-
-
-
Υπάρχει 917 908 και 906 στην Ελλαδα......
-
Θα με ενδιέφερε να μάθω περισσότερα (πιστεύω κι άλλους εκτός κι αν είναι είναι ....κοινή γνώση ). Δεν εννοώ φυσικά ονόματα και διευθύνσεις αλλά το πως βρέθηκαν και από πότε στην Ελλάδα τι ιστορικό έχουν κλπ....
-
Ο ιδιοκτήτης προφανώς θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του...
Αναφέρω μερικά τα οποία έχω δει/μπει η ακόμα και οδηγήσει (τα πιο 'κοινα' όχι τα απίστευτα θηρία)
Έχω φωτογραφίες σχεδόν από όλαPorsche
917/30 (1000+PS μια από τις 6 στον κόσμο)
908
906
911 RS 73 lightweight (η καλύτερη που έχω δει ποτε, και εχω δει αρκετες 'καλες')
911 RS 73 touring
911 speedster widebody (1989)
964 speedster turbo look (1994 - 14 wide body στον κόσμο)
964 RS (30.000 xlm 1991)
993 Turbo S (1998)
964 RSR 3,8 (το τρεχει σε Γερμανικο πρωτάθλημα)
356 roadster
997 GT3 RS
997 GT2
911 targa 3,2 (G50 1987 με 6.000κλμ)Ferrari
288 GTO (x2 !!! η μια έχει 5.000χλμ)
F40
275
330
365
BB512 (1984 12.000 klm)
550 Maranello Barchetta
328 GTB
Dino 246Lambo Miura SV
Lambo Gallardo Balboni (RWD η τελευταια της παραγωγής)
Etype Roadster
Brabham F1 1966
280 SL pagoda
κλπ κλπ κλπ ......(σίγουρα ξεχνώ κάποια...)όλα είναι σε απίστευτα καλη κατάσταση κυριολεκτικά σαν καινούργια και ετοιμοπόλεμα 100%
Αξίζει να πω ότι καμία απ'αυτές δεν παρκάρει σε μπουζουκια ή 'ψευτοκυριλέ' καφετέριες.
ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα οδηγεί συχνα, και τα αγωνιστικά τα τρέχει σε classic events και εκδηλώσεις
Το σημαντικό επίσης είναι ότι μπορεί και τα 'παει' όπως πρέπει έχοντας πολλές νίκες και podiums τα τελευταία χρόνια. Πιστέψτε με δεν είναι ευκολο να τρέξεις με την 917/30 στο κλασσικο Lemans..... -
Ο χρήστης art911 έγραψε:
Porsche
917/30 (1000+PS μια από τις 6 στον κόσμο)
Το σημαντικό επίσης είναι ότι μπορεί και τα 'παει' όπως πρέπει έχοντας πολλές νίκες και podiums τα τελευταία χρόνια. Πιστέψτε με δεν είναι ευκολο να τρέξεις με την 917/30 στο κλασσικο Lemans.....
-
Ο χρήστης abarth έγραψε:
Porsche
917/30 (1000+PS μια από τις 6 στον κόσμο)
Το σημαντικό επίσης είναι ότι μπορεί και τα 'παει' όπως πρέπει έχοντας πολλές νίκες και podiums τα τελευταία χρόνια. Πιστέψτε με δεν είναι ευκολο να τρέξεις με την 917/30 στο κλασσικο Lemans.....
Σωστός !!!
Η 917_006 ειναι πλεον Ελληνική !!!!
Απο κίτρινη (οπως αγοράστικε απο την Αμερική) είναι πλεον λευκή -
Δεν ειν' κακή η συλλογούλα! Φαντάζομαι δεν παίζει να εμφανίσει τίποτα σε εκδήλωση στην Ελλάδα...
-
Εχει εμφανίσει λιγα σε κάποια περσυνή private εκδήλωση.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μαλλον ο κατοχος φταιει που του την εδωσε μονο 9500 ευρω.
Ειναι μετατροπη απο 912.Εχουν γραφτει καμποσα σε αλλο θεμα .
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ FORUM, ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΕΥΚΟ PORSCHE 912/911 ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ ΚΑΙ 11.500 ΜΕΤΡΗΤΑ ΤΟ ΔΙΝΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ. ΤΙ ΛΕΤΕ ?
-
μια Ελληνική 911 Carrera RSR replica
retro look, σύγχρονος (σχετικά με το look) κινητήρας απο 993 με σαζμάν G50, μεγάλα φρένα, coilovers etc,
1080 kg - σχεδόν 300 PS (ατμοσφαιρικά)... και ένα καλό μπλοκέ
Δεν έχει τελειώσει ακόμα, αλλά πλησιάζει -
H Brabham ειναι το αγαπημενο μου τεμαχιο απο αυτα (σορυ πορσακιδες ) ειναι eχ Denny Hulme με Repco μοτερ νεοζηλανδεζηκο με παλμαρες.
Ζωντανη ιστορια
-
Εχω καταλαβει απο την Brabham ποιος ειναι ο τυχερος.
Λογω του οικονομικου μου επιπεδου,ποτε δεν εκανα ονειρα για PORSCHE κτλ.Απλα μου αρεσουνε παρα πολυ ενεκεν γερμανοφιλος-βαυαροφιλος βασικα αλλα μεχρι εκει.
Πλεον κοιταω λιγο πιο τολμηρα και ''αγαπησιαρικα'' αν θελετε τις 944 και 968 που παντα μου αρεσανε αν και οι hardcore πορσακηδες δεν τις καλοβλεπανε,μαλλον σαν τον φτωχο συγγενη περισσοτερο.
Ξερει κανεις ποσες tυrbo,turbo s και τί εκδοσεις 968 υπαρχουνε στην Ελλαδα-αν εισηχθησαν επισημα κτλ???Μιλαμε για αξολογα αυτοκινητα και οχι το γνωστο 924>>>>σε 944>>>>σε 968.
Μια ερωτηση ακομα,αυτο το σασμαν G50 καταλαβαινω πρεπει να ειναι πολυ αξιοπιστο μιας και το βλεπω να χρησιμοποιειται σε πολλες εφαρμογες.
Φιλε μου art911 φοβερο το project σου-ή οποιου ειναι!!!!!
P.S Αν περισσευανε-που δεν......μια 964 RS παρακαλω!!!!
-
καλημέρα
υπάρχει κάποιο λινκ με πληροφορίες σχετικά με αριθμούς πλαισίου 924 ανάλογα με το έτος κατασκευής? -
Για δες εδώ:
-
Ο χρήστης BAVARIAN LOVER έγραψε:
Εχω καταλαβει απο την Brabham ποιος ειναι ο τυχερος.Λογω του οικονομικου μου επιπεδου,ποτε δεν εκανα ονειρα για PORSCHE κτλ.Απλα μου αρεσουνε παρα πολυ ενεκεν γερμανοφιλος-βαυαροφιλος βασικα αλλα μεχρι εκει.
Πλεον κοιταω λιγο πιο τολμηρα και ''αγαπησιαρικα'' αν θελετε τις 944 και 968 που παντα μου αρεσανε αν και οι hardcore πορσακηδες δεν τις καλοβλεπανε,μαλλον σαν τον φτωχο συγγενη περισσοτερο.
Ξερει κανεις ποσες tυrbo,turbo s και τί εκδοσεις 968 υπαρχουνε στην Ελλαδα-αν εισηχθησαν επισημα κτλ???Μιλαμε για αξολογα αυτοκινητα και οχι το γνωστο 924>>>>σε 944>>>>σε 968.
Μια ερωτηση ακομα,αυτο το σασμαν G50 καταλαβαινω πρεπει να ειναι πολυ αξιοπιστο μιας και το βλεπω να χρησιμοποιειται σε πολλες εφαρμογες.
Φιλε μου art911 φοβερο το project σου-ή οποιου ειναι!!!!!
P.S Αν περισσευανε-που δεν......μια 964 RS παρακαλω!!!!
Αγαπητέ Bavarian Lover, σου εύχομαι να ζήσεις με μια καλή 944 turbo (ιδανικά Turbo S) και θα καταλάβεις πως όχι μόνο δεν είναι ο φτωχός συγγενής, αλλά ντροπιάζει ΟΛΕΣ τις αντίστοιχες Πόρσε της εποχής της καθώς και πολλές νεότερες. Θεωρώ ότι είναι ένα από τα πιό τίμια και καλοζυγισμένα πλαίσια που έχει βγάλει η Πόρσε. Με ελάχιστες σύγχρονες βελτιώσεις έχει κανείς ένα απίστευτα καλό αυτοκίνητο, γρήγορο, αξιόπιστο και φοβερό fun. Στο λέει ένα ορκισμένος λάτρης των κλασσικών 911
-
art911 έχεις Π.Μ.
-
Μπορει να σας ενδιαφερει... ιδιως απο το post #59 και κατω...
http://www.early911sregistry.org/forums/showthread.php?51183-Porsche-911-Tour-de-France-1970-911-030-1127/page6 -
-
Στις φωτο απο αυτη την αγγελια της delta διακρινεται και μια παρατημενη 914..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1837480/
Classic Porsche Forum