-
Υπάρχουν πρόσθετα μολυβδου αλλα υπάρχει θέμα με τις εκπομπές που λόγω μη καταλύτη ειναι τοξικές . Μηχανικά , αν έχει το μοτέρ βαλβιδες επεξεργασμένες από εργοστάσιο ( σκληρυμένες ) δεν έχουν πρόβλημα αν χρησιμοποιηθεί και αμόλβδη χωρίς πρόσθετα . Πχ τετοια μοτερ ειναι σε κάτι μοτερ γιαπωνέζικα μοτοσυκλετών , ο μποξερ των αλφαρομέο κλπ. Το θέμα με τις εκμπομπές παραμένει φυσικά και ίσως χρειαστεί λίγη παραπάνω πορεία στην αναφλεξη.
-
Και τα a112 τελευταίας (τουλάχιστον ) σειράς είχαν την δυνατότητα να καίνε αμόλυβδη... και νομίζω όλα τα μοτέρ fiat απο το 83 και μετά....
-
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση! Το Peugeot 304 το s έβγαινε με διπλό καρπυρατερ το δικο μου είναι η απλή έκδοση και έχει ένα! Ένας μηχανικός μου είπε να βάλω δυο γίνεται η δεν ισχύει αυτό; Και εάν ισχύει θέλει αρκετή δουλειά!;
-
Ο μηχανικός σου εννοεί το σύνθετο καρμπυρατέρ που φορούσαν κάποια απο αυτά. Υπήρχε επίσης και εισαγωγή για 2 διπλά (απο αξεσουαρίστες της εποχής) Και στις 2 περιπτώσεις πάντως πρέπει να αλλάξεις εισαγωγή, αρκετά δύσκολο να βρεθεί. Ειδικά η δεύτερη, μόνο απο έξω και πανάκριβη
-
Ευχαριστώ πολύ κατάλαβα! Σε περίπτωση που το έκανα θα έβλεπα διάφορα;
-
Ναι, θα έβλεπες διάφορα αν το πετούσες έτσι πάνω, είτε το ένα είτε τα 2 διπλά
Για να δείς διαφορά, πρέπει να ψάξεις με τί εκκεντροφόρο/ντιστριμπυτέρ/κεφαλή το συνδύαζε το εργοστάσιο, και ακολούθως να πράξεις. -
Γιατί νομίζω ότι μόνο το 1,3 φορούσε τα διπλά;
-
FERODO FORMULA 300..προφανώς έιναι μια παλια competition σειρα της Ferodo, αλλά όταν γενήθηκα εγω (1984) πρεπει να είχε ήδη σταματήσει και δεν μπορώ να βρώ τίποτα για αυτή στο Inetrnet...
Αν υπάρχει κάποιος παλιός να με διαφωτήσει.....
Είναι όντως ''αγωνιστκη'' πάστα ή απλή?
Δεν μπορώ με τίποτα να βρω συγχρονο σπορ τακακι για την δαγκανα μου και ψαχνω κατι τετοιο ή DS11FERODO FORMULA 300FERODO FORMULA 300 -
Τα Formula 300 ήταν ενδιάμεση πάστα (ούτε μαλακή ούτε σκληρή)
Σε καμμιά περίπτωση δεν ήταν αγωνιστικά.
Εκείνη την εποχή υπήρχαν αυτοκίνητα που είχαν σεβρόφρενο και φορούσαν μαλακά και άλλα (πολλά) που δεν είχαν και φορούσαν σκληρά. Αυτό ήταν κάτι ενδιάμεσο... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Εκείνη την εποχή υπήρχαν αυτοκίνητα που είχαν σεβρόφρενο και φορούσαν μαλακά και άλλα (πολλά) που δεν είχαν και φορούσαν σκληρά.Το ανάποδο!
-
Ουπς...
Ναι το ανάποδο, τώρα που το ξαναδιάβασα το είδα... -
Γεια σας και από εμένα. Είμαι καινούργιος στην παρέα. Ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις και την βοήθεια σας σε κάποια θέματα.
Αρχικά ενδιαφέρομαι να κάνω ανακατασκευή ενός escort MK 1 και να το έχω με πινακίδες Φιλπα. Έχω ίδει στην κατοχή μου ένα escort ΜΚ 1 του 69 αλλά είναι 4τραπορτο και πιστεύω ότι δεν αξίζει να ρίξω λεφτά σε αυτό. Θα ήθελα να αποκτήσω ένα 2πορτο και να το φτιάξω.θα ήθελα λοιπόν αρχικά να ρωτήσω αν γνωρίζετε περίπου ποσό θα είναι το κόστος για μια τέτοια ανακατασκευή?
Αν θα μπορώ να βρω πράγματα εύκολα?
Αν γνωρίζεται και μπορείτε να μου δώσετε κάποια σελίδα με ανταλλακτικά η με όσους ασχολούνται με escort.
Σας ευχαριστώ...
-
Αγαπητε μου νεε (προφανως) πριν μπεις στο τουνελ χωρις εξοδο , ειναι πολυ απλο να βρεις καποιους που εχουν ηδη ενα mki , (σωστο συμφωνα με τον κατασκευαστη του, για να εχει και μια υποτιθεμενη αξια ,για να μην πανε τελειως χαμενα τα ευρω σου ) να τον ρωτησεις για το κοστος του , κι αν δεν λυποθημισεις , προσπαθησε να μαθεις και πως θα φερεις τα ανταλλακτικα απ'την Αγγλια που εχουν φτιαξει( σε νεες εκδοσεις ) για τα θυματα πελατες τους οι Αγγλαρες χατζηπουλητες .
Οταν θα εχεις τελειωσει (ας πουμε κααααποτε ) θα εχεις και σχεδον πληρη εικονα , οποτε θα εχεις καταληξει οτι ηταν μεγαλη σου αφελεια που ξεκινησες ενα τετοιο προτζεκτ και δεν προτιμησες κατι ετοιμο (που θα εχεις διαλεξει με πολυ προσοχη ) και με τον χρονο θα εχεις αποκτησει καποιες γνωσεις γυρω απ'τον μοντελο αυτο που σε εχει εντυπωσιασει τωρα.Ειναι τελειως λαθος ,χωρις γνωσεις (και ειναι πολλες αυτες που χρειαζοντε ) επειδη κατι μας αρεσει , να μπαινουμε στο τρυπακι μιας της !
Η τακτικη αυτη (εχω ενα τετραπορτο.....) αλλα βασικα μου λειπουν τωρα και τα 30-40 χιλιαρικα για να παρω ενα mki
και θελω να φτιαξω ενα υποφερτο τριμπουρδελακι των 5-10 k(φρου φρου κι αρωματα δηλ.) για την προσωπικη μου τρελα (που οι ειδημονες θα γυρνανε την πλατη για να γελασουν ) για καποιο διαστημα θα σε κανει χαρουμενο , μετα .... σκεπτικο , και αργοτερα απελπισμενο ....Για σκεψου μηπως αγοραζοντας κατι αλλο που δεν εχει ανεβασει τον πηχη σαν το mki σε κανει περισσοτερο καιρο χαρουμενο ......
-
APR τον ισοπεδωσες, τον καημενο αλλα ειναι ακριβως οπως τα εγραψες πιστευω
βεβαια εξαρταται τι εχει στο μυαλο του ο καινουργιος φιλος μας, γιατι ενα 1300αρακι με ελαχιστα πραγματακια, δεν ειναι και τοοοοσο ακριβο πια....αλλα δυστηχως κανεις δεν ''μενει'' στα 1300 (απλα για διασκεδαση, μια στις τοσες), κι ολοι ορμανε στα 2λιτρα, νομιζοντας οτι θα ''τσιμπησουν'' τον βελανη η τον λυκακη.....οτι κι αν κανεις, σκεψου το καλα, απο πριν
καλη τυχη και πανω απ ολα, καλη διασκεδαση -
Ο χρήστης roussos markos έγραψε:
Γεια σας και από εμένα............Φτιάξε κάτι τέτοιο.Ρέπλικα θα είναι,αλλά θα παίρνει τα πόδια του,κι αν το αμάξωμα δεν είναι παρτάλι,στα 10000 ευρώ + την όποια αγορά,θα έχεις κάτι τίμιο και αξιοπρεπές.Με λιγότερα χρήματα μη περιμένεις να αποκτήσεις κάτι άξιο λόγου.
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω κανένα διλιτρο μοτέρ όπως λέτε αλλά ένα απλό escortaki καθαρά και μόνο για ιστορικό. Δεν θέλω πολλά φρου φρου...
Θα με βοηθούσατε αρκετά αν ήξερε κάποιος απο εσάς να με κατατοπίσει λίγο στο που να ψάξω για ανταλλακτικά η αν ξέρετε κανέναν που να ασχολείται με escort. Για να μιλήσω να πάρω μια πρώτη εικόνα...
-
Τα παιδια παραπανω σου απαντησαν ολοσωστα και σε προσγειωσανε με τροπο...
Δυστυχως ετσι εχουν τα πραγματα και αν τελικα επιμεινεις στο να τολμησεις το εγχειρημα να εισαι σιγουρος πως η τσεπη σου θα αδειασει κατα παρα πολυ για πλακα! Δεν εχεις ψαχτει πιθανοτατα και δεν το ξερεις...
Αν ψαχτεις πρωτα θα καταλαβεις σιγουρα τι σου λεω! Τα παιδια παραπανω σε ενημερωσανε αρκετα, σου ειπα και εγω την γνωμη μου.
Απο εδω και περα το ψαξιμο ειναι δικη σου δουλεια,μην τα περιμενεις ολα στο πιατο! -
Για ανταλλακτικά από Γερμανία δες εδώ: http://www.oldcars.de/index_en.htm
http://www.oldcars.de/kataloge/escort_1 ... glisch.htm
-
Δυστυχως τα 2πορτα Escort εχουν υπερτιμηθει υπερβολικα τα τελευταια χρονια.
Υπαρχουν καποιοι που ζητουν μεχρι και 2000 € για μια (σαπια) 2πορτη καρότσα.Ασε που επειδη ειναι ακομα ''εμπορικα'' και εξελισιμα υπαρχουν παρα πολλα αλλα πολλες φορες ακριβα πραγματα.
Αν αποφασισεις να βαλεις βαθια το χερι στν τσεπη προχώρα.
Διαφορετικα μπορεις να στραφεις καπου αλλου... -
Ο χρήστης roussos markos έγραψε:
Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω κανένα διλιτρο μοτέρ όπως λέτε αλλά ένα απλό escortaki καθαρά και μόνο για ιστορικό. Δεν θέλω πολλά φρου φρου...Θα με βοηθούσατε αρκετά αν ήξερε κάποιος απο εσάς να με κατατοπίσει λίγο στο που να ψάξω για ανταλλακτικά η αν ξέρετε κανέναν που να ασχολείται με escort. Για να μιλήσω να πάρω μια πρώτη εικόνα...
Aν καταληξεις παντως οτι θελεις ενα mexico 1600tc (125-165 hp ) λεμε τωρα .... υπαρχει ετοιμοπολεμο μοτερακι εδω γυρο στα 4000 ευρωπουλα
που και escort να μην παρεις .... το βαζεις διπλα στο κομοδινο σου και ονειρευεσαι , ειναι ωραιο το ατιμο !
TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ