-
-
Και τα Atos και Accent πούλαγαν κάποτε με το κιλό αλλά και πάλι άθλια ήταν
Έχω την εντύπωση πως για αυτό που 'έδιναν' και την τιμή στην οποία το έδιναν ήταν κορυφαία.
-
To Atos ειδικά ήταν πανάθλιο για οποιαδήποτε τιμή.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
To Atos ειδικά ήταν πανάθλιο για οποιαδήποτε τιμή. -
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Θα ηταν πολυ πιο αληθινο και δεκτο να μας πειτε οτι θελετε να το παρετε γιατι απλα το γουσταρετε και αδιαφορειτε για το ποσα θα σκασετε (και ειναι δικαιωμα σας, οπως και ειναι δικαιωμα μας να το θεωρουμε ενα ασχημο και πανακριβο μικρο αμαξακι) παρα να προσπαθειτε να μας πεισετε για το ποσο γκαματο ειναι και ποσο αξιζει αυτα που ζηταει οταν ο ανταγωνισμος δειχνει οτι δε το αξιζει....
οποτε αν γραψει κανεις τιποτα κακο για τα ιερα αυτοκινητα του φορουμ (πχ brera) ειναι δικαιωμα του και δεν θα προσπαθησει κανεις να τον πεισει για το αντιθετο, σωστα;
τι λετε; τις 0 πωλησεις της brera σχολιασα την αλλη φορα (που δεν αμφισβητειται) κι οτι κανεις δεν αγοραζει παρα τη χωμα τιμη και με ειπαν... μυωπα ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ
οποτε δικαιωμα του να τη θεωρει ο οποιοσδηποτε αισχος η αντιστοιχα χαλια το μιτακι (premium punto ειναι αλλωστε) και κουβα το ds3 (ενα τριπορτο c3) και απαισιο το rcz (κακη αντιγραφη ττ σε πλαισιο 207 που προσπαθουν να βγαλουν λεφτα)
ποια η διαφορα με ενα ακριβο polo;
Τρικυμια εν κρανιω... και φυσικα δε μου κανει και καμια εντυπωση... Αλλα γραφω αλλα απαντας..
Ξαναγραψα αλλου οτι η ds3 ειναι μια 3πορτη c3 ΑΛΛΑ ΔΕ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ Η C6.. Και γενικως η διαφορα ειναι οτι στη μια περιπτωση εχεις ενα κουβαδακι που κανει οσο το TT με μια δοση υπερβολης και στις αλλες περιπτωσεις κουβακια που αξιζουν τα λεφτα τους..Γκεγκε?
Απλα ανηκεις στη κατηγορια πωλησεις=καλο αυτοκινητο..Απλα περαστικα σου...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Θα ηταν πολυ πιο αληθινο και δεκτο να μας πειτε οτι θελετε να το παρετε γιατι απλα το γουσταρετε και αδιαφορειτε για το ποσα θα σκασετε (και ειναι δικαιωμα σας, οπως και ειναι δικαιωμα μας να το θεωρουμε ενα ασχημο και πανακριβο μικρο αμαξακι) παρα να προσπαθειτε να μας πεισετε για το ποσο γκαματο ειναι και ποσο αξιζει αυτα που ζηταει οταν ο ανταγωνισμος δειχνει οτι δε το αξιζει....
οποτε αν γραψει κανεις τιποτα κακο για τα ιερα αυτοκινητα του φορουμ (πχ brera) ειναι δικαιωμα του και δεν θα προσπαθησει κανεις να τον πεισει για το αντιθετο, σωστα;
τι λετε; τις 0 πωλησεις της brera σχολιασα την αλλη φορα (που δεν αμφισβητειται) κι οτι κανεις δεν αγοραζει παρα τη χωμα τιμη και με ειπαν... μυωπα ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ
οποτε δικαιωμα του να τη θεωρει ο οποιοσδηποτε αισχος η αντιστοιχα χαλια το μιτακι (premium punto ειναι αλλωστε) και κουβα το ds3 (ενα τριπορτο c3) και απαισιο το rcz (κακη αντιγραφη ττ σε πλαισιο 207 που προσπαθουν να βγαλουν λεφτα)
ποια η διαφορα με ενα ακριβο polo;
Τρικυμια εν κρανιω... και φυσικα δε μου κανει και καμια εντυπωση... Αλλα γραφω αλλα απαντας..
Ξαναγραψα αλλου οτι η ds3 ειναι μια 3πορτη c3 ΑΛΛΑ ΔΕ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ Η C6.. Και γενικως η διαφορα ειναι οτι στη μια περιπτωση εχεις ενα κουβαδακι που κανει οσο το TT με μια δοση υπερβολης και στις αλλες περιπτωσεις κουβακια που αξιζουν τα λεφτα τους..Γκεγκε?
Απλα ανηκεις στη κατηγορια πωλησεις=καλο αυτοκινητο..Απλα περαστικα σου...
πουθενα δεν εγραψα αν ειναι καλο η οχι το Α1...ΠΟΥΘΕΝΑ
το ds3 για citroen κοστιζει πολλα κι αυτο αρχισε να φαινεται. δεν μπορει να πουλησει ακριβα. η audi μπορει και στο φιναλε μαγκια της αν μπορει και πουλαει το Α1 οσο το... ΤΤ. (η η BMW το ΜΙΝΙ οσο μια 3αρα)
αλλωστε το κοινο του Α1 ειναι το κοινο του ΜΙΝΙ κι εκει στοχευει. τα υπολοιπα μοντελα ελαχιστα θα τα κοιταξει καν ο υποψηφιος κατοχος Α1, ουτε το polo.
εσυ θεωρεις οτι αξιζουν τα λεφτα τους το ds3; απο που κι ως που; επειδη το γραφεις εσυ;
και το ΜΙΝΙ πανακριβο ειναι, αλλα πουλαει και αυτο. μαγκια της BMW που καταφερνει και πουλαει ακριβα. αξιζει τα λεφτα του επειδη ειναι... στριφτερο;
λες και τα κοριτσακια η τα trendy αγορακαι που αγοραζουν ΜΙΝΙ η Α1 ενδιαφερονται για... στριψιμο. για το 'τι γλυκουλι που ειναι καλε' ενδιαφερονται
οτι με τα λεφτα του Α1 μπορεις να αγορασεις Α3, ΤΤ, παλι δεν ενδιαφερει αυτους που το αγοραζουν (οπως κι οτι με τα λεφτα της 316 μπορεις να αγορασεις ευκολα 200 αλογα αλλων μαρκων σε λιμουζινα)
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
και το ΜΙΝΙ πανακριβο ειναι, αλλα πουλαει και αυτο. μαγκια της BMW που καταφερνει και πουλαει ακριβα. αξιζει τα λεφτα του επειδη ειναι... στριφτερο;
ΝΑΙ! Γιατί τουλάχιστον προσφέρει αυτή τη δυνατότητα και από κει και πέρα είναι στη διακριτική ευχέρεια του ιδιοκτήτη αν θα το στρίψει ή όχι. Με άλλα λόγια προσφέρει και ουσία εκτός από όνομα. Και πάλι ακριβό είναι αλλά τουλάχιστον προσπαθεί με περισσότερα μέσα να δικαιολογήσει την τιμή του. Το αυτό και για τα DS3 THP και Mito QV, που είναι σαφώς ορθότερα τιμολογημένα.
-
Αστο ρε παπατζα, αστο..εχουμε διαφορα φασης.. Γραφεις και αναιρεις τα λεγομενα σου μετα..
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
και στο φιναλε μαγκια της αν μπορει και πουλαει το Α1 οσο το... ΤΤ. (η η BMW το ΜΙΝΙ οσο μια 3αρα)αυτό ξαναπές το, αφού υπάρχει το αγοραστικό κοινό καλά κάνουν,το ίδιο θα έκανα και εγώ το ίδιο θα κάνατε όλοι φαντάζομαι. Στο πολύ πρόσφατο παρελθόν και ενώ όλες οι αντιπροσωπείες κάνανε εκπτώσεις Η FUCKING AUDI Αύξανε ΤΗΝ ΤΙΜΉ ΠΏΛΗΣΗΣ ΤΟΥ Q5 ΚΑΙ ΣΥΝΈΧΙΖΕ ΝΑ ΠΟΥΛAΕΙ ΑΣΤΑΜAΤΗΤΑ, τι συζητάμε τώρα?
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
και στο φιναλε μαγκια της αν μπορει και πουλαει το Α1 οσο το... ΤΤ. (η η BMW το ΜΙΝΙ οσο μια 3αρα)
αυτό ξαναπές το, αφού υπάρχει το αγοραστικό κοινό καλά κάνουν,το ίδιο θα έκανα και εγώ το ίδιο θα κάνατε όλοι φαντάζομαι. Στο πολύ πρόσφατο παρελθόν και ενώ όλες οι αντιπροσωπείες κάνανε εκπτώσεις Η FUCKING AUDI Αύξανε ΤΗΝ ΤΙΜΉ ΠΏΛΗΣΗΣ ΤΟΥ Q5 ΚΑΙ ΣΥΝΈΧΙΖΕ ΝΑ ΠΟΥΛAΕΙ ΑΣΤΑΜAΤΗΤΑ, τι συζητάμε τώρα?
Ντάξει δεν είναι έτσι ακριβώς! Κάποιους μήνες του 2009 το Q5 πούλαγε 250 κομμάτια για πλάκα. Τώρα είναι στα 20-30.
Δεκέμβρης 2008=46.500
Απρίλης 2011=59.000Audi = ΕΠΕΝΔΥΣΗ
-
συγγνώμη στέφανε έχεις δει πωλήσεις μέχρι το τέλος του 2010??? απίστευτα πράματα
-
Από το περασμένο καλοκαίρι οι πωλήσεις του Q5 είναι στο 1/10 σε σχέση με μερικούς μήνες πριν. Με το τουφέκι τους κυνηγάνε πλέον και οι αυξημένες πωλήσεις κράτησαν γιατί υπήρχαν ακόμα κομμάτια που είχαν στοκαριστεί με τη μείωση των ΤΤ. Τέσπα...έτσι για πλάκα έφτιαξα στο configurator το αμάξι μας και τώρα έχει** 81.000€**!!!
Είμαστε πλούσιοι!!!!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
και το ΜΙΝΙ πανακριβο ειναι, αλλα πουλαει και αυτο. μαγκια της BMW που καταφερνει και πουλαει ακριβα. αξιζει τα λεφτα του επειδη ειναι... στριφτερο;
ΝΑΙ! Γιατί τουλάχιστον προσφέρει αυτή τη δυνατότητα και από κει και πέρα είναι στη διακριτική ευχέρεια του ιδιοκτήτη αν θα το στρίψει ή όχι. Με άλλα λόγια προσφέρει και ουσία εκτός από όνομα. Και πάλι ακριβό είναι αλλά τουλάχιστον προσπαθεί με περισσότερα μέσα να δικαιολογήσει την τιμή του. Το αυτό και για τα DS3 THP και Mito QV, που είναι σαφώς ορθότερα τιμολογημένα.
μονο που τη δυνατοτητα του στριβειν την εκτιμουν οπως φαινεται ελαχιστοι, οι οποιοι κοιταζουν αλλα πραγματα. αρα για αυτους αξιζει.
αλλος κοιταζει το στριψιμο, αλλος τη μουρη, αλλος το trendy εσωτερικο. επειδη για σενα αξιζουν αυτα που στριβουν, δεν συμβαινει το ιδιο για ολο τον υπολοιπο κοσμο.
δεν κρινονται ολα τα αυτοκινητα βασει του... στριβειν. μικρο αυτοκινητο πολης ειναι το Α1, ειδικα στις εκδοσεις που προσφερεται, δεν ειναι υποχρεωμενο να στριβει. Να ταν καποιο S1-RS1 παει στο καλο
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
και στο φιναλε μαγκια της αν μπορει και πουλαει το Α1 οσο το... ΤΤ. (η η BMW το ΜΙΝΙ οσο μια 3αρα)
αυτό ξαναπές το, αφού υπάρχει το αγοραστικό κοινό καλά κάνουν,το ίδιο θα έκανα και εγώ το ίδιο θα κάνατε όλοι φαντάζομαι. Στο πολύ πρόσφατο παρελθόν και ενώ όλες οι αντιπροσωπείες κάνανε εκπτώσεις Η FUCKING AUDI Αύξανε ΤΗΝ ΤΙΜΉ ΠΏΛΗΣΗΣ ΤΟΥ Q5 ΚΑΙ ΣΥΝΈΧΙΖΕ ΝΑ ΠΟΥΛAΕΙ ΑΣΤΑΜAΤΗΤΑ, τι συζητάμε τώρα?
δεν την αυξησε η audi την τιμη. κοιτα το τοπικ του RS3. Το ιδιο αυτοκινητο που ειχε το καλοκαιρι του 2009 40-45000, μπορει να εχει τωρα 70-80000 χωρις να κανει η Audi η ο εισαγωγεας απολυτως τιποτα
-
Δε συνεννοούμαστε μου φαίνεται! Δεν κρίνω εξ' ιδίων...απλά λέω το Mini πχ που πιάσαμε ως παράδειγμα έχει και ουσία ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ και γενικώς έχει μια σχετική φιλοσοφία. Βάση αυτών, λοιπόν, ας πούμε ότι δικαιούται να ζητάει τα χρήματα που ζητάει (που ξαναλέω είναι πολλά). Το Α1 χωρίς να προσφέρει τίποτα από όλα αυτά, ζητάει ακόμα περισσότερα με μοναδική παροχή το upgraded Polo πλαστικό στο εσωτερικό...Τα S1-RS1, αν υπάρξουν, ούτε που τολμάω να φανταστώ πόσο θα κοστίζουν....
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
δεν την αυξησε η audi την τιμη. κοιτα το τοπικ του RS3. Το ιδιο αυτοκινητο που ειχε το καλοκαιρι του 2009 40-45000, μπορει να εχει τωρα 70-80000 χωρις να κανει η Audi η ο εισαγωγεας απολυτως τιποτα
Πέραν των φόρων η Audi στο Q5 που παρακολουθώ τις τιμές από το 2009, ως κάτοχος, αυξάνει 800-1000€ κάθε χρόνο.
-
Τους αριθμούς πωλήσεων του Α1 μην τους κοιτάτε και πολύ γιατί παίζουν και πολλά ενοικιαζόμενα στα νησιά... Αλλά εμένα μου άρεσε, δεν μπορώ να πω, και οδηγικά και εμφανισιακά. (Για το 1.4 TFSI S-tronic)
@stefan147: Άστο το Q5... αυτό δεν ήταν αγορά... ομόλογο ήταν!!!
-
Όσα θέλει ζητάει ο καθένας, και καλά κάνει. Και άμα η Άουντι δεν είχε μούρη να ζητήσει αυτά που ζητάει, δεν θα το έκανε. Αλλά για να το κάνει, κάτι θα ξέρει.
Και κάτι ακόμη. Μην ξεχνάτε την παραμορφωτική επιβολή του φόρου πολυτέλειας σε ορισμένα αυτοκίνητα, καλή ώρα στο Α1. Και εκεί παίζονται πολλές ντρίπλες. -
Ο χρήστης nisiotis έγραψε:
Τους αριθμούς πωλήσεων του Α1 μην τους κοιτάτε και πολύ γιατί παίζουν και πολλά ενοικιαζόμενα στα νησιά... Αλλά εμένα μου άρεσε, δεν μπορώ να πω, και οδηγικά και εμφανισιακά. (Για το 1.4 TFSI S-tronic)@stefan147: Άστο το Q5... αυτό δεν ήταν αγορά... ομόλογο ήταν!!!
Ακριβώς αυτό!!!
-
Ποιο νησί είναι αυτό ρε παιδιά που νοικιάζει Α1 ο κόσμος? Και για ποιες εταιρίες μιλάμε? Hertz, Avis??
Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια δεν είναι άσχημα να σκάσω Ψαρρού με τα led και το Marc jacobs το γυαλί να πάθει πλάκα όλη η παραλία!!
-
Παιδιά επιτέλους θέλω να δω πότε θα σταματήσουν να γράφονται βλακείες εδώ μέσα.
Το Α1 1.4 s-tronic ambition (πλούσια έκδοση) έχει 24150 Ε χωρίς την έκπτωση που σίγουρα θα έχεις.
Και δεν έχει όσο το Α3 αφού αυτό στην έκδοση 1.4 s-tronic ambition έχει 28100 Ε.
Το ΤΤ coupe 1.8 TFSI χειροκίνητο σασμάν έχει 38000 Ε.
Κανένα Audi σε απλή έκδοση δεν είναι σπορ, ούτε το ΤΤ, αλλά είναι ακριβό. Το Α1 ακολουθεί την all around φιλοσοφία της Audi που σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει αλλά αυτή είναι τι να κάνουμε.
Audi A1