-
τι ?
οταν πηγαινεις νορμαλ οι διαφορες ειναι ελαχιστες σε σχεση με το πιο απλο golf (τουλαχιστον στο s3, αλλα και το ΤΤ μη νομιζεις οτι ειναι κατι δραματικα διαφορετικο)
οταν ομως το πατησεις ειδικα καθως στριβεις (γιατι αν δε το πατησεις και πηγαινεις νορμαλ στις στρροφες παλι δεν αλλαζει κατι), τοτε ειναι που θα νιωσεις τη τετρακινηση να κανει δουλεια
αναλογα τη στροφη βεβαια, αλλα δεν ειναι λιγες οι φορες που θα νιωσεις το πισω μερος να σε σπρωχνει (και να γλιτωσεις ανουσια σπιναρισματα και μουτρα)
μια αλλη βασικη διαφορα που θα προσεξεις ειναι οτι οσο και αν τσαρουχωνεις δε σπιναρει, εχει πολυ γρηγορη αποκριση
(βεβαια μου χει τυχει σε βροχη να εγω υδρολισθηση και στα 4 λαστιχα )κατα τα αλλα ομως σε νορμαλ συνθηκες (οδηγηση 'υπνου' δηλαδη) δεν εχει καμια απολυτως διαφορα με ενα golf 122 (περα απο τη μειωμενη ανεση βεβαια)
παντως και εγω και οσοι φιλοι εχουμε οδηγησει αυτα τα οχηματα στο ιδιο συμπερασμα καταληξαμε και μη το βλεπεις τοσο πολυ σαν αρνητικο..
για μενα ειναι θετικο το οτι αυτα τα οχηματα παραμενουν αρκετα φιλικα και μπορουν ανετα να οδηγηθουν απο τον καθενα (ειδικα αν δε τα πιεζεις)μεχρι και η κοπελα μου που δεν εχει καν διπλωμα, μπορει να το παει το s3
-
To είναι γιατί έχω την εντύπωση ότι ακόμα και στην ευθεία υπάρχει κάποιο ποσοστό που πάει μόνιμα πίσω.
Τα υπόλοιπα δε μου φαίνονται αρνητικά. Κάπως έτσι περίμενα να είναι. Σημασία έχει να δουλεύει καλά στην πίεση και να μην έχει καθυστέρηση στην απόκριση.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μήπως ξέρουμε ποιας γενιάς haldex φοράει το TT-S και πόση ροπή μεταφέρει πίσω;Δεν υπάρχει στάνταρ ποσοστό από ότι ξέρω , αλλά μπορεί να μεταφέρει εώς και 100% πίσω .
-
Μην αρχισουμε παλι τις ατελειωτες συζητησεις επι του θεματος...Υπαρχει και η αναζητηση...
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Μήπως ξέρουμε ποιας γενιάς haldex φοράει το TT-S και πόση ροπή μεταφέρει πίσω;
Δεν υπάρχει στάνταρ ποσοστό από ότι ξέρω , αλλά μπορεί να μεταφέρει εώς και 100% πίσω .
Η απορία μου δεν είναι πόσο μπορεί να μεταφέρει σε συνθήκες.
Το θέμα μου είναι αν την ώρα που πας πχ στην Αττική Οδό με 120 και προφανώς δε γλιστράει αν υπάρχει κάποιο ποσοστό που πάει πίσω.
-
Εγω πιστευω οτι παντα εστω και κατι ελαχιστο θα πηγαινει πισω
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
The XWD system can transmit 100 percent of available torque to either the front or rear wheels. However, for those conditions to occur one end of the vehicle would have to lose all traction, like driving on ice for instance. During a standing start the rear wheels are put to use, without the need for any slip to occur. Then under straight-line cruising conditions, to conserve fuel and driveline wear, the torque split to the rear wheels is reduced to a level between 5 and 10 percent. Also up to 85 percent of torque can be transferred by the eLSD between to any single rear wheel if necessary. The system can adjust torque splits based on calculated conditions, such as those that indicate an aggressive lane change manoeuvre, to effectively reduce oversteer or understeer without any wheel slip occurring. In the event that some wheel slip does actually get to occur, the system can react more timely and efficiently than in the past. [6]
http://en.wikipedia.org/wiki/Haldex_Tra ... ion_-_2007
-
Το πρωι πήγα να ξεκινήσω, και εκει που βάζω ταχύτητα και αφήνω συμπλέκτη...το αυτοκίνητο δεν πήγαινε μπροστά (σαν να είχα σηκωμένο χειρόφρενο). Το χειρόφρενο βέβαια ήταν λυμένο...τελικά μετά από λίγο ζόρι και αφού ακούστηκε και ένα 'κρακ' (σαν να έσπασε κάτι :dontknow:) ξεκίνησε κανονικά. Βγήκα έξω να δω αν υπήρχε κάποιο εμπόδιο στην άσφαλτο αλλά δεν υπήρχε τίποτα. Μετά και για όσο το κίνησα δεν παρατήρησα κάτι περίεργο.
Και μια λεπτομέρεια...πριν ξεκινήσω είχα πάει το αυτοκίνητο για πλύσιμο τη προηγούμενη μέρα το πρωι, και από τότε δεν το κίνησα. Πάει πουθενά το μυαλό σας? -
Kόλλησαν τα τακάκια στις δισκόπλακες, συμβαίνει ενίοτε μετά από βροχή/υγρασία. Not to worry.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Kόλλησαν τα τακάκια στις δισκόπλακες, συμβαίνει ενίοτε μετά από βροχή/υγρασία. Not to worry.Μαθημένος από τα γαλλικά ε;
-
Όλα το κάνουν...δεν νομίζω ότι έχει σχέση η προέλευση. Εμένα μου το κάνουν ακόμα και μετά από πλύσιμο και η Alfa και το Fiat και το Audi.
-
Εγω δεν το εχω παθει ποτε σε κανενα αμαξι μου.Και τα πλενω συχνα...
-
άπειρες φορές το έχω πάθει σε καμιά 10αρια διαφορετικά αυτοκίνητα.
το παθαίνω συνήθως όταν πλένω το αμάξι και το ακινητοποιώ και έχει κρύο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
άπειρες φορές το έχω πάθει σε καμιά 10αρια διαφορετικά αυτοκίνητα.το παθαίνω συνήθως όταν πλένω το αμάξι και το ακινητοποιώ και έχει κρύο.
Δεν θα λεγά οτι κάνει κρύο αυτές τις μέρες (κάθε άλλο), αλλά έχω αλλάξει πρόσφατα τακάκια (πριν 2 βδομάδες). Έχω κάνει πάντως γύρω στα 500χλμ εντωμεταξύ, οπότε θα πρέπει να έχουν στρώσει.
Αν είναι τόσο συνηθησμένο τότε όλα καλά! Αυτό το 'κρακ' όμως είναι κάπως τρομακτικό (ειδικά αν σου συμβαίνει πρώτη φορά)! Υπάρχει φόβος να σπάσει τίποτα εκεί μέσα ωστε να το ψάξω περισσότερο? -
Γίνεται κ όταν έχεις πλύνει το αμάξι και το έχεις ακινητοποιήσει αμέσως. (όχι πάντα βέβαια)
Οχι δεν παθαίνει κάτι που να σε ανησυχήσει. -
Το μυστικό είναι στο πήγαινε στο πλυντήριο να μην πας με πολύ ζεστα φρένα!
Αν τους ριξει αμέσως κρύο νερό και μετα το πλύσιμο το ακινητοποιήσεις.... λογικά θα την πάθεις -
Άλλο αυτό, εσύ μιλάς για στράβωμα στις δισκόπλακες.
-
Όντως άλλο πράγμα αυτό. Εγώ το παθαίνω κι όταν πλένω το αμάξι μόνος μου που είναι ακινητοποιημένο για ώρες και έχουν κρυώσει οι δίσκοι.
-
Ρε παιδιά αυτό το S3 Limited έχει καμιά διαφορά με το κανονικό ή είναι απλά προσφορά?
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Ρε παιδιά αυτό το S3 Limited έχει καμιά διαφορά με το κανονικό ή είναι απλά προσφορά?Δεν εχει κανα pdf με το βασικο του εξοπλισμο να δω τι εχει να σου πω?
Νομιζω ομως οτι ειναι το ιδιο, απλα με καποιο τροπο εχει μικροτερη εργοστασιακη αξια για να διατηρησει τη παλια τιμη του, αλλιως ανεβαινει στο θεο
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
AUDI FORUM