Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Passat 2010
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Passat 2010
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 53
    • 54
    • 17 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    1064
    6363
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      theo13 last edited by

      σαν κάτοχος του πρηγούμενου 1.6 fsi μπορώ να πω οτι το μόνο απαραίτητο πέρα απο όσα ανέφερες είναι τα καθίσματα να είναι τα ορθοπεδικά τα οποία σην έκδοση highline είναι στάνταρ! κατά τα άλλα κοίτα τι δώρα μπορείς να πάρεις απο την αντιπροσωπεία

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        ostvarivanje last edited by

        Ευχαριστώ πολύ. Βέβαια, ήμουν ένα βήμα πριν την παραγγελία, αλλά τώρα θα κάνω test drive ξανά στο 1.4 για να είμαι απόλυτα σίγουρος και μετά θα πάω προς την παραγγελία. Τώρα αυτό με τα δώρα, δεν ξέρω, δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος, με τη λογική ότι είναι καινούριο μοντέλο και σίγουρα δε θα δίνουν δώρα με την ίδια άνεση που θα έδιναν αν ήταν, για παράδειγμα, δύο ετών το αυτοκίνητο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          papatzas last edited by

          Ο χρήστης akollias έγραψε:
          Passat 1.4 dsg blue motion kerb weight 1507 kg (με οδηγο και αποσκευες 75 kg)!!!! Πως να παει αραγε το καλοκαιρακι φορτωμενο, με climatronic. Απο το 1.6 fsi που εχω .. δυσκολα...

          ευκολα... πολυ ευκολα. σαν διλιτρο ατμοσφαιρικο παει και σε πολλες περιπτωσεις πιο γρηγορο. 20 κιλα ροπη εχει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            saligari_magiko last edited by

            Ο χρήστης papatzas έγραψε:

            Passat 1.4 dsg blue motion kerb weight 1507 kg (με οδηγο και αποσκευες 75 kg)!!!! Πως να παει αραγε το καλοκαιρακι φορτωμενο, με climatronic. Απο το 1.6 fsi που εχω .. δυσκολα...

            ευκολα... πολυ ευκολα. σαν διλιτρο ατμοσφαιρικο παει και σε πολλες περιπτωσεις πιο γρηγορο. 20 κιλα ροπη εχει

            +1 καμία επαφή με το 1.6 fsi.. Άντε υπό τις συνθήκες που ανέφερες να χάνει στα πολλά από το δίλιτρο (καίγοντας 100άρα πάντα σε σχέση με 95άρα του 1.4, έτσι?)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              danaos_master last edited by

              Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:

              Passat 1.4 dsg blue motion kerb weight 1507 kg (με οδηγο και αποσκευες 75 kg)!!!! Πως να παει αραγε το καλοκαιρακι φορτωμενο, με climatronic. Απο το 1.6 fsi που εχω .. δυσκολα...

              ευκολα... πολυ ευκολα. σαν διλιτρο ατμοσφαιρικο παει και σε πολλες περιπτωσεις πιο γρηγορο. 20 κιλα ροπη εχει

              +1 καμία επαφή με το 1.6 fsi.. Άντε υπό τις συνθήκες που ανέφερες να χάνει στα πολλά από το δίλιτρο (καίγοντας 100άρα πάντα σε σχέση με 95άρα του 1.4, έτσι?)

              Για να συνεχίσω το ..ξύλο, πάει πιο γρήγορα από το Legacy 2.0, Mazda 6 1.8, πιο αργά από Avensis 1.8.

              Σε κάθε περίπτωση ανεκτότατα (με 3 μεγάλους και 2 παιδιά κάναμε τo test drive)!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                ostvarivanje last edited by

                Αν πηγαίνει έτσι όπως το λέτε (στα 3 τελευταία μηνύματα), δεν υπάρχει λόγος συζήτησης για μένα για το 1.8. Πιστεύω ότι θα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το 1.4. Αυτό που με απασχολεί πολύ τώρα είναι αν θα βάλω dsg ή όχι. Αύριο αν μπορέσω θα κάνω και ένα test drive σε κάποιο dsg να δω πώς πηγαίνει. Από τη μία φοβάμαι μη μου δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στο dsg, αλλά από την άλλη μου αρέσει και η άνεση (υποθέτω) που θα μου προσφέρει στην οδήγηση. Πάντως, επιμένω για το λευκό χρώμα... βέβαια θα ήταν πολύ καλό αν έβλεπα κάποιο λευκό ζωντανό και όχι μόνο από φωτογραφίες. Στο λευκό, ποιο δέρμα/alcantara λέτε ότι του πηγαίνει; Το μαύρο σίγουρα θα του πηγαίνει, αλλά μήπως θα είναι πρόβλημα το καλοκαίρι επειδή θα 'βράζει'; Άλλος συνδυασμός; http://www.volkswagen.gr/media/country/ ... ousine.pdf

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theo13 last edited by

                  Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
                  Αν πηγαίνει έτσι όπως το λέτε (στα 3 τελευταία μηνύματα), δεν υπάρχει λόγος συζήτησης για μένα για το 1.8. Πιστεύω ότι θα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το 1.4. Αυτό που με απασχολεί πολύ τώρα είναι αν θα βάλω dsg ή όχι. Αύριο αν μπορέσω θα κάνω και ένα test drive σε κάποιο dsg να δω πώς πηγαίνει. Από τη μία φοβάμαι μη μου δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στο dsg, αλλά από την άλλη μου αρέσει και η άνεση (υποθέτω) που θα μου προσφέρει στην οδήγηση. Πάντως, επιμένω για το λευκό χρώμα... βέβαια θα ήταν πολύ καλό αν έβλεπα κάποιο λευκό ζωντανό και όχι μόνο από φωτογραφίες. Στο λευκό, ποιο δέρμα/alcantara λέτε ότι του πηγαίνει; Το μαύρο σίγουρα θα του πηγαίνει, αλλά μήπως θα είναι πρόβλημα το καλοκαίρι επειδή θα 'βράζει'; Άλλος συνδυασμός; http://www.volkswagen.gr/media/country/ ... ousine.pdf

                  εγω θα προτεινα καφε ή καφε μπεζ για να ταιριαζει με το λευκο. μαυρο με τιποτα βραζει ο τοπος. (το πασσατ το εχουμε μαυρο με μαυρα καθισματα )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    ostvarivanje last edited by

                    Ο χρήστης theo13 έγραψε:
                    εγω θα προτεινα καφε ή καφε μπεζ για να ταιριαζει με το λευκο. μαυρο με τιποτα βραζει ο τοπος. (το πασσατ το εχουμε μαυρο με μαυρα καθισματα )

                    Μαύρο με μαύρα καθίσματα; Πωπω δύσκολα θα είναι το καλοκαίρι. Αν βάλω καφέ μπεζ, δε θα είναι πολύ ανοιχτόχρωμο το μπεζ (το λέω με τη λογική μήπως λερώνεται εύκολα); Από την άλλη, αν το βάλω σκέτο καφέ, δε νομίζω ότι θα έχει μεγάλη διαφορά με το μαύρο από την άποψη της θερμότητας το καλοκαίρι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theo13 last edited by

                      το μπεζ θα λερωνει λιγο πιο ευκολα απο το καφε. οσον αφορα την ζεστη το καλοκαιρι σκεψου οτι η περισσοτερη (κατα την γνωμη μου) επιβαρυνση ερχεται απο την λαμαρινα. οποτε αν το παρεις ασπρο γλυτωνεις τα μεγιστα απο την λαμαρινα . στο εσωτερικο με το clima εισαι αρχοντας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        ostvarivanje last edited by

                        Το clima ναι, οκ, το ζήτημα είναι μέχρι να αρχίζει να δροσίζει από το clima, δηλαδή μόλις μπεις μέσα. Τέλος πάντων, με βλέπω να το βάζω όλο καφέ που μου αρέσει και πολύ. Αλλά γιατί στη σελίδα της vw δεν έχει καμία φωτογραφία να πάρουμε καμία ιδέα;
                        Ποιο passat έχεις;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          papatzas last edited by

                          Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
                          Αν πηγαίνει έτσι όπως το λέτε (στα 3 τελευταία μηνύματα), δεν υπάρχει λόγος συζήτησης για μένα για το 1.8. Πιστεύω ότι θα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το 1.4. Αυτό που με απασχολεί πολύ τώρα είναι αν θα βάλω dsg ή όχι. Αύριο αν μπορέσω θα κάνω και ένα test drive σε κάποιο dsg να δω πώς πηγαίνει. Από τη μία φοβάμαι μη μου δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στο dsg, αλλά από την άλλη μου αρέσει και η άνεση (υποθέτω) που θα μου προσφέρει στην οδήγηση. Πάντως, επιμένω για το λευκό χρώμα... βέβαια θα ήταν πολύ καλό αν έβλεπα κάποιο λευκό ζωντανό και όχι μόνο από φωτογραφίες. Στο λευκό, ποιο δέρμα/alcantara λέτε ότι του πηγαίνει; Το μαύρο σίγουρα θα του πηγαίνει, αλλά μήπως θα είναι πρόβλημα το καλοκαίρι επειδή θα 'βράζει'; Άλλος συνδυασμός; http://www.volkswagen.gr/media/country/ ... ousine.pdf

                          1,4 με dsg μαλλον καλυτερα για σενα απο 1,8 χειροκινητο. με τις αλλαγες που κανει το πλησιαζει σε ρεπριζ (εννοειται δεν ειναι πιο γρηγορο απο 1,8, αλλα δεν χανει πολυ) ενω εχεις και ανεση αν το συνδυασεις και με cruise control.

                          μην βαλεις εργοστασιακο navi, δεν αξιζει καλυτερα after market 2 din ακομα και κινεζικο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            ostvarivanje last edited by

                            Όχι, πλέον το 1.8 δεν το σκέφτομαι. Για το 1.4 δεν ξέρω αν θα το πάρω με dsg ή χωρίς. Πιο πολύ είμαι για το εξατάχυτο χειροκίνητο.
                            Όσο για το εργοστασιακό navi, ούτε για πλάκα δε θα το βάλω. Έτσι κι αλλιώς, gps μου χρειάζεται 3-4 φορές το χρόνο. Οπότε ούτε σε aftermarket λύση θα πάω. Για αυτές τις φορές, με εξυπηρετεί μια χαρά και το κινητό μου. Και μιας και με την άφιξη του αυτοκινήτου θα πάρω και το desire hd, 4.3'' οθόνη, θα μου είναι υπεραρκετές. Απλά, αναφέρθηκα στο gps γιατί κάποιος είχε ρωτήσει αν αξίζει η ραδιοπλοήγηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Τα καφε καθισματα ειναι η καλλιτερη λυση.Εγω εχω τα cinnamon στο Α5 και δε λερωνουν με τιποτα.Αντιθετα στη 525 τα μπεζ θελουν πολυ συχνοτερα καθαρισμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                ostvarivanje last edited by

                                Έτσι πιστεύω και εγώ. Οπότε μάλλον τελική επιλογή, λευκό με καφέ καθίσματα. Όσο για το μπεζ, μπορεί να είναι πανέμορφο σαν χρώμα, αλλά σε αυτοκίνητα φίλων μου, αν δεν το καθάριζαν συχνά, φαίνονταν πολύ άθλια.
                                Έχει βρει κανείς σας καμία φωτογραφία του εσωτερικού με καφέ καθίσματα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aris07 last edited by

                                  Να προσέξεις πολύ στην διαπραγμάτευση της τιμής και να πάρεις τιμές απο πολλούς!
                                  Θα εκπλαγείς απ' τις διαφορές

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    geologist last edited by

                                    Βλέπω φίλε ostvarivanje το σκέφτεσαι για το dsg τελικά. Αν κάνεις τεστ ντραιβ με dsg, 99% θα κολλήσεις και θα το παραγγείλεις με αυτό το κιβώτιο!

                                    Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
                                    ...Από το 80άρι, εντάξει, είναι ένα πολιτισμικό σοκ...

                                    Κι εγώ αυτό έχω πάθει!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      ostvarivanje last edited by

                                      Σε ευχαριστώ πολύ για την προτροπή σου σε σχέση με τη διαπραγμάτευση της τιμής (όπως και των υπολοίπων που μου το πρότειναν). Προφανώς εννοείς να παω από εκεί για να ζητήσω προσφορές. Βρίσκομαι στα Γρεβενά, οπότε πρέπει να πηγαίνω σε διαφορετική πόλη για να παω σε διαφορετική αντιπροσωπεία. Προσφορά εχω πάρει από τα Ιωάννινα και αύριο θα παω στην Κοζάνη για test drive και προσφορά. Από βδομάδα θα παω στην Καστορια και κάποια στιγμή στη Θεσσαλονίκη. Εχτες πάντως πήρα τηλέφωνο σε αρκετές αντιπροσωπείες για το 1.4 και η διαφορά που μου έδωσαν ήταν με + - 70 - 80 ευρώ. Βέβαια, μέσω τηλεφώνου δε σου δίνουν προσφορά, απλά έτσι το ανέφερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        ariskouts last edited by

                                        Εγω φίλε ostvarivanje αφού μετα απο μια πετυχημένη πενταετία με το ford focus ghia κατέληξα στο passat 1.4 tsi dsg και θα το κλείσω απο βδομάδα, θα σου πω τα εξής. Πάρε to dsg. Μετα απο αυτο δεν θα θέλεις ξανά χειροκίνητο. Το cruisecontrol αξίζει κ με το παραπάνω και μην λες ότι δεν κάνεις ταξίδια. Όταν παίρνεις αυτοκινητογια ύφος 5ετια δενξερεις τι ταξίδια θα σου βγουν κ τότε θα καταλάβεις τηνξεκουραση στο δεξί πόδι. Τοχρώμα είναι βέβαια υποκειμενικό εγω διαλεξα μαύρο με μπεζ σαλόνι κ ξύλινο ταμπλώ. Το άσπρο το ήθελα αλλα δεν μου ταίριαζε καλα με το μπεζ μέσα. Το μπεζ λερώνει βέβαια αλλα σε συνδυασμό με το ξύλο δίνει αέρα πολυτελειας στο passat

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          ariskouts last edited by

                                          Ο χρήστης Ariskouts έγραψε:
                                          Εγω φίλε ostvarivanje αφού μετα απο μια πετυχημένη πενταετία με το ford focus ghia κατέληξα στο passat 1.4 tsi dsg και θα το κλείσω απο βδομάδα, θα σου πω τα εξής. Πάρε to dsg. Μετα απο αυτο δεν θα θέλεις ξανά χειροκίνητο. Το cruisecontrol αξίζει κ με το παραπάνω και μην λες ότι δεν κάνεις ταξίδια. Όταν παίρνεις αυτοκινητογια ύφος 5ετια δενξερεις τι ταξίδια θα σου βγουν κ τότε θα καταλάβεις τηνξεκουραση στο δεξί πόδι. Τοχρώμα είναι βέβαια υποκειμενικό εγω διαλεξα μαύρο με μπεζ σαλόνι κ ξύλινο ταμπλώ. Το άσπρο το ήθελα αλλα δεν μου ταίριαζε καλα με το μπεζ μέσα. Το μπεζ λερώνει βέβαια αλλα σε συνδυασμό με το ξύλο δίνει αέρα πολυτελειας στο passat

                                          Και φυσικά αυτα που είπα για το dsg σου τα λέω επειδή κάνω 60χλμ κάθε μέρα μέσα στην θες/νικη και 30.000 τον χρόνο γενικά. Αν τώρα ΕΣΥ δεν κάνεις πολλα χλμ. Ίσως πρέπει να το σκεφτείς κ να διαθέσεις τα 1500 ευρω σε κάτι άλλο όπως xenon afl.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            ostvarivanje last edited by

                                            Φίλε geologist με παιδεύεις πολύ (καλοπροαίρετα το λέω). Εκεί που σκεφτόμουν να του κάνω test drive με το χειροκίνητο, με επηρεάζεις τώρα και θα κάνω και test drive σε κάποιο μοντέλο με dsg. Ουσιαστικά δε με επηρεάζεις εσύ, αλλά είναι αυτό που λένε: 'ήθελα να πέσω, καλά που με έσπρωξες'! Θα δω αύριο αν θα μπορέσω να κάνω σε κάποιο dsg test drive και θα ενημερώσω.
                                            Ποιο είχες και ποιο αγόρασες και έπαθες πολιτισμικό σοκ;

                                            Ariskouts, πρώτα απ' όλα με το καλό να το παραγγείλεις και καλή αναμονή μέχρι την παραλαβή του αυτοκινήτου σου. Όταν λες ότι επέλεξες το 1.4 dsg, το έκανες test drive. Αν ναι, πες μου εντυπώσεις, ειδικά ότι αφορά στο dsg. Για το cruise control δεν έχεις άδικο, αν σκεφτείς ότι δεν σκέφτομαι να το αγοράσω με προοπτική πενταετίας, αλλά και παραπάνω (εκτός αν προκύψει κάποια δραματική αλλαγή στη ζωή μου). Αυτός είναι ο λόγος που είμαι σκεπτικός για το dsg. Και αναφέρομαι σε ζήτημα αξιοπιστίας. Ο φόβος μου είναι ενδεχόμενη ζημιά στο dsg και το κόστος επισκευής του. Βασικά, αυτός είναι ο βασικός λόγος που διστάζω. Γενικά σαν χαρακτήρας είμαι υπέρ της αυτοματοποιημένης λογικής, οπότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μου αρέσει. Δηλαδή, αν το έχω στο αυτόματο, θα ακουμπάω το λεβιέ μόνο όταν θα βάζω όπισθεν; Πολύ μου αρέσει κάτι τέτοιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 17 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr