-
Τι θεωρείτε οτι χαλάει ευκολότερα; Ένα χειροκίνητο ή ένα αυτόματο κιβώτιο;
Τι φθορές έχει το καθ'ενα;Το θέμα είναι για αξιοπιστία και όχι πιο είναι καλύτερο σε αίσθηση γιατι ξέρω τι θα πεί το 99%
Φιλικά ,
Δημήτρης -
Τι θεωρείτε οτι χαλάει ευκολότερα; Ένα χειροκίνητο ή ένα αυτόματο κιβώτιο;
Τι φθορές έχει το καθ'ενα;Το θέμα είναι για αξιοπιστία και όχι πιο είναι καλύτερο σε αίσθηση γιατι ξέρω τι θα πεί το 99%
Φιλικά ,
Δημήτρης -
Τι θεωρείτε οτι χαλάει ευκολότερα; Ένα χειροκίνητο ή ένα αυτόματο κιβώτιο;
Τι φθορές έχει το καθ'ενα;Το θέμα είναι για αξιοπιστία και όχι πιο είναι καλύτερο σε αίσθηση γιατι ξέρω τι θα πεί το 99%
Φιλικά ,
Δημήτρης -
Βγάζουν τελείως διαφορετικά προβλήματα, αλλά σε τελική ανάλυση πιστεύω το χειροκίνητο είναι πολύ πιο αξιόπιστο. Τα αυτόματα έχουν μεγαλύτερη πολυπλοκότητα και περισσότερα εξαρτήματα που μπορεί να χαλάσουν.
Απ την άλλη, το χειροκίνητο κάποια στιγμή θα φθαρεί αρκετά (ανάλογα και με τον οδηγό) και θα σκληρήνει, κάποιες ταχύτητες θα μπαίνουν δύσκολα ή άλλες θα τις 'πετάει', αλλά να διαλυθεί τελείως έιναι εξαιρετικά σπάνιο.
Τα αυτόματα υποφέρουν συνήθως απο τα παρελκόμενα και όχι απο το ίδιο το κιβώτιο. πχ δεν ανεβάζει πίεση η τρόμπα και δεν αλλάζουν οι ταχύτητες, ή πρόβλημα στα ηλεκτρονικά.
-
Εκτός από το είναι μονόδρομος το αυτόματο στην πόλη και ότι κάνεις σαφώς καλύτερο ταξίδι ( με τα HA/T) είναι και πιο αξιόπιστα. Το αυτόματο κιβώτιο χαλάει ασύγκριτα πιο δύσκολα από το χειροκίνητο. Σε κανονική χρήση μέσου οδηγού ..ΠΟΤΕ!!! Αν όμως (το) χαλάσει κοστίζει όσο 2-3 χειροκίνητα. 2 πράγματα να προσέχεις, την αλλαγή λαδιού του κιβωτίου στην ώρα του και 2α συνήθως στην ανηφόρα για να μην κουράζεις το κιβώτιο με συνεχείς αλλαγές ή μπουκωμένη 3η (αυτό σε αυτοκίνητα μα χαμηλή ροπή).
-
Ο χρήστης kning έγραψε:
Εκτός από το είναι μονόδρομος το αυτόματο στην πόλη και ότι κάνεις σαφώς καλύτερο ταξίδι ( με τα HA/T) είναι και πιο αξιόπιστα. Το αυτόματο κιβώτιο χαλάει ασύγκριτα πιο δύσκολα από το χειροκίνητο. Σε κανονική χρήση μέσου οδηγού ..ΠΟΤΕ!!! Αν όμως (το) χαλάσει κοστίζει όσο 2-3 χειροκίνητα. 2 πράγματα να προσέχεις, την αλλαγή λαδιού του κιβωτίου στην ώρα του και 2α συνήθως στην ανηφόρα για να μην κουράζεις το κιβώτιο με συνεχείς αλλαγές ή μπουκωμένη 3η (αυτό σε αυτοκίνητα μα χαμηλή ροπή).Και 'γω νομίζω ότι το αυτόματο είναι πολύ πιο αξιόπιστο κάτω από τις ίδιες συνθήκες χρήσης, σε σχέση με ένα χειροκίνητο.
Βέβαια εξαρτάται και από το τι αυτόματο έχουμε. Αν μιλάμε για CVT δεν νομίζω να ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω. Αν μιλάμε για τον κλασικο μετατροπεά ροπής, ναι ισχύει και παρά-ισχύει!
-
Tα μοντερνα αυτοματα κιβωτια ειναι το ιδιο αν οχι καλυτερα αξιοπιστα με τα χειροκινητα. Τα ηλεκρονικα εχουν βελτιωθει κατα πολυ. Εχω οδηγησει πολλα αυτοματα και εχω πολλουε συγγενεις με αυτοματα και ποτε δεν εχουν παρουσιασει το παραμικρο προβλημα. Φυσικα τηρουν τις οδηγιες του κατασκευαστη για τα σερβις.
Απο την αλλη μερια για το προσωπικο μου αυτοκινητο οδηγαω παντα με ταχυτητες (5αρι πριν και 6αρι τωρα) και δεν εχω παρατηρησει τιποτα το σοβαρο.Φαγωνεται ο δισκος και αν κανεις αποσυμπλεξη στις 6 χιλλιαδες στροφες μπορει να σπασεις κανενα γραναζι (πιο πολυ δυναμη πιο πολυ κινδυνος). Αν το οδηγας με το μαλακο δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
Νικος
-
Κάθε τι που προφυλάσσεται από κακό χειρισμό είναι πιο αξιόπιστο και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για σύγχρονα αυτόματα κιβώτια. Μπορεί να είναι πιο περίπλοκα αλλά έχουν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια επιβίωσης σε όποια χέρια και αν πέσουν. Σαν δεύτερα θα έβαζα τα ημιαυτόματα και τελευταία τα χειροκίνητα.
Τα χειροκίνητα πέρα από τις φθορές που έχουν τα ίδια ταλαιπωρούν περισσότερο και τους συμπλέκτες.
Για αυτούς που έχουν αυτόματα και σέρνουν συχνά μεγάλα βάρη μια συμβουλή. Μην κινήστε ιδίως κατά την εκκίνηση με το D αλλά επιλέξτε την πρώτη ταχύτητα (υπάρχει πάντα η δυνατότητα).
Αυτόματο vs Χειροκίνητο σε θέμα αξιοπιστίας