-
εχω ένα toyota yaris 1.3 00 και προσφατα άλλαξα το σασμάν λόγω κάποιου θορύβου που έκανε ενα ρουλεμάν. Έβαλα μεταχειρισμένο κι απο κει άρχισαν οι περιπέτειες!!! Διαπίστωσα ότι τα 120 χλμ τα έδινε 200-300 στροφές παραπάνω κι η κατανάλωση έχει ανέβει στα 9,5 λίτρα/100χλμ !!!! (απο κει που ηταν στα 7!!)
Το μοντέλο ειναι το γιαπωνέζικο κι ο προμηθευτής με διαβεβαίωσε ότι στο 1.3 μοντέλο μπαίνει μόνο ενα σασμάν και δεν μπορεί να γίνει λάθος , κατα τα άλλα δεν καταλαβαίνει κάποιος ότι υπάρχειπρόβλημα. (Πρόσφατα πέρασα ΚΤΕΟ χωρίς καμμιά παρατήρηση) αλλα ούτε έχω και κάποιο πρόβλημα με τις αλλαγές των ταχυτήτων κλπ
Περιμένω να φέρει άλλο σασμάν για να το ξαναδοκιμάσω , μήπως ξέρει κανείς να μου δώσει καμμιά πληροφορία , τι συμβαίνει ή πως μπορώ να κάνω μετρήσεις για να δω τι πάει λάθος? -
εχω ένα toyota yaris 1.3 00 και προσφατα άλλαξα το σασμάν λόγω κάποιου θορύβου που έκανε ενα ρουλεμάν. Έβαλα μεταχειρισμένο κι απο κει άρχισαν οι περιπέτειες!!! Διαπίστωσα ότι τα 120 χλμ τα έδινε 200-300 στροφές παραπάνω κι η κατανάλωση έχει ανέβει στα 9,5 λίτρα/100χλμ !!!! (απο κει που ηταν στα 7!!)
Το μοντέλο ειναι το γιαπωνέζικο κι ο προμηθευτής με διαβεβαίωσε ότι στο 1.3 μοντέλο μπαίνει μόνο ενα σασμάν και δεν μπορεί να γίνει λάθος , κατα τα άλλα δεν καταλαβαίνει κάποιος ότι υπάρχειπρόβλημα. (Πρόσφατα πέρασα ΚΤΕΟ χωρίς καμμιά παρατήρηση) αλλα ούτε έχω και κάποιο πρόβλημα με τις αλλαγές των ταχυτήτων κλπ
Περιμένω να φέρει άλλο σασμάν για να το ξαναδοκιμάσω , μήπως ξέρει κανείς να μου δώσει καμμιά πληροφορία , τι συμβαίνει ή πως μπορώ να κάνω μετρήσεις για να δω τι πάει λάθος? -
εχω ένα toyota yaris 1.3 00 και προσφατα άλλαξα το σασμάν λόγω κάποιου θορύβου που έκανε ενα ρουλεμάν. Έβαλα μεταχειρισμένο κι απο κει άρχισαν οι περιπέτειες!!! Διαπίστωσα ότι τα 120 χλμ τα έδινε 200-300 στροφές παραπάνω κι η κατανάλωση έχει ανέβει στα 9,5 λίτρα/100χλμ !!!! (απο κει που ηταν στα 7!!)
Το μοντέλο ειναι το γιαπωνέζικο κι ο προμηθευτής με διαβεβαίωσε ότι στο 1.3 μοντέλο μπαίνει μόνο ενα σασμάν και δεν μπορεί να γίνει λάθος , κατα τα άλλα δεν καταλαβαίνει κάποιος ότι υπάρχειπρόβλημα. (Πρόσφατα πέρασα ΚΤΕΟ χωρίς καμμιά παρατήρηση) αλλα ούτε έχω και κάποιο πρόβλημα με τις αλλαγές των ταχυτήτων κλπ
Περιμένω να φέρει άλλο σασμάν για να το ξαναδοκιμάσω , μήπως ξέρει κανείς να μου δώσει καμμιά πληροφορία , τι συμβαίνει ή πως μπορώ να κάνω μετρήσεις για να δω τι πάει λάθος? -
μαλλον το σαζμαν ειναι απο μοντελο με πιο λιγα κυβικα 1100 ισως
-
εχει το 1000αρι αλλα απ οτι μου πε αυτος μονο το σασμαν το 1.3 το γιαπωνεζικο κουμπωνει στο δικο μου και απεκλεισε την περιπτωση λαθους , τι να πω.... ξερει κανεις να δωσει τα φωτα του?
-
Kαι εγώ πιστεύω ότι έβαλε άλλο. Τσέκαρε σε 1η φάση μπασ και είναι του 1000, από τις σχέσεις μετάδοσης (πόσα χλμ σε ποιες στροφές).
-
Καμμιά διαφορά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου δεν κατάλαβες ;
-
Μήπως το κιβώτιο που έβαλες έχει κανα μπλοκέ διαφορικό μέσα και ανεβάζει τόσο την κατανάλωση?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μήπως το κιβώτιο που έβαλες έχει κανα μπλοκέ διαφορικό μέσα και ανεβάζει τόσο την κατανάλωση?Mακάρι, αλλά γίνονται τέτοια λάθη?
-
λοιπόν το αμάξι παρουσιάζει μεγάλη ροπή απο χαμηλές στροφές ,μπορεί να πηγαίνει με 60 χλμ με 5η σε ανηφόρα και χωρίς να πατάω σχεδόν καθόλου γκάζι!!!!
Γενικά αυξήθηκε η ροπή κι έπεση η ταχύτητα (σε γενικές γραμμές έτσι μπορώ να το περιγράψω) και φυσικά αυξήθηκε η κατανάλωση!!! -
Τώρα μένει να αλλάξεις τον κινητήρα και να βάλεις έναν 1.0 ώστε να μειωθεί η κατανάλωση.
-
Και προφανώς δεν είναι το ίδιο.
Θα σου λυθεί η απορία εδώ...
http://www.toyotagb-press.co.uk/protect ... h_spec.pdf
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
λοιπόν το αμάξι παρουσιάζει μεγάλη ροπή απο χαμηλές στροφές ,μπορεί να πηγαίνει με 60 χλμ με 5η σε ανηφόρα και χωρίς να πατάω σχεδόν καθόλου γκάζι!!!!
Γενικά αυξήθηκε η ροπή κι έπεση η ταχύτητα (σε γενικές γραμμές έτσι μπορώ να το περιγράψω) και φυσικά αυξήθηκε η κατανάλωση!!!τοτε προφανως εβαλες σασμαν με πιο κοντες σχεσεις.ειτε ειναι απο 1.0 ειτε απο ιαπωνικο μοντελο. συνηθως τα ιαπωνικα εχουν πιο κοντες σχεσεις (τουλαχιστον στα subaru ισχυει αυτο) λογο οτι εχουν ολα κοφτη χιλιομετρων στα 180χλμ απο το εργοστασιο
-
Αν προσεξετε το παραπανω pdf οι σχεσεις 1000 με 1300 ειναι πανω κατω ιδιες..
Αλλα δειτε την διαφορα σχεσης των διαφορικων...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μήπως το κιβώτιο που έβαλες έχει κανα μπλοκέ διαφορικό μέσα και ανεβάζει τόσο την κατανάλωση?Τότε από που ψώνισε να πάρω κι εγώ
Μάλλον φίλε μου δεν έχεις βάλει το 'σωστό' σασμάν.Πήγαινε στον τύπο που το αγόραζες και ζήτα του να βρει το ίδιο ακριβώς.
-
Μάλλον έχει πλέον ξεκαθαρίσει ότι τώρα φοράει πιο κοντή μετάδοση.
Καλού κακού σιγουρέψου και για το τί δείχνει το κοντέρ σε χλμ μήπως έχει αλλάξει τίποτα κι εκεί (κάνε μια σύγκριση σε ευθεία με κανένα GPS).
Για πολλούς αυτό που έκανες είναι βελτίωση μια και το αυτοκίνητο θα είναι πιο νευρικό και ευκίνητο. Η αύξηση κατανάλωσης όμως ακούγεται υπερβολική. Ίσως θα πρέπει να προσαρμόσεις τον τρόπο οδήγησής σου. Θα πρέπει δηλαδή να αλλάζεις σε μεγαλύτερη σχέση πιο νωρίς.
Αν ταξιδεύεις συχνά θα έχεις πιο πολύ φασαρία και να απαιτήσεις να μπει το σωστό (μη σου βάλουν κανένα άλλο από diesel γιατί τότε θα φτάσεις στο αντίθετο άκρο!). Αλλιώς αν το έχεις κυρίως για πόλη και είσαι ζωηρός θα μπορούσες να το αφήσεις και έτσι. -
Πιο κοντό ε? Μια χαρά σου έκατσε! Πήγαινε πίσω κ απαίτησε κ ένα μπλοκέ!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...+1
παντος τωρα θα ειναι οτι πρεπει για αναβαση παρνιθας
-
σε καποια φαση αρχισα ν αλλαζω ταχυτητες χωρις καθολου γκαζι για τετοια ροπη μιλαμε!!! και μπορει να πηγαινει με 5η με 60 χλμ σε ανηφόρα και να μη χτυπαει καθολου πιρακια (χωρις γκαζι εννοειται)
αλλα η κατναλωση στο ταβανι ρε παιδια , ελεος!!! -
Τι σκοπεύεις να κάνεις;
Να κλαίγεσαι ή να προχωρήσεις σε λύσεις;
Ξεκάθαρα, έχεις το σασμάν του 1.0.
Ο 'μάστορας' δεν ξέρει τι του γίνεται.Λοιπόν;
toyota yaris 1.3 00 υπερβολικη καταναλωση