-
Βασικά έπρεπε να πληρώσεις την κούρσα των κοριτσιών αλλά αφού ξέμπλεξες τόσο φτηνά μη το μελετάς καθόλου. Ξέχνα καν ότι έγινε.
-
Ο χρήστης VANGSKG έγραψε:
REALZEUS ,έχεις δει πολλές φορές οι αστυνομικοί να κάνουν έλεγχο σε ταξι??/
Τι να εκανα δλδ?Να τον εβριζα?να του τραβουσα καμια μπάτσα?Δεν θα εβρισκα τον μπελά μου?Ρωτάς λάθος άτομο, δεν φημίζομαι για την εγκράτεια των νεύρων μου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα πριν καμιά 15αριά χρόνια που γυρίζαμε από μπουζούκια και πέσαμε σε ταρίφα πολλά βαρύ. Αφού μας έσπασε το νεύρα με διάφορα πετάει την ατάκα: 'Τέτοια ώρα μόνο μεθυσμένα ρεμάλια κυκλοφορούν στους δρόμους', για να εισπράξει το 'ρεμάλια και μαλάκες ταρίφες αλλά εγώ προτιμώ τα ρεμάλια, τουλάχιστον δεν σου τα κάνουν μπαλόνια πρωί πρωί...' Μετά από αυτό απολαύσαμε ησυχία ως τα σπίτια μας...
-
Ο χρήστης VANGSKG έγραψε:
REALZEUS ,έχεις δει πολλές φορές οι αστυνομικοί να κάνουν έλεγχο σε ταξι??/
Τι να εκανα δλδ?Να τον εβριζα?να του τραβουσα καμια μπάτσα?Δεν θα εβρισκα τον μπελά μου?Επρεπε βγαίνοντας να πεις δυνατα για να το ακουσουν οι κοπελες:Ου να χαθεις ανωμαλε,πορνοδιαστροφικε,διεστραμμένε!!!!Τι τις θες τις καμερες ρε στο ταξι; !!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
REALZEUS ,έχεις δει πολλές φορές οι αστυνομικοί να κάνουν έλεγχο σε ταξι??/
Τι να εκανα δλδ?Να τον εβριζα?να του τραβουσα καμια μπάτσα?Δεν θα εβρισκα τον μπελά μου?Επρεπε βγαίνοντας να πεις δυνατα για να το ακουσουν οι κοπελες:Ου να χαθεις ανωμαλε,πορνοδιαστροφικε,διεστραμμένε!!!!Τι τις θες τις καμερες ρε στο ταξι; !!!!
Θα φοβοταν οτι με αυτο που θα φωναζε θα εφερνε μερικους συναδελφους του για ντου απο παντου
-
μολις γυρισα απο το κρατικο νικαιας(μπρρρρρρ ναι βγηκα ζωντανος) για να δω το ποδι μου..
μπηκα σε ενα mercedes αγνωστων στοιχειων ο τυπας μακρυ μαλλον πιασμενο ξυρισμενος το αμαξι μυριζε μανουλα και γενικα ηταν ενα πολυ καλο taxi
του λεω που να παμε κτλ κτλ και αρχιζει και το παταει..του λεω παμε λιγο πιο σιγα γιατι ποναω..τιποτα..πατημενος.. περναγαμε απο εκκλησιες κατι μουρμουραγε νευριασμενος πατημενος ομως..(για να φανταστειτε συνηθως μεχρι εκει δινω 4.9 5.3 ευρω τωρα εδωσα 3.20 )σταματαμε πληρωνω με κοιταει με βλεμμα τρελου μου δινει τα ρεστα ευχαριστω του λεω μου κανει μμ νευριασμενος κλεινω και φευγει με σπινιαρισμαπολυ ανωμαλια κυκλοφορει τωρα τελευταια
-
Εδώ έχουν σαλέψει οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου, δε θα σαλέψει ο ταξιτζής που βαράει 12ωρα-14ωρα?
-
Ο χρήστης VANGSKG έγραψε:
Μεταμεσονύκτιες ώρες,ξημέρωμα Κυριακής είχα πάει για διασκέδαση στο κέντρο και αφού δεν υπάρχουν αστικα λεοφωρεία το βράδυ έπρεπε να πάρω ταξί για να γυρίσω σπίτι..
Ήμουν στην Τσιμισκή με Αριστοτέλους...Σχεδον όλα τα ταξί περνούσαν γεματα...Βρίσκω έναν άδειο εντελώς,μπαινω μέσα,του λέω τον προορισμό,ΟΚ...Μετα από λίγα μέτρα,του κανουν σινιάλο μια παρεα απο κοπέλες για Ωραιοκαστρο...Τις παιρνει και μου λεει να κατεβώ!!!!! Του λεω ότι ειμαι και εγω στη διαδρομη μεσα και οτι μπορει να με εξυπηρετησει..Αυτος ανενδοτος,σταματημενος και περιμενει να κατεβω..Τελικα κατεβηκα απογοητευμενος...
Ψάχνω για ταξί...Βρισκω έναν που μπορουσε να με παρει και μου ειπε οτι επειδη ειχε επιβατη θα εκανε πρωτα μια παρακαμψη για να τον αφησει και μετα να με παει και εμενα σπιτι μου...Τελικα μπήκα και ας πληρωσα παραπάνω γιατί επερεπε να αφησει τον πρωτο πελατη....
Αν έκανα μια καταγγελεια για τον οδηγο που με κατεβασε,θα είχε αντικρισμα?Τί λεει η εμπειρία σας?
Τελος,τον τελευταιο καιρό τα περισσότερα ταξί αράζουν στις πιάτσες,δημιουργώντας ατελέιωτες ουρες ειδικα τις βραδυνες ώρες για να μην καινε καυσιμα ....Aπλα πραγματα. Του παιρνεις τα κλειδια με αστραπιαιες κινησεις, βγαινεις απο το ταξι, τα πετας μεσα σε ενα βοθρο και φευγεις σαν κυριος. Ομως επειδη υπαρχει η περιπτωση να εχει και δευτερα κλειδια ,του λες τα εξης ''μωρη καριολα σιχαμενε κιτρινιαρη, πηγαινε με τωρα στον προορισμο μου και τσαμπα ,αλλιως θα σε καταγγειλω γλοιωδες σαλιγκαρι.''
-
-
Ο χρήστης VANGSKG έγραψε:
Μεταμεσονύκτιες ώρες,ξημέρωμα Κυριακής είχα πάει για διασκέδαση στο κέντρο και αφού δεν υπάρχουν αστικα λεοφωρεία το βράδυ έπρεπε να πάρω ταξί για να γυρίσω σπίτι..
Ήμουν στην Τσιμισκή με Αριστοτέλους...Σχεδον όλα τα ταξί περνούσαν γεματα...Βρίσκω έναν άδειο εντελώς,μπαινω μέσα,του λέω τον προορισμό,ΟΚ...Μετα από λίγα μέτρα,του κανουν σινιάλο μια παρεα απο κοπέλες για Ωραιοκαστρο....Ωραιοκαστρο δεν θελει να παει κανενας ταξιτζής γιατί δεν βρήσκει πελάτη στην επιστροφή ή είναι μακριά από τις πιάτσες....
οπότε τα γκομενάκια θα ήταν πολύ καλά -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Μεταμεσονύκτιες ώρες,ξημέρωμα Κυριακής είχα πάει για διασκέδαση στο κέντρο και αφού δεν υπάρχουν αστικα λεοφωρεία το βράδυ έπρεπε να πάρω ταξί για να γυρίσω σπίτι..
Ήμουν στην Τσιμισκή με Αριστοτέλους...Σχεδον όλα τα ταξί περνούσαν γεματα...Βρίσκω έναν άδειο εντελώς,μπαινω μέσα,του λέω τον προορισμό,ΟΚ...Μετα από λίγα μέτρα,του κανουν σινιάλο μια παρεα απο κοπέλες για Ωραιοκαστρο....Ωραιοκαστρο δεν θελει να παει κανενας ταξιτζής γιατί δεν βρήσκει πελάτη στην επιστροφή ή είναι μακριά από τις πιάτσες....
οπότε τα γκομενάκια θα ήταν πολύ καλάΝαι λες κ είχε ελπίδες .... να κάνει κατάσταση ...
-
Διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011, 15:38Στην τοποθέτηση διαχωριστικού ασφαλείας μεταξύ των μπροστινών και των πίσω καθισμάτων, θα μπορούν να προβαίνουν προαιρετικά και με δική τους επιβάρυνση οι ιδιοκτήτες ΤΑΧΙ, σύμφωνα με απόφαση του υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπύρου Βούγια, με την οποία καθορίζονται οι σχετικές προδιαγραφές.
Πρόκειται για ένα ειδικό σύστημα, κατασκευασμένο από διαφανές υλικό, μη τοξικό, μη εύφλεκτο και ανακυκλώσιμο που διαχωρίζει τον οδηγό από τους λοιπούς επιβαίνοντες στο όχημα, χωρίς να δυσχεραίνει την μεταξύ τους επικοινωνία και τη συναλλαγή.
Η τοποθέτησή του δεν επηρεάζει την οδήγηση, είναι απολύτως ασφαλής για όλους τους επιβαίνοντες, μειώνει, κατά το δυνατόν, τον κίνδυνο εγκληματικής επίθεσης κατά του οδηγού και δεν επιτρέπεται να εξυπηρετεί άλλους σκοπούς, όπως διαφημηστικούς.
Η απόφαση αυτή πάρθηκε μετά από καταγγελίες για επανειλημμένα κρούσματα εγκληματικότητας κατά οδηγών ταξί, ενώ ήταν αίτημα και σωματείων αλλά και μεμονωμένων ιδιοκτητών και οδηγών.
Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011, 15:41
Είμαι πολύ περίεργος πόσοι θα το τοποθετήσουν και ταυτόχρονα θα καταργήσουν τις τριπλές ταρίφες (για να μην κάθεται πελάτης μπροστά)
-
Δηλαδή τώρα μια παρέα 4 ατόμων παίρνει 2 ταξι?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δηλαδή τώρα μια παρέα 4 ατόμων παίρνει 2 ταξι?Τώρα δεν παίρνει τίποτα, παλιότερα έπαιρνε 4 αμάξια.
-
απο Δαφνη σε PRAKTIKER ΕΛΛΗΝΙΚΟ...
μαυρος Νιγηριανος με σπαστα Ελληνικα, χιλιοχτυπημενο AVENSIS
ουτε ηξερε τι ειναι φαναρια, καθρεπτες, προτεραιοτητα!!απολαυσα την διαδρομη....!!!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δηλαδή τώρα μια παρέα 4 ατόμων παίρνει 2 ταξι?Για διαδρομες μεσα σε πολη.... ισως και να χωρανε... Στη Ν.Υορκη που ειδα διαχωριστικα, μπορουσαν να κατσουν 3 πισω.. και ενας μπροστα... το διαχωριστικο εστριβε και 'αγκαλιαζε τον οδηγο' οποτε και η μπροστινη θεση ηταν διαθεσιμη σε πελατη... αλλα για πολλαπλες μισθωσεις ισως ειναι δυσκολο....
-
Αντιδράσεις για το διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011, 11:33Αρνητική είναι η στάση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής απέναντι στην απόφαση του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για την προαιρετική τοποθέτηση διαχωριστικών ασφαλείας στα δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα.
Η απόφαση ελήφθη ύστερα από καταγγελίες των οδηγών ταξί και των σωματείων τους για επανειλημμένα κρούσματα εγκληματικότητας εις βάρος τους. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, το κόστος της τοποθέτησης του διαχωριστικού θα επιβαρύνει τους ιδιοκτήτες ταξί.
Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), Θύμιος Λυμπερόπουλος, τονίζει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ότι «το διαχωριστικό δεν πρόκειται να λύσει κανένα πρόβλημα» και προσθέτει: «Είναι λάθος. Πρόκειται για παλαιωμένο και αναποτελεσματικό μέτρο ασφαλείας, το οποίο έχει καταργηθεί σ’ όλο τον κόσμο, με εξαίρεση τα μαύρα ταξί του Λονδίνου, στα οποία υπάρχει τελείως ξεχωριστή καμπίνα για τους επιβάτες, με αλεξίσφαιρο διαχωριστικό και είναι 100% ασφαλή. Επίσης, έχει αποδειχθεί ότι αυτή η μικρή δυσκολία που παρουσιάζει το διαχωριστικό, όχι μόνο δεν αποθάρρυνε τους εγκληματίες, αλλά προκάλεσε αύξηση των φονικών επιθέσεων εναντίων των οδηγών, όπου εφαρμόστηκε».
Οι ιδιοκτήτες ταξί προτείνουν ως λύση στο πρόβλημα την τοποθέτηση καμερών και τη χρήση GPS. «Ενδεικτικές λύσεις για την ασφάλεια των οδηγών σε επίπεδο πρόληψης, το οποίο είναι και το πλέον σημαντικό, είναι η χρήση κάμερας, η οποία θα “ξεκλειδώνει” μόνο από την αστυνομία, σε περίπτωση εγκληματικής ενέργειας και η χρήση GPS, το οποίο θα γνωστοποιεί στην αστυνομία την ακριβή θέση του ταξί σε περίπτωση επίθεσης» λέει ο κ. Λυμπερόπουλος και σημειώνει ότι οι προτάσεις του ΣΑΤΑ έχουν κατατεθεί εδώ και χρόνια στο αρμόδιο υπουργείο.
Επιπλέον, επισημαίνει ότι τα ταξί στην Ελλάδα είναι συμβατικά οχήματα και είναι άκρως δυσλειτουργική η τοποθέτηση του διαχωριστικού, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες, ενώ συμπληρώνει πως, σε περίπτωση ατυχήματος και τραυματισμού του επιβάτη στο διαχωριστικό, καμία ασφαλιστική εταιρεία δεν αναλαμβάνει την αστική ευθύνη.
«Στη Νέα Υόρκη, που τα ταξί είχαν διαχωριστικό, καταργήθηκε από τον πρώην δήμαρχο της πόλης και εφαρμόστηκε η χρήση GPS, γιατί είχαν αυξηθεί τα κρούσματα εναντίον των οδηγών. Το ίδιο ισχύει και στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως στη Γερμανία και στην Ιταλία, εμείς γιατί να είμαστε 20 χρόνια πίσω, νομίζοντας ότι πάμε μπροστά;».
Ο οδηγός ταξί, Χρήστος Κουρίδης, τονίζει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ: «Δεν νομίζω ότι υπάρχει ανάγκη για διαχωριστικό για τους περισσότερους οδηγούς, οι οποίοι δουλεύουν την ημέρα. Τη νύχτα είναι πιο επικίνδυνα τα πράγματα, αλλά και πάλι δεν ξέρω κατά πόσο το διαχωριστικό μπορεί να προστατεύσει τον οδηγό, αποτρέποντας τον εγκληματία, ειδικά όταν αυτός είναι αποφασισμένος να του επιτεθεί».
Ένας άλλος οδηγός ταξί, ο Στάθης Ναστούλης, λέει: «Το θέμα είναι να προστατευθεί ο οδηγός ουσιαστικά. Στη Βόρεια Ελλάδα, υπάρχει σημαντικό πρόβλημα και ενδεχομένως να βοηθήσει, αλλά και πάλι δεν νομίζω ότι θα λύσει πλήρως το πρόβλημα των επιθέσεων».
Από την πλευρά της η Μαρία, φοιτήτρια, η οποία χρησιμοποιεί συχνά το ταξί για τις μετακινήσεις της, θεωρεί ότι το διαχωριστικό θα βοηθήσει ουσιαστικά τους οδηγούς, «οι οποίοι είναι απόλυτα εκτεθειμένοι σε οποιαδήποτε εγκληματική ενέργεια», όπως λέει. Ενώ, θετικός ήταν και ο Μάρκος Παπαδόπουλος, ιδιωτικός υπάλληλος, ο οποίος σημειώνει ότι «από τη στιγμή που έχει αυξηθεί η εγκληματικότητα, οι οδηγοί πρέπει να αυξήσουν και τα μέτρα προστασίας τους».
Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011, 11:33
Μια φορά που διαβάζω σοβαρές απόψεις συνδικαλιστών ταξιτζήδων!
Υ.Γ.: Η τελευταία παράγραφος πραγματικά απορώ τι νομίζουν ότι προσφέρει στην είδηση: ο μπάμπης ο σουγιάς είπε, η μάρω η νοικοκυρά δήλωσε, ...
-
Προχτές είδα στην Αχαρνών ταρίφα να κλέβει πελάτη από άλλον ταρίφα.
Σηκώνει η κοπελιά το χέρι, σταματάει ένας ταρίφας μπροστά της, σταματάει και δεύτερος πίσω του και κάνει νόημα στην κοπελιά, αυτή εκεί που ήταν έτοιμη να ανοίξει την πόρτα του πρώτου τελικά φεύγει και μπαίνει στο ταξί του δεύτερου. -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Αντιδράσεις για το διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011, 11:33«Στη Νέα Υόρκη, που τα ταξί είχαν διαχωριστικό, καταργήθηκε από τον πρώην δήμαρχο της πόλης και εφαρμόστηκε η χρήση GPS, γιατί είχαν αυξηθεί τα κρούσματα εναντίον των οδηγών. Το ίδιο ισχύει και στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως στη Γερμανία και στην Ιταλία, εμείς γιατί να είμαστε 20 χρόνια πίσω, νομίζοντας ότι πάμε μπροστά;».
Μια φορά που διαβάζω σοβαρές απόψεις συνδικαλιστών ταξιτζήδων!
Υ.Γ.: Η τελευταία παράγραφος πραγματικά απορώ τι νομίζουν ότι προσφέρει στην είδηση: ο μπάμπης ο σουγιάς είπε, η μάρω η νοικοκυρά δήλωσε, ...
Δεν καταργηθηκε εχουν διαχωριστικο!!!!, + GPS που σου δειχνει τη διαδρομη του προορισμου σου σε οθονη αν θελεις, η προγραμμα τηλεορασης!!! ραδιοφωνο κ.λ.π.
-
Σήμερα πήρα ταξί για μια μικρή απόσταση καθώς δεν προλάβαινα αλλιώς.
Ξεκινάει ο Omar Tarif πριν καν κλείσω την πόρτα η οποία δεν έκλεινε! Μου την λέει ο Omar και έτσι απλά μόνο που δεν την ξεχαρβάλωσα για να την κλείσω.
Πλησιάζουμε σε φανάρι όπου έχουμε κόκκινο και πράσινο οι πεζοί. Αμ δε, νέος ΚΟΚ και φεύγουμε με κόκκινο (δεν διασταυρωνόταν με κάποιον δρόμο το φανάρι). Εκεί που λέω να του κάνω παρατήρηση, δεν μιλάω (δεν ξέρω την γλώσσα των ζώων ακόμα).
Στα 5m από το φανάρι, μια κυρία από το αριστερό πεζοδρόμιο έχει υψωμένο το χέρι για ταξί. Πλακωνόμαστε στα φρένα, σύντομος διάλογος για τον προορισμό της προαναφερθείσας κυρίας όπου δεν βολεύει τον Omar και ξεκινάμε ξανά.
Φανάρι και βγαίνουμε σε δρόμο με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση+ποδηλατόδρομος δίπλα από την δεξιά λωρίδα (Αγ. Δημητρίου για τους Θεσσαλονικείς), εμείς στην δεξιά. Τα περισσότερα αυτοκίνητα ήταν στην αριστερή λωρίδα ενώ στην δεξιά λωρίδα υπάρχει μόνο ένας μηχανόβιος ο οποίος πήγαινε όσο πιο δεξιά μπορούσε, σχεδόν εφαπτόμενα με τον ποδηλατόδρομο που πάει όμως εξαιρετικά αργά (και καλά κάνει, δεν τον υποχρεώνει κανείς να τρέξει ). Γκαζώνει ο Omar τον φτάνει στο μισό μέτρο, πλακώνεται στα φρένα και αρχίζει να τον βρίζει (!) επειδή δεν έφυγε από μπροστά του (!) (σσ: Χωρούσε να περάσει από δίπλα του). Τον προσπερνάει σε κάποια φάση, ξαναγκαζώνει και αρχίζει βρίζει βγάζωντας τα απωθημένα του.
Πλησιάζουμε στον προορισμό μας όμως πρέπει να διασχίσει κάθετα δρόμο διπλής κατεύθυνσης. Γυναίκα οδηγός, στρίβει από πιο πάνω στενό και μπαίνει στον δρόμο που θα διασχίσουμε κάθετα εμείς **πριν ** να βγάλουμε αριστερό φλας (τίποτα το μεμτόν προς το παρών, μια χαρά λειτούργησε η γυναίκα). Ξαφνικά γκαζώνει ο Omar Tarif Malakas και τη στιγμή που κοντεύουμε να τρακάρουμε με την γυναίκα αυτή πλακώνεται στα φρένα, αποφεύγουμε την σύγκρουση και αρχίζουν οι γνωστές βωμολοχίες προς την γυναίκα αυτή (η οποία συνέχισε κανονικά) με ταυτόχρονο άνοιγμα της πόρτας του οδηγού χωρίς να κατέβει ο OMT (κλανιά μαγκιά κ εξάτμιση δηλαδή). Αφού συνέχισε για 30m ακόμα με άφησε στον προορισμό μου ενώ έλεγε ότι όλοι οι -μπιπ- μπροστά του βρίσκονται (! ), κάθε μέρα τα ίδια κλπ.Παίζει να ήταν η χειρότερη προσωπική εμπειρία με ταρίφα ever...
ΥΓ: Θα μπορούσα να κατέβω από το ταξί λόγω της επικίνδυνης συμπεριφοράς του και να αρνηθώ να πληρώσω την ταρίφα (από τη στιγμή που οδηγεί έτσι όπως οδηγεί δεν τ'αξίζει)? Επίσης, θα μπορούσα να τον καταγγείλω για αυτήν του συμπεριφορά? Ιδίως όταν κοντέψαμε να τρακάρουμε με την καημένη την γυναίκα, θα γινόταν από την δικιά μου μεριά, αυτή του συνοδηγού και όσο να'ναι ήταν κάπως τρομακτικό.
-
Χε. Σε κάτι τέτοιους, απλά θέλω να απευθυνθεί σε εμένα για να ζητήσει επιβεβαίωση για τη συμπεριφορά του. Γιατί μέχρι τότε κι εγώ τον αγνοώ όπως εσύ. Έτσι και μου πιάσει συζήτηση όμως, θα τα ακούσει.
TΑΧΙ και συμπεριφορά οδηγών - Εμπειρίες