-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δηλαδη τωρα, το TCT ειναι αξιοπιστη επιλογη?αυτο που θα φοραει η 170 ειναι ιδιο με της 140?
φανταζομαι ειναι 6 σχεσεων?..φυσικά και είναι αξιόπιστη επιλογή (μέχρι αποδείξεως του εναντίου).Τα προβλήματα για τα οποία κάνω λόγο, αφορούν το χρονικό διάστημα του δευτέρου μισού του 2009 (είχαν σκοπό να βγάλουν το κιβώτιο στην αγορά στις αρχές του 2010 και όχι στο τέλος του 10 αρχές του 11),ενώ τα προβλήματα του ομολογκαρίσματος στην αγορά της ηπειρωτικής Ευρώπης, είχαν ως αποτέλεσμα η MiTo 135cv ΤCΤ να είναι διαθέσιμη σε αγορές όπως η βρετανική ή η γιαπωνέζικη πολύ πιο πριν (από Αύγουστο του 2010),από ό,τι στην ιταλική (Νοέμβριο του 2010).
Το κιβώτιο είναι το ίδιο έξι σχέσεων για Giulietta και MiTo και κατασκευάζεται από την FPT,όχι από την B&W.
1: 3,9-4,154
2: 2,269
3: 1,435-1,522
4: 0,978-1,116
5: 0,755-0,915
6: 0,622-,767
R: 4,00
τελική σχέση μετάδοσης 3,579-3,833 - 4,118-4,438 -
ευχαριστω πολυ.
υπαρχει πιθανοτητα να βρεις και τα χλμ/100σαλ που δινει το TCT στην G ή ζηταω πολλα?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εντός των ημερών έρχεται η 2.0jtdm TCT...καινούριο μοντέλο είναι, καινούριο και το TCT...εε ήθελαν μια κάποια πίστωση χρόνου...Που το άκουσες;
Σε φίλο που ρώτησε σήμερα σε αντιπροσωπεία της Αθήνας,είπαν οτι ακόμα δεν υπάρχει πληροφόρηση αλλα το υπολογίζουν μετά το καλοκαίρι -
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Εντός των ημερών έρχεται η 2.0jtdm TCT...καινούριο μοντέλο είναι, καινούριο και το TCT...εε ήθελαν μια κάποια πίστωση χρόνου...
Που το άκουσες;
Σε φίλο που ρώτησε σήμερα σε αντιπροσωπεία της Αθήνας,είπαν οτι ακόμα δεν υπάρχει πληροφόρηση αλλα το υπολογίζουν μετά το καλοκαίριΣε αντιπροσωπεία κι εμένα μου το παν. Πρώτα περιμένουν την 170 να έρθει με TCT εντός της άνοιξης και σχεδόν παράλληλα και την 2.0jtdm.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ευχαριστω πολυ.υπαρχει πιθανοτητα να βρεις και τα χλμ/100σαλ που δινει το TCT στην G ή ζηταω πολλα?
Από όσο έχω διαβάσει (ελπίζω να μην παραπληροφορήθηκα) το χειροκίνητο 6άρι και το TCT μοιράζονται το 70% των εξαρτημάτων τους. Μεταξύ των κοινών εξαρτημάτων είναι και τα γρανάζια οπότε η κλιμάκωση είναι ακριβώς η ίδια.
-
Παντως σε αυτο το βιντεακι http://www.youtube.com/watch?v=6fA_4jAf ... ure=fvwrel ακουγεται να αλλαζει πολυ γρηγορα.
Εχει ρυθμιση σπορ! -
Πολυ ωραιος συνδυασμος εξωτερικου χρωματος με σκουρο δερμα..
-
**Alfa Romeo Giulietta @ Geneva 2011 **
http://www.flickr.com/photos/wearealfisti/sets/72157626105173115/ -
-
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12746
QV vs GTi
-
25550 μου βγαινει στο configurator η αλφα...
170ps distinctive, premium pack light, cruise control, αισθητηρες παρκαρισματος πισω...Δεν και λιγα
Τρεχει καμια γενναιοδωρη προσφορα;;;;
-
Βάλε κι ένα sport pack...αμαρτία είναι...και υπολόγισε και 7-8 κατοστάρικα έκπτωση εκτός κι αν έχεις τίποτα να αποσύρεις.
-
Μονο να βγαζω με παιρνει....χεχε
αν ειναι να βαλεις κατι παντως ειναι η οροφη οπου ειναι + 1220
και τωρα ειδα οτι εχω κανει βλακεια πιο πανω μιας και το premium pack light περιλαμβανει αισθητηρες παρκαρισματος...αρα ειμαστε 25290...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Βάλε κι ένα sport pack...αμαρτία είναι...και υπολόγισε και 7-8 κατοστάρικα έκπτωση εκτός κι αν έχεις τίποτα να αποσύρεις.Σου κανουν ακομα και αν εχεις να αποσυρεις, επιπλεον εκπτωση. Εμενα μου εκαναν 850ευρω, περα απο τα 960ευρω που γλιτωνεις με αποσυρση για την 170αρα...
-
Ε αυτο εννοει και ο στεφαν, τλχ αυτο καταλαβα...Οτι αν εχεις να αποσυρεις κατι εχεις επιπλεον μειωση...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Ε αυτο εννοει και ο στεφαν, τλχ αυτο καταλαβα...Οτι αν εχεις να αποσυρεις κατι εχεις επιπλεον μειωση...Σωστά κατάλαβες!
-
-
Alfa Giulietta QV στην Αυστραλία,
(κάντε κλικ, για μεγαλύτερη ανάλυση)
-
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Βάλε κι ένα sport pack...αμαρτία είναι...και υπολόγισε και 7-8 κατοστάρικα έκπτωση εκτός κι αν έχεις τίποτα να αποσύρεις.Η εδω αντιπροσωπεια δεν μου ειπε τιποτα για εκπτωση...Μονο επιτοκιο 4.5% εχουν σαν προσφορα, του ειπα ενδιαφερομαι μετρητοις μου ειπε 'δεν κανουμε τιποτα'
Alfa Romeo Giulietta