Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούριο ΜΧ-5 ή μεταχειρησμένη BMW Z3;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Καινούριο ΜΧ-5 ή μεταχειρησμένη BMW Z3;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    47
    160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charmak66 last edited by

      Ο χρήστης skullone έγραψε:
      Mazda MX-5 = Το αυτοκινητιστικό ισοδύναμο της Ibanez AS-200... Τόσο καλό, που μόνον ΧΩΡΙΣ 'βελτιώσεις' και 'στολίδια' μπορείς πραγματικά να το απολαύσεις. Η δε Ibanez AS-200 είναι τόσο καλή σε ήχο από μόνη της, ώστε δεν τολμάς ούτε reverb να προσθέσεις για να μην χαλάσεις τον ήχο που απολαμβάνεις.

      Πώς γίνεται να συγκρίνεις μια κιθάρα με ένα αυτοκίνητο;Τι θα άλλαζες σε μια les paul custom ή σε μια black beauty;Ή σε μια music man steve morse;Ή σε μια esp custom,αν είσαι κάφρος;Με τι ενισχυτή;

      Εξαρτάται τι ζητάει κανείς...

      Υ.Γ.Μήπως να ανοίξουμε topic για μουσικά όργανα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Μια Les Paul Custom δεν θα την έπαιρνα καν. Η ποιότητα κατασκευής τα τελευταία χρόνια έχει πάρει φόρα κατηφόρα κι ο θεός ο ίδιος δεν τη σταματά, ενώ τόσο η Gibson, όσο και η εδώ αντιπροσωπεία (Ζοζέφ) κυριολεκτικά σφάζουν σε ό,τι αφορά τις τιμές.

        Τι θα άλλαζα σ'αυτήν όμως... Πρώτα απ'όλα τους μαγνήτες (όπως και στην Paul Reed Smith Custom 22 και 24). Απλά σιχαίνομαι τα κεραμικά, που, από πλευράς ήχου ακούγονται σαν κάποιος να εζήλωσε την δόξαν των Loverboy και των άλλων poodle hair metal συγκροτημάτων. Χίλιες φορές Alnico, όπως άλλωστε θα έπρεπε. Θα έβαζα κάποιον Seymour Duncan ή, αν ήθελα ακόμα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου και περισσότερη ασφάλεια στη χρήση, EMG.

        Αυτό όμως που είπα είναι ότι η Ibanez AS-200 έχει τόσο καλό ήχο, ώστε λυπάσαι ακόμα και reverb να προσθέσεις στον ήχο που βγαίνει απ'τον ενισχυτή - πόσο μάλλον ν'αρχίσεις να την 'πειράζεις'. Και, βέβαια, έχει απόλυτη σχέση μ'αυτό που λέμε, γιατί τόσο η εν λόγω κιθάρα όσο και το MX-5 αποτελούν προϊόντα πραγματικά εξαιρετικής σχεδίασης και μελέτης και ατράνταχτες αποδείξεις πως όταν κάτι είναι άψογο απ'τη μάνα του, είναι ηλιθιότητα ν'αρχίσεις να το πειράζεις.

        Αλήθεια, ποιος το λέει ότι οι ESP είναι για κάφρους; Επειδή στη γκάμα της ESP υπάρχει και μια κιθάρα που μοιάζει με την Explorer της Gibson; Επιτέλους, στα παλιά τα χρόνια, ήταν οι Gibson και National που φτιάχνανε κιθάρες με κουλά σχήματα για να καλύψουν την οπισθοδρομικότητα της κατασκευαστικής τους αντίληψης:

        Η μεν Gibson με τις Flying V, Explorer και Firebird, που απλώς πήραν τα ηλεκτρικά κυκλώματα της Les Paul και τα έντυσαν με σχήματα εντυπωσιακά, αλλά τελείως άβολα για χρήση, ακόμα και όρθια (πολύ κακή ισορροπία όταν την έχεις κρεμασμένη με τη ζώνη απ'το σβέρκο σου στις Explorer και Firebird), η δε National με τα πλαστικά σώματα που θυμίζανε στο σχήμα τον χάρτη των ΗΠΑ, συνδυασμένα με θεόχοντρα μανίκια, των οποίων η κλίση ήταν τόσο λάθος, ώστε δεν υπήρχε - πέραν της εκ βάθρων ανακατασκευής - τίποτα που να μπορούσες να κάνεις για να τις κάνεις να παίζονται έστω και στοιχειωδώς και κατέληξαν να χρησιμοποιούνται μόνον για slide.

        Να μην πω καλύτερα τίποτα για την εμμονή με το vibrato (επιτέλους, ΔΕΝ λέγονται 'tremolo' αυτές οι διατάξεις! Επειδή ο Fender έκανε ένα λάθος στην ορολογία πενήντα χρόνια πριν, δεν σημαίνει ότι πρέπει να το έχουμε για πάντα!) του Paul Bigsby. Αυτό το πράγμα είναι ό,τι πιο αναξιόπιστο έχω δει, μαζί με το Gibson Vibrola.

        Γιατί λοιπόν είναι καφρίλα να επιλέξει κάποιος μια ESP ή μια Ibanez ή μια Steinberger ή μια Yamaha ή μια Tom Anderson ή μια Schecter; Αυτές οι εταιρείες δίνουν σταθερά πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, εύχρηστες κιθάρες (δεν ξέρω αν έχεις δοκιμάσει να σολάρεις πέρα απ'το 14ο τάστο σε μια Les Paul), πολύ καλή αξιοπιστία, ευελιξία και, επίσης, σε ό,τι αφορά το λόγο απόδοσης προς τιμή, εν πλήρει αντιθέσει με την Gibson, δεν κοροϊδεύουν τον αγοραστή. Υπάρχει αλήθεια άνθρωπος που θα δώσει 3500 ευρώπουλα για μια κιθάρα με θεόστεγνη ταστιέρα (και να πω ότι ήταν εβένινη, που ο έβενος είναι σχετικά στεγνός, πάει κι έρχεται! Αλλά η ινδική τριανταφυλλιά, όπως και κάθε άλλο δέντρο της οικογένειας dalbergia που γενικά ονομάζουμε τριανταφυλλιά, δίνει ένα πολύ λιπαρό ξύλο, το οποίο μπορείς να το ξεχάσεις για μια ζωή και ποτέ να μην ξεραθεί) έτοιμη να ραγίσει;

        Κι όμως, υπάρχει. Είναι ο τυπικός αγοραστής Gibson, που αγοράζει με βάση το ΟΝΟΜΑ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jazzouras last edited by

          Πάντως αναφορικά με τη λίστα αξιοπιστίας της Warranty Direct, τα αυτοκίνητα με τα οποία βγάζουν τα στατιστικά είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα προηγούμενα μοντέλα και δεν ξεπερνούν το 2000. Για παράδειγμα στη Skoda έχει μόνο το Felicia (!) ενώ στην Alfa έχει 145/146 και 164 μέχρι το '98.

          Προσωπικά δεν βρίσκω ικανά στοιχεία που να κρίνουν τη λίστα αυτή αξιόπιστη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            miatagreece last edited by

            Αν και θα βγουμε τελειως εκτος θεματος, μια χρησιμη πηγη πληροφοριων αξιοοπιστιας που μου ειχε δωσει ενα αλλο μελος του forum εδω ειναι και το http://www.carsurvey.org
            Εκει εχει αναφορες μεχρι και το 2004 για αξιοπιστια από τους ιδιοκτητες των του-του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
              Πάντως αναφορικά με τη λίστα αξιοπιστίας της Warranty Direct, τα αυτοκίνητα με τα οποία βγάζουν τα στατιστικά είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα προηγούμενα μοντέλα και δεν ξεπερνούν το 2000. Για παράδειγμα στη Skoda έχει μόνο το Felicia (!) ενώ στην Alfa έχει 145/146 και 164 μέχρι το '98.

              Προσωπικά δεν βρίσκω ικανά στοιχεία που να κρίνουν τη λίστα αυτή αξιόπιστη.

              Σίγουρα όλες τις στατιστικές πρέπει να τις αντιμετωπίζει κανείς με κάποια επιφύλαξη ... από την άλλη μερια ο καθένας μας κάπου θα πρέπει να στηριχθεί όταν χρειαστεί να αντλήσει σχετικα στοιχεία ... η μεμονωμένη προσωπική εμπειρία δεν είναι κατ ανάγκην αντιπροσωπευτική του τι συμβαίνει πραγματικά και σε μεγάλη κλίμακα σχετικά με την αξιοπιστία του κάθε μοντέλου αυτοκινήτου ...

              Πάντως αναφορά στο συγκεκριμένο survey υπάρχει από πάρα πολλά μέσα μεταξύ των οποίων και το BBC, συνεπώς σίγουρα δεν είναι ανάξιο λόγου (κατά το 'τόσες χιλιάδες μύγες που τρώνε σκατά είναι δυνατόν να κάνουν λάθος' :-)) :

              http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/3131800.stm

              Τώρα σε ότι έχει να κάνει με την μη αναφορά συγκεκριμένων μοντέλων οι ίδιοι το δικαιολογούν ώς εξής:

              'The integrity of the Reliability Index is based on the data available to Warranty Direct. That is why some makes and models have been purposely ommitted. If we don't carry enough policies and claims to provide a fair reflection of that models place in the UK car market today, it will only act to skew the overall picture if included in the Index. However, as the site is automatically linked to claims processed by Warranty Direct, the data is updated daily and the small number of ommissions will only get smaller'

              Για περισσότερα: http://www.reliabilityindex.co.uk/about ... 9010848601

              Άλλωστε μην ξεχνάς ότι τα αποτελέσματα αφορούν στην βρετανική αγορά ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                charmak66 last edited by

                Ο χρήστης skullone έγραψε:

                Αλήθεια, ποιος το λέει ότι οι ESP είναι για κάφρους; Επειδή στη γκάμα της ESP υπάρχει και μια κιθάρα που μοιάζει με την Explorer της Gibson;

                Η μεν Gibson με τις Flying V, Explorer και Firebird, που απλώς πήραν τα ηλεκτρικά κυκλώματα της Les Paul και τα έντυσαν με σχήματα εντυπωσιακά, αλλά τελείως άβολα για χρήση, ακόμα και όρθια (πολύ κακή ισορροπία όταν την έχεις κρεμασμένη με τη ζώνη απ'το σβέρκο σου στις Explorer και Firebird),

                Γιατί λοιπόν είναι καφρίλα να επιλέξει κάποιος μια ESP ή μια Ibanez ή μια Steinberger ή μια Yamaha ή μια Tom Anderson ή μια Schecter;

                Κι όμως, υπάρχει. Είναι ο τυπικός αγοραστής Gibson, που αγοράζει με βάση το ΟΝΟΜΑ.

                Η flying v και οι explorer πρωτοχρησιμοποιήθηκαν στο rock 'n'roll,είναι αλήθεια.Αλλά οι esp προορίζονται για μοντέρνο ήχο και σε καμία περίπτωση δεν έχουν vintage χαρακτήρα.

                Η ισοροπία των explorer δεν είναι τόσο κακή.Εγώ ως κάτοχος explorer δεν μπορώ να πω ότι προβληματίζομαι ιδιαίτερα.Μάλλον μια les paul είναι καλύτερη σε αυτό το θέμα,αλλά νομίζω προβληματίζει περισσότερο το μεγάλο βάρος,παρά η ισορροπία.

                Δεν είπα ότι είναι καφρίλα να αγοράσεις μια από τις κιθάρες που αναφέρεις,αλλά ότι τις esp συνήθως τις αγοράζουν κάφροι...Η επόμενη δικιά μου κιθάρα θα είναι πάντως μια esp eclipse ή άντε μια ltd eclipse deluxe,αν δεν έχω τα φράγκα.

                Η αλήθεια είναι ότι οι gibson είναι σαφώς υπερκοστολογημένες,με πολύ μικρό value/for money,αλλά δε νομίζω να είναι τόσο χάλια όσο λες...

                Υ.Γ.Δεν κατάλαβα....Τι θα πει είμαστε ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ;;;;
                Μήπως να συνεχίζαμε με pm;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nmaggioros last edited by

                  Θα το προτιμούσα και εγώ να συνεχίζατε μέσω pm...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Ο χρήστης nmaggioros έγραψε:
                    Θα το προτιμούσα και εγώ να συνεχίζατε μέσω pm...

                    Sorry,παρασυρθήκαμε...

                    Όσον αφορά το θέμα μας τώρα,απ' ότι έχω διαβάσει,το πρόβλημα της z3 δεν είναι ότι δεν γυρίζει.Αυτό το κάνει και μάλιστα καλά,ίσως όχι τόσο εύκολα όσο το mx-5.Το 'πρόβλημα' είναι ότι η πίσω ανάρτηση προέρχεται από την bmw 3 e30 (την παλιά,στρογγυλοφάναρη) και δεν είναι τόσο 'ψαγμένη' όσο η αντίστοιχη του mazda.

                    Αν κάνω λάθος διορθώστε με!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 3
                    • 3 / 3
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr