-
http://www.carfreaks.net/albums/m6_e63_spy/img_0227.jpg
http://www.carfreaks.net/gallery/m6_e63_spy
EDIT: Μόλις διαπίστωσα ότι οι Mods γκρινιάζουν για τις φωτογραφίες...
Αφήνω μόνο το link για την πρώτη φωτογραφία και το URL όπου υπάρχουν και άλλες... Ελπίζω να μην πείραξε και τόσο, άλλωστε μόνο μία είχα postάρει... -
http://www.carfreaks.net/albums/m6_e63_spy/img_0227.jpg
http://www.carfreaks.net/gallery/m6_e63_spy
EDIT: Μόλις διαπίστωσα ότι οι Mods γκρινιάζουν για τις φωτογραφίες...
Αφήνω μόνο το link για την πρώτη φωτογραφία και το URL όπου υπάρχουν και άλλες... Ελπίζω να μην πείραξε και τόσο, άλλωστε μόνο μία είχα postάρει... -
http://www.carfreaks.net/albums/m6_e63_spy/img_0227.jpg
http://www.carfreaks.net/gallery/m6_e63_spy
EDIT: Μόλις διαπίστωσα ότι οι Mods γκρινιάζουν για τις φωτογραφίες...
Αφήνω μόνο το link για την πρώτη φωτογραφία και το URL όπου υπάρχουν και άλλες... Ελπίζω να μην πείραξε και τόσο, άλλωστε μόνο μία είχα postάρει... -
Μετά την εκπληκτική Μ5, οι Βαυαροί συνεχίζουν να κάνουν πάρτυ.....
-
To forum επειγόντος χρειαζεται emoticons που να δείχνουν την έκσταση μας
Πολύ μου άρεσαν οι photos...
-

-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

Axά βρήκα τις πηγές σου Thanks

-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Axά βρήκα τις πηγές σου Thanks

Υποκλοπέα! (ας μείνει μεταξύ μας, έτσι? )
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Axά βρήκα τις πηγές σου Thanks

Υποκλοπέα! (ας μείνει μεταξύ μας, έτσι? )
Δεν λέω τίποτα.. θα πάρω το μυστικό μαζί μου
-
Θα φοράει τον εκπληκτικό V10 των 507 ίππων της Μ5?(θέλω να το ακούω ) Δηλαδή γύρω στα 4,5 δευτερόλεπτα 0-100! Πολύ μου αρέσει...
Αλήθεια ξέρει κανείς αν σκοπεύουν να βάλουν μικρότερο των 3.0 κινητήρα? Η CLK που είναι επίσης 2+2 μεγάλο κουπέ φοράει 2.0 με 163 άλογα και 2.4 με 170. Βάρος 1535 κιλά. Η 630 με 3.0 λίτρα ζυγίζει 1600 κιλά περίπου. Άρα ένας 2.2 με 170 άλογα και 50-55000 euro δεν θα ήταν άσχημη ιδέα.
Αλήθεια ξέρεται πόσο κάνει μια 645 (333PS) των 109.000 ευρώ στη Γερμανία? 70.000ευρώ. Μαν΄τεύετε προφανώς που πάνε τα υπόλοιπα σαράντα χιλιάρικα...
Ίσως πάλι η ισοτιμιά του γερμανικού με το ελληνικό ευρώ να είναι διαφορετική... -
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Θα φοράει τον εκπληκτικό V10 των 507 ίππων της Μ5?(θέλω να το ακούω ) Δηλαδή γύρω στα 4,5 δευτερόλεπτα 0-100! Πολύ μου αρέσει...Αλήθεια ξέρει κανείς αν σκοπεύουν να βάλουν μικρότερο των 3.0 κινητήρα? Η CLK που είναι επίσης 2+2 μεγάλο κουπέ φοράει 2.0 με 163 άλογα και 2.4 με 170. Βάρος 1535 κιλά. Η 630 με 3.0 λίτρα ζυγίζει 1600 κιλά περίπου. Άρα ένας 2.2 με 170 άλογα και 50-55000 euro δεν θα ήταν άσχημη ιδέα.
Αλήθεια ξέρεται πόσο κάνει μια 645 (333PS) των 109.000 ευρώ στη Γερμανία? 70.000ευρώ. Μαν΄τεύετε προφανώς που πάνε τα υπόλοιπα σαράντα χιλιάρικα...
Ίσως πάλι η ισοτιμιά του γερμανικού με το ελληνικό ευρώ να είναι διαφορετική...Κάπου διάβασα ότι θα ανεβεί μάλλον η ισχύς στους 550 ίππους....
Ανυπομονούμε....
-
550 ίππους θα έχει πιθανότατα η CSL.
-
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Θα φοράει τον εκπληκτικό V10 των 507 ίππων της Μ5?(θέλω να το ακούω ) Δηλαδή γύρω στα 4,5 δευτερόλεπτα 0-100! Πολύ μου αρέσει...Αλήθεια ξέρει κανείς αν σκοπεύουν να βάλουν μικρότερο των 3.0 κινητήρα? Η CLK που είναι επίσης 2+2 μεγάλο κουπέ φοράει 2.0 με 163 άλογα και 2.4 με 170. Βάρος 1535 κιλά. Η 630 με 3.0 λίτρα ζυγίζει 1600 κιλά περίπου. Άρα ένας 2.2 με 170 άλογα και 50-55000 euro δεν θα ήταν άσχημη ιδέα.
Αλήθεια ξέρεται πόσο κάνει μια 645 (333PS) των 109.000 ευρώ στη Γερμανία? 70.000ευρώ. Μαν΄τεύετε προφανώς που πάνε τα υπόλοιπα σαράντα χιλιάρικα...
Ίσως πάλι η ισοτιμιά του γερμανικού με το ελληνικό ευρώ να είναι διαφορετική...Η 6αρα ειναι αντιστοιχη της CL και οχι της CLK οποτε δεν το βλεπω για μια 2,2. Φανταζεσαι CL200 kompressor???? ;h 620ci???? Δεν το νομιζω.
Οσο για τα σαραντα χιλιαρικα τα χαιρεται το κρατος μαλλον!! Το χειροτερο ειναι το ιρακ. Διαβασα οτι ανοιξε αντιπροσωπεια εκει και πουληθηκαν 4-5 5αρες στην τιμη των 110000+ ευρο η καθε μια. Οποτε καλα ειμαστε!!! -
Η CL είναι αντίστοιχη της 7άρας coupe (αν υπήρχε ας πούμε διάδοχος της 850) ενώ η CLK είναι αντίστοιχη της 3 coupe (ή της καινούριας 4).
Στην γκάμα της mercedes δεν υπάρχει αντίστοιχο της 6 εκτός αν θεωρήσουμε κουπέ την καινούρια CLS
-
Φιλε το αυτοκινητο ειναι κορυφη.....Το πρωτο που ερχεται στη Ελλαδα το χει παραγγειλει φιλος μου!Τον Ιουνιο το παραλαμβανει.Στην Παρουσιαση του ηταν ο γενικος μανατζερ της Μ.Καμια σχεση με μικροτερα Μ ελεγε!>Ο χρήστης christopher έγραψε:
Θα φοράει τον εκπληκτικό V10 των 507 ίππων της Μ5?(θέλω να το ακούω ) Δηλαδή γύρω στα 4,5 δευτερόλεπτα 0-100! Πολύ μου αρέσει...
Αλήθεια ξέρει κανείς αν σκοπεύουν να βάλουν μικρότερο των 3.0 κινητήρα? Η CLK που είναι επίσης 2+2 μεγάλο κουπέ φοράει 2.0 με 163 άλογα και 2.4 με 170. Βάρος 1535 κιλά. Η 630 με 3.0 λίτρα ζυγίζει 1600 κιλά περίπου. Άρα ένας 2.2 με 170 άλογα και 50-55000 euro δεν θα ήταν άσχημη ιδέα.
Αλήθεια ξέρεται πόσο κάνει μια 645 (333PS) των 109.000 ευρώ στη Γερμανία? 70.000ευρώ. Μαν΄τεύετε προφανώς που πάνε τα υπόλοιπα σαράντα χιλιάρικα...
Ίσως πάλι η ισοτιμιά του γερμανικού με το ελληνικό ευρώ να είναι διαφορετική... -
Φίλε Christian, αν ζητήσουμε καμιά βόλτα να μας πάει ο φίλος σου, θα ζητάγαμε πολλά ????
-
Διαβασα στους 4Τ ότι οι δίσκοι της Μ6 έχουν διαφορά 1 χιλιοστού εμπρος-πίσω. Να είχε καμμιά σημαντική διαφορά να έλεγα Οκ, αλλά για ένα χιλιοστό δεν είναι λίγο παράλογο να βάζουν άλλους δίσκους?
ΥΓ Δεν θυμάμαι τώρα απ'έξω τα νούμερα!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Διαβασα στους 4Τ ότι οι δίσκοι της Μ6 έχουν διαφορά 1 χιλιοστού εμπρος-πίσω. Να είχε καμμιά σημαντική διαφορά να έλεγα Οκ, αλλά για ένα χιλιοστό δεν είναι λίγο παράλογο να βάζουν άλλους δίσκους?ΥΓ Δεν θυμάμαι τώρα απ'έξω τα νούμερα!
Μήπως επειδή η πίσω ζάντα είναι (λογικά) φαρδύτερη από την μποροστά, έχει και μικρότερη χωρητικότητα για τις δαγκάνες???
Ή μήπως απλά έτσι είναι τα πίσω δισκόφρενα σχεδιασμένα?? -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Διαβασα στους 4Τ ότι οι δίσκοι της Μ6 έχουν διαφορά 1 χιλιοστού εμπρος-πίσω. Να είχε καμμιά σημαντική διαφορά να έλεγα Οκ, αλλά για ένα χιλιοστό δεν είναι λίγο παράλογο να βάζουν άλλους δίσκους?ΥΓ Δεν θυμάμαι τώρα απ'έξω τα νούμερα!
μπορεί να έχουν κι άλλες διαφορές, πάχος, καρέ, σχεδίαση κλπ
σπανίως μπαίνουν ίδιοι δίσκοι μπρος-πίσω σε αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως ισχύος/κόστους
-


BMW M6