Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    fiat classic
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. fiat classic
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 60
    • 61
    • 38 / 61
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    135
    1204
    4496
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiat127 last edited by

      Aυτο της φωτογραφιας παντως ειναι σχεδον σιγουρα φιατ 124 και μαλιστα πρωτης γενιας.Αυτο φαινεται απο τα χερουλια(το λαντα ειχε χουφτα και οχι κουμπι) και αλλες λεπτομερειες οπως πουλια προφυλακτηρων κλπ.Η αποσταση απο το εδαφος οντως παραπεμπει λιγο σε ΕΣΣΔ,αλλα μαλλον ειναι αβλεψια του σκιτσογραφου.Επισης δεν πρεπει να ειναι ουτε σεατ,καθως εκεινα συνηθως ειχαν στρογγυλο σημα εμπρος.
      Οσον αφορα τον κινητηρα,ο ρωσικος ηταν με επικεφαλης εκκεντροφορο,ενω οι αλλοι με πλαινο.Καπου ειχα διαβασει οτι η μηχανη του lada ουσιαστικα ηταν προτζεκτ της φιατ που τελικα δεν εφαρμοστηκε σε ιταλικο μοντελο,δεν ξερω ομως κατα ποσο ισχυει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        octavia699 last edited by

        Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
        Aυτο της φωτογραφιας παντως ειναι σχεδον σιγουρα φιατ 124 και μαλιστα πρωτης γενιας.Αυτο φαινεται απο τα χερουλια(το λαντα ειχε χουφτα και οχι κουμπι) και αλλες λεπτομερειες οπως πουλια προφυλακτηρων κλπ.Η αποσταση απο το εδαφος οντως παραπεμπει λιγο σε ΕΣΣΔ,αλλα μαλλον ειναι αβλεψια του σκιτσογραφου.Επισης δεν πρεπει να ειναι ουτε σεατ,καθως εκεινα συνηθως ειχαν στρογγυλο σημα εμπρος.
        Οσον αφορα τον κινητηρα,ο ρωσικος ηταν με επικεφαλης εκκεντροφορο,ενω οι αλλοι με πλαινο.Καπου ειχα διαβασει οτι η μηχανη του lada ουσιαστικα ηταν προτζεκτ της φιατ που τελικα δεν εφαρμοστηκε σε ιταλικο μοντελο,δεν ξερω ομως κατα ποσο ισχυει.

        WOW Το ξέρεις πολύ καλα αυτό το αμάξι!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • vespas
          vespas last edited by

          Ναι ηταν δημιουργιες της φιατ. ολα τα αλλα(lada, seat, zastava) ηταν πιστα αντιγραφα. Παντως πιο κοντα στην ποιοτητα των φιατ ηταν τα σεατ τα οποια ηταν ακομα φθηνοτερα και μαλλον με περισσοτερο εξοπλισμο απο τα αντιστοιχα φιατ για να τα προτιμησει ο καταναλωτης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fiat127 last edited by

            Ε,οχι δα..Οι γνωσεις μου βασιζονται απλως στην παρατηρηση.Εδω μεσα υπαρχουν ατομα που σιγουρα εκπλησσουν με τις γνωσεις τους και πιστευω ευκολα θα ειχαν πολλα να συμπληρωσουν.Γενονος ειναι παντως οτι προκειται για ενα απο τα πιο αγαπημενα μου αυτοκινητα(οπως και οτιδηποτε ανατολικο εχει σχεση με φιατ)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stubos last edited by

              Polski ???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • vespas
                vespas last edited by

                Ο χρήστης stubos έγραψε:
                Polski ???

                Σωστός, τα ειχα ξεχάσει αυτα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w110finback-stro last edited by

                  παιδια ενος θειου μου το seat ds 124 ηταν σκυλι ενω το 124 ενος γειτονα σαπιζε πολυ γρηγορα θυμαμαι στις πορτες πανω ψηλα εκει που αρχιζουν τα παραθυρα ηταν ολο σαπια και μου ειχε κανει εντυπωση τοτε πως το fiat ηταν σε ποιοτητα υποδιεστερο του seat

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1
                    124-abarth-stradale last edited by

                    fiat 124 1ης σειρας. Στο οποιο βασιστηκε το λαντα. Δε νομιζω να εβγαινε το 124 σε polski (σε αντιθεση με το 125).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • vespas
                      vespas last edited by

                      Ο χρήστης 124 abarth stradale έγραψε:
                      fiat 124 1ης σειρας. Στο οποιο βασιστηκε το λαντα. Δε νομιζω να εβγαινε το 124 σε polski (σε αντιθεση με το 125).

                      Ναι το 124 δεν το εβγαζε η πολσκι , απλα εγω παραπανω αναφερομαι σε ολους τους κλωνους των φιατ της εποχης και οχι μονο στο 124

                      παιδια ενος θειου μου το seat ds 124 ηταν σκυλι ενω το 124 ενος γειτονα σαπιζε πολυ γρηγορα θυμαμαι στις πορτες πανω ψηλα εκει που αρχιζουν τα παραθυρα ηταν ολο σαπια και μου ειχε κανει εντυπωση τοτε πως το fiat ηταν σε ποιοτητα υποδιεστερο του seat

                      οντως πολλες φορες τα σεατ ηταν πιο ποιοτικα και με καλυτερο φινιρισμα και εξοπλισμο απο τα αντιστοιχα φιατ, και επισης στην Ισπανια μαλλον χρησιμοποιουσαν καλυτερης ποιοτητας πρωτες υλες(π.χ. λαμαρινες) απ'οτι στην φιατ. Αυτο το ειχα διαπιστωσει και εγω απο το δικο μας σεατ 127 σε σχεση με τα φιατ 127

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsargy last edited by

                        Ο χρήστης vespas έγραψε:

                        Polski ???

                        Σωστός, τα ειχα ξεχάσει αυτα

                        Καλύτερα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stubos last edited by

                          Ο χρήστης tsargy έγραψε:

                          Polski ???

                          Σωστός, τα ειχα ξεχάσει αυτα

                          Καλύτερα...

                          Τώρα γιατί θέλεις να χαλάσουμε τις καρδιές μας ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fiat127 last edited by

                            Δεν τα ξερω φυσικα,αλλα ενα πολσκι απο τα πρωτα με ταχυτητες στο χερι δεν θα με χαλαγε.Βεβαια θα προτιμουσα ενα zastava 1300,ει δυνατον σε γκρι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              geoky last edited by

                              Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
                              Aυτο της φωτογραφιας παντως ειναι σχεδον σιγουρα φιατ 124 και μαλιστα πρωτης γενιας.Αυτο φαινεται απο τα χερουλια(το λαντα ειχε χουφτα και οχι κουμπι) και αλλες λεπτομερειες οπως πουλια προφυλακτηρων κλπ.Η αποσταση απο το εδαφος οντως παραπεμπει λιγο σε ΕΣΣΔ,αλλα μαλλον ειναι αβλεψια του σκιτσογραφου.Επισης δεν πρεπει να ειναι ουτε σεατ,καθως εκεινα συνηθως ειχαν στρογγυλο σημα εμπρος.
                              Οσον αφορα τον κινητηρα,ο ρωσικος ηταν με επικεφαλης εκκεντροφορο,ενω οι αλλοι με πλαινο.Καπου ειχα διαβασει οτι η μηχανη του lada ουσιαστικα ηταν προτζεκτ της φιατ που τελικα δεν εφαρμοστηκε σε ιταλικο μοντελο,δεν ξερω ομως κατα ποσο ισχυει.

                              Fiat ειναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dim8 last edited by

                                Ο χρήστης fiat127 έγραψε:

                                Οσον αφορα τον κινητηρα,ο ρωσικος ηταν με επικεφαλης εκκεντροφορο,ενω οι αλλοι με πλαινο.Καπου ειχα διαβασει οτι η μηχανη του lada ουσιαστικα ηταν προτζεκτ της φιατ που τελικα δεν εφαρμοστηκε σε ιταλικο μοντελο,δεν ξερω ομως κατα ποσο ισχυει.

                                Πολυ σωστα,ηταν προτζεκτ της φιατ που πουληθηκε στους Ρωσους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Ο χρήστης vespas έγραψε:
                                  Ναι ηταν δημιουργιες της φιατ. ολα τα αλλα(lada, seat, zastava) ηταν πιστα αντιγραφα. Παντως πιο κοντα στην ποιοτητα των φιατ ηταν τα σεατ τα οποια ηταν ακομα φθηνοτερα και μαλλον με περισσοτερο εξοπλισμο απο τα αντιστοιχα φιατ για να τα προτιμησει ο καταναλωτης

                                  Αυτό δεν ισχύει. Πιο κοντά στα Fiat ήταν τα Zastava, μάλιστα κάποια στιγμή το Fiat 128 λίγο πριν αποσυρθεί φτιαχνόταν στο ίδιο εργοστάσιο.

                                  H Zastava ήταν η μόνη που είχε πάρει νεότερα σχέδια και κατασκεύαζε πραγματικά σύγχρονα αυτοκίνητα και όχι 1-2 γενιές πίσω: το Zastava 101 ήταν ένα πεντάθυρο Fiat 128 , είχε ίδια ανάρτηση, μοτέρ, σασμάν και φτωχότερο εξοπλισμό. Όταν το 128 άλλαξε γενιά (με τα άσχημα πίσω φώτα και το ακόμη πιο άσχημο ταμπλό με σκληρό πλαστικό) το 101 έμεινε όπως ήταν για να μην δημιουργείται ανταγωνισμός. Λίγο πριν καταργηθεί το 128 για την Fiat, άλλαξε και το 101/1100, αν και αν δεν κάνω λάθος στην Ελλάδα εισήχθη πολύ αργότερα σ' αυτήν την μορφή.

                                  Τα παραπάνω τα γράφω από μνήμης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    w110finback-stro last edited by

                                    Εγω ειχα παρει μεταχειρισμενο το zastava gt55 πραγματι ηταν πολυ καλο για την εποχη του

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tsargy last edited by

                                      Ο χρήστης stubos έγραψε:

                                      Polski ???

                                      Σωστός, τα ειχα ξεχάσει αυτα

                                      Καλύτερα...

                                      Τώρα γιατί θέλεις να χαλάσουμε τις καρδιές μας ?

                                      Ωχ! έχεις-είχες Polski?
                                      Πάντως τώρα θα ήθελα και εγώ να έχω ένα...εκείνα τα χρόνια όποιος το είχε, απλά άλλαζε κινητήρα, σασμάν διαφορικό, έβαζε Fiat μετ/να και ήταν ΟΚ...Κάτι σαν τα Dacia ένα πράμα...
                                      Αλήθεια θυμάστε τα Polonez?

                                      ΥΓ Θυμάμαι πριν 10-15 χρόνια στην Λιοσίων, κάποιος ανταλλακτικατζής, είχε φέρει πάρα πολλές καρότσες (κουφάρια) καινούργιες σκέτες απο 125 Polski Pick up, δεν τις πούλαγε ολόκληρες όμως...τις έκοβε στην μέση. Ήταν δε βαμμένες κίτρινες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        a-110-alpine last edited by

                                        Ο χρήστης tsargy έγραψε:

                                        Polski ???

                                        Σωστός, τα ειχα ξεχάσει αυτα

                                        Καλύτερα...

                                        Τώρα γιατί θέλεις να χαλάσουμε τις καρδιές μας ?

                                        Ωχ! έχεις-είχες Polski?
                                        Πάντως τώρα θα ήθελα και εγώ να έχω ένα...εκείνα τα χρόνια όποιος το είχε, απλά άλλαζε κινητήρα, σασμάν διαφορικό, έβαζε Fiat μετ/να και ήταν ΟΚ...Κάτι σαν τα Dacia ένα πράμα...
                                        Αλήθεια θυμάστε τα Polonez?

                                        ξέχασες να αναφέρεις και το τιμόνι τους, αυτό φυσικά δεν μπορούσες να το αλλάξεις και αναγκαστικά έκανες μπράτσα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsargy last edited by

                                          Ναι ναι, έχεις δίκιο...χαχα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stubos last edited by

                                            Ο χρήστης tsargy έγραψε:

                                            Ωχ! έχεις-είχες Polski?
                                            Πάντως τώρα θα ήθελα και εγώ να έχω ένα...εκείνα τα χρόνια όποιος το είχε, απλά άλλαζε κινητήρα, σασμάν διαφορικό, έβαζε Fiat μετ/να και ήταν ΟΚ...Κάτι σαν τα Dacia ένα πράμα...
                                            Αλήθεια θυμάστε τα Polonez?

                                            ΥΓ Θυμάμαι πριν 10-15 χρόνια στην Λιοσίων, κάποιος ανταλλακτικατζής, είχε φέρει πάρα πολλές καρότσες (κουφάρια) καινούργιες σκέτες απο 125 Polski Pick up, δεν τις πούλαγε ολόκληρες όμως...τις έκοβε στην μέση. Ήταν δε βαμμένες κίτρινες...

                                            Το '78, αγόρασε ο πατέρας μου ένα Polski με τον 1500άρη κινητήρα, σε αντικατάσταση ενός 12Μ που παρέδωσε πνεύμα.
                                            Υπέστει μεγάλη κακοποίηση (40.000χλμ τον χρόνο, ταξίδια με 5-6 άτομα και ένα σκύλο και δύο νέους οδηγούς), μέχρι να περάσει στα χέρια μου, μετά την αγορά του ZX και αργότερα στα χέρια του αδελφού μου.
                                            Παρά τα πολλά ετήσια χιλιόμετρα, όσο ήταν στα χέρια του πατέρα μου, δεν έβγαλε πολλές ζημιές, εκτός από μια επισκευή κινητήρα στις 300.000 χλμ, πράγμα που θεωρώ λογικό. Βέβαια ο πατέρας ήταν (και είναι) φοβερά σχολαστικός με τα αυτοκίνητα και με τον παραμικρό θόρυβο έτρεχε στο συνεργείο του Γιώργου στον Βοτανικό για έλεγχο. Κάποια στιγμή άλλαξε και χρώμα (από μπέζ έγινε μπορντώ) και καθίσματα (ίσως από 132).
                                            Στα χέρια των γιών του ( ) άρχισαν τα σχετικά στουκαρίσματα, έσπασε ημιαξόνιο εν κινήσει κλπ κλπ, προφανώς λόγω κακομεταχείρισης.... Πάντως πρόβλημα μπράτσων δεν είχαμε (κοντζαμ γομάρια).

                                            Φυσικά δεν υποστηρίζω οτι ήταν καλό αυτοκίνητο, αλλά ήταν αρκετά τίμιο και σίγουρα σκυλί. Και.... το κοντέρ λωρίδα δεν παιζότανε !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 38 / 61
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr