-
Ρε άμα δεν δώσετε κανά 800άρι να σας κουδουνίσουν τ' αυτιά και να τρέμετε μπας και κάνει φτερά, δεν θα το ευχαριστηθείτε για καθημερινή χρήση.
Και πούσαστε, με δόσεις έτσι? -
Τιμή 119 € --->180 € = +50% και μιλάμε για άλλη κατηγορία
Γενικά με 200 € παίρνεις αξιοπρεπές ποδήλατο.
Με 119 € κάτι θα βγει προβληματικό, δεν γίνεται αλλιώς, γιατί και το ποδήπατο 180-300 € κάπου στην Κίνα φτιάχνεται κι ας γράφει οτι θέλει στο σκελετό... -
Πήγα και τα είδα σήμερα τα ποδήλατα στο Carrefour και έχουμε και λέμε...
Αυτό με τα 119ε μου φάνηκε πολύ ψεύτικο... κυρίως δεν μ'άρεσε που είχε πλαστικές μανέτες και πλαστικές δαγκάνες.
Δεν λέω καλά τα 119ε αλλά δεν ξέρω πόσο μπορώ να εμπιστευτώ τα πλαστικά φρενάκια που είχε το συγκεκριμένο... μη μας μείνει και στο χέρι!Είχε ακόμα ένα 229ε με 2 αμορτισέρ δισκόφρενα κτλ κτλ το οποίο φαινόταν καλύτερο αλλά.... μου φαίνεται ότι μόνο μπελάς είναι τα 2 αμορτισέρ και πιστεύω ότι δεν χρειάζονται τα δισκόφρενα σε ποδήλατο, ένα καλό ζευγάρι v-brakes μου εμπνέουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη. ίσως να λέω και βλακείες όμως...?
Έχει κανείς υπ όψιν τπτ απλό φθηνό και με αξιοπρεπή φρένα?
-
Ο χρήστης rebel έγραψε:
Πήγα και τα είδα σήμερα τα ποδήλατα στο Carrefour και έχουμε και λέμε...
Αυτό με τα 119ε μου φάνηκε πολύ ψεύτικο... κυρίως δεν μ'άρεσε που είχε πλαστικές μανέτες και πλαστικές δαγκάνες.
Δεν λέω καλά τα 119ε αλλά δεν ξέρω πόσο μπορώ να εμπιστευτώ τα πλαστικά φρενάκια που είχε το συγκεκριμένο... μη μας μείνει και στο χέρι!Είχε ακόμα ένα 229ε με 2 αμορτισέρ δισκόφρενα κτλ κτλ το οποίο φαινόταν καλύτερο αλλά.... μου φαίνεται ότι μόνο μπελάς είναι τα 2 αμορτισέρ και πιστεύω ότι δεν χρειάζονται τα δισκόφρενα σε ποδήλατο, ένα καλό ζευγάρι v-brakes μου εμπνέουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη. ίσως να λέω και βλακείες όμως...?
Έχει κανείς υπ όψιν τπτ απλό φθηνό και με αξιοπρεπή φρένα?
Πλαστικές δαγκάνες
Αν σκοπεύεις να δόσεις 230 € γιατί να πάρεις από carrefur; Σε κάθε ποδηλατάδικο θα βρείς πολλά ποδήλατα γύρω στα 200€ να διαλέξεις. Δες αυτό:
http://www.podilatorama.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1553&category_id=101&manufacturer_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=118
Αφού το Ideal, με όνομα στην αγορά και με επώνυμα εξαρτήματα έχει μόνο 280€, σίγουρα θα βρεις καλά ποδήλατα σε άλλες μάρκες αρκετά φθηνότερα. -
Όχι ρε φίλε καλύτερα ένα επώνυμο μεταχειρισμένο παρά αυτό. Δες μερικά ωραία μεταχειρισμένα μαουντενάκια με 250 ευρώ μαξ...
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/1138906/
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/1240015/
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/1233262/
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/1352005/
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/1352897/
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/1351769/
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/1347396/ -
Δεν ήταν εξολοκλήρου πλαστικές απλά αν θυμάμαι καλά είχε πλαστικά μέρη. Γενικά δεν μου ενέπνευσε καμιά εμπιστοσύνη..
Όχι αυτό με τα 229 δεν το σκέφτομαι καθόλου γιατί σίγουρα θα υπάρχει καλύτερο σ'αυτή τι τιμή.. απλά θέλω να δω μήπως βρώ τπτ αξιοπρεπές κάτω απο τα 200.Σ'ευχαριστώ travelman για τις αγγελίες!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Nταξ το έχουμε ψιλοξεφτυλίσει το θέμα ποδήλατο απλά.500-800 και 1000 ευρώ είναι ένα θέμα. Εχω κ εγώ ένα 2ο τέτοιο και πίστεψε με μια χαρά είναι για τα λεφτά του.
Και που το κακό αν το έχουμε ψιλοξεφτυλίσει;
Εγώ σε καλό το βλέπω γιατί με τόση πολύ κουβέντα και μπλά μπλά γύρο απο αυτό, μαθαίνουμε ένα σορό πράματα που ούτε ξέραμε.Δεν σου ειπα οτι δεν ειναι μια χαρά, αλλα αν σου αρέσει τόσο γιατί πήγες και έσκασες τα ωραία τα ευράκια για τό άλλο το ¨καλό¨ ;
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Nταξ το έχουμε ψιλοξεφτυλίσει το θέμα ποδήλατο απλά.
500-800 και 1000 ευρώ είναι ένα θέμα. Εχω κ εγώ ένα 2ο τέτοιο και πίστεψε με μια χαρά είναι για τα λεφτά του.
Και που το κακό αν το έχουμε ψιλοξεφτυλίσει;
Εγώ σε καλό το βλέπω γιατί με τόση πολύ κουβέντα και μπλά μπλά γύρο απο αυτό, μαθαίνουμε ένα σορό πράματα που ούτε ξέραμε.Δεν σου ειπα οτι δεν ειναι μια χαρά, αλλα αν σου αρέσει τόσο γιατί πήγες και έσκασες τα ωραία τα ευράκια για τό άλλο το ¨καλό¨ ;
γιατί ασχολούμαι και γουστάρω, ο φίλος όμως δεν ξέρει ακόμα αν θα ασχοληθεί....το να του προτείνουμε τυφλοσούρτι ακριβά ποδήλατα είναι λίγο οφσάιντ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Nταξ το έχουμε ψιλοξεφτυλίσει το θέμα ποδήλατο απλά.
500-800 και 1000 ευρώ είναι ένα θέμα. Εχω κ εγώ ένα 2ο τέτοιο και πίστεψε με μια χαρά είναι για τα λεφτά του.
Και που το κακό αν το έχουμε ψιλοξεφτυλίσει;
Εγώ σε καλό το βλέπω γιατί με τόση πολύ κουβέντα και μπλά μπλά γύρο απο αυτό, μαθαίνουμε ένα σορό πράματα που ούτε ξέραμε.Δεν σου ειπα οτι δεν ειναι μια χαρά, αλλα αν σου αρέσει τόσο γιατί πήγες και έσκασες τα ωραία τα ευράκια για τό άλλο το ¨καλό¨ ;
γιατί ασχολούμαι και γουστάρω, ο φίλος όμως δεν ξέρει ακόμα αν θα ασχοληθεί....το να του προτείνουμε τυφλοσούρτι ακριβά ποδήλατα είναι λίγο οφσάιντ.
Ρε Σάββα, τι παθαίνεις ώρες ώρες;!
Είπα εγώ τιποτα τέτοιο;
Το μοναδικό που είπα, οτι αν ο φίλος σου μπορεί και κάνει 15 χιλιόμετρα την ημέρα με ένα φθηνο ποδήλατο, φαντάσου πόσα περισσότερα θα μπορεί να κάνει με ένα ακριβώτερο/καλύτερο. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Nταξ το έχουμε ψιλοξεφτυλίσει το θέμα ποδήλατο απλά.
500-800 και 1000 ευρώ είναι ένα θέμα. Εχω κ εγώ ένα 2ο τέτοιο και πίστεψε με μια χαρά είναι για τα λεφτά του.
Και που το κακό αν το έχουμε ψιλοξεφτυλίσει;
Εγώ σε καλό το βλέπω γιατί με τόση πολύ κουβέντα και μπλά μπλά γύρο απο αυτό, μαθαίνουμε ένα σορό πράματα που ούτε ξέραμε.Δεν σου ειπα οτι δεν ειναι μια χαρά, αλλα αν σου αρέσει τόσο γιατί πήγες και έσκασες τα ωραία τα ευράκια για τό άλλο το ¨καλό¨ ;
γιατί ασχολούμαι και γουστάρω, ο φίλος όμως δεν ξέρει ακόμα αν θα ασχοληθεί....το να του προτείνουμε τυφλοσούρτι ακριβά ποδήλατα είναι λίγο οφσάιντ.
Ρε Σάββα, τι παθαίνεις ώρες ώρες;!
Είπα εγώ τιποτα τέτοιο;
Το μοναδικό που είπα, οτι αν ο φίλος σου μπορεί και κάνει 15 χιλιόμετρα την ημέρα με ένα φθηνο ποδήλατο, φαντάσου πόσα περισσότερα θα μπορεί να κάνει με ένα ακριβώτερο/καλύτερο.συζήτηση κάνουμε ρε
-
δε νομίζω ότι θα έκανε τα 15 κμ με την ίδια ένταση που θα έκανε με το ακριβότερο......
και πιο σωστά σαν σώμα... -
Αυτές οι παρανοήσεις και 'διαφωνίες' μου θυμίζουν τις αντίστοιχες διαφωνίες μεταξύ 'φθηνών' αυτοκινήτων (π.χ. Hyundai/Kia) και πιο 'premium' αυτοκινήτων (π.χ. Audi).
Οι μεν 'κορεάτες' λένε 'εντάξει, σαφώς πολύ καλύτερα τα Audi, πιο ωραία οδηγικά, λιγότερος θόρυβος, πιο γρήγορα, αλλά μια χαρά χιλιόμετρα κάνεις και με το hyundai, δεν είναι για πέταμα', και οι δε 'αουντάκιδες' αφορίζουν στο στυλ 'με τόσα λεφτά δεν παίρνεις καλό αμάξι, θα είναι έτσι, θα είναι αλλιώς, δεν το ενα, δεν το άλλο'. -
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Αυτές οι παρανοήσεις και 'διαφωνίες' μου θυμίζουν τις αντίστοιχες διαφωνίες μεταξύ 'φθηνών' αυτοκινήτων (π.χ. Hyundai/Kia) και πιο 'premium' αυτοκινήτων (π.χ. Audi).
Οι μεν 'κορεάτες' λένε 'εντάξει, σαφώς πολύ καλύτερα τα Audi, πιο ωραία οδηγικά, λιγότερος θόρυβος, πιο γρήγορα, αλλά μια χαρά χιλιόμετρα κάνεις και με το hyundai, δεν είναι για πέταμα', και οι δε 'αουντάκιδες' αφορίζουν στο στυλ 'με τόσα λεφτά δεν παίρνεις καλό αμάξι, θα είναι έτσι, θα είναι αλλιώς, δεν το ενα, δεν το άλλο'.Δεν νομίζω πως είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.
Με ένα καλό ποδήλατο θα κουραστείς πολύ λιγότερο στο 100% των διαδρομών σου και θα ενδεχομένως θα κινδυνέψεις λιγότερο. Με ένα ένα χιουντάι ίσως κουραστείς περισσότερο στο 20% των διαδρομων σου (ταξίδια), θα παρκάρεις πιο γρήγορα, και από άποψη παθητικής ασφάλειας πιο ασφαλές είναι ένα 5αστερο i20 από ένα 4άστερο Α3 ή ένα Q7 σε σύγκρουση με τοίχο, και άμα βάλω τόσα σακιά πατάτες ώστε να φτάσει το βάρος των Α3/Q7 θα είναι και ασφαλέστερο στη μεταξύ τους σύγκρουση.
Βέβαια από ένα σημείο και μετά πολύς κόσμος είτε σε δίτροχα είτε σε τετράτροχα τα ακουμπάει για το πουλμουρ της υπόθεσης.
-
τα μικρά 26 αρια ποδήλατα... καμιά φορά ειναι καλά για απλή χρήση.
Αν εχεις να δώσεις παραπάνω δίνεις.
Αν δεν έχει δε δίνεις.
Απλά...
Πάντως η αίσθηση είναι η διαφορα... Πόσα λεφτά θέλεις να δώσεις για την αίσθηση ότι τσουλάει καλύτερα.
Μεσα στις επόμενες εβδομάδες θα καβαλήσω φτηνό ποδήλατο praktiker και ακριβή κούρσα (1000 ευρω) και θα σας πω ... τι τρέχει
Πάντως με την φτηνή μου κουρσα αισθανόμουν άρχοντας όταν ήμουν παιδί (και πέρυσι που την καβάλησα) εκτός από τις ταχύτητες (που πλέον είναι πολύ σύγχρονες) όλα τα άλλα ήταν τέλεια σε αίσθηση. Αλλά μάλλον είναι η μαγία της κούρσας!!!Τ
-
Υπάρχει ένα κατώτατο όριο στο πόσα πρέπει να διαθέσεις για ένα αξιοπρεπές ποδήλατο, εγώ το προσδιορίζω στα 200 €.
Από εκεί και πάνω με κάθε € που δίνεις κερδίζεις σε αίσθηση, ταχύτητα, άνεση, αντοχή, στυλ, πρεστιζ κλπ, φυσικά όσο το ποσό ανεβαίνει το επι πλέον κέρδος γίνεται και μικρότερο.
Κάτω από το ελάχιστο όριο που ανέφερα χάνεις σοβαρά σε λειτουργικότητα, σε αξιοπιστία (κυρίως), ακόμη και σε ασφάλεια: Έχω δει φτηνό παιδικό ποδήλατο που τα τακάκια των φρένων αντί για λάστιχο είχαν σκληρό μαύρο πλαστικό και το καημένο το παιδάκι πατούσε φρένο αλλά το ποδήλατο δεν κρατιόταν στις κατηφόρες! -
Το θεμα ειναι οτι σε μπατζετ καταστασεις του τυπου 200 ευρω, τα μεταχειρισμενα ειναι στην συντριπτικη τους πλειοψηφια μονοδρομος κατα την αποψη μου. Τα φτηνιαρικα τυπου πρακτικερ εχουν θεματα αντοχης ακομα και για απλη χρηση.
-
Τα φθηνά έχουν άθλια περιφερειακά που θα το καταλάβεις αμέσως από τα προβλήματα που θα δημιουργούνται τουλάχιστον σε ταχύτητες και φρένα. Καλύτερα μτχ με 200€ (σημαίνει ποδήλατο των 300-400€ από 1 έως 3 χρόνων) πάρα ατσάλινα του Καρφουρ.
-
Δε το περίμενα ποτέ ότι θα φτάναμε σε εποχή που θα μιλούσαμε για περιφεριακά σε ποδήλατο, αξιοπιστεία, πρεστίζ και ενεργοπαθητική ασφάλεια.
Θυμάμαι είχα το BMX πιτσιρικάς και το μόνο που αγόραζα από τον ποδηλατά ήταν μπαλώματα (τα έφτιαχνα μόνος με νερό/κουβά, ξύσιμο και κόλλα) και τακάκια για τα φρένα. Τα παιδιά που είχαν κάποια λεφτά περισσότερα, άλλαζαν τις μανέτες και καμιά σέλα. Μέχρι εκεί.. Θυμάμαι την αδερφή μου που είχε αγοράσει το Motobecane Mirage και ο αδερφός μου ένα Carrera...
Τώρα για να πάρεις ποδήλατο, παίρνεις γνώμες από τους ήδη έχοντες, σου λένε σε τι δρόμους θα πας (με καλή άσφαλτο, με χάλια, λακούβες, χωματόδρομο με πέτρα, ανάβαση 48% κλιση, πεζοδρόμια 18 πόντων, κτλ), τι προφίλ ελαστικό θα φορέσει ακι ούτω καθ'εξής...
έτσι χαλιόμαστε, αντί να απολαύσουμε την ηρεμία που προσφέρει το ποδήλατο και η βόλτα, έχουμε στο νου μας ένα σωρό πράγματα...
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Δε το περίμενα ποτέ ότι θα φτάναμε σε εποχή που θα μιλούσαμε για περιφεριακά σε ποδήλατο, αξιοπιστεία, πρεστίζ και ενεργοπαθητική ασφάλεια.Θυμάμαι είχα το BMX πιτσιρικάς και το μόνο που αγόραζα από τον ποδηλατά ήταν μπαλώματα (τα έφτιαχνα μόνος με νερό/κουβά, ξύσιμο και κόλλα) και τακάκια για τα φρένα. Τα παιδιά που είχαν κάποια λεφτά περισσότερα, άλλαζαν τις μανέτες και καμιά σέλα. Μέχρι εκεί.. Θυμάμαι την αδερφή μου που είχε αγοράσει το Motobecane Mirage και ο αδερφός μου ένα Carrera...
Τώρα για να πάρεις ποδήλατο, παίρνεις γνώμες από τους ήδη έχοντες, σου λένε σε τι δρόμους θα πας (με καλή άσφαλτο, με χάλια, λακούβες, χωματόδρομο με πέτρα, ανάβαση 48% κλιση, πεζοδρόμια 18 πόντων, κτλ), τι προφίλ ελαστικό θα φορέσει ακι ούτω καθ'εξής...
έτσι χαλιόμαστε, αντί να απολαύσουμε την ηρεμία που προσφέρει το ποδήλατο και η βόλτα, έχουμε στο νου μας ένα σωρό πράγματα...
Αλλάξαν οι εποχές φίλε μου. Όταν τουλάχιστον εγώ ήμουν πιτσιρικάς δεν υπήρχαν ποδήλατα από αλουμίνιο, carbon, τιτάνιο κλπ.
Δεν ξέρω καν αν υπήρχαν και διαφορετικά μεγέθη ποδηλάτων (δεν νομίζω).
Τα πάντα όμως άλλαξαν (ευτυχώς) μαζί τους και τα ποδηλατα.Αν νομίζεις ό,τι χαλιέσε αν ψάξεις λίγο παραπάνω για την τελική επιλογή σου, θα δεις πόσο θα χαλαστείς όταν καταλάβεις ό,τι έχεις κάνει λάθος επιλογή (πχ λάθος μέγεθος).
Τι να απολαύσεις μετά; -
Σίγουρα, άλλο να έδινα σε ένα παιδί το ποδήλατο του Χατζηχρήστου στον Ζήκο (της κακομοίρας) και άλλο το δικό μου BMX πριν 18-20 χρόνια. Αλλά δε θα κάτσω να πάρω στο παιδί μου ποδήλατο με carbon, με όλα τα σούπερ ντούπερ περιφερειακά, λάστιχα για χώμα, χιόνι, άσφαλτο και άμμο. Και ειδικά στην εποχή που είμαστε, με τη κρίση, με τους τρελούς στους δρόμους, κτλ.
Άλλο πράγμα η πρόοδος και άλλο η μανία και ο καταναλωτισμός
εδιτ:
και όσον αφορά το μέγεθος, οκ, πρέπει να είσαι το λιγότερο χαζός για να μη βλέπεις αν είναι μικρό ή μεγάλο..
Η ζωή...ποδήλατο!