-
Ανεβαίνοντας τον Κηφισσό το πρωί, ξαφνικά πριν τη γέφυρα της Ιεράς, πήξιμο. Αρχίζουν οι γνωστές σκέψεις για έργα, δυστύχημα, τρεις ώρες μέχρι Κηφισσιά κλπ.
Τελικά ένα 307 κατεβαίνοντας πήδηξε τις 'μπαριέρες' (εκείνα τα πλαστικά διαχωριστικά) και βρέθηκε στην αριστερή της ανόδου. Δεν είναι εντελώς απίθανο, αφού στην κάθοδο είναι το σημείο που μπαίνουν στην αριστερή του Κηφισσού από την Καβάλας
-
Χθες το βράδυ έγινε ένα τρακάρισμα -μάλλον χωρίς τραυματισμούς- στη στροφή της γέφυρας Ροσινιόλ, στην κάθοδο προς Πειραιά. Τα δύο αυτοκίνητα ήταν σταματημένα στην αριστερή λωρίδα πάνω στη στροφή χωρίς καθόλου φώτα. Ευτυχώς τα είδα έγκαιρα και μπόρεσα να φρενάρω αφού άναψα τα αλάρμ. Όταν τα προσπέρασα κι έφυγα πολύ προσεκτικά άκουγα πίσω μου στριγγλίσματα ελαστικών από άτυχους οδηγούς με ίσως λιγότερο καλά αντανακλαστικά, όραση και αυτοκίνητο από μένα. Εννοείται ότι πήρα τηλέφωνο το εκατό και τους εξήγησα την κατάσταση για να κάνουν κάτι. Ελπίζω να πρόλαβαν και να μην έπεσε κανένας πάνω στα τρακαρισμένα.
-
Να μην ξεχνιόμαστε ε;
Πότε είπαμε ότι θα σταματήσουν οι ουρές στον Κηφισσό; Μετά τους διάφορους αγώνες;
Η κατάσταση βέβαια είναι για κλάματα
Υ.Γ. Μήπως να μπουν περισσότερα λεωοφορεία, να γίνει και μία λεωφορειολωρίδα για να αναγκαστούμε να πάρουμε ΜΜΜ αφού έχει τόσο μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο;
-
Σήμερα το πρωί ανέβαινα τον Κηφισσό για να πάω στη δουλειά μου. Ήμουν στην τέρμα δεξιά λωρίδα και στην έξοδο για Αχαρνών έπρεπε να μπω αριστερά για να συνεχίσω πάνω στην εθνική. Σε εκείνο το σημείο υπήρχε ένας τροχονόμος και είχαν τοποθετηθεί μερικοί κώνοι. Μέχρι εδώ όλα καλά αφού και άλλες φορές συμβαίνει αυτό.
Καθώς όμως είχα βγάλει αριστερό φλας και έμπαινα στην αριστερή λωρίδα, ο τροχονόμος έκανε σήμα (με έντονο τρόπο θα έλεγα) να ακολουθήσω την έξοδο για Αχαρνών. Όταν μάλιστα είδε ότι μπήκα αριστερά έβγαλε το μπλοκάκι και φάνηκε σαν να ήθελε να σημειώσει τον αριθμό μου.
Και ρωτάω εγω τώρα: Έκανα κάτι παράνομο; Είναι τρόπος αυτός να αντιμετωπίσουν το μποτιλιάρισμα του Κηφισσού; Η δεξιά λωρίδα (που καταλήγει στην έξοδο για Αχαρνών) υπάρχει πολλά χιλιόμετρα πριν. Δηλαδή τι θα πρέπει να γίνει, να είναι άδεια από την αρχή; Σε όποιο σημείο και αν αποφασίσουν να απαγορεύσουν την κυκλοφορία στη δεξιά (για αυτούς που δεν σκοπεύουν να στρίψουν στην Αχαρνών), θα γίνει το ίδιο μποτιλιάρισμα. -
Ο χρήστης makis77 έγραψε:
Σήμερα το πρωί ανέβαινα τον Κηφισσό για να πάω στη δουλειά μου. Ήμουν στην τέρμα δεξιά λωρίδα και στην έξοδο για Αχαρνών έπρεπε να μπω αριστερά για να συνεχίσω πάνω στην εθνική. Σε εκείνο το σημείο υπήρχε ένας τροχονόμος και είχαν τοποθετηθεί μερικοί κώνοι. Μέχρι εδώ όλα καλά αφού και άλλες φορές συμβαίνει αυτό.
Καθώς όμως είχα βγάλει αριστερό φλας και έμπαινα στην αριστερή λωρίδα, ο τροχονόμος έκανε σήμα (με έντονο τρόπο θα έλεγα) να ακολουθήσω την έξοδο για Αχαρνών. Όταν μάλιστα είδε ότι μπήκα αριστερά έβγαλε το μπλοκάκι και φάνηκε σαν να ήθελε να σημειώσει τον αριθμό μου.
Και ρωτάω εγω τώρα: Έκανα κάτι παράνομο; Είναι τρόπος αυτός να αντιμετωπίσουν το μποτιλιάρισμα του Κηφισσού; Η δεξιά λωρίδα (που καταλήγει στην έξοδο για Αχαρνών) υπάρχει πολλά χιλιόμετρα πριν. Δηλαδή τι θα πρέπει να γίνει, να είναι άδεια από την αρχή; Σε όποιο σημείο και αν αποφασίσουν να απαγορεύσουν την κυκλοφορία στη δεξιά (για αυτούς που δεν σκοπεύουν να στρίψουν στην Αχαρνών), θα γίνει το ίδιο μποτιλιάρισμα.Ναι διότι πριν ήσουν στη ΛΕΑ παράνομα και όντως τις τελευταίες μέρες που υπάρχει το περιπολικό έχει μειωθεί το πήξιμο στην άνοδο.
Η κάθοδος τα γνωστά
-
Τους κώνους τον τροχονόμο γιατί τους έχουν βάλει σε αυτό το σημείο?
-
Φιλε μακη αστα δυσκολα τα πραγματα κληση θα παρεις
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τους κώνους τον τροχονόμο γιατί τους έχουν βάλει σε αυτό το σημείο?Είναι το σημείο που οι λωρίδες γίνονται 3 αποκλειστικά (χωρίς ΛΕΑ). Πιο πριν οι λωρίδες είναι 3+1 και 4+1. Πολλοί 'έξυπνοι' κινούνται μονίμως μεταξύ ΛΕΑ και δεξιάς και μόλις φτάνουν στην Αχαρνών αναγκάζονται να κάνουν αριστερά μειώνοντας τη ροή της κυκλοφορίας σε όσους κινούται κανονικά, οι οποίοι με τη σειρά τους για να αποφύγουν να τρακάρουν θα αλλάξουν λωρίδα κοκ.
Σε εκείνο το σημείο έχει και διπλή διαγράμμιση που σημαίνει ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να πατήσεις επάνω και έχουν βάλει περιπολικό και κώνους
-
Αμα δεν φυγουν οι μεταφορικες κ η λαχαναγορα απο τον Ρεντη να πανε απο Αφιδνες κ πανω ο Κηφισσος ετσι θα ειναι παντα...
Ποιο πολλα ειναι τα φορτηγα απο τα ΙΧ...
Αν φυγουν απο εκει οι μεταφορικες θα ανασανουν κ Ιερα οδος, Π. Ραλλη , Λ Αθηνων κλπ.....
Αλλα μαλλον δεν εχει συμφερον να γινει κατι τετοιο....
Το σημειο στην Αχαρνων οντως εχει ΛΕΑ (πως κ βαλανε στρουμφ εκει ? παραξενο...)...
Βλεπεις το γκαζον στην γεφυρα ηταν ποιο απαραιτητο απο το να γινει μια λωριδα εκει ακομα...
-
Ναι διότι πριν ήσουν στη ΛΕΑ παράνομα
ΛΕΑ είναι η βοηθητική λωρίδα; Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να θέλω να βγώ από την εθνική, να καταλάβω ότι έχω κάνει λάθος στην έξοδο και να ξαναμπώ αριστερά;
Σε εκείνο το σημείο έχει και διπλή διαγράμμιση που σημαίνει ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να πατήσεις επάνω και έχουν βάλει περιπολικό και κώνους
Μα συνήθως οι περισσότεροι μπαίνουν αριστερά πρίν τη διπλή διαγράμμιση (όπως κι εγώ).
-
Ο χρήστης makis77 έγραψε:
Ναι διότι πριν ήσουν στη ΛΕΑ παράνομα
ΛΕΑ είναι η βοηθητική λωρίδα; Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να θέλω να βγώ από την εθνική, να καταλάβω ότι έχω κάνει λάθος στην έξοδο και να ξαναμπώ αριστερά;
Σε εκείνο το σημείο έχει και διπλή διαγράμμιση που σημαίνει ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να πατήσεις επάνω και έχουν βάλει περιπολικό και κώνους
Μα συνήθως οι περισσότεροι μπαίνουν αριστερά πρίν τη διπλή διαγράμμιση (όπως κι εγώ).
Στο ποτάμι και στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας μπορείς να μπαινοβγαίνεις στα σημεία που υπάρχει διακεκομένη. Όπου υπάρχει συνεχόμενη γραμμή διαχωρίζει τη ΛΕΑ από τις υπόλοιπες λωρίδες.
Ο αστυνομικός σε είδε μάλλον ότι ήσουν στη ΛΕΑ με συνεχόμενη γραμμή γι' αυτό πήγε να σε 'υποχρεώσει' να στρίψεις
-
Άκυρα όλα αυτά για τη ΛΕΑ (Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης ?). Σήμερα το πρωί περνώντας από το ίδιο σημείο (τέρμα αριστερή λωρίδα :-)), είδα ότι η λωρίδα εξόδου για Αχαρνών έχει διακεκομμένη διαγράμμιση και όχι συνεχή. Άρα δεν είναι ΛΕΑ και συνεπώς νομίζω επιτρέπεται να αλλάξεις λωρίδα και να πας αριστερά.
Επίσης σήμερα είχαν βάλει κώνους αρκετά πιο μακριά από την έξοδο. Αυτό που γίνεται όμως είναι να μεταφέρεται το μποτιλιάρισμα πιο πίσω.
Και κάτι ακόμα. Η διαγράμμιση της δεξιάς λωρίδας του Κηφισσού γίνεται εναλλάξ από διακεκομμένη συνεχής. Θα προσπαθήσω κάποια στιγμή να πηγαίνω δεξιά λωρίδα και όταν γίνεται ΛΕΑ να μπαίνω αριστερά. Άντε να δούμε τι θα γίνει... -
Κάποιος που χρησιμοποιεί τον Κηφισσό τον τελευταίο καιρό, μπορεί να μου πει αν έχει κίνηση το πρωί στην άνοδο και μετά τις 3 στην κάθοδο;
-
Το πρωί στην άνοδο η κίνηση σπάει μετά τις 8:30 για να μην πω αργότερα. Το απόγευμα στην κάθοδο δεν ξέρω τι ώρα αρχίζει αλλά σπάει από τις 18:00 και μετά. Συμφέρει δηλαδή αν έχεις ελαστικό ωράριο να ξεκινάς όσο πιο αργά γίνεται και να επιστρέφεις πάλι όσο πιο αργά γίνεται. Για το αντίθετο (πολύ νωρίς π.χ. 6:30 με 14:30) δεν είμαι σίγουρος για την άνοδο αλλά η κάθοδος δεν έχει κίνηση.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κάποιος που χρησιμοποιεί τον Κηφισσό τον τελευταίο καιρό, μπορεί να μου πει αν έχει κίνηση το πρωί στην άνοδο και μετά τις 3 στην κάθοδο;Και στις δύο περιπτώσεις έχει κίνηση, είναι οι ώρες που ξεκινάει
-
Μιλάμε δηλαδή για μποτιλιάρισμα και σταμάτα-ξεκίνα ή για πολλά αυτοκίνητα που εμποδίζουν τις υψηλές ταχύτητες;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μιλάμε δηλαδή για μποτιλιάρισμα και σταμάτα-ξεκίνα ή για πολλά αυτοκίνητα που εμποδίζουν τις υψηλές ταχύτητες;Ποιες;;;
-
Άρα να υποθέσω ότι μιλάμε για μποτιλιάρισμα. Ρωτάω γιατί σχετικά σύντομα ίσως χρειαστεί να κάνω αυτή τη διαδρομή σχεδόν καθημερινά (αλλαγή τόπου εργασίας).
Εμ, πόση ώρα χρειάζεται πάνω κάτω αυτές τις ώρες για να διανύσει κανείς την απόσταση από φανάρι Ν. Κηφισιάς μέχρι το Φάληρο (κι αντίστροφα);
-
Παιδια εγω επειδη χρησιμοποιω καθημερινα τη Λ. Κηφισου, απο Πειραια παω Αιγαλεω απο την εξοδο για Κορινθο, δεν βλεπω και κανενα σοβαρο προβλημα κινησης εκτος απο τη γεφυρα της εξοδου. Παρακατω δεν ξερω. Ακουδα ομως οτι υπαρχουν καμερες. Μηπως γνωριζει κανενας αν οι καμερες δουλευουν και σα φωτογραφικα ρανταρ; Γιατι το 80χλμ που λεει το χρησιμοποιω σαν min και οχι σαν max σε αυτοκινητοδρομο τριων και τεσσαρων + ΛΕΑ λωριδων.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
....................οτι υπαρχουν καμερες. Μηπως γνωριζει κανενας αν οι καμερες δουλευουν και σα φωτογραφικα ρανταρ; Γιατι το 80χλμ που λεει το χρησιμοποιω σαν min και οχι σαν max σε αυτοκινητοδρομο τριων και τεσσαρων + ΛΕΑ λωριδων.απο αυτες τις καμερες [που ειναι εκει ψηλα] δεν κινδυνευεις ......
Κηφισσός