-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ρώτησα γιατί χθες που πρωτοοδήγησα το Lancer ο συμπλέκτης έπιανε πολύ ψηλά. Και δεν παίζει να ήταν η ιδέα μου γιατί στην πρώτη εκκίνηση στρόφαρα αρκετά, είχα αφήσει και το συμπλέκτη αρκετά και το αυτοκίνητο δεν κινήθηκε. Κάτι που σήμερα άλλαξε ριζικά. Ξεκινά με μικρό άφημα του συμπλέκτη και χαμηλές στροφές. Είναι φυσιολογική η αλλαγή αυτή;
Πάντως στο Escort μόλις είχα περάσει τον Sachs θυμάμαι πως για λίγες μέρες παρά ήταν μαλακό το πεντάλ (έπιανε από χαμηλά βέβαια), τόσο μαλακό που θα έδινε την εντύπωση, σε όποιον οδηγούσε το αυτοκίνητο χωρίς να το ξέρει, πως ο συμπλέκτης ήταν υδραυλικός. Βέβαια σύντομα σκλήρυνε.
Το πηρες ;Καλοταξιδο!!!!!!!!!!
Ευχαριστώ!!!
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Ρώτησα γιατί χθες που πρωτοοδήγησα το Lancer ο συμπλέκτης έπιανε πολύ ψηλά. Και δεν παίζει να ήταν η ιδέα μου γιατί στην πρώτη εκκίνηση στρόφαρα αρκετά, είχα αφήσει και το συμπλέκτη αρκετά και το αυτοκίνητο δεν κινήθηκε. Κάτι που σήμερα άλλαξε ριζικά. Ξεκινά με μικρό άφημα του συμπλέκτη και χαμηλές στροφές. Είναι φυσιολογική η αλλαγή αυτή;Πάντως στο Escort μόλις είχα περάσει τον Sachs θυμάμαι πως για λίγες μέρες παρά ήταν μαλακό το πεντάλ (έπιανε από χαμηλά βέβαια), τόσο μαλακό που θα έδινε την εντύπωση, σε όποιον οδηγούσε το αυτοκίνητο χωρίς να το ξέρει, πως ο συμπλέκτης ήταν υδραυλικός. Βέβαια σύντομα σκλήρυνε.
Αυτό είναι πολύ περίεργο και δεν εξηγειται... Σε γενικές γραμμές πάντως, στα ιαπωνικά πιάνει χαμηλά ο συμπλέκτης.
-
Kαθως κινομουν στα βουνα με 2α-3η σε ενα κατεβασμα σε 2α ο συμπλεκτης εμεινε μισοπατημενος με αποτελεσμα να πατιναρει και να σταματησω. Ταχυτητες δεν εμπαιναν πλεον. Ρεγουλαρω λιγο την ντιζα δοκιμαζω οτι μπαινουν και ξεκιναω..μολις βαζω δευτερα αντιλαμβανομαι ο συμπλεκτης επανηλθε με το ζορι οποτε κατεβηκα 15 χλμ με 2α. Οταν εφτασα στο πρωτο χωριο δοκιμαζω να βαλω και αλλες ταχυτητες και εμπαιναν μια χαρα. Ομως εβγαινε λιγο καπνος απο το σασμαν, και οταν εχω πατημενο τον συμπλεκτη ακουγετε ενα μεταλλικο σφυριγμα...Ντιζα δεν ειναι στανταρ...γιατι εμεινε μισοπατημενο το πενταλ? Ρουλεμαν λετε? Απο αυριο θα το παω συνεργειο...μαλλον με οδικη βοηθεια γιατι για να φτασω στην πολη πρεπει να βγω εθνκη οδο και φοβαμαι μην τα παιξει εντελως και μεινω επιτοπου.
-
Tι να αγορασω? LUK ή SACHS? Διαφορα τιμης καπου 50 ευρω...Υπαρχει οντως διαφορα ποιοτητας?
-
ρε παιδιά εμένα σε ένα σκοδα σπουπερμπ εχουμε το μαμά δισκο πλατώ και εχει γράψει 135.000 τα 60.000 ηρεμης οδήγησης και τα υπόλοιπα τερμα το γκαζι και εκκινησεις κατεβάσματα βεβαια το αισθάνομαι λιγο οτι άρχισε να πατιναρει επίσης πανω του εμαθαν 2 ατομα να οδηγουν. λέτε να βαλω το μαμά η το μαμά απο ντίζελ 1,9 η 2,5 για περισσοτερη αντοχή?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Tι να αγορασω? LUK ή SACHS? Διαφορα τιμης καπου 50 ευρω...Υπαρχει οντως διαφορα ποιοτητας?Kαποιος που να ξερει?
-
Tελικα βρεθηκε το ρουλεμαν καρφωμενο και διαλυμενο στα χτενια μεσα. Γιατι τοσο νωρις(50.000χλμ)?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Tελικα βρεθηκε το ρουλεμαν καρφωμενο και διαλυμενο στα χτενια μεσα. Γιατι τοσο νωρις(50.000χλμ)?Και εμενα στην ιδια κατασταση βρεθηκε οταν αλλαξα στις 86000λμ. Ο αρμοδιος αποφανθηκε οτι ηταν 'μαπα' το σετ.
-
Alfa 159 Tbi, 13.000 km ,13 μηνών.
Εδώ και κάποιο διάστημα - κάνα μήνα τουλάχιστον - όταν αφήνω το συμπλέκτη, με ταχύτητα μέσα, στη σύμπλεξη νιώθω ένα γαργάλημα - φτερούγισμα στο πόδι-πατούσα μου. Αυτό γίνεται κυρίως στην πρώτη και δευτέρα και τρίτη, δεν νιώθω το φτερούγισμα στην όπισθεν. Επίσης δεν συμβαίνει όταν ανεβοκατεβάζω το πετάλ χωρίς ταχύτητα μέσα . Έχω την εντύπωση ότι αυτό παύει μετά από πολύ ώρα που λειτουργεί το αμάξι, πολύ χρόνο όμως κάνα μισάωρο τουλάχιστον. Πάντως είναι μόνιμο και κάθε μέρα που πέρνω το αμάξι και ξεκινάω έχω αυτό το γαργάλημα στο πόδι ψηλά στη σύμπλεξη, κυρίως με πρώτη στις (ομαλές) εκκινήσεις αλλά και στη δευτέρα.Σήμερα μετά από ανέβασμα σε ανηφόρα με πολύ μεγάλη κλίση (τσίμα τσίμα κιόλας με παρκαρισμένα εκατέρωθεν) με όπισθεν καμιά 300ρια μέτρα μύρισε και μετά για κάνα λεπτό 'έχασα', ας πούμε, το συμπλέκτη υπό την έννοια ότι το πετάλ άλλαξε τελείως αίσθηση είχε περίπου τη μισή διαδρομή και δεν επανερχόταν στο φυσιολογικό ύψος του. Έπαιζε δηλ. το πετάλ σε πολύ μικρότερη διαδρομή από την πλήρη του. Μετά από 2-3 λεπτά επανήλθε.
Άλλη μια φορά επίσης πριν μερικές μέρες μύρισε μετά από ανάβαση σε ανηφόρα με έντονη κλίση και πατινάρισμα, χωρίς άλλη 'συνέπεια'.
Γενικώς δεν πατινάρεται ο συμπλέκτης συχνά, δεν πολυπαρκάρεται το αμάξι, δεν πολυκυκλοφορεί σε κίνηση και φυσικά έχει μόνο 13.000 χλμ.Διάγνωση ;
Προβλέπεται να με αφήσει πουθενά σύντομα ; Κάνα ταξιδάκι έτσι να πάω ή μπορεί να τον πιω ; -
Όταν ''φαγώθηκε'' και ο δικός μου δίσκος, είχε παρόμοια συμπτώματα , και σε ένα άνοιγμα μετά από μέρες μου έβγαλε την ζημιά.
Απότι φαίνεται καί ο δικός σου είναι ένα βήμα πρίν ''την παράδοση του πνεύματος του''.
Δυστυχώς είναι πολύ πιθανό να σε αφήσει σε κάποιο ταξίδι. -
πηγαινε στην αντιπροσωπεια να το δουν και να σου αλλαξουν δισκο-πλατο-ρουλεμαν
θα σε αφησει πουθενα -
Και ξεθάβω αυτό το θέμα αφού με ενδειαφέρει.
Λοιπόν έχω ένα Honda Civic του '92 με 190.000 χλμ. Εχω παρατηρήσει ότι όταν γίνεται η αποσύμπλεξη ακούγεται ένα ελαφρύ σφύριγμα-τρίξιμο. Αυτό το κάνει όποτε το θυμηθεί. Δεν το κάνει συνέχεια ή υπο ορισμένες συνθήκες. Πάντως δεν έχω παρατηρήσει την παραμικρή αλλαγή στον συμπλέκτη. Επίσης μετά απο σέρβις και αλλαγή ιμάντα ρώτησα τον μηχανικό αν μπορεί να το κάνει ο ιμάντας και μου απάντησε καταφατικά. Μερικές μέρες μετά την αλλαγή ξαναέγινε το τρξιματάκι. Τι λέτε?
Ευχαριστώ.ΥΓ: Δεν έχει γίνει αλλαγή μέχρι τώρα συμπλέκτη, δίσκου-πλατώ κτλ.
-
Παιδιά στο Lancer μου, μοντέλο 2010 1.5L με 7000 χλμ. στο ενεργητικό του, ακούγεται ένα τρίξιμο από το συμπλέκτη (όχι το πεντάλ!) κατά την ώρα που αφήνεται το πεντάλ.
Το τρίξιμο, το οποίο γίνεται σε 3-4 σημεία της διαδρομής του πεντάλ, ακούγεται κατά το άφημα όπως ανέφερα, με σβηστό κινητήρα αν το πεντάλ αφεθεί πάρα πολύ αργά και εφόσον το αυτοκίνητο έχει κινηθεί πρόσφατα. Με παγωμένο κινητήρα ή αν το πεντάλ αφεθεί απότομα δεν ακούγεται το παραμικρό.
Στην κίνηση η αίσθηση του πεντάλ και η συμπεριφορά του συμπλέκτη δε φαίνεται να έχουν αλλάξει καθόλου, από τη στιγμή της αγοράς.
Τι μπορεί να τρίζει λοιπόν;
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Παιδιά στο Lancer μου, μοντέλο 2010 1.5L με 7000 χλμ. στο ενεργητικό του, ακούγεται ένα τρίξιμο από το συμπλέκτη (όχι το πεντάλ!) κατά την ώρα που αφήνεται το πεντάλ.Το τρίξιμο, το οποίο γίνεται σε 3-4 σημεία της διαδρομής του πεντάλ, ακούγεται κατά το άφημα όπως ανέφερα, με σβηστό κινητήρα αν το πεντάλ αφεθεί πάρα πολύ αργά και εφόσον το αυτοκίνητο έχει κινηθεί πρόσφατα. Με παγωμένο κινητήρα ή αν το πεντάλ αφεθεί απότομα δεν ακούγεται το παραμικρό.
Στην κίνηση η αίσθηση του πεντάλ και η συμπεριφορά του συμπλέκτη δε φαίνεται να έχουν αλλάξει καθόλου, από τη στιγμή της αγοράς.
Τι μπορεί να τρίζει λοιπόν;
Τελικά ο ήχος ακούγεται και με αναμμένη τη μηχανή, απλά σε συνθήκες οδήγησης δεν αφήνεται πουθενά τόσο αργά το πεντάλ του συμπλέκτη για να αναπαραχθεί το τρίξιμο.
Το πήγα στο συνεργείο και μου 'παν ότι είναι από το δίχαλο, αλλά για να λιπανθεί χρειάζεται να κατέβει το κιβώτιο αλλιώς δεν υπάρχει πρόβλημα. Μπορεί το τρίξιμο στο δίχαλο να προκαλέσει άλλα προβλήματα στο σύστημα του συμπλέκτη;
-
Τελευταία (δεν θυμάμαι αν το έκανε και νωρίτερα) μου παρουσιάζει περίεργα φαινόμενα ο συμπλέκτης. Μερικές φορές σφίγγει ασυνήθιστα σε προσπάθειες αλλαγής μετά από χρήση για αρκετή ώρα μεγάλης ταχύτητας (5ης, 6ης) και μετά δουλεύει πάλι κανονικά. Αν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα είναι ένα προοδευτικά αυξανόμενο σφίξιμο μέχρι τη στιγμή της αλλαγής. Η συνηθισμένη λειτουργία του είναι να αποσυμπλέκει αρκετά ψηλά και μετά να τον νοιώθεις μαλακό/νεκρό μέχρι τη στιγμή της επαναφοράς και επανασύμπλεξης. Τώρα το αυτοκίνητο MB W211 έχει περίπου 145.000 χλμ.
Κάποια γνώμη; -
Τις προάλλες έβαλα 4η σε κάποιο σημείο και δεν κούμπωσε καλά και το αμάξι άρχισε να τρίζει σαν τρελό ολόκληρο.Αυτό έγινε για μάξ 2 δευτερόλεπτα μέχρι να το διορθώσω.Πόσο παίζει να το κατέστρεψα;
-
Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:
Τις προάλλες έβαλα 4η σε κάποιο σημείο και δεν κούμπωσε καλά και το αμάξι άρχισε να τρίζει σαν τρελό ολόκληρο.Αυτό έγινε για μάξ 2 δευτερόλεπτα μέχρι να το διορθώσω.Πόσο παίζει να το κατέστρεψα;Τι σκεφτεσαι να αγορασεις τωρα;
-
Τα σασμάν έχουν μαγνητικές τάπες για να μαζεύουν γρέζια - δεν τις βάζουν για διακόσμηση.
Δεν μπορώ να φανταστώ τι έκανες, αν δεν ακουγόντουσαν απαίσιοι θόρυβοι μάλλον μόνο τα συγχρονιζέ έφθειρες.
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Τελευταία (δεν θυμάμαι αν το έκανε και νωρίτερα) μου παρουσιάζει περίεργα φαινόμενα ο συμπλέκτης. Μερικές φορές σφίγγει ασυνήθιστα σε προσπάθειες αλλαγής μετά από χρήση για αρκετή ώρα μεγάλης ταχύτητας (5ης, 6ης) και μετά δουλεύει πάλι κανονικά. Αν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα είναι ένα προοδευτικά αυξανόμενο σφίξιμο μέχρι τη στιγμή της αλλαγής. Η συνηθισμένη λειτουργία του είναι να αποσυμπλέκει αρκετά ψηλά και μετά να τον νοιώθεις μαλακό/νεκρό μέχρι τη στιγμή της επαναφοράς και επανασύμπλεξης. Τώρα το αυτοκίνητο MB W211 έχει περίπου 145.000 χλμ.
Κάποια γνώμη;Slave Cylinder, όταν είσαι σε πορεία και δεν χρησιμοποιείς τον συμπλέκτη είναι σαν να χάνεις πίεση και γιαυτό θέλει προσπάθεια στην αρχή και με 2-3 αλλαγές στα καπάκια μετά σου φαίνεται φυσιολογικός! (Δες εδώ πως είναι)
Για κακή σου τύχη είναι μέσα στο σαζμάν, μπροστά στο πριζ ντιρεκτ και πρέπει να κατέβει για να γίνει η αλλαγή!
Καλού κακού όμως τσεκάρεις και το master το οποίο είναι στο πεντάλ του συμπλέκτη, πλαστικό και συνήθως σε αφήνει μια και έξω, αλλά ποτέ δεν χάνεις κάτι δοκιμάζοντας μια σωστή αλλαγή υγρών με καλή εξαέρωση
PS Σήμερα έφτασε το αυτόματο κιβώτιο και επιτέλους αρχές Αυγούστου θα πω αντίο στο καλό και τίμιο χειροκίνητο (που αν αρχίσω με τα ατοπήματα της Merc δεν θα μου φτάσει το ηλεκτρονικό μελάνι )
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Τελευταία (δεν θυμάμαι αν το έκανε και νωρίτερα) μου παρουσιάζει περίεργα φαινόμενα ο συμπλέκτης. Μερικές φορές σφίγγει ασυνήθιστα σε προσπάθειες αλλαγής μετά από χρήση για αρκετή ώρα μεγάλης ταχύτητας (5ης, 6ης) και μετά δουλεύει πάλι κανονικά. Αν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα είναι ένα προοδευτικά αυξανόμενο σφίξιμο μέχρι τη στιγμή της αλλαγής. Η συνηθισμένη λειτουργία του είναι να αποσυμπλέκει αρκετά ψηλά και μετά να τον νοιώθεις μαλακό/νεκρό μέχρι τη στιγμή της επαναφοράς και επανασύμπλεξης. Τώρα το αυτοκίνητο MB W211 έχει περίπου 145.000 χλμ.
Κάποια γνώμη;Slave Cylinder, όταν είσαι σε πορεία και δεν χρησιμοποιείς τον συμπλέκτη είναι σαν να χάνεις πίεση και γιαυτό θέλει προσπάθεια στην αρχή και με 2-3 αλλαγές στα καπάκια μετά σου φαίνεται φυσιολογικός! (Δες εδώ πως είναι)
Για κακή σου τύχη είναι μέσα στο σαζμάν, μπροστά στο πριζ ντιρεκτ και πρέπει να κατέβει για να γίνει η αλλαγή!
Καλού κακού όμως τσεκάρεις και το master το οποίο είναι στο πεντάλ του συμπλέκτη, πλαστικό και συνήθως σε αφήνει μια και έξω, αλλά ποτέ δεν χάνεις κάτι δοκιμάζοντας μια σωστή αλλαγή υγρών με καλή εξαέρωση
PS Σήμερα έφτασε το αυτόματο κιβώτιο και επιτέλους αρχές Αυγούστου θα πω αντίο στο καλό και τίμιο χειροκίνητο (που αν αρχίσω με τα ατοπήματα της Merc δεν θα μου φτάσει το ηλεκτρονικό μελάνι )
Ηλία ευχαριστώ πολύ. Δεν γνωρίζω αν είναι αυτό που περιγράφεις το ίδιο με αυτό που μου είπαν. Πήγα σήμερα από το συνεργείο και το είδανε. Ο συμπλέκτης δεν έχει πρόβλημα-απομονώνει πολύ καλά- και αν συμβαίνει κάτι θα χρειάζεται μάλλον εξαέρωση (ή στη χειρότερη αλλαγή ) το τρομπάκι ή ακόμη παίζει να είναι ψιλοστραβή η βάση που κινείται το πεντάλ (αν κατάλαβα καλά). Το αφήνω προς το παρόν και βλέπουμε σε καμιά εβδομάδα.
Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ