Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 227
    • 228
    • 229
    • 230
    • 231
    • 356
    • 357
    • 229 / 357
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    7134
    78585
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      τι ?

      οταν πηγαινεις νορμαλ οι διαφορες ειναι ελαχιστες σε σχεση με το πιο απλο golf (τουλαχιστον στο s3, αλλα και το ΤΤ μη νομιζεις οτι ειναι κατι δραματικα διαφορετικο)

      οταν ομως το πατησεις ειδικα καθως στριβεις (γιατι αν δε το πατησεις και πηγαινεις νορμαλ στις στρροφες παλι δεν αλλαζει κατι), τοτε ειναι που θα νιωσεις τη τετρακινηση να κανει δουλεια

      αναλογα τη στροφη βεβαια, αλλα δεν ειναι λιγες οι φορες που θα νιωσεις το πισω μερος να σε σπρωχνει (και να γλιτωσεις ανουσια σπιναρισματα και μουτρα)

      μια αλλη βασικη διαφορα που θα προσεξεις ειναι οτι οσο και αν τσαρουχωνεις δε σπιναρει, εχει πολυ γρηγορη αποκριση
      (βεβαια μου χει τυχει σε βροχη να εγω υδρολισθηση και στα 4 λαστιχα )

      κατα τα αλλα ομως σε νορμαλ συνθηκες (οδηγηση 'υπνου' δηλαδη) δεν εχει καμια απολυτως διαφορα με ενα golf 122 (περα απο τη μειωμενη ανεση βεβαια)

      παντως και εγω και οσοι φιλοι εχουμε οδηγησει αυτα τα οχηματα στο ιδιο συμπερασμα καταληξαμε και μη το βλεπεις τοσο πολυ σαν αρνητικο..
      για μενα ειναι θετικο το οτι αυτα τα οχηματα παραμενουν αρκετα φιλικα και μπορουν ανετα να οδηγηθουν απο τον καθενα (ειδικα αν δε τα πιεζεις)

      μεχρι και η κοπελα μου που δεν εχει καν διπλωμα, μπορει να το παει το s3

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        To είναι γιατί έχω την εντύπωση ότι ακόμα και στην ευθεία υπάρχει κάποιο ποσοστό που πάει μόνιμα πίσω.

        Τα υπόλοιπα δε μου φαίνονται αρνητικά. Κάπως έτσι περίμενα να είναι. Σημασία έχει να δουλεύει καλά στην πίεση και να μην έχει καθυστέρηση στην απόκριση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          audipassion last edited by

          Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
          Μήπως ξέρουμε ποιας γενιάς haldex φοράει το TT-S και πόση ροπή μεταφέρει πίσω;

          Δεν υπάρχει στάνταρ ποσοστό από ότι ξέρω , αλλά μπορεί να μεταφέρει εώς και 100% πίσω .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 last edited by

            Μην αρχισουμε παλι τις ατελειωτες συζητησεις επι του θεματος...Υπαρχει και η αναζητηση...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης audipassion έγραψε:

              Μήπως ξέρουμε ποιας γενιάς haldex φοράει το TT-S και πόση ροπή μεταφέρει πίσω;

              Δεν υπάρχει στάνταρ ποσοστό από ότι ξέρω , αλλά μπορεί να μεταφέρει εώς και 100% πίσω .

              Η απορία μου δεν είναι πόσο μπορεί να μεταφέρει σε συνθήκες.

              Το θέμα μου είναι αν την ώρα που πας πχ στην Αττική Οδό με 120 και προφανώς δε γλιστράει αν υπάρχει κάποιο ποσοστό που πάει πίσω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Εγω πιστευω οτι παντα εστω και κατι ελαχιστο θα πηγαινει πισω

                Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  efthymis last edited by

                  The XWD system can transmit 100 percent of available torque to either the front or rear wheels. However, for those conditions to occur one end of the vehicle would have to lose all traction, like driving on ice for instance. During a standing start the rear wheels are put to use, without the need for any slip to occur. Then under straight-line cruising conditions, to conserve fuel and driveline wear, the torque split to the rear wheels is reduced to a level between 5 and 10 percent. Also up to 85 percent of torque can be transferred by the eLSD between to any single rear wheel if necessary. The system can adjust torque splits based on calculated conditions, such as those that indicate an aggressive lane change manoeuvre, to effectively reduce oversteer or understeer without any wheel slip occurring. In the event that some wheel slip does actually get to occur, the system can react more timely and efficiently than in the past. [6]

                  http://en.wikipedia.org/wiki/Haldex_Tra ... ion_-_2007

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alphani81 last edited by

                    Το πρωι πήγα να ξεκινήσω, και εκει που βάζω ταχύτητα και αφήνω συμπλέκτη...το αυτοκίνητο δεν πήγαινε μπροστά (σαν να είχα σηκωμένο χειρόφρενο). Το χειρόφρενο βέβαια ήταν λυμένο...τελικά μετά από λίγο ζόρι και αφού ακούστηκε και ένα 'κρακ' (σαν να έσπασε κάτι :dontknow:) ξεκίνησε κανονικά. Βγήκα έξω να δω αν υπήρχε κάποιο εμπόδιο στην άσφαλτο αλλά δεν υπήρχε τίποτα. Μετά και για όσο το κίνησα δεν παρατήρησα κάτι περίεργο.
                    Και μια λεπτομέρεια...πριν ξεκινήσω είχα πάει το αυτοκίνητο για πλύσιμο τη προηγούμενη μέρα το πρωι, και από τότε δεν το κίνησα. Πάει πουθενά το μυαλό σας?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Kόλλησαν τα τακάκια στις δισκόπλακες, συμβαίνει ενίοτε μετά από βροχή/υγρασία. Not to worry.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Kόλλησαν τα τακάκια στις δισκόπλακες, συμβαίνει ενίοτε μετά από βροχή/υγρασία. Not to worry.

                        Μαθημένος από τα γαλλικά ε;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Όλα το κάνουν...δεν νομίζω ότι έχει σχέση η προέλευση. Εμένα μου το κάνουν ακόμα και μετά από πλύσιμο και η Alfa και το Fiat και το Audi.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Εγω δεν το εχω παθει ποτε σε κανενα αμαξι μου.Και τα πλενω συχνα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              άπειρες φορές το έχω πάθει σε καμιά 10αρια διαφορετικά αυτοκίνητα.

                              το παθαίνω συνήθως όταν πλένω το αμάξι και το ακινητοποιώ και έχει κρύο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alphani81 last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                άπειρες φορές το έχω πάθει σε καμιά 10αρια διαφορετικά αυτοκίνητα.

                                το παθαίνω συνήθως όταν πλένω το αμάξι και το ακινητοποιώ και έχει κρύο.

                                Δεν θα λεγά οτι κάνει κρύο αυτές τις μέρες (κάθε άλλο), αλλά έχω αλλάξει πρόσφατα τακάκια (πριν 2 βδομάδες). Έχω κάνει πάντως γύρω στα 500χλμ εντωμεταξύ, οπότε θα πρέπει να έχουν στρώσει.
                                Αν είναι τόσο συνηθησμένο τότε όλα καλά! Αυτό το 'κρακ' όμως είναι κάπως τρομακτικό (ειδικά αν σου συμβαίνει πρώτη φορά)! Υπάρχει φόβος να σπάσει τίποτα εκεί μέσα ωστε να το ψάξω περισσότερο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Γίνεται κ όταν έχεις πλύνει το αμάξι και το έχεις ακινητοποιήσει αμέσως. (όχι πάντα βέβαια)
                                  Οχι δεν παθαίνει κάτι που να σε ανησυχήσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    Το μυστικό είναι στο πήγαινε στο πλυντήριο να μην πας με πολύ ζεστα φρένα!
                                    Αν τους ριξει αμέσως κρύο νερό και μετα το πλύσιμο το ακινητοποιήσεις.... λογικά θα την πάθεις

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Άλλο αυτό, εσύ μιλάς για στράβωμα στις δισκόπλακες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Όντως άλλο πράγμα αυτό. Εγώ το παθαίνω κι όταν πλένω το αμάξι μόνος μου που είναι ακινητοποιημένο για ώρες και έχουν κρυώσει οι δίσκοι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kovathe last edited by

                                          Ρε παιδιά αυτό το S3 Limited έχει καμιά διαφορά με το κανονικό ή είναι απλά προσφορά?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης kovathe έγραψε:
                                            Ρε παιδιά αυτό το S3 Limited έχει καμιά διαφορά με το κανονικό ή είναι απλά προσφορά?

                                            Δεν εχει κανα pdf με το βασικο του εξοπλισμο να δω τι εχει να σου πω?

                                            Νομιζω ομως οτι ειναι το ιδιο, απλα με καποιο τροπο εχει μικροτερη εργοστασιακη αξια για να διατηρησει τη παλια τιμη του, αλλιως ανεβαινει στο θεο

                                            Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 231
                                            • 356
                                            • 357
                                            • 229 / 357
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr