δεν τρώει κανείς κρύο φαγητό.Ένα καλά μονωμένο κουτί σαν αυτά που φτιάχνουν αρκετές εταιρείες,όχι κάτι ξύλινα της πλάκας, είναι υπερ αρκετό.Κατά τη γνώμη μου καλύτερα να επικεντρωθείς σε κάτι που είναι άνετο στην οδήγηση ,μικρό σε διαστάσεις,εύκολο στη συντήρηση .Η προστασία από τα στοιχεία της φύσης θεωρώ πως είναι αδύνατο να επιτευχθεί χωρίς να χαθεί μέρος της πρακτικότητας.Και όταν είσαι ένα 7ωρο πάνω στη σέλα νομίζω πως η πρακτικότητα και η άνεση μετράνε περισσότερο από το κρύο και τη βροχή που έτσι κι αλλιώς θα τα υποστείς.
Το μόνο που θα σου πρότεινα είναι καλή προστασία των ποδιών,και των χεριών με κάποιο είδος χούφτας,γιατί το βάλε βγάλε των γαντιών είναι πολυτέλεια και άκρως εκνευριστικό.Αν θες κάτι πιο συγκεκριμένο ρώτα. -
καλημερα!Βασικα πρεπει να σχεδιασω ενα μικρο οχημα για ταχυμεταφορεις οποτε δεν μπορει να ειναι αυτοκινητο δυστυχως.Αυτο το οχημα θα ειναι ηλεκτρικο.Βασικα θελω να σε ρωτησω και για αλλα προβληματα που μπορει να ειχες οπως ειναι η κατασταση του φαγητου,η ευρεση των διευθυνσεωνκαι αλλα πολλα που μπορει να αντιμετωπιζες εσυ.Εγω καλουμε να το σχεδιασω εξωτερικα αλλα θα πρεπει να γνωριζω και τα μηχανικα μερη.Σε ευχαριστωω
-
Ο χρήστης Nefeli Xatzo έγραψε:
καλημερα!Βασικα πρεπει να σχεδιασω ενα μικρο οχημα για ταχυμεταφορεις οποτε δεν μπορει να ειναι αυτοκινητο δυστυχως.Αυτο το οχημα θα ειναι ηλεκτρικο.Βασικα θελω να σε ρωτησω και για αλλα προβληματα που μπορει να ειχες οπως ειναι η κατασταση του φαγητου,η ευρεση των διευθυνσεων και αλλα πολλα που μπορει να αντιμετωπιζες εσυ.Εγω καλουμε να το σχεδιασω εξωτερικα αλλα θα πρεπει να γνωριζω και τα μηχανικα μερη.Σε ευχαριστωωΝα μια ιδέα στα γρήγορα. Ένα ενσωματωμένο gps στο ταμπλω.
-
Τωρα για ηλεκτρικο προσωπικα δε ξερω.Αλλα αμα ηταν για βενζινοκινητο θα σου ελεγα στανταρ να σχεδιασεις ενα ψυγειο και ο κινητηρας να ειναι σχετικα μεγαλος (δηλαδη 15-20 αλογα και οχι 9-10 αλογα).Επισης στο θεμα κουτι πρεπει να ειναι οσο ποιο κοντα γινεται στο κεντρο βαρος της μηχανης για να ειναι οσο ποιο ευκολοδηγητο αλλα και λιγοτερο επικινδυνο επειδη μιλαμε για δικυκλο.Επισης στο θεμα πλοηγησης πρεπει να σχεδιασεις κατι το οποιο να αποσπαται ευκολα απο το μηχανακι για περιπτωσεις κλοπων κλπ.Παντος αν φτιαξεις μηχανακι με ανεμοθωρακα θα διαφυλασει καλα στη βροχη και στο κρυο.Αλλα τωρα που το ξανασκεφτομαι το τρικυκλο θα ηταν κατι πολυ ποιο καλο σε θεματα ισσοροπιας(βλεπε ψηλο το οχημα αν βαλεις ανεμοθωρακα η το κουτι που αμα το βαλεις οσο ποιο κεντρικα θα ενοχλει τον οδηγο) αλλα νομιζω πως θα υπαρχουν θεματα ευελιξιας...Δικοπο ρε γαμωτο... Δεν εχω κατι αλλο να πω εστερεψα.
-
το gps δεν χρειάζεται να είναι ενσωματωμένο. αρκεί η θήκη να υπάρχει για να το φιλοξενήσει και να το προστατέψει απο βροχή και σκόνη.
επίσης απο τη στιγμή που είναι ηλεκτρικό λύνονται πολλά χωροταξικά θέματα. μπορεί να είναι και εμπροσθοκίνητο πχ.
έχεις μεγάλη ελευθερία κινήσεων. -
Εμενα στο μυαλο παντως σαν ιδανικη βαση μου ρχεται κατι σαν Piagio mp3 lt.
http://thekneeslider.com/images/mp3roof.jpg
Oσο να ναι οι δυο ροδες εμπρος ειναι πιο ασφαλεις.
-
Ο χρήστης Nefeli Xatzo έγραψε:
καλημερα!Βασικα πρεπει να σχεδιασω ενα μικρο οχημα για ταχυμεταφορεις οποτε δεν μπορει να ειναι αυτοκινητο δυστυχως.Αυτο το οχημα θα ειναι ηλεκτρικο.Βασικα θελω να σε ρωτησω και για αλλα προβληματα που μπορει να ειχες οπως ειναι η κατασταση του φαγητου,η ευρεση των διευθυνσεωνκαι αλλα πολλα που μπορει να αντιμετωπιζες εσυ.Εγω καλουμε να το σχεδιασω εξωτερικα αλλα θα πρεπει να γνωριζω και τα μηχανικα μερη.Σε ευχαριστωωΑν είναι ηλεκτρικό,θα πρέπει να δωθεί μεγάλο βάρος στην αυτονομία.Υπήρχαν μέρες που για 6 ώρες δεν έσβηνε το μηχανάκι. Η θήκη για gps είναι καλή σαν ιδέα.Με τη μεταφορά του φαγητού δεν υπάρχει γενική λύση.Εξαρτάται άμεσα από το είδος του φαγητού.Από τη στιγμή που το όχημα θα σχεδιαστεί εξ αρχής γι αυτή τη χρήση θα πρότεινα το κουτί να είναι με κάποιο τρόπο ενσωματωμένο επάνω,αλλά να μπορεί να βγαίνει για να πλυθεί κτλ.Οι ιμάντες που χρησιμοποιούνται κόβονται συχνά.Λογικά θα είναι στη θέση για το συνεπιβάτη μιας και δεν υπάρχει λόγος να είναι διθέσιο. Επίσης καλό θα ήταν οι τροχοί να είναι μεγάλοι, όχι σαν των σκούτερ.Όσο λιγότερα πλαστικά έχει,τόσο το καλύτερο μιας και οι πτώσεις είναι συχνές και το κόστος επισκευής πρέπει να κρατηθεί χαμηλά.Έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι προτιμούν το λογότυπο του καταστήματος επάνω στο κουτί αν σκέφτεσαι να υπάρχει επιφάνεια για να μπει το όνομα της επιχείρησης.
Το τρίτροχο τώρα όσα οφέλη και να έχει,(που για μένα δεν έχει) μην ξεχνάς πως σημαίνει +1 ένα λάστιχο στα έξοδα,μεγαλύτερη πολυπλοκότητα σε επισκευή σε περίπτωση πτώσης,πράγματα που οι εργοδότες που πληρώνουν δεν θα εκτιμήσουν.Η προστασία από αέρα και βροχή είναι δίκοπο μαχαίρι.Ότι προσθέτεις που προστατεύει αυξάνει τον όγκο και άρα μειώνει την ευελιξία του οχήματος,κι επίσης κάνει μια πτώση πιο ακριβή.Καλή ιδέα θα ήταν ένα αδιάβροχο κάλυμμα για τα πόδια που θα αποθηκεύεται πάνω στο όχημα.Όχι όμως με φερμουάρ αλλά με κάτι που δεν θα έχει πρόβλημα αν σηκωθείς χωρίς να το αφαιρέσεις.
Συνοπτικά :
Μεγάλη και άνετη σέλα,με όλα τα χειριστήρια σε εύκολη πρόσβαση.
Μεγάλοι τροχοί κατά προτίμηση όχι με ακτίνες.
Κουτί που να αφαιρείται εύκολα (πχ όχι με βίδες)
Δίτροχο
Ισχυρά φώτα
Αρκετή δύναμη από τον κινητήρα (πχ γύρω στα 10-12 άλογα είναι αρκετά)
μεγάλη αυτονομία
χαμηλό κόστος συντήρησης και επισκευής -
Να προσθεσω κουτι αλλα και μηχανακι που να κλειδωνει αυτοματα οταν ο οδηγος δεν ειναι κοντα του.
-
Ο χρήστης Nefeli Xatzo έγραψε:
καλημερα!Βασικα πρεπει να σχεδιασω ενα μικρο οχημα για ταχυμεταφορεις οποτε δεν μπορει να ειναι αυτοκινητο δυστυχως.Αυτο το οχημα θα ειναι ηλεκτρικο.Βασικα θελω να σε ρωτησω και για αλλα προβληματα που μπορει να ειχες οπως ειναι η κατασταση του φαγητου,η ευρεση των διευθυνσεωνκαι αλλα πολλα που μπορει να αντιμετωπιζες εσυ.Εγω καλουμε να το σχεδιασω εξωτερικα αλλα θα πρεπει να γνωριζω και τα μηχανικα μερη.Σε ευχαριστωωΑν κατάλαβα σωστά πρόκειται για εργασία σε κάποια σχολή σχεδιασμού ή για κάποιο σχετικό μάθημα. Οπότε αν θες τα 2 μου cents για τέτοιες εργασίες δεν είναι απαραίτητο ούτε βοηθάει να είναι καλοσχεδιασμένες σαν εφαρμόσιμο προϊόν αλλά σημασία έχει να μπορέσεις να στριμώξεις όσο πιο πολλά πράσινα κλισέ μπορείς.
Πχ θα είναι ηλεκτρικό αλλά μπορεί να έχει και μία μικρή ανεμογενήτρια στη σκεπή μαζί με ηλιακές κυψέλες ώστε να φορτίζει όταν φυσάει κλπ. Να αναφέρεις πως θα είναι ανακλυκλώσιμο όλο (ή ακόμα καλύτερα, φτιαγμένο απο ανακυκλώσιμα υλικά) και να χρησιμοποιήσεις υλικά όπως ψάθα, καλάμι, βιοπλαστικό (ουυοουουυο) κλπ. Βάλε τεράστιες αλλά πολύ λεπτές ρόδες και είσαι οκ.
Συνδύασε τα όλα αυτά, σχεδίασε κάτι που να μοιάζει σαν φούσκα με ρόδες, τόνισε πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν ζωτικός χώτρος σε ένα urban environment (είναι πολύ βασικό να είναι οι μισές λέξεις στα αγγλικά) και θα αριστεύσεις.
Όλα στο πιάτο
-
Σας ευχαριστω ολους παρα πολυ για την βοηθεια σας!!!!θα τα λαβω ολα μα ολα υποψην μου.Η εργασια μου ειναι διπλωματικη εργασια και οπως κατλαβαινετε θελει πολυ δουλεια.Θα συνεχισω την επικοινωνια μαζι σας και θα σας δειξω φυσικα και τα τελικα αντικειμενα για να μου πειτε την αποψη σας και πιθανον διορθωσεις.Κυριο μελημα ειναι η ικανοποιηση του χρηστη σε συνδιασμο με τις πρασινες μετακινησεις!!Περιμενω και αλλα σχολια σας!
-
Περιμένουμε νεότερα.
-
ασχετο αλλα αυτοι οι ντελιβεραδες δεν καταλαβαινουν και τπτ απο κρυο με τοσο που εχουν φαει εκει πανω...
Χειμωνας φετος στα πολλα κρυα να ειμαι με πληρη εξαρτηση γαντια μπαλακλαβα κρανος μπουφαν πουλοβερ διπλο παντελονι κλπ κλπ
και παλι να ψιλοκρυωνω....και σκαει διπλα στο φαναρι αλανι με παπακι απο πιτσαρια με τζιν μπουφαν ανοιχτο απο μεσα πουκαμισακι...εννοοειται χωρις γαντια κρανος κλπ....
Αισθανθηκα πολυ γιωτάς (οσον αφορα το κρυο).... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
καλημερα!Βασικα πρεπει να σχεδιασω ενα μικρο οχημα για ταχυμεταφορεις οποτε δεν μπορει να ειναι αυτοκινητο δυστυχως.Αυτο το οχημα θα ειναι ηλεκτρικο.Βασικα θελω να σε ρωτησω και για αλλα προβληματα που μπορει να ειχες οπως ειναι η κατασταση του φαγητου,η ευρεση των διευθυνσεωνκαι αλλα πολλα που μπορει να αντιμετωπιζες εσυ.Εγω καλουμε να το σχεδιασω εξωτερικα αλλα θα πρεπει να γνωριζω και τα μηχανικα μερη.Σε ευχαριστωω
Αν κατάλαβα σωστά πρόκειται για εργασία σε κάποια σχολή σχεδιασμού ή για κάποιο σχετικό μάθημα. Οπότε αν θες τα 2 μου cents για τέτοιες εργασίες δεν είναι απαραίτητο ούτε βοηθάει να είναι καλοσχεδιασμένες σαν εφαρμόσιμο προϊόν αλλά σημασία έχει να μπορέσεις να στριμώξεις όσο πιο πολλά πράσινα κλισέ μπορείς.
Πχ θα είναι ηλεκτρικό αλλά μπορεί να έχει και μία μικρή ανεμογενήτρια στη σκεπή μαζί με ηλιακές κυψέλες ώστε να φορτίζει όταν φυσάει κλπ. Να αναφέρεις πως θα είναι ανακλυκλώσιμο όλο (ή ακόμα καλύτερα, φτιαγμένο απο ανακυκλώσιμα υλικά) και να χρησιμοποιήσεις υλικά όπως ψάθα, καλάμι, βιοπλαστικό (ουυοουουυο) κλπ. Βάλε τεράστιες αλλά πολύ λεπτές ρόδες και είσαι οκ.
Συνδύασε τα όλα αυτά, σχεδίασε κάτι που να μοιάζει σαν φούσκα με ρόδες, τόνισε πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν ζωτικός χώτρος σε ένα urban environment (είναι πολύ βασικό να είναι οι μισές λέξεις στα αγγλικά) και θα αριστεύσεις.
Όλα στο πιάτο
πότε θα τα φας είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
-
Δουλευω με μηχανάκι 12 χρόνια. Το οτι αντέχουμε στο κρύο παραπάνω απ ότι οι υπόλοιποι δεν σημαίναι οτι το απολαμβάνουμε κιόλας. Οπότε :
- προστατευόμενες από κρύο χειρολαβές. Τα γάντια δεν συμφέρουν τα βαριόμαστε όλοι γιατί είναι μια κίνηση που γίνεται εκατοντάδες φορές την ημέρα (βάλε-οδήγα-βγάλε-άφησέ τα και ξανά τα ίδια ), οπότε δεν τα βάζεις και τελειώνει η υπόθεση.
- Προαστασία των ποδιών από νερό. Στα αυτόματα είναι εγγενές αλλά τα παπιά έχουν πρόβλημα.
- Οποσδήποτε-Οποσδήποτε απέθαντη ηλεκτρική εκκίνηση ( εγώ το φαντάζομαι με δύο μπαταρίες δύο μίζες και σύστημα αναφοράς βλάβης ώστε αν χαλάσει το ένα από τα δύο να λειτουργεί το άλλο).
4.Αν μπορεί να γίνει κάτι ώστε να μην παθαίνουν λάστιχο. - Ισχυρό μεν ( για Σερρες 10-12 ίπποι είναι υπεραρκετοί. για Αθήνα Θεσ/νικη δεν ξέρω ), αλλά χαμηλόστροφο (όσο είναι δυνατό) για να μην υπάρχει προβλημα με λάδια.
- Δισκόφρενα μπρος - πίσω
- Προστασία με πλαστικά μόνο τα άκρως απαραίτητα.
- Ποδιά από κάτω για άνοδο καθοδο απο πεζοδρόμια.
- Λίγο μεγαλύτερη αυτονομία από τα συνηθισμένα δεν θα βλάψει κανέναν.
Αυτά για την ώρα.
-
Βρηκα και αυτο http://deliverades.gr/forums/
-
Δε βλέπω πολλές δημοσιεύσεις σ' αυτό, δε θα έχει wi-fi στο ΚΑΤ.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δε βλέπω πολλές δημοσιεύσεις σ' αυτό, δε θα έχει wi-fi στο ΚΑΤ.Φαγωθηκες βρε ταριφα!!!
Εμεις εχουμε σμαρτακια ντιζελ.
οχημα delivery