-
Ο χρήστης ApostolosVW έγραψε:
Eπειδη εκει που πηγα να ξεκαθαρισω λιγο την επιλογη μου, μπερδευτικα περισσοτερο κι απο το μπερδεμα που ειχα πριν γραψω σε αυτο το topic Αν μπορεις ανεφερέ τους ανταγωνιστες... εγω στο μυαλο μου εχω το πολο, το ibiza, to clio και το φιεστα... τωρα μπηκε και το twingo στην μεση... να τονισω πως οι γονεις (το πορτοφολι δυστυχως), εχουν ως ορους να ειναι καινουργιο και 1400αρι και κατω (συμπεριλαμβανομενων ολων 1400αριων)... Βοηθηστε γιατι χανομαστεΑγαπητέ φοιτητή αφού οι χρηματοδότες έθεσαν ως όρο το καινούργιο αυτοκίνητο, τότε άφησε το μεταχειρισμένο αν και όπως σου προείπα νομίζω για την περίπτωσή σου είναι η καλύτερη επιλογή. Εγώ στη θέση σου θα κατέληγα σε ένα εκ των Seat Ibiza 1.2 TSI Special Edition ή Renault Clio 1.2 TCE Dynamic. Και τα δύο είναι πολύ καλά αυτοκίνητα, με καλές επιδόσεις και οδική συμπεριφορά και νεανική σπορτίφ σχεδίαση. Και τα δύο κάνουν 14.900 ευρώ. Οπότε στη θέση σου θα πήγαινα στις 2 αντιπροσωπείες, θα τα έβλεπα από κοντά, θα έκανα ένα καλό test drive και θα έπαιρνα όποιο μου άρεσε περισσότερο εμένα, ασχέτως τι λένε οι γονείς, οι φίλοι, οι φορουμίτες του 4Τροχοι, εμείς, εσείς και ο Χατζηπετρής. Σε περίπτωση πάντως που καταλήξεις στο Clio να του βάλεις οπωσδήποτε ESP που δυστυχώς διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Υ.Γ: Το Polo που αναφέρεις δεν θα το έπαιρνα με τίποτα γιατί έχει τον ίδιο κινητήρα με το Seat και η διαφορά ποιότητας κατασκευής μεταξύ των δύο δε δικαιολογεί τη διαφορά στην τιμή. Το Twingo δεν θα το έπαιρνα γιατί με 15.000 μπορείς να πάρεις το Clio που είναι μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο. Τέλος αν θες τη συμβουλή μου μείνε μακριά από ιταλικά...
-
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
Τέλος αν θες τη συμβουλή μου μείνε μακριά από ιταλικά...γιατί ?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τέλος αν θες τη συμβουλή μου μείνε μακριά από ιταλικά...
γιατί ?
Τι πεταγεσαι τωρα εσυ με το σκαραβαιο?
-
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
Τέλος αν θες τη συμβουλή μου μείνε μακριά από ιταλικά...πάλι καλά που το ειπες και απεκλεισε ferrari και maserati
oi lambo ειναι γερμανικες
τζιτζιφιόγκε είσαι αυτού ή αυτού του ειδους ?
για να μην μπερδευεται και το παιδί λέω
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
@ΑpostolosVWΩραία, και γιατί μπερδεύεσαι? Ξεκάθαρα είναι τα πράγματα! Εχεις αυτα τα 4-5 μοντέλα που σου αρέσουν! οντως πολύ όμορφα και με διαφορετικα ατού το καθένα!!!
Να πας να πάρεις προσφορές για το καθένα από αυτά, αφού ξεδιαλέξεις τις εκδόσεις που σε ενδιαφέρουν για να βάλεις όσο το δυνατόν λιγότερα έξτρα, να βγάλεις τις τελικές τιμές! Φρόντισε να μην πληρώσεις για έξτρα που δεν χρειάζεσαι ανεβάζοντας σε παράλογα επίπεδα την τελική τιμή! Εκεί θα γίνει το πρώτο ξεσκαρτάρισμα, αφού για παράδειγμα στα 13700 το μόνο πόλο που παίρνεις είναι το trendline που ναι μεν έχει τα βασικά,αλλά αν δείς τον αντίστοιχο του ibiza ή του clio θα σου πέσουν τα μαλλια!!! Επειτά, θα πέσει τεστ drive σε αυτά που είναι εντός του budget σου (και αν μπορέσεις και στις εκδόσεις που θές εσύ!!) και μετά δεν μπορεί κάποιο θα έχεις ξεχωρίσει!
Αν τα οδηγήσεις και σου φανούν όλα ίδια, δύσκολο αλλα όχι απίθανο για νέο οδηγό, διάλεξε αυτό που σε πορώνει πιο πολύ τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά!
Ελπίζω να βοήθησα, καλή έρευνα και με το καλό να βρείς και να κλείσεις αυτό που θες!!!!
+oo
-
Παντως το clio δεν κανει 14800, εχουν προσφορες, σιγουρα 1000 κατω..
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
τζιτζιφιόγκε είσαι αυτού ή αυτού του ειδους?για να μην μπερδευεται και το παιδί λέω
Κοίτα το πρώτο είδος που πόσταρες έχει καλύτερο κιβώτιο αλλά το δεύτερο φρενάρει πιο γραμμικά... Είπαμε να βοηθήσουμε το παιδάκι να διαλέξει, όχι να γράφουμε πίπες. Αν δε θέλει να κάνει κάποιος σοβαρή συζήτηση ας πάει σε ένα άχρηστο topic να κάνει εκεί το spam του. Την άποψή μου είπα.
-
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
τζιτζιφιόγκε είσαι αυτού ή αυτού του ειδους?
για να μην μπερδευεται και το παιδί λέω
Κοίτα το πρώτο είδος που πόσταρες έχει καλύτερο κιβώτιο αλλά το δεύτερο φρενάρει πιο γραμμικά... Είπαμε να βοηθήσουμε το παιδάκι να διαλέξει, όχι να γράφουμε πίπες. Αν δε θέλει να κάνει κάποιος σοβαρή συζήτηση ας πάει σε ένα άχρηστο topic να κάνει εκεί το spam του. Την άποψή μου είπα.
ε ναι εσύ δε γραφεις πιπες
τεκμηριωμένες απαντησεις, απόψεις βγαλμένες απο τη ζωή μετά απο χρονια και χρόνια εμπειριών
ας δούμε τελικά τι θα διαλέξει το... παιδάκι (αποκαλώντας τον ετσι σημαίνει οτι εισαι τουλαχιστον 2 γενεές πάνω, αρα ας δείξουμε όλοι 2 λεπτά σιγής ρουφώντας βαθειά την πίπα μας)
-
To clio 2lt απλά δεν εχει σχεση ουτε στην τιμή καινούριου, ουτε σε επιδοσεις και τελη κυκλοφορίας με το twingo 1,6rs.
Για να μην παραπονεθούν οι προλάλήσαντες και για να μη μπερδευτείς, πήγαινε κανε τεστ ντραιβ όλα αυτα που ανέφεραν και άφησε τελευταίο το ρενό 1,6rs.
Εγώ στη θέση σου δε θα μπερδευόμουνα ισα ισα θα ευχαριστιόμουν αφού θα είχα πολλές επιλογές. Εντάξει......μια ένσταση στο περα δώθε και χάσιμο χρόνου ίσως. -
Παιδες, σας ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας... γουσταρω το polo ρε γμτ, αλλα το εχετε θαψει το καημενο Το φιεστα και το twingo βγαινουν λογω κυβικων (χωρις να σημαινει πως δεν θα τα δοκιμασω για να παρω μια δοση αγνης ατμοσφαιρηλας ) , το clio φευγει γιατι, προσωπικα παντα, ειναι απαισιο σχεδιαστικα, σε σημειο που θα ελεγα οτι το senderos ειναι πιο ομορφο , οποτε μενουμε στ seat ibiza 1,2 tsi Sport Coupe (SC) Special Edition και VW Polo 1,2 tsi 3d Highline... αν μετρησω ολα αυτα που εχω διαβασει και κανω ενα poll το ibiza θα κερδισει και με μικρουτσικη διαφορα κιολας... πειτε τις αποψεις για αυτη την κοντρα... γιατι οχι το polo και ναι στο ibiza (σημασια εχουν οι εκδοσεις οι οποιες βασει των 4Τ ειναι: Ibiza SC 1.2 TSI 105 PS Special Edition= 14.490 € και Polo 1.2 TSI 105ps Highline : 15.350€) συνεπως η διαφορα τιμης δεν ειναι και τοσο μεγαλη... ακονιστε μαχαιρια και ορμηξτε
-
viewtopic.php?f=15&t=38305
-
Όποιο σου αρέσει περισσότερο γενικά
polo- εξάρι κιβώτιο, καλύτερα υλικά στην καμπίνα και καλύτερη μεταπώληση
ibiza
+Νεανική σχεδίαση , πιό σπορτίφ συμπεριφορά
Εσύ αποφασίζεις
- εξάρι κιβώτιο, καλύτερα υλικά στην καμπίνα και καλύτερη μεταπώληση
-
Ωραία λοιπόν.Πρόσφατα αγόρασε το ibiza γνωστός μου σε κόκκινο και σε μια πολύ συντομη δοκιμή διαπίστωσα πολύ καλή θέση οδήγησης,καλό τιμόνι σε αίσθηση και σταθερότητα,κιβώτιο καλύτερο απο το δικό μου ικανοποιητικά φρένα όπως και ζύγισμα στις στροφές (απρόσμενα ικανοποιητικά θα έλεγα) ,όμορφη εικόνα εσωτερικού οργάνων και τέλος χαίρεσαι πολύ περισσότερο να το βλέπεις σε σχέση με ένα polo.
Οι κινητήρες είναι ίδιοι οπότε ......
Απο μένα το ibiza με κλειστά μάτια!!!! -
Ο χρήστης ApostolosVW έγραψε:
... μενουμε στ seat ibiza 1,2...και VW Polo 1,2... αν μετρησω ολα αυτα που εχω διαβασει και κανω ενα poll το ibiza θα κερδισει και με μικρουτσικη διαφορα κιολας... πειτε τις αποψεις για αυτη την κοντρα... γιατι οχι το polo και ναι στο ibiza ..... συνεπως η διαφορα τιμης δεν ειναι και τοσο μεγαλη... ακονιστε μαχαιρια.... και ορμηξτε...Κακό δεν είπε κανείς ότι είναι κακό το Polo και το αισθητικό είναι υποκειμενικό. Απλά στα μάτια πολλών τόσο αισθητικά όσο και οικονομοτεχνικά μοιάζει να συμφέρει το Ibiza έναντι του Polo. Από εκεί και πέρα κανένας δεν ακόνίζει μαχαίρι, δικό σου είναι το μαχαίρι (η κρίση και η επιλογή) δικό σου και το καρπούζι (τα λεφτά). Αν για εσένα η διαφορά τιμής δικαιολογείται με όποια κριτήρια σου αρέσουν προχώρα!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
... μενουμε στ seat ibiza 1,2...και VW Polo 1,2... αν μετρησω ολα αυτα που εχω διαβασει και κανω ενα poll το ibiza θα κερδισει και με μικρουτσικη διαφορα κιολας... πειτε τις αποψεις για αυτη την κοντρα... γιατι οχι το polo και ναι στο ibiza ..... συνεπως η διαφορα τιμης δεν ειναι και τοσο μεγαλη... ακονιστε μαχαιρια.... και ορμηξτε...
Κακό δεν είπε κανείς ότι είναι κακό το Polo και το αισθητικό είναι υποκειμενικό. Απλά στα μάτια πολλών τόσο αισθητικά όσο και οικονομοτεχνικά μοιάζει να συμφέρει το Ibiza έναντι του Polo. Από εκεί και πέρα κανένας δεν ακόνίζει μαχαίρι, δικό σου είναι το μαχαίρι (η κρίση και η επιλογή) δικό σου και το καρπούζι (τα λεφτά). Αν για εσένα η διαφορά τιμής δικαιολογείται με όποια κριτήρια σου αρέσουν προχώρα!
Σε ευχαριστω για την συμβουλη
Όποιο σου αρέσει περισσότερο γενικά
polo- εξάρι κιβώτιο, καλύτερα υλικά στην καμπίνα και καλύτερη μεταπώληση
ibiza
+Νεανική σχεδίαση , πιό σπορτίφ συμπεριφορά
Εσύ αποφασίζεις
Ευχαριστω για την συμβουλη
Ωραία λοιπόν.Πρόσφατα αγόρασε το ibiza γνωστός μου σε κόκκινο και σε μια πολύ συντομη δοκιμή διαπίστωσα πολύ καλή θέση οδήγησης,καλό τιμόνι σε αίσθηση και σταθερότητα,κιβώτιο καλύτερο απο το δικό μου ικανοποιητικά φρένα όπως και ζύγισμα στις στροφές (απρόσμενα ικανοποιητικά θα έλεγα) ,όμορφη εικόνα εσωτερικού οργάνων και τέλος χαίρεσαι πολύ περισσότερο να το βλέπεις σε σχέση με ένα polo.
Οι κινητήρες είναι ίδιοι οπότε ......
Απο μένα το ibiza με κλειστά μάτια!!!!Τα ιδια εχω ακουσει απο πολλους, απλα αυτο με σταματα, εν μερει, για τo ιbiza ειναι το οτι δεν ξερω αν θα ειναι τοσο αξιοπιστο και ασφαλες οσο το polo... γιατι στα συστηματα ασφαλειας το polo παει πρωτο και αυτο το εξαρι
Για πειτε, εσεις τι πιστευετε? - εξάρι κιβώτιο, καλύτερα υλικά στην καμπίνα και καλύτερη μεταπώληση
-
Αποστολε μην το ψαχνεις για το Group Vag πολυ. Οταν θα οδηγας υα ψιλαφιζεις τα πλαστικα??? Δεν νομιζω Προτιμησε το Ibiza αλλιως κανα γαλλο
-
Ο χρήστης ApostolosVW έγραψε:
Τα ιδια εχω ακουσει απο πολλους, απλα αυτο με σταματα, εν μερει,** για τo ιbiza ειναι το οτι δεν ξερω αν θα ειναι τοσο αξιοπιστο και ασφαλες οσο το polo**... γιατι στα συστηματα ασφαλειας το polo παει πρωτο και αυτο το εξαρι
Για πειτε, εσεις τι πιστευετε?Αυτό από που προκύπτει?? Αφού το ίδιο αμάξι είναι με διαφορετικό περίβλημα...
-
Για να λυθεί το θέμα της αξιοπιστίας που καταλαβαίνω είναι ψυχολογικό πιθανότατα,
στα στοιχεία της βρετανικής Warranty direct το Ibiza εμφανίζεται πιο αξιόπιστο από Fabia και Polo.
Δεν πιστεύω πολύ σε αυτά τα στοιχεία γιατί ουσιαστικά το ίδιο αμάξι με άλλο περίβλημα είναι,
αλλά το αναφέρω γιατί θέλω να πω ότι όσο βάση έχει ο παραπάνω ισχυρισμός της Warranty direct υπέρ του Ibiza
άλλη τόση έχει και ο ισχυρισμός του κάθε άσχετου ψωνισμένου (δεν αναφέρομαι στον Απόστολο) που νομίζει ότι επειδή τα πλαστικά του Polo ζουλάνε κάπως διαφορετικά από του Ibiza, σημαίνει τάχα αυτό και ότι διαφέρουν σε αξιοπιστία.Επίσης να προσθέσω και ότι το ευρωπαϊκό Polo κατασκευάζεται στην Ισπανία στην πόλη Ναβάρα στο εργοστάσιο του Landaben
που ήταν ιδιοκτησίας της SEAT μέχρι πριν λίγα χρόνια, άρα και οι εργαζόμενοί του ήταν πρώην εργάτες της SEAT.
Το εργοστάσιο του Polo λογιστικά το τρέχον διάστημα πιστώνεται στα οικονομικά στοιχεία της μητρικής
αλλά γενικά το ιδιοκτησιακό του έχει κάνει μερικές τράμπες μεταξύ μητρικής και θυγατρικής
(αφορά μόνο το σε ποιο account group θα πιστώνονται τα οικονομικά του αποτελέσματα)
από το 1986 που η VW αγόρασε πλειοψηφικό πακέτο στη SEAT.Ακόμα και το εργοστάσιο του Martorell (Ibiza) είναι πολύ πιο καινούριο και μοντέρνο από το Landaben (Polo)
(Martorell έτος κατασκευής 1993 - Landaben έτος κατασκευής 1965),
ενώ αμφότερα τα εργοστάσια έχουν δεχθεί διακρίσεις
(Martorell: 1998 Best factory of the VW Group in the first quarter - Landaben: 1986 World quality award ).
Με άλλα λόγια και τα δύο εργοστάσια είναι πολύ καλές μονάδες παραγωγής (ιδιοκτησίας SEAT, νυν και πρώην)
και ποιοτικά δεν υπάρχει λόγος διαφοροποίησης τουλάχιστον ως προς την αξιοπιστία των μοντέλων που παράγονται στο καθένα.Στο εργοστάσιο που παράγεται το Polo σήμερα φτιάχνονταν SEAT από εποχής προ VW (βλέπε SEAT Panda και προγενέστερα μοντελα)
ενώ στο εργοστάσιο του Martorell που φτιάχνεται το Ibiza έχουν κατασκευαστεί πλείστα μοντέλα όχι μόνο SEAT αλλά και VW (βλέπε πχ VW Polo classic) και θα κατασκευαστούν πλείστα άλλα του γκρουπ (βλέπε Audi Q3 κλπ).
Επίσης τα μοντέλα του γκρουπ λίγο πολύ εξελίσσονται συνεργατικά μεταξύ των θυγατρικών
και διαφέρουν κυρίως σε χτυπητά σημεία μόνο και μόνο για να διακιολογούν το brand image και το premium tag.Συμπέρασμα: όλα μια ιδέα είναι (=ας είναι καλά το μάρκετινγκ).
*Συμβουλή: Αποστόλη μην ακούς κανένα, ειδικά εδώ μέσα.
Το φόρουμ το συγκεκριμένο - όπως άλλωστε και τα περισσότερα φόρουμ στο διαδίκτυο - δεν είναι σε καμία περίπτωση αντιπροσωπευτικό των απόψεων του κόσμου αλλά και ενδεικτικό της αλήθειας.
Εσύ γουστάρεις περισσότερο το Polo και αυτό να πάρεις αφού και η διαφορά τιμής δεν είναι απαγορευτική.
Τα παραπάνω τα έγραψα για το θέμα περί αξιοπιστίας που δεν αφορά μόνο εσένα αλλά πολύ κόσμο.Έπίσης είναι και ο ψυχολογικός παράγοντας:
-αν σου καεί πολλαπλασιαστής σε Polo εσύ θα οικτίρεις τον εαυτό σου που είσαι άτυχος
(γιατί μέσα σου θα πιστεύεις ότι σε κανένα άλλο, που έχει Polo, δε συνέβη το ίδιο)
-αν σου καεί *ο ίδιος *πολλαπλασιαστής σε Ibiza εσύ θα οικτίρεις τον εαυτό σου που αγόρασες ισπανικό αμάξι
(γιατί μέσα σου θα πιστεύεις ότι είσαι ακόμα ένας, που έχει ισπανικό αμάξι, και του συνέβη η ίδια βλάβη).
[Άσχετα αν και τα δύο είναι ισπανικής συναρμολόγησης και της ίδιας γερμανικής τεχνολογίας με κοινούς προμηθευτές εξαρτημάτων.] -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Για να λυθεί το θέμα της αξιοπιστίας που καταλαβαίνω είναι ψυχολογικό πιθανότατα,
στα στοιχεία της βρετανικής Warranty direct το Ibiza εμφανίζεται πιο αξιόπιστο από Fabia και Polo.
Δεν πιστεύω πολύ σε αυτά τα στοιχεία γιατί ουσιαστικά το ίδιο αμάξι με άλλο περίβλημα είναι,
αλλά το αναφέρω γιατί θέλω να πω ότι όσο βάση έχει ο παραπάνω ισχυρισμός της Warranty direct υπέρ του Ibiza
άλλη τόση έχει και ο ισχυρισμός του κάθε άσχετου ψωνισμένου που νομίζει ότι επειδή τα πλαστικά του Polo ζουλάνε κάπως διαφορετικά από του Ibiza, σημαίνει τάχα αυτό και ότι διαφέρουν σε αξιοπιστία.Επίσης να προσθέσω και ότι το ευρωπαϊκό Polo κατασκευάζεται στην Ισπανία στην πόλη Ναβάρα στο εργοστάσιο του Landaben
που ήταν ιδιοκτησίας της SEAT μέχρι πριν λίγα χρόνια, άρα και οι εργαζόμενοί του ήταν πρώην εργάτες της SEAT.
Το εργοστάσιο του Polo λογιστικά το τρέχον διάστημα πιστώνεται στα οικονομικά στοιχεία της μητρικής
αλλά γενικά το ιδιοκτησιακό του έχει κάνει μερικές τράμπες μεταξύ μητρικής και θυγατρικής
(αφορά μόνο το σε ποιο account group θα πιστώνονται τα οικονομικά του αποτελέσματα)
από το 1986 που η VW αγόρασε πλειοψηφικό πακέτο στη SEAT.Ακόμα και το εργοστάσιο του Martorell (Ibiza) είναι πολύ πιο καινούριο και μοντέρνο από το Landaben (Polo)
(Martorell έτος κατασκευής 1993 - Landaben έτος κατασκευής 1965),
ενώ αμφότερα τα εργοστάσια έχουν δεχθεί διακρίσεις
(Martorell: 1998 Best factory of the VW Group in the first quarter - Landaben: 1986 World quality award ).
Με άλλα λόγια και τα δύο εργοστάσια είναι πολύ καλές μονάδες παραγωγής (ιδιοκτησίας SEAT, νυν και πρώην)
και ποιοτικά δεν υπάρχει λόγος διαφοροποίησης τουλάχιστον ως προς την αξιοπιστία των μοντέλων που παράγονται στο καθένα.Στο εργοστάσιο που παράγεται το Polo σήμερα φτιάχνονταν SEAT από εποχής προ VW (βλέπε SEAT Panda και προγενέστερα μοντελα)
ενώ στο εργοστάσιο του Martorell που φτιάχνεται το Ibiza έχουν κατασκευαστεί πλείστα μοντέλα όχι μόνο SEAT αλλά και VW (βλέπε πχ VW Polo classic) και θα κατασκευαστούν πλείστα άλλα του γκρουπ (βλέπε Audi Q3 κλπ).
Επίσης τα μοντέλα του γκρουπ λίγο πολύ εξελίσσονται συνεργατικά μεταξύ των θυγατρικών
και διαφέρουν κυρίως σε χτυπητά σημεία μόνο και μόνο για να διακιολογούν το brand image και το premium tag.Συμπέρασμα: όλα μια ιδέα είναι (=ας είναι καλά το μάρκετινγκ).
provocatora, σου εχω στειλει ενα προσωπικο μηυνμα για να μου παραθεσεις εκι τις αποψεις περι των δυο αυτοκινητων,
Απο αυτα που διαβασα τουλαχιστον αυτο προκυπτει
Αποστολε μην το ψαχνεις για το Group Vag πολυ. Οταν θα οδηγας υα ψιλαφιζεις τα πλαστικα?? Δεν νομιζω Προτιμησε το Ibiza αλλιως κανα γαλλο
Τα ιδια εχω ακουσει απο πολλους, απλα αυτο με σταματα, εν μερει,** για τo ιbiza ειναι το οτι δεν ξερω αν θα ειναι τοσο αξιοπιστο και ασφαλες οσο το polo**... γιατι στα συστηματα ασφαλειας το polo παει πρωτο και αυτο το εξαρι
Για πειτε, εσεις τι πιστευετε?Αυτό από που προκύπτει?? Αφού το ίδιο αμάξι είναι με διαφορετικό περίβλημα...
Λατρευω την λογικη σου.... Σορρυ κιολας, αλλα προσωπικα μακρια απο γαλλο (εκτος αν ειναι ραλλυε ή το clio rs )
-
Δεν έχω λάβει προσωπικό μήνυμα (0 νέα μηνύματα)
αλλά σε πρόλαβα και συμπλήρωσα την άποψή μου στο προηγούμενο ποστ μου δημόσια:Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
*Συμβουλή: Αποστόλη μην ακούς κανένα, ειδικά εδώ μέσα.
Το φόρουμ το συγκεκριμένο - όπως άλλωστε και τα περισσότερα φόρουμ στο διαδίκτυο - δεν είναι σε καμία περίπτωση αντιπροσωπευτικό των απόψεων του κόσμου αλλά και ενδεικτικό της αλήθειας.
Εσύ γουστάρεις περισσότερο το Polo και αυτό να πάρεις αφού και η διαφορά τιμής δεν είναι απαγορευτική.
Τα παραπάνω τα έγραψα για το θέμα περί αξιοπιστίας που δεν αφορά μόνο εσένα αλλά πολύ κόσμο.Έπίσης είναι και ο ψυχολογικός παράγοντας:
-αν σου καεί πολλαπλασιαστής σε Polo εσύ θα οικτίρεις τον εαυτό σου που είσαι άτυχος
(γιατί μέσα σου θα πιστεύεις ότι σε κανένα άλλο, που έχει Polo, δε συνέβη το ίδιο)
-αν σου καεί *ο ίδιος *πολλαπλασιαστής σε Ibiza εσύ θα οικτίρεις τον εαυτό σου που αγόρασες ισπανικό αμάξι
(γιατί μέσα σου θα πιστεύεις ότι είσαι ακόμα ένας, που έχει ισπανικό αμάξι, και του συνέβη η ίδια βλάβη).
[Άσχετα αν και τα δύο είναι ισπανικής συναρμολόγησης και της ίδιας γερμανικής τεχνολογίας με κοινούς προμηθευτές εξαρτημάτων.]
Άπειρος νέος ψάχνει....αυτοκίνητο!