Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 360
    • 361
    • 362
    • 363
    • 364
    • 406
    • 407
    • 362 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    107643
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

      Θα μου πει κανείς τι είναι το wot? Γρηγόρη?

      Wide Open Throttle....ie σανιδα!

      Ααααα...μάλιστα, γιατί το googlάρω, αλλά δε βρίσκω κάτι.

      Thanks.

      Carry on...

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        highfidelity last edited by

        Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

        Θα μου πει κανείς τι είναι το wot? Γρηγόρη?

        Wide Open Throttle....ie σανιδα!

        Ε τώρα, γιατί το χαλάς; Δεν ήταν πιο ωραία να το λέει και να το γνωρίζει μόνον ένας;
        Χαλάς το exclusivity του πράγματος!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          wide open throttle ρε

          το βίντεο της ολλανδιάς δε φαίνεται

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            Θα μπορούσε να ειναι και without tomorrow.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Σας ευχαριστώ όλους

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              Στο ποστ μου, γραφω 'με στριμμενους τροχους και στις περισσοτερες περιπτωσεις/συνθηκες, φιλικα, με ασφαλεια, χωρις χασιμο χρονου, και ολα αυτα ΧΩΡΙΣ μηχανικο μπλοκε'.

              Πάντως θεωρώ λάθος να λέμε ότι ένα αυτοκίνητο δε βγάζει υποστροφή (χωρίς μηχανικό μπλοκέ) γιατί το κρατάνε τα ηλεκτρονικά.

              Το σασί είναι αυτό που πρέπει να ΜΗΝ βγάζει την υποστροφή γιατί αν το κόβουν τα ηλεκτρονικά και το μπλοκέ δουλεύει υπερωρίες, είναι υποστροφικό (που βασικά αυτό λέω εγώ).

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                Εγώ πάντως που το χω βολτάρει το αμάξι καταλαβαίνω εν μέρη τι θέλει να πεί ο Κίκιζας. Μάλλον εννοεί ότι ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ (ροπής, ιπποδύναμης, κακών Ελληνικών δρόμων κτλ) το R βγάζει αξιοπρεπώς (=καλύτερα απ' ότι θα περίμενε κανείς) τη δύναμή του στο δρόμο. Αυτό και τίποτα παραπάνω γιατί κατά τα άλλα το αμάξι ούτε uber sport hot hatch είναι ούτε τίποτα το πολύ εξαιρετικό. Φαντάζομαι πάντως ότι οι ενστάσεις πολλών έχουν να κάνουν με τα επιχειρήματα-δανεικές γνώσεις από περιοδικά, site και δημοσιογράφους και σε αυτό συμφωνώ απόλυτα καθώς δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση αξιόπιστες πηγές.

                'Ελα μ@@νι στον τοπο σου', που λενε και στο χωριο μου.
                Δηλαδη τι νομιζουν μερικοι, οτι βρηκε την μαγικη συνταγη η VAG, και καταφερε να στριβει καλυτερα απο τα 4κινητα?
                Απλα στριβει εξαιρετικα για την δυναμη του, και προσφερεται σε ενα ολοκληρωμενο ασφαλες-φιλικο-ευχαριστο πακετο, σε μια
                επισης ΑΚΡΩΣ ανταγωνιστικη τιμη των 30κ ευρω.
                Οι 'δανεικες γνωσεις' και τα σχετικα, που συνηθιζουν να μου προσαπτουν, οταν συψηφιζονται με 4-5 διαφορετικα αρθρα που συνηγορουν στο ιδιο συμπερασμα, ειναι πιο αξιοπιστα σαν πληροφορηση, απο τα ειρωνικα σχολια χωρις επιχειρηματολογια, μερικων χρηστων...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  highfidelity last edited by

                  Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                  wide open throttle ρε

                  το βίντεο της ολλανδιάς δε φαίνεται

                  Οι υπότιτλοι σωστά τα λένε;

                  Κάτι έπιασαν για chavs και baseball hats γι' αυτό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    volvozeus last edited by

                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                    Θα μπορούσε να ειναι και without tomorrow.

                    With Out Tomorrow

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                      Σας ευχαριστώ όλους

                      Στο ποστ μου, γραφω 'με στριμμενους τροχους και στις περισσοτερες περιπτωσεις/συνθηκες, φιλικα, με ασφαλεια, χωρις χασιμο χρονου, και ολα αυτα ΧΩΡΙΣ μηχανικο μπλοκε'.

                      Πάντως θεωρώ λάθος να λέμε ότι ένα αυτοκίνητο δε βγάζει υποστροφή (χωρίς μηχανικό μπλοκέ) γιατί το κρατάνε τα ηλεκτρονικά.

                      Το σασί είναι αυτό που πρέπει να ΜΗΝ βγάζει την υποστροφή γιατί αν το κόβουν τα ηλεκτρονικά και το μπλοκέ δουλεύει υπερωρίες, είναι υποστροφικό (που βασικά αυτό λέω εγώ).

                      Aμμα δεν βγαζει ΕΝΤΟΝΗ υποστροφη και ακατασχετο σπιναρισμα εσωτερικου τροχου Νικο μου, τι λαθος και σωστο?, το αποτελεσμα μετραει, απλα στην περιπτωση του μηχανικου, σχεδον ουτε ενα αλογο δεν παει χαμενο, αλλα και το torque steer παει συννεφο, και λιγοι ειναι αυτοι που στο τελος θα καταφερουν να εκμεταλευτουν στο επακρο τις δυνατοτητες/ιδιαιτεροτητες της λειτουργιας ενος τετοιου συστηματος σε δικους μας δρομους.
                      Αντιθετως το ηλεκτρομπλοκε ειναι πιο φιλικο, εχει λιγοτερο torque steer, εως και μηδαμινο, η προδιαγεραμμενη τροχια
                      δεν διαταρασσεται δηλαδη, απλα χανεται ενα μικρο ποσοστο ιπποδυναμης, λογω βεβαιως της διαφορετικης λειτουργιας του συστηματος.
                      Το σασι ειναι εξαιρετικα καλοζυγισμενο, σε νορμαλ οδοστρωματα, κανει παπαδες το R, εδω μιλαμε για τα 'σαπουνια', αλλα ακομα και ετσι, ακομα και αν δουλευει το ηλεκτρονικο μπλοκε υπερωριες, το αποτελεσμα μας ενδιαφερει Νικο, οχι το 'πως'...
                      Με τα 'αν' και τα 'μην' δεν γινεται κουβεντα. Για το αποτελεσμα συζηταω, εγω τουλαχιστον.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Αν απλά σε ενδιαφέρει το αποτέλεσμα, λες 'ειναι αποτελεσματικό, χάρη στα άγια ηλεκτρονικά, κατά πρώτον και κύριον και στο καλό σασί κατά 2ον' και αφηνεις τις καραμελίτσες περι uber alles στησίματος, συμμετοχικότητας κτλ. Σου ξαναπα. Βγαλε ΟΛΑ τα ηλεκτρονικά και οδήγα το.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          Σας ευχαριστώ όλους

                          Στο ποστ μου, γραφω 'με στριμμενους τροχους και στις περισσοτερες περιπτωσεις/συνθηκες, φιλικα, με ασφαλεια, χωρις χασιμο χρονου, και ολα αυτα ΧΩΡΙΣ μηχανικο μπλοκε'.

                          Πάντως θεωρώ λάθος να λέμε ότι ένα αυτοκίνητο δε βγάζει υποστροφή (χωρίς μηχανικό μπλοκέ) γιατί το κρατάνε τα ηλεκτρονικά.

                          Το σασί είναι αυτό που πρέπει να ΜΗΝ βγάζει την υποστροφή γιατί αν το κόβουν τα ηλεκτρονικά και το μπλοκέ δουλεύει υπερωρίες, είναι υποστροφικό (που βασικά αυτό λέω εγώ).

                          Aμμα δεν βγαζει ΕΝΤΟΝΗ υποστροφη και ακατασχετο σπιναρισμα εσωτερικου τροχου Νικο μου, τι λαθος και σωστο?, το αποτελεσμα μετραει, απλα στην περιπτωση του μηχανικου, σχεδον ουτε ενα αλογο δεν παει χαμενο, αλλα και το torque steer παει συννεφο, και λιγοι ειναι αυτοι που στο τελος θα καταφερουν να εκμεταλευτουν στο επακρο τις δυνατοτητες/ιδιαιτεροτητες της λειτουργιας ενος τετοιου συστηματος σε δικους μας δρομους.
                          Αντιθετως το ηλεκτρομπλοκε ειναι πιο φιλικο, εχει λιγοτερο torque steer, εως και μηδαμινο, η προδιαγεραμμενη τροχια
                          δεν διαταρασσεται δηλαδη, απλα χανεται ενα μικρο ποσοστο ιπποδυναμης, λογω βεβαιως της διαφορετικης λειτουργιας του συστηματος.
                          Το σασι ειναι εξαιρετικα καλοζυγισμενο, σε νορμαλ οδοστρωματα, κανει παπαδες το R, εδω μιλαμε για τα 'σαπουνια', αλλα ακομα και ετσι, ακομα και αν δουλευει το ηλεκτρονικο μπλοκε υπερωριες, το αποτελεσμα μας ενδιαφερει Νικο, οχι το 'πως'...
                          Με τα 'αν' και τα 'μην' δεν γινεται κουβεντα. Για το αποτελεσμα συζηταω, εγω τουλαχιστον.

                          Άρα λοιπόν χρειάζεται ηλεκτρονική 'βοήθεια' για να βγάλει τα άλογα στο δρόμο, αυτό δε λέμε?

                          Ε σιγά το πράγμα ρε μλκ

                          Είναι σα να είσαι 80 χρονών και να γ@μ@ς με viagra

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Μαμάς ομως!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                              Μαμάς ομως!

                              Δε ξέρω τι κάνεις...δεν είμαι ούτε 80, ούτε έχω πάρει για να σου πω

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                Σας ευχαριστώ όλους

                                Στο ποστ μου, γραφω 'με στριμμενους τροχους και στις περισσοτερες περιπτωσεις/συνθηκες, φιλικα, με ασφαλεια, χωρις χασιμο χρονου, και ολα αυτα ΧΩΡΙΣ μηχανικο μπλοκε'.

                                Πάντως θεωρώ λάθος να λέμε ότι ένα αυτοκίνητο δε βγάζει υποστροφή (χωρίς μηχανικό μπλοκέ) γιατί το κρατάνε τα ηλεκτρονικά.

                                Το σασί είναι αυτό που πρέπει να ΜΗΝ βγάζει την υποστροφή γιατί αν το κόβουν τα ηλεκτρονικά και το μπλοκέ δουλεύει υπερωρίες, είναι υποστροφικό (που βασικά αυτό λέω εγώ).

                                Aμμα δεν βγαζει ΕΝΤΟΝΗ υποστροφη και ακατασχετο σπιναρισμα εσωτερικου τροχου Νικο μου, τι λαθος και σωστο?, το αποτελεσμα μετραει, απλα στην περιπτωση του μηχανικου, σχεδον ουτε ενα αλογο δεν παει χαμενο, αλλα και το torque steer παει συννεφο, και λιγοι ειναι αυτοι που στο τελος θα καταφερουν να εκμεταλευτουν στο επακρο τις δυνατοτητες/ιδιαιτεροτητες της λειτουργιας ενος τετοιου συστηματος σε δικους μας δρομους.
                                Αντιθετως το ηλεκτρομπλοκε ειναι πιο φιλικο, εχει λιγοτερο torque steer, εως και μηδαμινο, η προδιαγεραμμενη τροχια
                                δεν διαταρασσεται δηλαδη, απλα χανεται ενα μικρο ποσοστο ιπποδυναμης, λογω βεβαιως της διαφορετικης λειτουργιας του συστηματος.
                                Το σασι ειναι εξαιρετικα καλοζυγισμενο, σε νορμαλ οδοστρωματα, κανει παπαδες το R, εδω μιλαμε για τα 'σαπουνια', αλλα ακομα και ετσι, ακομα και αν δουλευει το ηλεκτρονικο μπλοκε υπερωριες, το αποτελεσμα μας ενδιαφερει Νικο, οχι το 'πως'...
                                Με τα 'αν' και τα 'μην' δεν γινεται κουβεντα. Για το αποτελεσμα συζηταω, εγω τουλαχιστον.

                                Μοναδική ικανότητα εξαγωγής εντυπώσεων και συμπερασμάτων από ένα αυτοκίνητο που δεν έχεις οδηγήσει!

                                Αν και δεν εκπλήσσεται κανείς πλέον...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Είναι πολλά τα τακάκια Άρη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                    Είναι πολλά τα τακάκια Άρη

                                    335i (με EDL) μετά το στρώσιμο, συχνές επισκέψεις σε πίστα...αλλαγή πίσω τακακίων σε 3.000κμ.

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                      Αν απλά σε ενδιαφέρει το αποτέλεσμα, λες 'ειναι αποτελεσματικό, χάρη στα άγια ηλεκτρονικά, κατά πρώτον και κύριον και στο καλό σασί κατά 2ον' και αφηνεις τις καραμελίτσες περι uber alles στησίματος, συμμετοχικότητας κτλ. Σου ξαναπα. Βγαλε ΟΛΑ τα ηλεκτρονικά και οδήγα το.

                                      Tα ειπα και αυτα, απλα καποιοι εχετε αλλεργια με τα VAG, με τους Γερμανους, με το πως γραφω εγω, και δεν ξερω τι
                                      σκ@τα αλλο σας ενοχλει...
                                      Σου εχω απαντησει εμμεσως πλην σαφως. Εχω οδηγησει, και στο παρελθον, και οδηγω ενιοτε ισχυρα αυτοκινητα χωρις ΚΑΝΕΝΑ ηλεκτρονικο βοηθημα. Δεν ειχα καποιο απροοπτο μεχρι στιγμης (να χτυπησω ξυλο...), και δοξα το θεο, οσο μπορω, τους πινω το αιμα.
                                      Πλεον, ΟΣΟ βοηθημα ειναι ενα καλο μηχανικο μπλοκε, στα χερια ενος καλου οδηγου σε δημοσιο δρομο, αλλο τοσο
                                      βοηθημα ειναι ενα ηλεκτρονικο μπλοκε. Οι διαφορες ειναι μικρες σε αποτελεσμα -υπερ του μηχανικου φυσικα- με το ηλεκτρονικο να ειναι πιο φιλικο για τους λογους που ανεφερα και στον Niko.
                                      Τα ηλεκτρονικα του R, αλλα και ΟΛΩΝ των Scirocco, Golf GTI/R (και μαλλον GTD) θα βγαινουν 'εκτος', απο παραγωγης του Μαιου-Ιουνιου 2011, δηλαδη ΜΥ2012 και μετα.
                                      δεν γνωριζω-δεν εχει ξεκαθαριστει τουλαχιστον στα δημοσιευματα που εχω βρει, αν με την πληρη απενεργοποιηση του ESP, βγαινει εκτος και το XDS, προσωπικα θα το προτιμουσα να μενει, αλλιως σιγουρα εαν επελεγα το R, θα αγοραζα και ενα συμβατο μηχανικο μπλοκε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                        Είναι πολλά τα τακάκια Άρη

                                        Ειναι και το 'ξυλο' πολυ ομως, ειδικα στα λεφτα αυτα, 'δερνει' αδιακριτως...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                          Εγώ πάντως που το χω βολτάρει το αμάξι καταλαβαίνω εν μέρη τι θέλει να πεί ο Κίκιζας. Μάλλον εννοεί ότι ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ (ροπής, ιπποδύναμης, κακών Ελληνικών δρόμων κτλ) το R βγάζει αξιοπρεπώς (=καλύτερα απ' ότι θα περίμενε κανείς) τη δύναμή του στο δρόμο. Αυτό και τίποτα παραπάνω γιατί κατά τα άλλα το αμάξι ούτε uber sport hot hatch είναι ούτε τίποτα το πολύ εξαιρετικό. Φαντάζομαι πάντως ότι οι ενστάσεις πολλών έχουν να κάνουν με τα επιχειρήματα-δανεικές γνώσεις από περιοδικά, site και δημοσιογράφους και σε αυτό συμφωνώ απόλυτα καθώς δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση αξιόπιστες πηγές.

                                          'Ελα μ@@νι στον τοπο σου', που λενε και στο χωριο μου.
                                          Δηλαδη τι νομιζουν μερικοι, οτι βρηκε την μαγικη συνταγη η VAG, και καταφερε να στριβει καλυτερα απο τα 4κινητα?
                                          Απλα στριβει εξαιρετικα για την δυναμη του, και προσφερεται σε ενα ολοκληρωμενο ασφαλες-φιλικο-ευχαριστο πακετο, σε μια
                                          επισης ΑΚΡΩΣ ανταγωνιστικη τιμη των 30κ ευρω.
                                          Οι 'δανεικες γνωσεις' και τα σχετικα, που συνηθιζουν να μου προσαπτουν, οταν συψηφιζονται με 4-5 διαφορετικα αρθρα που συνηγορουν στο ιδιο συμπερασμα, ειναι πιο αξιοπιστα σαν πληροφορηση, απο τα ειρωνικα σχολια χωρις επιχειρηματολογια, μερικων χρηστων...

                                          Προφανώς και ΟΧΙ! Ποιος τρελός θα είχε τέτοιες απαιτήσεις απ' τη Φάουβε?? Εδώ δεν κατάφεραν να το κάνουν να στρίβει καλύτερα από τα αντίστοιχα δικίνητα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                            Είναι πολλά τα τακάκια Άρη

                                            335i (με EDL) μετά το στρώσιμο, συχνές επισκέψεις σε πίστα...αλλαγή πίσω τακακίων σε 3.000κμ.

                                            Και δεν τα εγκρίνουν και τα ταμεία όπως και το Viagra άλλωστε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 362
                                            • 363
                                            • 364
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 362 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr