-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Σκούπα και εξάτμιση, 110+ άλογα, και μετά επικεντρωνόμαστε στο στήσιμο, γιατί εκεί πραγματικά πονάει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και δεν φτάνει βέβαια ένα σετ αμορτισέρ. Είναι πιο βαθιές οι αιτίες...
Πέτρο,ρυθμίζονται οι γωνίες του;Η πάς γιά top mount ρυθμιζόμενο;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Σκούπα και εξάτμιση, 110+ άλογα, και μετά επικεντρωνόμαστε στο στήσιμο, γιατί εκεί πραγματικά πονάει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και δεν φτάνει βέβαια ένα σετ αμορτισέρ. Είναι πιο βαθιές οι αιτίες...
Πέτρο,ρυθμίζονται οι γωνίες του;Η πάς γιά top mount ρυθμιζόμενο;
Μόνο η σύγκλιση ρυθμίζεται, η οποία στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι αυτή που μας ενδιαφέρει, αφού με μικρή αύξηση της, το Ignis θα γίνει πολύ πιο σταθερό στο φρενάρισμα και την είσοδο της στροφής, σημεία που προσωπικά με απογοήτευσε. Άλλο το 'πλασάρισμα' με το φρένο των μικρών γαλλικών και άλλο το 'ψαρέμα' του Ignis στις ίδιες συνθήκες.
-
Clio-V6, μην εισαι κουτος, σε συμφερει αυτο που γινεται τωρα κ θα επρεπε να χαιρεσαι κανονικα γιατι οταν το παρετε με το καλο θα εχεις ετοιμες κ δοκιμασμενες λυσεις! Οσο για προγραμμα, δεν εχω ακουσει τπτ αλλα κ να ακουγα δεν ξερω αν θα εβαζα.
G60, καταρχην ειναι 1500. Απο εκει κ περα ειναι σαν να σου λεω εγω 'αφου θες polo GTi γιατι δεν παιρνεις το Bora 1.6; Κ τα δυο 1600αρια ειναι!' για να σου αναγω την συγκριση σε VW που φανταζομαι σου ειναι πιο κατανοητη. Τοση ειναι λοιπον κ η σχεση του Ignis sport με Corolla.
Red_amry7, κ η ιστοσελιδα της αγγλικης αντιπροσωπειας παντως τα 5 χρωματα που υπαρχουν κ εδω εχει.
BTS, δηλαδη κατι τετοιο http://www.suzukisport.com/news/040401s ... index.html δεν θα βελτιωνε αισθητα τα πραγματα; Ή εστω αυτο http://www.suzukisport.com/news/031120s ... index.html ;
Ειναι ευκολο να μου κανεις μια πιο απτη προσεγγιση της διαφορας μεταξυ 'πλασαρισματος' κ 'ψαρεματος' για να το καταλαβω; Γιατι συμπτωματικα χθες που εψαχνα τα ορια του στο Ντραφι διαπιστωσα οτι με σταθερο γκαζι στριβει απο ουδετερα εως ελαφρα υποστροφικα, με αφημα του γκαζιου εχει καποιες τασεις υπερστροφης ενω με τσιμπημα του φρενου ντριφταρει γλυκα με τα 4 αλλα σε καμια περιπτωση δεν υπερστρεφει εντονα! -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
BTS, δηλαδη κατι τετοιο http://www.suzukisport.com/news/040401s ... index.html δεν θα βελτιωνε αισθητα τα πραγματα; Ή εστω αυτο http://www.suzukisport.com/news/031120s ... index.html ;
Ειναι ευκολο να μου κανεις μια πιο απτη προσεγγιση της διαφορας μεταξυ 'πλασαρισματος' κ 'ψαρεματος' για να το καταλαβω; Γιατι συμπτωματικα χθες που εψαχνα τα ορια του στο Ντραφι διαπιστωσα οτι με σταθερο γκαζι στριβει απο ουδετερα εως ελαφρα υποστροφικα, με αφημα του γκαζιου εχει καποιες τασεις υπερστροφης ενω με τσιμπημα του φρενου ντριφταρει γλυκα με τα 4 αλλα σε καμια περιπτωση δεν υπερστρεφει εντονα!Καλό φαίνεται το κιτ ανάρτησης, αλλά για τους ϊαπωνικούς δρόμους και πίστες. Νομίζω πως το αυτοκίνητο είναι ήδη πολύ σκληρό για τα ελληνικά δεδομένα, ειδικά όσον αφορά στα ελατήρια.
Συμφωνώ με τα σχόλια σου σχετικά με την συμπεριφορά του Ignis, τα ίδια συμπεράσματα έχω βγάλει και εγώ. Κάνε όμως τα ίδια με οποιοδήποτε 106, 206, ή ακόμα και Fiesta (που δεν είναι γαλλικό) και θα δεις τι εννοώ όταν λέω ότι το Ignis συγκριτικά είναι 'άτσαλο' (δεν εννοώ υπερστροφικό) στις αντιδράσεις του. 'Δύστροπο στο όριο' το είχαν χαρακτηρίσει οι 4Τ αν θυμάμαι καλά...
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Παρακαλω να ηρεμισετε λιγακι με τις βελτιωσεις μεχρι να το παραγγειλει η κοπελα μου
Ναι την επεισα τελικα για το Ignis sport(της αρεσε το μαυρο χρωμα που ειδαμε...)σου δίνω όσα-όσα να μου πεις το μυστικό, γιατί εγώ ακόμα το παλεύω
πάντως, δεν είναι ενδιαφέρον που το ίγκνις όταν κυκλοφόρησε στη συγκεκριμένη έκδοση πέρασε κάπως στο ντούκου (κάντε σύγκριση με τον θόρυβο γύρω από το c2 vts), και τελικά όλο γύρω απ' αυτό γυρίζει η κουβέντα;
-
ΩΡΑΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΙΓΚΝΙΣ.ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΙΓΚΝΙΣ ΣΠΟΡΤ?ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ?ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΧΕΙ ΑΚΑΜΠΤΟ ΑΞΟΝΑ.ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ Η ΚΑΚΟ ΑΥΤΟ
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Παρακαλω να ηρεμισετε λιγακι με τις βελτιωσεις μεχρι να το παραγγειλει η κοπελα μου
Ναι την επεισα τελικα για το Ignis sport(της αρεσε το μαυρο χρωμα που ειδαμε...)σου δίνω όσα-όσα να μου πεις το μυστικό, γιατί εγώ ακόμα το παλεύω
πάντως, δεν είναι ενδιαφέρον που το ίγκνις όταν κυκλοφόρησε στη συγκεκριμένη έκδοση πέρασε κάπως στο ντούκου (κάντε σύγκριση με τον θόρυβο γύρω από το c2 vts), και τελικά όλο γύρω απ' αυτό γυρίζει η κουβέντα;
Χαχα απλα της μιλαγα συνεχως για το ignis και τελικα η προσπαθεια(αρκετων μηνων) απεδωσε καρπους....Θα την βοηθησω κ εγω λιγο στα χρηματα οποτε να αλλος ενας λογος.
Α και το βασικοτερο ισως ειναι οτι ξετρελαθηκε με το μαυρο χρωμα... -
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Συμφωνώ με τα σχόλια σου σχετικά με την συμπεριφορά του Ignis, τα ίδια συμπεράσματα έχω βγάλει και εγώ. Κάνε όμως τα ίδια με οποιοδήποτε 106, 206, ή ακόμα και Fiesta (που δεν είναι γαλλικό) και θα δεις τι εννοώ όταν λέω ότι το Ignis συγκριτικά είναι 'άτσαλο' (δεν εννοώ υπερστροφικό) στις αντιδράσεις του. 'Δύστροπο στο όριο' το είχαν χαρακτηρίσει οι 4Τ αν θυμάμαι καλά...106 δεν εχω οδηγησει κ φυσικα δεν συζηταμε οτι το ραλι στριβει γρηγοροτερα/καλυτερα. Εχω οδηγησει 206 1.6 κ οπως ειχα ξαναγραψει το ειχα βρει λιγοτερο προβλεψιμο κοντα στο οριο κ περισσοτερο υπερστροφικο. Παιζει βεβαια κ το γεγονος οτι για να μαθεις να στριβεις γρηγορα ενα πεζω δεν χρειαζεται απλα σεμιναριο αλλα.. διατριβη!
Χωρις να θελω να αμφισβητησω το πορισμα των δοκιμαστων των 4Τ, φανταζομαι θα συμφωνεις κ συ οτι το 'δυστροπο' ειναι καπως αοριστο. Οποτε αν ειχα ενα πιο σαφη προσδιορισμο του 'δυστροπου' θα μπορουσα να συνεχισω την κουβεντα. Γεγονος παντως ειναι οτι στα 8500χλμ που εχω κανει μαζι του, 1-2 φορες που υπερεκτιμησα την προσφυση της ασφαλτου, με εβγαλε ασπροπροσωπο κ το μαζεψα χωρις ιδιαιτερο προβληματισμο.Red_army7, μηπως εννοεις το νεο Swift; ( http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... swift+2005 ) Αν ναι, οπως γραφω κ στο θεμα θα εχει πιο 'φιμωμενο' κινητηρα κ ανευ απροοπτου θα ειναι βαρυτερο κ φορτωμενο με περισσοτερα ηλεκτρονικα..
Tazz, δεν ξερω για σενα αλλα εγω θα παω στο ραλλυ Λαμιας κ η διαδρομη προς Αμφισσα ειναι ακρως ασφαλης κ ενδιαφερουσα if u know what I mean.. -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Α και το βασικοτερο ισως ειναι οτι ξετρελαθηκε με το μαυρο χρωμα...Μου επιτρεπεις ελπιζω μια μικρη συμβολη για την οριστικοποιηση της αποφασης..

Μονο που δεν μπορειτε να βαλετε την δικτυωτη μασκα, την εχω κανει copyright! -
Παράκληση: Μη βάγετε img tags σε μεγάλες φωτογραφίες από το Pathfinder. Το συγκεκριμένο site είναι πολύ αργό.
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Α και το βασικοτερο ισως ειναι οτι ξετρελαθηκε με το μαυρο χρωμα...
Μου επιτρεπεις ελπιζω μια μικρη συμβολη για την οριστικοποιηση της αποφασης..
http://briefcase.pathfinder.gr/download/bobafett/26528/326025/0/right.jpg
Μονο που δεν μπορειτε να βαλετε την δικτυωτη μασκα, την εχω κανει copyright!Πανεμορφο.....
Ποσο κανει η μασκα αυτη??? -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Παράκληση: Μη βάγετε img tags σε μεγάλες φωτογραφίες από το Pathfinder. Το συγκεκριμένο site είναι πολύ αργό.Ευχαριστώ
Ok, sorry. Αν εχεις να προτεινεις κ καποια αλλη ιστοσελιδα για να μεταφερω την εικονα θα ημουν υποχρεος.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Πανεμορφο.....
Ποσο κανει η μασκα αυτη???Δεν σου λεω, δεν σου λεω!
Η αληθεια ειναι οτι δεν γνωριζω γιατι ηταν δωρο της αντιπροσωπειας. Αλλα δεν μπορει να εχει πανω απο 150-200€.
Kyan, ακυρο, βρηκα! -
Ping, αν δεν κάνω λάθος ποιο φθηνά θα σου βγει η μετατρόπα σε GrN, τώρα για το πακέτο απο Ουγγαρία μια κρούση εκει πιστεύω οτι δεν θα σε απογοητέυσει οπως ο εδω αντιπρόσωπος σιγουρα θα πάρεις απάντηση.
Για το θέμα που έθειξε ο φίλος G60, εγω είμουν σίγουρος πελάτης του ignis οχι του sport αλλα του νέου 4Χ4, καλό μοτερ έχει καλό διαφορικό έχει με προβλημάτιζε λίγο το ύψος και η μαλακότητα της ανάρτησεις, αλλα η ανάρτηση στήνετε , έλα όμως που ψαχνόμουν για ένα καλό επιβατικό με περγαμηνές, έτσι κατέλειξα στην corolla, την οποία δεν αγόρασα για αλλους λόγους , και απλά περιμένω τώρα το ποτε θα γίνει η αγορά.
Τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν καμία ΣΧΕΣΗ, το Ignis sport αυτη τη στιγμή παίζει με τέσσερα αυτοκίντα αυτη τη στιγμή, οσον αφορά τα κιβικά του και τον όγκο του, C2 και 206 (μέχρι να αποσυρθει και αυτό) είναι και το Polo αλλα είναι λίγο 'ατροφεικό' σε σχέση με τα υπόλοιπα. Δυστιχώς για των Ιάπωνα ο Γάλλος έχει δημιουργήσει σε αυτη τη κατηγορία μοντέλα όπως 106 206 saxo έγραψαν ιστορία στα μικρά 1600 και έτσι το Ignis sport περνάει μέσα απο την σκιά αυτων των μοντέλων, βάλτε και την τραγική έως ανύπαρκτη διαφήμιση. -
Νομίζω ότι θα μπορούσε να έχει καλύτερες ζάντες ή τουλαχιστον καλύτερης ποιότητας χρώμα.Τώρα καλό όλο το σύνολο ή μαλλον πολύ καλό αλλά λίγο για την ποιότητα υλικών έχω μια αμφιβολία γιατί δεν το είδα από κοντα.Αλλά εκ πρώτης όψεως πολύ καλό
-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Νομίζω ότι θα μπορούσε να έχει καλύτερες ζάντες ή τουλαχιστον καλύτερης ποιότητας χρώμα.Τώρα καλό όλο το σύνολο ή μαλλον πολύ καλό αλλά λίγο για την ποιότητα υλικών έχω μια αμφιβολία γιατί δεν το είδα από κοντα.Αλλά εκ πρώτης όψεως πολύ καλόμα τι λες τώρα, οι ζάντες είναι όλα τα λεφτά, straight from jwrc! και ο συνδυασμός μαύρου αμαξώματος με λευκή ζάντα λέει!
η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό θα έλεγα ότι είναι αρκετά καλή, στα σημεία που δεν προσπαθεί να δείξει κάτι άλλο από αυτό που είναι (π.χ. αυτή την απομίμηση ανθρακονήματος στο ταμπλό, ποιος φωστήρας τη σκέφτηκε; )
ping, i hear you loud and clear
V6, πέρσι την άνοιξη που το ζαχάρωνα, είχα ρωτήσει και για τη σίτα, και μου είχαν δώσει τιμή 250 ευρώ. τώρα, λέω να μη σου πω πόσο κάνουν και τα προβολάκια ομίχλης, και λιποθυμήσεις, αν και στην έκδοση xplod νομίζω ότι έρχονται ως στάνταρ πλέον.
-
Tazz εμεις παμε για την βασικη εκδοση που κανει 13990...Ουτε 14000€ δηλαδη.
Βρηκα ομως τι δωρο θα τους ζητησουμε -
http://www.suzukigenuineaccessories.co. ... _igSp.html
-
Thanks Spyrooo.
Μολις 219 λιρες....
Τζαμπα μαν.. -
ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟ ΜΟΤΟΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ...ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ 307 1.6 ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΨΙΛΟΕΦΥΓΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΧΩΣΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΧΩΝΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΕ ΕΠΕΡΝΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΑΦΗΝΑ
IGNIS SPORT VVti 109hp - ΑΝΑΚΛΗΣΗ