Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Επίσης, αυτό που αναφέρθηκε πως με ένα τηλεφώνημα λύνονται όλα, είναι πολύ λάθος. Μην υποτιμάτε όσα έγραψε ο PGM21.
ΟΚ, γιατί όμως απ' ό,τι φαίνεται η εμπειρία ΟΛΩΝ μέχρι σήμερα ήταν πως το τηλέφωνο στον ασφαλιστή δεν έκανε τίποτε άλλο παρά την... προώθηση του τηλεφώνου στην εταιρεία;
Εμένα ΚΑΘΕ μα ΚΑΘΕ φορά, όλοι οι ασφαλιστές μου έδωσαν το τηλέφωνο της εταιρείας για να μιλήσω Ο ΙΔΙΟΣ μ' αυτούς. Τώρα, που οι πελάτες σταμάτησαν να τρώνε κουτόχορτο και ξύπνησαν, οι ασφαλιστές ανακάλυψαν πως ο ρόλος τους είναι σημαντικότερος από αυτόν της τηλεφωνικής ατζέντας;
Αν θέλουν να κρατήσουν την δουλειά τους, θα έπρεπε ν' αναλαμβάνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ, και όταν λέμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ, εννοούμε τα πάντα. Θα έπρεπε μετά το τηλέφωνο στον ασφαλιστή, να μην τηλεφωνήσω ΠΟΤΕ σε κανέναν άλλο, ούτε συνεργείο, ούτε πραγματογνώμονα, ούτε εταιρείες, ούτε , ούτε...
Από την στιγμή που τελικά ΤΙΠΟΤΕ από τα παραπάνω δεν κάνουν, μήπως απλά ψάχνουν για μ@λάκες;
Ευχαρίστως να δεχτώ πως δεν είναι όλοι ίδιοι. Αλλά αντί να χάνουμε χρόνο για να βγάλουμε την Anytime σκάρτη για μαλακιούλες (για τις γελοίες απαλλαγές πχ, σιγά και το ποσό δηλαδή...), ας ακούσουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ προτάσεις στο ΓΙΑΤΙ και ΠΩΣ θα ήταν τα πράγματα καλύτερα με μεσολαβητή τον ασφαλιστή.
Με χαρά να ακούσω λοιπόν, αλλά θέλω πραγματικά επιχειρήματα, αλλιώς άδικα χάνουμε τον καιρό μας και σε λίγο καιρό τα μισά αυτοκίνητα θα ασφαλίζονται online (και όχι, δεν υπερβάλλω καθόλου. ).