-
Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
Αγοράζοντας μία ιντερνετική πώληση με μοναδικό κίνητρο το φθηνότερο προϊόν, αγοράζεις απο ένα “κουβά” με εικονικές καλύψεις χωρίς να ξέρεις τι αγοράζεις δηλ ποιες καλύψεις, ποιους όρους, ποιες και πόσες απαλλαγές, ποια κεφάλαια κλπ
Επομένως αγοράζοντας στα “τυφλά” ασφάλιση είναι σαν να ψάχνεις στα σκουπίδια για να βρεις ένα διαμάντι πράγμα απίθανο για online ασφάλιση αφού ο στόχος δεν είναι η πραγματική εξασφάλιση των ασφαλιστικών αναγκών σουΤο βασικότερο είναι ότι δεν αγοράζεις τις υπηρεσίες του ασφαλιστικού συμβούλου ο οποίος μένει απέξω απο την αγορά της ασφάλισης, αφού το ιντερνετικό ασφαλιστικό προϊόν είναι περίπου κατά 15% φθηνότερο απο το ακριβώς αντίστοιχο που θα σου δώσει ο ασφαλιστικός σύμβουλος.
Συγκεκριμένα σε μία ασφάλιση αυτοκινήτου πχ μικτού ασφαλίστρου 200 ευρώ (καθαρά ασφάλιστρα +δικαιώματα + φόροι) η προμήθεια του συμβούλου είναι περίπου 25€ για έξη μήνες κάλυψης
Στην ιντερνετική περίπτωση σε περίπτωση ζημιάς ο ασφαλισμένος πρέπει να ψάξει ο ίδιος τους όρους τις καλύψεις και τις απαλλαγές και να ψάξει να βρει να βρει ο ίδιος λύση στο πρόβλημα του παρακαλώντας και ενδεχομένως βρίζοντας προς όλες τις κατευθύνσεις, γιατί στην ζημιά μπορούν να εμπλακούν απο 2 και πάνω αυτοκίνητα και απο δύο και πάνω άνθρωποι, που μπορούν να πάθουν απο μικρές υλικές ζημιές έως και ανικανότητα ή θάνατο με ανυπολόγιστες συνέπειες για όλους.
Στην δεύτερη περίπτωση που ασφαλίζει ο επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος (όχι ο ΜΑΥΡΟΣ μπατζανάκης,ο ξάδελφος,ο δημόσιος υπάλληλος που βγάζει ΜΑΥΡΟ χαρτζιλίκι ΑΛΛΑ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ) σε περίπτωση ζημιάς ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΈΩΣ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΡΕΞΙΜΟ Ο ΙΔΙΟΣ και οχλήσεις προς διάφορες κατευθύνσεις για να βοηθήσει τον πελάτη του
Αν λοιπόν ο πελάτης προτιμά να αγοράσει απο τον υπολογιστή του ασφάλιση γιατί λυπάται τα 25ευρώ που θα δώσει προμήθεια, ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Η ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙ ΌΤΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΖΗΜΙΑ
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΖΗΜΙΑ
ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ 1.000.000 ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΑ ΡΟΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ
ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΖΗΜΙΑ
Τοτε φίλε πελάτη ΠΕΛΑΤΗ αν επιμένεις να αγοράζεις ιντερνετικά θα πρέπει να περιμένεις να εξυπηρετηθείς και… ιντερνετικά! Δεν σου εύχομαι να πάθεις κανένα ατύχημα, αλλά αν πάθεις ο μη γέννητο, τότε θα καταλάβεις την αξία του Ασφαλιστή σου!
Η περίπτωσή σου, τότε, ίσως βγει online στο facebook ως περίπτωση ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ…Εμείς, ομως εδώ θα είμαστε και πάλι να σε εξυπηρετήσουμε…Να θυμάσαι ότι η Ασφάλιση δεν είναι…ραπανάκια…Όταν και εμείς που ασχολούμεθα με τις ασφάλειες δεκάδες χρόνια, τα βρίσκουμε σκούρα και προσπαθούμε να βρούμε την άκρη για να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας, μη περιμένεις εσύ να φροντίσεις τον εαυτό σου καλύτερα από ότι θα εξυπηρετούσαμε εμείς…Εμείς, σεβαστέ πελάτη γνωρίζουμε ότι δεν μας πληρώνει καμία Εταιρεία. Γνωρίζουμε ότι η αμοιβή μας προέρχεται από τα δικά σου ασφάλιστρα για αυτό και φροντίζουμε να σε εξυπηρετούμε όσο καλύτερα και όσο υπεύθυνα μπορούμε…διαφορετικά, όλοι οι πελάτες θα έτρεχαν στις εταιρείες απευθείας…να ασφαλιστούν…μη πέφτεις σε παγίδες.(** Αντιγραφή σχολίου από κ.Νικολάκο Γιώργο στο insurancedaily.gr **)
ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ να πεις του κυρ Γιώργου!
ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος είναι διαμεσολαβητής στην σύναψη συμφωνίας μεταξύ εμού και της Ασφαλιστικής Εταιρίας. Οφείλει να ενημερώσει ορθά και να συνάψει την συμφωνία μεταξύ των μερών. Ολά τα άλλα περί τηλεφώνων, τρεξιμάτων και λύσεων είναι π*υτσες μπλε μαρέ γιατί όλα αυτά είναι αποκλειστική αρμοδιότητας και ευθύνης της Ασφαλιστικής Εταιρίας και κανενός άλλου. Απλά προκειμένου να φαίνεται ότι κάνει κάτι παραπάνω, δίνει αυτός το τσεκ αποζημίωσης αντί η ίδια η εταιρία. Αποζημιώνεσαι πάντα βάση των όρων συμβολαίου που έχεις υπογράψει και η Ασφαλιστική Εταιρία δεν πρόκειτε να βρέξει λεφτά επειδή το είπε ένας Ασφαλιστικός Σύμβουλος. Μαλάκες δεν είναι ούτε φιλανθρωπικα ιδρύματα.Όσον αφορά την εικονική πώληση και τους κουβάδες, επικότατες μαλατσίες. Πάντα υπογράφεις ενα μαμημένο συμβόλαιο με τους όρους καλύψεων. Αν δεν σου κάνει, δεν το πληρώνεις.- Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος δεν πρόκειται να σου πει τίποτα παραπάνω απο όσα λέει το συμβόλαιο.
Καταλαβαίνω την αγωνία του κ. Νικολάκου για το μέλλον του. Το γεγονότα όμως τρέχουν, έτσι και αυτός θα πρέπει να σταματήσει να ασχολείται με τα αμαξάκια μιας και το τοπίο αλλάζει και έχει άλλα πεδία δραστηριότητας που έχει ρόλο ακόμα.
-
Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
Αγοράζοντας μία ιντερνετική πώληση με μοναδικό κίνητρο το φθηνότερο προϊόν, αγοράζεις απο ένα “κουβά” με εικονικές καλύψεις χωρίς να ξέρεις τι αγοράζεις δηλ ποιες καλύψεις, ποιους όρους, ποιες και πόσες απαλλαγές, ποια κεφάλαια κλπ
Στην anytime τουλαχιστον τα πραματα ειναι ξεκαθαρα. Σου στελνουν ολοκληρο βιβλιο με ορους και επεξηγησεις αυτων. Και εαν υπαρχουν αποριες απευθυνεσαι στο τηλεφωνικο κεντρο και σου τις λυνουν. Το προιον ειναι φθηνοτερο οχι γιατι ειναι χειροτερο αλλα γιατι δεν υπαρχει το ποσοστο του μεσαζοντα.
Επομένως αγοράζοντας στα “τυφλά” ασφάλιση είναι σαν να ψάχνεις στα σκουπίδια για να βρεις ένα διαμάντι πράγμα απίθανο για online ασφάλιση αφού ο στόχος δεν είναι η πραγματική εξασφάλιση των ασφαλιστικών αναγκών σου
Η υπηρεσια απευθυνεται σε ατομα που εχουν καποια σχεση με το διαδικτυο και μπορουν μεσω αυτου να κανουν μια ερευνα αγορας ευκολα, γρηγορα και με σαφηνεια. Ο πατερας μου πχ φυσικα και προτιμαει τον δικο του ασφαλιστη...
Αν λοιπόν ο πελάτης προτιμά να αγοράσει απο τον υπολογιστή του ασφάλιση γιατί λυπάται τα 25ευρώ που θα δώσει προμήθεια, ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Η ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙ ΌΤΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΖΗΜΙΑ
Σε περιπτωση ζημιας καλεις ενα τετραψηφιο αριθμο και αναλαμβανουν αλλοι. Η εταιρια δεν στηριζει την υπαρξη της στο διαδικτυο απλα πουλαει το προιον μεσω διαδικτυου, απευθειας στον καταναλωτη
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αγοράζοντας μία ιντερνετική πώληση με μοναδικό κίνητρο το φθηνότερο προϊόν, αγοράζεις απο ένα “κουβά” με εικονικές καλύψεις χωρίς να ξέρεις τι αγοράζεις δηλ ποιες καλύψεις, ποιους όρους, ποιες και πόσες απαλλαγές, ποια κεφάλαια κλπ
Στην anytime τουλαχιστον τα πραματα ειναι ξεκαθαρα. Σου στελνουν ολοκληρο βιβλιο με ορους και επεξηγησεις αυτων. Και εαν υπαρχουν αποριες απευθυνεσαι στο τηλεφωνικο κεντρο και σου τις λυνουν. Το προιον ειναι φθηνοτερο οχι γιατι ειναι χειροτερο αλλα γιατι δεν υπαρχει το ποσοστο του μεσαζοντα.
ΤΕΣΤ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΟΡΩΝ-ΕΡΩΤΗΣΗ Νο 1
Ζημιά φυσικών φαινομένων σε καλυπτόμενο όχημα . Αποζημιώνομαι ΠΛΗΡΩΣ ??? -
Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
Αγοράζοντας μία ιντερνετική πώληση με μοναδικό κίνητρο το φθηνότερο προϊόν, αγοράζεις απο ένα “κουβά” με εικονικές καλύψεις χωρίς να ξέρεις τι αγοράζεις δηλ ποιες καλύψεις, ποιους όρους, ποιες και πόσες απαλλαγές, ποια κεφάλαια κλπ
Στην anytime τουλαχιστον τα πραματα ειναι ξεκαθαρα. Σου στελνουν ολοκληρο βιβλιο με ορους και επεξηγησεις αυτων. Και εαν υπαρχουν αποριες απευθυνεσαι στο τηλεφωνικο κεντρο και σου τις λυνουν. Το προιον ειναι φθηνοτερο οχι γιατι ειναι χειροτερο αλλα γιατι δεν υπαρχει το ποσοστο του μεσαζοντα.
ΤΕΣΤ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΟΡΩΝ-ΕΡΩΤΗΣΗ Νο 1
Ζημιά φυσικών φαινομένων σε καλυπτόμενο όχημα . Αποζημιώνομαι ΠΛΗΡΩΣ ???Αν βαριεσαι να διαβαζεις τηέφωνεις εδω: 801 11 30000
Αν οχι:
Φυσικά φαινόμενα
Η κάλυψη αυτή αφορά ζημιές που θα προκληθούν στο αυτοκίνητο άμεσα από καταιγίδα ή θύελλα, από πλημμύρα, χαλάζι ή χιόνι, καθώς επίσης από τυφώνα, λαίλαπα, ανεμοθύελλα, έκρηξη ηφαιστείου και σεισμό. Δεν καλύπτονται οι μηχανικές βλάβες που έχουν σαν αιτία τον παγετό.
Απαλλαγη
Συμφωνείται, επίσης, ότι για την παρούσα κάλυψη, το 4% κάθε ζημιάς με ελάχιστο ποσό τα 60,00€ σε κάθε περίπτωση
αποζημίωσης, βαρύνει τον ασφαλιζόμενο και η Eταιρία θα ευθύνεται μόνο για το υπερβάλλον, αυτής της απαλλαγής, ποσόhttp://www.anytimeonline.gr/media/docum ... tofull.pdf (σελ27)
Απλα και ξεκαθαρα.
Με κοστος 165€ για 6μηνες (ολες οι καλυψεις εκτος απο μεικτη), αξια 4000€ για αμαξι 1.2κεκ στη Θεσσαλονικη
-
Μια χαρά είναι η Anytime και στα ψιλά της γράμματα. Το μόνο που πρέπει να προσέξει κάποιος είναι την νομική προστασία.
Το βασικό της πρόβλημα είναι η έλλειψη ευελιξίας, κάτι που πιθανόν σε δεύτερη φάση να διορθωθεί. Εγώ πχ σκέφτομαι να πάω αλλού με μεγαλύτερη απαλλαγή στην μεικτή ώστε να πέσει το ασφάλιστρο.
Τώρα πληρώνω 985€ το χρόνο, BMW 120i 2007, με ΤΚ Ιωαννίνων και απαλλαγή 1000€ για ασφαλιζόμενο ποσό 21Κ και όλες τις καλύψεις (και νομική προστασία).
Αν κάποιος από τους ασφαλιστές μας έχει να προτείνει κάτι σημαντικά καλύτερο σε τιμή , έστω και με διπλάσια απαλλαγή, ευχαρίστως να τον... διαβάσω με πμ ή εδώ.Το παραπάνω συμβόλαιο, δύσκολα θα το ανταγωνιστεί κάποιος, αλλά κάτι εναλλακτικό και περισσότερο συμφέρον (μιας και την μεικτή την θέλω για την μεγάλη στραβή και όχι για τις ... γρατζουνιές).
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αγοράζοντας μία ιντερνετική πώληση με μοναδικό κίνητρο το φθηνότερο προϊόν, αγοράζεις απο ένα “κουβά” με εικονικές καλύψεις χωρίς να ξέρεις τι αγοράζεις δηλ ποιες καλύψεις, ποιους όρους, ποιες και πόσες απαλλαγές, ποια κεφάλαια κλπ
Στην anytime τουλαχιστον τα πραματα ειναι ξεκαθαρα. Σου στελνουν ολοκληρο βιβλιο με ορους και επεξηγησεις αυτων. Και εαν υπαρχουν αποριες απευθυνεσαι στο τηλεφωνικο κεντρο και σου τις λυνουν. Το προιον ειναι φθηνοτερο οχι γιατι ειναι χειροτερο αλλα γιατι δεν υπαρχει το ποσοστο του μεσαζοντα.
ΤΕΣΤ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΟΡΩΝ-ΕΡΩΤΗΣΗ Νο 1
Ζημιά φυσικών φαινομένων σε καλυπτόμενο όχημα . Αποζημιώνομαι ΠΛΗΡΩΣ ???Αν βαριεσαι να διαβαζεις τηέφωνεις εδω: 801 11 30000
Αν οχι:
Φυσικά φαινόμενα
Η κάλυψη αυτή αφορά ζημιές που θα προκληθούν στο αυτοκίνητο άμεσα από καταιγίδα ή θύελλα, από πλημμύρα, χαλάζι ή χιόνι, καθώς επίσης από τυφώνα, λαίλαπα, ανεμοθύελλα, έκρηξη ηφαιστείου και σεισμό. Δεν καλύπτονται οι μηχανικές βλάβες που έχουν σαν αιτία τον παγετό.
Απαλλαγη
Συμφωνείται, επίσης, ότι για την παρούσα κάλυψη, το 4% κάθε ζημιάς με ελάχιστο ποσό τα 60,00€ σε κάθε περίπτωση
αποζημίωσης, βαρύνει τον ασφαλιζόμενο και η Eταιρία θα ευθύνεται μόνο για το υπερβάλλον, αυτής της απαλλαγής, ποσόhttp://www.anytimeonline.gr/media/docum ... tofull.pdf (σελ27)
Απλα και ξεκαθαρα.
Με κοστος 165€ για 6μηνες (ολες οι καλυψεις εκτος απο μεικτη), αξια 4000€ για αμαξι 1.2κεκ στη Θεσσαλονικη
απλα και ξεκάθαρα δεν θέλω απαλλαγή :
- στα φυσικά φαινόμενα
- στον εμπρησμό από τρομοκρατική ενέργεια
- στις ζημιές από στασεις/απεργίες/πολιτικές ταραχές κλπ
Επίσης θέλω κάλυψη για πράξεις δολιοφθοράς/κακόβουλες ενέργειες ΜΑΖΙ με την κάλυψη μικτής.
Τα ανωτέρω ΔΕΝ τα παρέχει το anytime όπως τα παρέχουν αλλες σοβαρές εταιρίες.-
-
Αποφάσισε, όμως, ποιο είναι το πρόβλημά σου με την Anytime: είναι η αδυναμία πλήρους διαμόρφωσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου κατά τις επιθυμίες σου ή κάτι άλλο; Γιατί προηγουμένως ανέφερες το παρακάτω, το οποίο ο saxon_747 σού απέδειξε (στο συγκεκριμένο παράδειγμα όπου τον 'προκάλεσες') ότι δεν ισχύει
Αγοράζοντας μία ιντερνετική πώληση με μοναδικό κίνητρο το φθηνότερο προϊόν, αγοράζεις απο ένα “κουβά” με εικονικές καλύψεις χωρίς να ξέρεις τι αγοράζεις δηλ ποιες καλύψεις, ποιους όρους, ποιες και πόσες απαλλαγές, ποια κεφάλαια κλπ
Τώρα, αν κάποιος θέλει να πραγματοποιήσει αγορά από το internet και βαριέται να διαβάσει τους ελεύθερα προσβάσιμους όρους, είναι άξιος της μοίρας του και ΔΕΝ φταίει η παρεχόμενη υπηρεσία για αυτό!
-
PGM21 πολλοί δεν μπορούν (ή και δεν θέλουν) να κατανοήσουν πως για να μειωθεί τόσο το ασφάλιστρο έχουν κοπεί παροχές/καλύψεις που σε άλλες περιπτώσεις θα είχαν κανονικά.
Να εύχονται μόνο να μην χρειαστεί να το διαπιστώσουν the hard way...
Επίσης, αυτό που αναφέρθηκε πως με ένα τηλεφώνημα λύνονται όλα, είναι πολύ λάθος. Μην υποτιμάτε όσα έγραψε ο PGM21.
-
Eγώ πάντως στην anytime σε 2 περιπτώσεις (μια για θραύση κρυστάλλων και μια που τύπος έπεσε πάνω μου και άφησε σημείωμα) εξυπηρετήθηκα εξαιρετικά. Στην πρώτη, με ένα τηλεφώνημα απευθείας στην carglass και στην δεύτερη ένα τηλεφώνημα για να γίνει δήλωση και να ανοίξει φάκελος και ένα ακόμα τηλεφώνημα μετά από μερικές μέρες για να ενημερωθώ πως προχωράω κανονικά σε επισκευή στην Lion μιας και είναι συνεργαζόμενη. Αυτοκίνητο αντικατάστασης δωρεάν, no fuss και γεια σας.
-
Αυτές όμως είναι απλές ζημιές και περιπτώσεις ρουτίνας για τις ασφαλιστικές. Σε κάτι πιο σύνθετο είσαι σίγουρος πως θα συνέβαινε το ίδιο;
-
Βασίλη έχω δει πόσο snafu γίνεται η φάση σε άλλες 'απλές' περιπτώσεις γύρω μου (να σου πει ο παπάς πχ), οπότε έφτασα στο σημείο να είμαι ευτυχής που τουλάχιστον σε αυτά που μου έχουν τύχει όλα έχουν πάει κατ'ευχήν.
Εγώ μιλάω προσωπικά, όσο συνεργαζόμουν με ασφαλιστές δεν είχα τόσο άνετη εμπειρία όσο έχω τώρα.
Εξάλλου, όταν πριν από χρόνια έπεσαν πάνω στο 406 και ήμουν interamerican μέσω ασφαλιστή, όλες τις συνεννοήσεις τις έκανα εγώ απευθείας με την ασφαλιστική. Οπότε... -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Επίσης, αυτό που αναφέρθηκε πως με ένα τηλεφώνημα λύνονται όλα, είναι πολύ λάθος. Μην υποτιμάτε όσα έγραψε ο PGM21.
ΟΚ, γιατί όμως απ' ό,τι φαίνεται η εμπειρία ΟΛΩΝ μέχρι σήμερα ήταν πως το τηλέφωνο στον ασφαλιστή δεν έκανε τίποτε άλλο παρά την... προώθηση του τηλεφώνου στην εταιρεία;
Εμένα ΚΑΘΕ μα ΚΑΘΕ φορά, όλοι οι ασφαλιστές μου έδωσαν το τηλέφωνο της εταιρείας για να μιλήσω Ο ΙΔΙΟΣ μ' αυτούς. Τώρα, που οι πελάτες σταμάτησαν να τρώνε κουτόχορτο και ξύπνησαν, οι ασφαλιστές ανακάλυψαν πως ο ρόλος τους είναι σημαντικότερος από αυτόν της τηλεφωνικής ατζέντας;
Αν θέλουν να κρατήσουν την δουλειά τους, θα έπρεπε ν' αναλαμβάνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ, και όταν λέμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ, εννοούμε τα πάντα. Θα έπρεπε μετά το τηλέφωνο στον ασφαλιστή, να μην τηλεφωνήσω ΠΟΤΕ σε κανέναν άλλο, ούτε συνεργείο, ούτε πραγματογνώμονα, ούτε εταιρείες, ούτε , ούτε...
Από την στιγμή που τελικά ΤΙΠΟΤΕ από τα παραπάνω δεν κάνουν, μήπως απλά ψάχνουν για μ@λάκες;
Ευχαρίστως να δεχτώ πως δεν είναι όλοι ίδιοι. Αλλά αντί να χάνουμε χρόνο για να βγάλουμε την Anytime σκάρτη για μαλακιούλες (για τις γελοίες απαλλαγές πχ, σιγά και το ποσό δηλαδή...), ας ακούσουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ προτάσεις στο ΓΙΑΤΙ και ΠΩΣ θα ήταν τα πράγματα καλύτερα με μεσολαβητή τον ασφαλιστή.
Με χαρά να ακούσω λοιπόν, αλλά θέλω πραγματικά επιχειρήματα, αλλιώς άδικα χάνουμε τον καιρό μας και σε λίγο καιρό τα μισά αυτοκίνητα θα ασφαλίζονται online (και όχι, δεν υπερβάλλω καθόλου. ).
-
Οι ασφαλιστες ειναι ενα ακομη ποσοστο πληθυσμου που αμειβονται κερατιατικα απο την τσεπη μας με ανυπαρκτες υπηρεσιες τις περισσοτερες φορες
Οι ασφαλιστες ηταν που πουλουσαν κινητα πριν 15 χρονια,που προωθουσαν επενδυτικα προγραμματα,που στα πρηζουν ακομα για τα δικτυα και τις πυραμιδες,τωρα πρωοθουνε τα φωτοβολταικα κυνηγωντας παντα την προμηθεια
Το αυξημενο πελατολογιο που εχουν και εμπιστοσυνη που τους εχουν πολλες φορες οι πελατες τους βοηθαει να μπορουνε να πουλανε -
έχετε το ελεύθερο να επιμένετε και να παίζετε το σπασμένο τηλέφωνο. Προσωπικά τα συμβόλαια που υπογράφω είναι με τον ασφαλιστή (εταιρία) και όχι τον διαμεσολαβητή και έτσι κατά συνέπεια στον ασφαλιστή θα απευθυνθώ και από αυτόν περιμένω εξυπηρέτηση.
Όταν σας χαλάει το αυτοκίνητο εσείς πηγαίνετε στην αντιπροσωπεία που σας παρέχει την εγγύηση η στον πωλητή;
-
Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
απλα και ξεκάθαρα δεν θέλω απαλλαγή :
- στα φυσικά φαινόμενα
- στον εμπρησμό από τρομοκρατική ενέργεια
- στις ζημιές από στασεις/απεργίες/πολιτικές ταραχές κλπ
Aκομα και να υπαρχει η απαλλαγη, μπορεις να μη τη πληρωσεις.
Αλλαξα παρμπριζ πριν κανα χρονο, ειχε απαλλαγη 60€ , δεν πληρωσα τιποτα και σε 30' ειμουν ετοιμος.Επίσης θέλω κάλυψη για πράξεις δολιοφθοράς/κακόβουλες ενέργειες ΜΑΖΙ με την κάλυψη μικτής.
Εγω δε θελω μικτη ομως
Εαν ηθελα και δεν μου το παρειχε η anytime τοτε πιθανον να μην την επελεγα.Το θεμα ειναι αλλο: μπορεις να μου βρεις αξιοπιστη εταιρια που να παρεχει οτι και η anytime με 165€ το εξαμηνο?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
PGM21 πολλοί δεν μπορούν (ή και δεν θέλουν) να κατανοήσουν πως για να μειωθεί τόσο το ασφάλιστρο έχουν κοπεί παροχές/καλύψεις που σε άλλες περιπτώσεις θα είχαν κανονικά.Το μονο που μειωνει το ασφαλιστρο (τουλαχιστον για τις καλυψεις που ενδιαφερουν εμενα) ειναι η προμηθεια του μεσαζοντα.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τώρα, που οι πελάτες σταμάτησαν να τρώνε κουτόχορτο και ξύπνησαν, οι ασφαλιστές ανακάλυψαν πως ο ρόλος τους είναι σημαντικότερος από αυτόν της τηλεφωνικής ατζέντας;Αν θέλουν να κρατήσουν την δουλειά τους, θα έπρεπε ν' αναλαμβάνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ, και όταν λέμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ, εννοούμε τα πάντα. Θα έπρεπε μετά το τηλέφωνο στον ασφαλιστή, να μην τηλεφωνήσω ΠΟΤΕ σε κανέναν άλλο, ούτε συνεργείο, ούτε πραγματογνώμονα, ούτε εταιρείες, ούτε , ούτε...
Υπαρχουν και τετοιοι. Για το ΖΧ δινουμε 209€ (για το απλο πακετο) αλλα σε 3 περιπτωσεις 'καθαρισε' ο ασφαλιστης τα παντα.
Αλλά αντί να χάνουμε χρόνο για να βγάλουμε την Anytime σκάρτη για μαλακιούλες (για τις γελοίες απαλλαγές πχ, σιγά και το ποσό δηλαδή...),
O τεχνικος που μου αλαξε παρμπριζ ανελαβε να μου υπερτιμολογησει την επισκευη ωστε να μην πληρωσω καν απαλλαγη. Ολα γινονται αμα θες.
σε λίγο καιρό τα μισά αυτοκίνητα θα ασφαλίζονται online (και όχι, δεν υπερβάλλω καθόλου. ).
Μεσω τραπεζων Η Marfin ειδη ξεκινησε.
-
Ο χρήστης tallyho έγραψε:
έχετε το ελεύθερο να επιμένετε και να παίζετε το σπασμένο τηλέφωνο. Προσωπικά τα συμβόλαια που υπογράφω είναι με τον ασφαλιστή (εταιρία) και όχι τον διαμεσολαβητή και έτσι κατά συνέπεια στον ασφαλιστή θα απευθυνθώ και από αυτόν περιμένω εξυπηρέτηση.Αυτα ειναι σωστα. Ο διαμεσολαβητης εχει συγκεκριμενη δουλεια να κανει (ενημερωση του πελατη για τις καλυψεις, τους ορους, τις απαλλαγες-εξαιρεσεις, τα ασφαλιστρα κλπ ΠΡΙΝ τη συναψη της ασφαλισης) και ο ασφαλιστης (εταιρια) αλλη δουλεια ΜΕΤΑ (αποζημιωση με ολες τις διαδικασιες της).
Βεβαια, η μη αναμιξη των διαμεσολαβητων στην αποζημιωση ειναι κατι που επιδιωκουν οι εταιριες, εκτος απο λογους δεοντολογιας και διαδικασιων, και για λογους μειωσης του κοστους. Διοτι ο διαμεσολαβητης, ενεργωντας υπερ του ασφαλισμενου-πελατη του, επηρεαζει προς τα επανω το κοστος με ποικιλους τροπους ('δασκαλεμα' του παθοντος, 'στησιμο' ζημιων, απαιτηση για κατ' εξαιρεση καλυψη εξαιρεσεων ή αυξηση ποσων κλπ). Αυτο δεν ειναι βεβαια σωστο, λειτουργει ομως υπερ του ασφαλισμενου.
Ο μελλοντικος ρολος του διαμεσολαβητη στην αγορα ειναι ενα μεγαλο ερωτηματικο. Δεν προκειται ποτε να υποκατασταθει σε συνθετα προϊοντα απο direct καναλια (anytime κλπ) ουτε απο τις τραπεζες. Για το αυτοκινητο και το σπιτακι ομως, και για το καταλληλο κοινο (καποιον που διαβαζει τους ορους, ξερει τι θα πει 'απαλλαγη', 'σε πρωτο κινδυνο', 'εξαιρεση' κλπ), ειναι μαλλον βεβαιο οτι θα δουμε εξαρση των πωλησεων μεσω 'εναλλακτικων' δικτυων και καναλιων.
Η ταυτοχρονη θεσπιση προϋποθεσεων για την ασκηση του επαγγελματος θα πεταξει εκτος αγορας (εστω μερικως) διαφορους ασχετους και θα επιτρεψει ετσι στους σωστους επαγγελματιες να αναπληρωσουν το εισοδημα που θα χασουν απο τις 'απευθειας' πωλησεις. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ο μελλοντικος ρολος του διαμεσολαβητη στην αγορα ειναι ενα μεγαλο ερωτηματικο. Δεν προκειται ποτε να υποκατασταθει σε συνθετα προϊοντα απο direct καναλια (anytime κλπ) ουτε απο τις τραπεζες. Για το αυτοκινητο και το σπιτακι ομως, και για το καταλληλο κοινο (καποιον που διαβαζει τους ορους, ξερει τι θα πει 'απαλλαγη', 'σε πρωτο κινδυνο', 'εξαιρεση' κλπ), ειναι μαλλον βεβαιο οτι θα δουμε εξαρση των πωλησεων μεσω 'εναλλακτικων' δικτυων και καναλιων.
Η ταυτοχρονη θεσπιση προϋποθεσεων για την ασκηση του επαγγελματος θα πεταξει εκτος αγορας (εστω μερικως) διαφορους ασχετους και θα επιτρεψει ετσι στους σωστους επαγγελματιες να αναπληρωσουν το εισοδημα που θα χασουν απο τις 'απευθειας' πωλησεις.Σωστος.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
σαν πράκτορας ασφαλειών (διαμεσολαβών) που είμαιΕτσι...
Υπαρχουν οι πρακτορες και μεσαζοντες απο τη μια αλλα και οι συμβουλοι ασφαλειων απο την αλλη.
Οι (απλα) μεσαζοντες θιγονται αμεσα απο τετοιες ενεργειες (εννοω την online ασφαλιση) και ισως οχι αδικως.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ