-
Aυτο της φωτογραφιας παντως ειναι σχεδον σιγουρα φιατ 124 και μαλιστα πρωτης γενιας.Αυτο φαινεται απο τα χερουλια(το λαντα ειχε χουφτα και οχι κουμπι) και αλλες λεπτομερειες οπως πουλια προφυλακτηρων κλπ.Η αποσταση απο το εδαφος οντως παραπεμπει λιγο σε ΕΣΣΔ,αλλα μαλλον ειναι αβλεψια του σκιτσογραφου.Επισης δεν πρεπει να ειναι ουτε σεατ,καθως εκεινα συνηθως ειχαν στρογγυλο σημα εμπρος.
Οσον αφορα τον κινητηρα,ο ρωσικος ηταν με επικεφαλης εκκεντροφορο,ενω οι αλλοι με πλαινο.Καπου ειχα διαβασει οτι η μηχανη του lada ουσιαστικα ηταν προτζεκτ της φιατ που τελικα δεν εφαρμοστηκε σε ιταλικο μοντελο,δεν ξερω ομως κατα ποσο ισχυει. -
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Aυτο της φωτογραφιας παντως ειναι σχεδον σιγουρα φιατ 124 και μαλιστα πρωτης γενιας.Αυτο φαινεται απο τα χερουλια(το λαντα ειχε χουφτα και οχι κουμπι) και αλλες λεπτομερειες οπως πουλια προφυλακτηρων κλπ.Η αποσταση απο το εδαφος οντως παραπεμπει λιγο σε ΕΣΣΔ,αλλα μαλλον ειναι αβλεψια του σκιτσογραφου.Επισης δεν πρεπει να ειναι ουτε σεατ,καθως εκεινα συνηθως ειχαν στρογγυλο σημα εμπρος.
Οσον αφορα τον κινητηρα,ο ρωσικος ηταν με επικεφαλης εκκεντροφορο,ενω οι αλλοι με πλαινο.Καπου ειχα διαβασει οτι η μηχανη του lada ουσιαστικα ηταν προτζεκτ της φιατ που τελικα δεν εφαρμοστηκε σε ιταλικο μοντελο,δεν ξερω ομως κατα ποσο ισχυει.WOW Το ξέρεις πολύ καλα αυτό το αμάξι!!!
-
Ναι ηταν δημιουργιες της φιατ. ολα τα αλλα(lada, seat, zastava) ηταν πιστα αντιγραφα. Παντως πιο κοντα στην ποιοτητα των φιατ ηταν τα σεατ τα οποια ηταν ακομα φθηνοτερα και μαλλον με περισσοτερο εξοπλισμο απο τα αντιστοιχα φιατ για να τα προτιμησει ο καταναλωτης
-
Ε,οχι δα..Οι γνωσεις μου βασιζονται απλως στην παρατηρηση.Εδω μεσα υπαρχουν ατομα που σιγουρα εκπλησσουν με τις γνωσεις τους και πιστευω ευκολα θα ειχαν πολλα να συμπληρωσουν.Γενονος ειναι παντως οτι προκειται για ενα απο τα πιο αγαπημενα μου αυτοκινητα(οπως και οτιδηποτε ανατολικο εχει σχεση με φιατ)
-
Polski ???
-
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Polski ???Σωστός, τα ειχα ξεχάσει αυτα
-
παιδια ενος θειου μου το seat ds 124 ηταν σκυλι ενω το 124 ενος γειτονα σαπιζε πολυ γρηγορα θυμαμαι στις πορτες πανω ψηλα εκει που αρχιζουν τα παραθυρα ηταν ολο σαπια και μου ειχε κανει εντυπωση τοτε πως το fiat ηταν σε ποιοτητα υποδιεστερο του seat
-
fiat 124 1ης σειρας. Στο οποιο βασιστηκε το λαντα. Δε νομιζω να εβγαινε το 124 σε polski (σε αντιθεση με το 125).
-
Ο χρήστης 124 abarth stradale έγραψε:
fiat 124 1ης σειρας. Στο οποιο βασιστηκε το λαντα. Δε νομιζω να εβγαινε το 124 σε polski (σε αντιθεση με το 125).Ναι το 124 δεν το εβγαζε η πολσκι , απλα εγω παραπανω αναφερομαι σε ολους τους κλωνους των φιατ της εποχης και οχι μονο στο 124
παιδια ενος θειου μου το seat ds 124 ηταν σκυλι ενω το 124 ενος γειτονα σαπιζε πολυ γρηγορα θυμαμαι στις πορτες πανω ψηλα εκει που αρχιζουν τα παραθυρα ηταν ολο σαπια και μου ειχε κανει εντυπωση τοτε πως το fiat ηταν σε ποιοτητα υποδιεστερο του seat
οντως πολλες φορες τα σεατ ηταν πιο ποιοτικα και με καλυτερο φινιρισμα και εξοπλισμο απο τα αντιστοιχα φιατ, και επισης στην Ισπανια μαλλον χρησιμοποιουσαν καλυτερης ποιοτητας πρωτες υλες(π.χ. λαμαρινες) απ'οτι στην φιατ. Αυτο το ειχα διαπιστωσει και εγω απο το δικο μας σεατ 127 σε σχεση με τα φιατ 127
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Polski ???
Σωστός, τα ειχα ξεχάσει αυτα
Καλύτερα...
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Polski ???
Σωστός, τα ειχα ξεχάσει αυτα
Καλύτερα...
Τώρα γιατί θέλεις να χαλάσουμε τις καρδιές μας ?
-
Δεν τα ξερω φυσικα,αλλα ενα πολσκι απο τα πρωτα με ταχυτητες στο χερι δεν θα με χαλαγε.Βεβαια θα προτιμουσα ενα zastava 1300,ει δυνατον σε γκρι
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Aυτο της φωτογραφιας παντως ειναι σχεδον σιγουρα φιατ 124 και μαλιστα πρωτης γενιας.Αυτο φαινεται απο τα χερουλια(το λαντα ειχε χουφτα και οχι κουμπι) και αλλες λεπτομερειες οπως πουλια προφυλακτηρων κλπ.Η αποσταση απο το εδαφος οντως παραπεμπει λιγο σε ΕΣΣΔ,αλλα μαλλον ειναι αβλεψια του σκιτσογραφου.Επισης δεν πρεπει να ειναι ουτε σεατ,καθως εκεινα συνηθως ειχαν στρογγυλο σημα εμπρος.
Οσον αφορα τον κινητηρα,ο ρωσικος ηταν με επικεφαλης εκκεντροφορο,ενω οι αλλοι με πλαινο.Καπου ειχα διαβασει οτι η μηχανη του lada ουσιαστικα ηταν προτζεκτ της φιατ που τελικα δεν εφαρμοστηκε σε ιταλικο μοντελο,δεν ξερω ομως κατα ποσο ισχυει.Fiat ειναι
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Οσον αφορα τον κινητηρα,ο ρωσικος ηταν με επικεφαλης εκκεντροφορο,ενω οι αλλοι με πλαινο.Καπου ειχα διαβασει οτι η μηχανη του lada ουσιαστικα ηταν προτζεκτ της φιατ που τελικα δεν εφαρμοστηκε σε ιταλικο μοντελο,δεν ξερω ομως κατα ποσο ισχυει.
Πολυ σωστα,ηταν προτζεκτ της φιατ που πουληθηκε στους Ρωσους.
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Ναι ηταν δημιουργιες της φιατ. ολα τα αλλα(lada, seat, zastava) ηταν πιστα αντιγραφα. Παντως πιο κοντα στην ποιοτητα των φιατ ηταν τα σεατ τα οποια ηταν ακομα φθηνοτερα και μαλλον με περισσοτερο εξοπλισμο απο τα αντιστοιχα φιατ για να τα προτιμησει ο καταναλωτηςΑυτό δεν ισχύει. Πιο κοντά στα Fiat ήταν τα Zastava, μάλιστα κάποια στιγμή το Fiat 128 λίγο πριν αποσυρθεί φτιαχνόταν στο ίδιο εργοστάσιο.
H Zastava ήταν η μόνη που είχε πάρει νεότερα σχέδια και κατασκεύαζε πραγματικά σύγχρονα αυτοκίνητα και όχι 1-2 γενιές πίσω: το Zastava 101 ήταν ένα πεντάθυρο Fiat 128 , είχε ίδια ανάρτηση, μοτέρ, σασμάν και φτωχότερο εξοπλισμό. Όταν το 128 άλλαξε γενιά (με τα άσχημα πίσω φώτα και το ακόμη πιο άσχημο ταμπλό με σκληρό πλαστικό) το 101 έμεινε όπως ήταν για να μην δημιουργείται ανταγωνισμός. Λίγο πριν καταργηθεί το 128 για την Fiat, άλλαξε και το 101/1100, αν και αν δεν κάνω λάθος στην Ελλάδα εισήχθη πολύ αργότερα σ' αυτήν την μορφή.
Τα παραπάνω τα γράφω από μνήμης.
-
Εγω ειχα παρει μεταχειρισμενο το zastava gt55 πραγματι ηταν πολυ καλο για την εποχη του
-
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Polski ???
Σωστός, τα ειχα ξεχάσει αυτα
Καλύτερα...
Τώρα γιατί θέλεις να χαλάσουμε τις καρδιές μας ?
Ωχ! έχεις-είχες Polski?
Πάντως τώρα θα ήθελα και εγώ να έχω ένα...εκείνα τα χρόνια όποιος το είχε, απλά άλλαζε κινητήρα, σασμάν διαφορικό, έβαζε Fiat μετ/να και ήταν ΟΚ...Κάτι σαν τα Dacia ένα πράμα...
Αλήθεια θυμάστε τα Polonez?ΥΓ Θυμάμαι πριν 10-15 χρόνια στην Λιοσίων, κάποιος ανταλλακτικατζής, είχε φέρει πάρα πολλές καρότσες (κουφάρια) καινούργιες σκέτες απο 125 Polski Pick up, δεν τις πούλαγε ολόκληρες όμως...τις έκοβε στην μέση. Ήταν δε βαμμένες κίτρινες...
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Polski ???
Σωστός, τα ειχα ξεχάσει αυτα
Καλύτερα...
Τώρα γιατί θέλεις να χαλάσουμε τις καρδιές μας ?
Ωχ! έχεις-είχες Polski?
Πάντως τώρα θα ήθελα και εγώ να έχω ένα...εκείνα τα χρόνια όποιος το είχε, απλά άλλαζε κινητήρα, σασμάν διαφορικό, έβαζε Fiat μετ/να και ήταν ΟΚ...Κάτι σαν τα Dacia ένα πράμα...
Αλήθεια θυμάστε τα Polonez?ξέχασες να αναφέρεις και το τιμόνι τους, αυτό φυσικά δεν μπορούσες να το αλλάξεις και αναγκαστικά έκανες μπράτσα.
-
Ναι ναι, έχεις δίκιο...χαχα
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Ωχ! έχεις-είχες Polski?
Πάντως τώρα θα ήθελα και εγώ να έχω ένα...εκείνα τα χρόνια όποιος το είχε, απλά άλλαζε κινητήρα, σασμάν διαφορικό, έβαζε Fiat μετ/να και ήταν ΟΚ...Κάτι σαν τα Dacia ένα πράμα...
Αλήθεια θυμάστε τα Polonez?ΥΓ Θυμάμαι πριν 10-15 χρόνια στην Λιοσίων, κάποιος ανταλλακτικατζής, είχε φέρει πάρα πολλές καρότσες (κουφάρια) καινούργιες σκέτες απο 125 Polski Pick up, δεν τις πούλαγε ολόκληρες όμως...τις έκοβε στην μέση. Ήταν δε βαμμένες κίτρινες...
Το '78, αγόρασε ο πατέρας μου ένα Polski με τον 1500άρη κινητήρα, σε αντικατάσταση ενός 12Μ που παρέδωσε πνεύμα.
Υπέστει μεγάλη κακοποίηση (40.000χλμ τον χρόνο, ταξίδια με 5-6 άτομα και ένα σκύλο και δύο νέους οδηγούς), μέχρι να περάσει στα χέρια μου, μετά την αγορά του ZX και αργότερα στα χέρια του αδελφού μου.
Παρά τα πολλά ετήσια χιλιόμετρα, όσο ήταν στα χέρια του πατέρα μου, δεν έβγαλε πολλές ζημιές, εκτός από μια επισκευή κινητήρα στις 300.000 χλμ, πράγμα που θεωρώ λογικό. Βέβαια ο πατέρας ήταν (και είναι) φοβερά σχολαστικός με τα αυτοκίνητα και με τον παραμικρό θόρυβο έτρεχε στο συνεργείο του Γιώργου στον Βοτανικό για έλεγχο. Κάποια στιγμή άλλαξε και χρώμα (από μπέζ έγινε μπορντώ) και καθίσματα (ίσως από 132).
Στα χέρια των γιών του ( ) άρχισαν τα σχετικά στουκαρίσματα, έσπασε ημιαξόνιο εν κινήσει κλπ κλπ, προφανώς λόγω κακομεταχείρισης.... Πάντως πρόβλημα μπράτσων δεν είχαμε (κοντζαμ γομάρια).Φυσικά δεν υποστηρίζω οτι ήταν καλό αυτοκίνητο, αλλά ήταν αρκετά τίμιο και σίγουρα σκυλί. Και.... το κοντέρ λωρίδα δεν παιζότανε !!!
fiat classic