Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 329
    • 330
    • 331
    • 332
    • 333
    • 406
    • 407
    • 331 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    99788
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      @Nikos!
      Μλκ βαρεθηκα...
      Θα σε παρω τηλ να το αναλυσουμε πιο αμεσα το θεμα...

      @redmonster
      Καλο το tip σου...
      Eσενα ποια ειναι η γνωμη σου, ειδες τα σημεια που λεμε?
      Τι πιστευεις οτι κανει εκει, λιγο πριν το 'στραμπουληξει', εχει πατησει ή οχι πιο πριν φρενο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        carfanatic last edited by

        Το βιντεο με αγγλικους υποτιτλους

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adriver last edited by

          Παιδιά ενδιαφέρον το βιντεάκι. Από το τέλος (ταχύτερος γύρος - στροφές), δεν νομίζω όμως ότι μπορεις να πεις κάτι για τα αυτοκίνητα αλλά περισσότερο μοιάζει για διαφορά ενεργειών των οδηγών. Το Golf το άφησε και γλύστρισε πιό έξω από το δρόμο ενώ στο Sirocco επενέβη πιό πριν με τιμόνι και φρένο κι έτσι αποσταθεροποιήθηκε το πίσω μέρος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης Adriver έγραψε:
            Παιδιά ενδιαφέρον το βιντεάκι. Από το τέλος (ταχύτερος γύρος - στροφές), δεν νομίζω όμως ότι μπορεις να πεις κάτι για τα αυτοκίνητα αλλά περισσότερο μοιάζει για διαφορά ενεργειών των οδηγών. Το Golf το άφησε και γλύστρισε πιό έξω από το δρόμο ενώ στο Sirocco επενέβη πιό πριν με τιμόνι και φρένο κι έτσι αποσταθεροποιήθηκε το πίσω μέρος.

            +1 (σε γενικες γραμμες)

            Το Video αποδεικνυει τα αναμενομενα (με επιτηδευμενη επιθεση σε καθε turn-in για το προσθιοκινητο) στο βρεγμενο -ξεκαθαρη υπεροχη 4κινησης-, και παραλληλα
            τις παρομοιες δυνατοτητες ενος καλοστημενου προσθιοκινητου, στο στεγνο, σε σχεση με το 4κινητο
            αδελφακι του...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mamias last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

              Παιδιά ενδιαφέρον το βιντεάκι. Από το τέλος (ταχύτερος γύρος - στροφές), δεν νομίζω όμως ότι μπορεις να πεις κάτι για τα αυτοκίνητα αλλά περισσότερο μοιάζει για διαφορά ενεργειών των οδηγών. Το Golf το άφησε και γλύστρισε πιό έξω από το δρόμο ενώ στο Sirocco επενέβη πιό πριν με τιμόνι και φρένο κι έτσι αποσταθεροποιήθηκε το πίσω μέρος.

              +1 (σε γενικες γραμμες)

              Το Video αποδεικνυει τα αναμενομενα (με επιτηδευμενη επιθεση σε καθε turn-in για το προσθιοκινητο) στο βρεγμενο -ξεκαθαρη υπεροχη 4κινησης-, και παραλληλα
              τις παρομοιες δυνατοτητες ενος καλοστημενου προσθιοκινητου, στο στεγνο, σε σχεση με το 4κινητο
              αδελφακι του...

              χωρις να θελω να πω οτι το σιροκο μου και αυτο στο βιντεο μοιαζουν, αν ομως υπαρχουν καποιες ομοιοτητες που καθοριζουν τη συμπεριφορα, πιστευω οτι στην επιμαχη φαση που γρηγορης και νικος συζητουν, στο σιροκο ο οδηγος αφηνει λιγο το γκαζι αμεσως μετα τη στροφη σε μια προσπαθεια να μειωσει λιγο τα πολλα χμ που μαζεψε και μετα παταει φρενο για να προετοιμαστει για την επομενη που ερχεται τουλαχιστον ετσι εχω καταλαβει οτι αντιδραει το δικο μου σε παρομοιες συνθηκες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης mamias έγραψε:

                χωρις να θελω να πω οτι το σιροκο μου και αυτο στο βιντεο μοιαζουν, αν ομως υπαρχουν καποιες ομοιοτητες που καθοριζουν τη συμπεριφορα, πιστευω οτι στην επιμαχη φαση που γρηγορης και νικος συζητουν, **στο σιροκο ο οδηγος αφηνει λιγο το γκαζι αμεσως μετα τη στροφη σε μια προσπαθεια να μειωσει λιγο τα πολλα χμ που μαζεψε και μετα παταει φρενο για να προετοιμαστει για την επομενη που ερχεται **:) τουλαχιστον ετσι εχω καταλαβει οτι αντιδραει το δικο μου σε παρομοιες συνθηκες

                Eκει ακριβως ειναι και η διαφωνια μας. Ο Νικος θεωρει οτι βγαινοντας κοντα απο το αριστερο κερμπ -εχοντας κανει ενα αριστερο μεγαλο τοξο, την αριστερη στροφη ουσιαστικα- το rocco αφηνει μονο το γκαζι, και μετα κανει το μικρο αναποδο/διορθωση, στο σημειο που σχεδον παταει το δεξι κερμπ.
                Εγω απο την αλλη πιστευω οτι ο οδηγος εκτος απο αφημα γκαζιου, εχει πατησει (οχι 'τσεκουρι') και φρενο, μεχρι να φτασει στο σημειο της διορθωσης. Αυτο γιατι τα χλμ που ερχεται ειναι ΠΟΛΛΑ για να αφησει απλως γκαζι και να ετοιμαστει/ζυγιστει για την επομενη 'πατημενη' αριστερη που ακολουθει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης mamias έγραψε:

                  Παιδιά ενδιαφέρον το βιντεάκι. Από το τέλος (ταχύτερος γύρος - στροφές), δεν νομίζω όμως ότι μπορεις να πεις κάτι για τα αυτοκίνητα αλλά περισσότερο μοιάζει για διαφορά ενεργειών των οδηγών. Το Golf το άφησε και γλύστρισε πιό έξω από το δρόμο ενώ στο Sirocco επενέβη πιό πριν με τιμόνι και φρένο κι έτσι αποσταθεροποιήθηκε το πίσω μέρος.

                  +1 (σε γενικες γραμμες)

                  Το Video αποδεικνυει τα αναμενομενα (με επιτηδευμενη επιθεση σε καθε turn-in για το προσθιοκινητο) στο βρεγμενο -ξεκαθαρη υπεροχη 4κινησης-, και παραλληλα
                  τις παρομοιες δυνατοτητες ενος καλοστημενου προσθιοκινητου, στο στεγνο, σε σχεση με το 4κινητο
                  αδελφακι του...

                  χωρις να θελω να πω οτι το σιροκο μου και αυτο στο βιντεο μοιαζουν, αν ομως υπαρχουν καποιες ομοιοτητες που καθοριζουν τη συμπεριφορα, πιστευω οτι στην επιμαχη φαση που γρηγορης και νικος συζητουν, στο σιροκο ο οδηγος αφηνει λιγο το γκαζι αμεσως μετα τη στροφη σε μια προσπαθεια να μειωσει λιγο τα πολλα χμ που μαζεψε και μετα παταει φρενο για να προετοιμαστει για την επομενη που ερχεται τουλαχιστον ετσι εχω καταλαβει οτι αντιδραει το δικο μου σε παρομοιες συνθηκες

                  Σωστά...και το πρώτο πράγμα που κάνει το μπροστοκίνητο στο άσε του γκαζιού στα πολλά χιλιόμετρα και με στραμμένο τιμόνι, είναι να ελαφρώσει το πίσω μέρος.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adriver last edited by

                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                    Σωστά...και το πρώτο πράγμα που κάνει το μπροστοκίνητο στο άσε του γκαζιού στα πολλά χιλιόμετρα και με στραμμένο τιμόνι, είναι να ελαφρώσει το πίσω μέρος.

                    Την πάτε μακριά τη συζήτηση για αυτοκίνητο που οδηγεί άλλος και δεν ξέρω αν έχετε οδηγήσει (εγώ όχι) για να εκτιμήσετε πόσο ευαίσθητο είναι στο άσε γκάζι. Λογικά πατάει φρένο γιατι κόβει αρκετά ταχύτητα, τουλάχιστον αυτά αναγνωρίζω από την εμπειρία μου (όχι σε πίστες).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Ο χρήστης Adriver έγραψε:

                      Σωστά...και το πρώτο πράγμα που κάνει το μπροστοκίνητο στο άσε του γκαζιού στα πολλά χιλιόμετρα και με στραμμένο τιμόνι, είναι να ελαφρώσει το πίσω μέρος.

                      Την πάτε μακριά τη συζήτηση για αυτοκίνητο που οδηγεί άλλος και δεν ξέρω αν έχετε οδηγήσει (εγώ όχι) για να εκτιμήσετε πόσο ευαίσθητο είναι στο άσε γκάζι. Λογικά πατάει φρένο γιατι κόβει αρκετά ταχύτητα, τουλάχιστον αυτά αναγνωρίζω από την εμπειρία μου (όχι σε πίστες).

                      Δεν ξέρω για τον Νίκο, αλλά ο Κίκιζας σίγουρα το έχει οδηγήσει το Scirocco και μάλιστα με τις πόρτες...
                      Ιδού και με αποδείξεις. : viewtopic.php?p=2075488#p2075488

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vellerefontis last edited by

                        Οταν με το καλό το παραλάβω, θα σας πω, και θα τελειώσει η παραφιλολογία εδώ μέσα... μου αρέσει ότι μερικοί δεν έχουν ούτε και πρόκειται να οδηγήσουν κανένα από τα δυο αλλά τα συμπεράσματά τους τα έχουν σίγουρα βγαλμένα.

                        Εν τω μεταξυ εγώ είμαι αυτός που χαροπάλευε εδώ μέσα με το πόσο αποτελεσματικό ήταν το S3 και μου επιτίθονταν όλοι ότι δεν είναι για γρήγορη οδήγηση και ότι με χαιδεύει και με υπερ-προστατεύει και τώρα που πήρα το αντίστοιχο, και σαφώς ανώτερα στημμένο, μπροστοκίνητο πάλι λάθος είμαι! Ο θεός και η ψυχή σας....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
                          ... μου αρέσει ότι μερικοί δεν έχουν ούτε και πρόκειται να οδηγήσουν κανένα από τα δυο αλλά τα συμπεράσματά τους τα έχουν σίγουρα βγαλμένα.

                          Πως το συμπεραίνεις αυτό?

                          Για VW μιλάμε...όχι για καμιά Ferrari.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vargas last edited by

                            Δεν μιλαμε και για τιποτα υπεραυτοκινητα , οπως λεει κ ο Νικος απο πανω δυο γρηγορα hatchback ειναι. Κ νομιζω πως πολλοι εδω μεσα οδηγουν πολυ πιο ακριβα κ εξεζητημενα οχηματα οποτε μια αποψη μπορουν να την εχουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                              ... μου αρέσει ότι μερικοί δεν έχουν ούτε και πρόκειται να οδηγήσουν κανένα από τα δυο αλλά τα συμπεράσματά τους τα έχουν σίγουρα βγαλμένα.

                              Πως το συμπεραίνεις αυτό?

                              Για VW μιλάμε...όχι για καμιά Ferrari.

                              και χαρη σου κανουνε που σε αφηνουν να εκφραστεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasgti last edited by

                                Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                Δεν μιλαμε και για τιποτα υπεραυτοκινητα , οπως λεει κ ο Νικος απο πανω δυο γρηγορα hatchback ειναι. Κ νομιζω πως πολλοι εδω μεσα οδηγουν πολυ πιο ακριβα κ εξεζητημενα οχηματα οποτε μια αποψη μπορουν να την εχουν.

                                Άποψη γενικά και αόριστα μπορεί να έχει οποιοσδήποτε.

                                Άποψη ειδικά και αντικειμενική εικόνα για ένα μοντέλο μπορεί να έχει μόνο οποιος το έχει οδηγήσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  infinity last edited by

                                  Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
                                  Οταν με το καλό το παραλάβω, θα σας πω, και θα τελειώσει η παραφιλολογία εδώ μέσα... μου αρέσει ότι μερικοί δεν έχουν ούτε και πρόκειται να οδηγήσουν κανένα από τα δυο αλλά τα συμπεράσματά τους τα έχουν σίγουρα βγαλμένα.

                                  Άσε άσε γιατί και εγώ έχω εκνευριστεί με όλους τους φτωχούς εδώ μέσα που έχουν και άποψη.
                                  Να μην σου πω οτι οι μισοί είναι και άπλυτοι. Μπες στο φόρουμ με τους μετανάστες να δεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vellerefontis last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                    ... μου αρέσει ότι μερικοί δεν έχουν ούτε και πρόκειται να οδηγήσουν κανένα από τα δυο αλλά τα συμπεράσματά τους τα έχουν σίγουρα βγαλμένα.

                                    Πως το συμπεραίνεις αυτό?

                                    Για VW μιλάμε...όχι για καμιά Ferrari.

                                    εσύ πίσω στα κάρτ! να μη μιλάς! Μόκο! μαθητευόμενε!

                                    εννοώ βρε Νίκο, ότι δεν έχει οδηγήσει κανείς σε όλες τις κατάλληλες συνθήκες και αρκετό χρονικό διάστημα κανένα από τα δυο, πέραν πολύ λίγων εδω μέσα. Γιατί τσιμπάς? εσυ είχες ποτέ στη κατοχή σου S3 & Scirocco R για να ξέρεις? η θα βγει ο καθένας από πάνω με μια δεκάλεπτη βόλτα αντιπροσωπείας? η μια μέρα στα μέγαρα? και τα έμαθε όλα και τα κατάλαβε όλα? από που? για δε πάει τότε οδηγός αγώνων (όπως έχουν κάνει μερικοί εδώ μέσα) να δει τι πιάνει και τι τον αφήνει πίσω γιατι στον δημόσιο δρόμο, είδα αρκετά με τα μάτια μου από την παρέα και μόνο δύο έχουν την αίσθηση και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι συνήθως έχουν και την πιο ορθή αντιληψη των πραγμάτων...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vellerefontis last edited by

                                      Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

                                      Οταν με το καλό το παραλάβω, θα σας πω, και θα τελειώσει η παραφιλολογία εδώ μέσα... μου αρέσει ότι μερικοί δεν έχουν ούτε και πρόκειται να οδηγήσουν κανένα από τα δυο αλλά τα συμπεράσματά τους τα έχουν σίγουρα βγαλμένα.

                                      Άσε άσε γιατί και εγώ έχω εκνευριστεί με όλους τους φτωχούς εδώ μέσα που έχουν και άποψη.
                                      Να μην σου πω οτι οι μισοί είναι και άπλυτοι. Μπες στο φόρουμ με τους μετανάστες να δεις.

                                      εεεετσι! η ειρωνία στο μέγιστο!

                                      ...στωωωω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                        Δεν μιλαμε και για τιποτα υπεραυτοκινητα , οπως λεει κ ο Νικος απο πανω δυο γρηγορα hatchback ειναι. Κ νομιζω πως πολλοι εδω μεσα οδηγουν πολυ πιο ακριβα κ εξεζητημενα οχηματα οποτε μια αποψη μπορουν να την εχουν.

                                        το θέμα δεν είναι τι οδηγέι ο καθένας αλλά πως....

                                        πολλοί έχουν αλλα δε κατέχουν... το άθλημα... μόνο λένε....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                          ... μου αρέσει ότι μερικοί δεν έχουν ούτε και πρόκειται να οδηγήσουν κανένα από τα δυο αλλά τα συμπεράσματά τους τα έχουν σίγουρα βγαλμένα.

                                          Πως το συμπεραίνεις αυτό?

                                          Για VW μιλάμε...όχι για καμιά Ferrari.

                                          εσύ πίσω στα κάρτ! να μη μιλάς! Μόκο! μαθητευόμενε!

                                          εννοώ βρε Νίκο, ότι δεν έχει οδηγήσει κανείς σε όλες τις κατάλληλες συνθήκες και αρκετό χρονικό διάστημα κανένα από τα δυο, πέραν πολύ λίγων εδω μέσα. Γιατί τσιμπάς? εσυ είχες ποτέ στη κατοχή σου S3 & Scirocco R για να ξέρεις? η θα βγει ο καθένας από πάνω με μια δεκάλεπτη βόλτα αντιπροσωπείας? η μια μέρα στα μέγαρα? και τα έμαθε όλα και τα κατάλαβε όλα? από που? για δε πάει τότε οδηγός αγώνων (όπως έχουν κάνει μερικοί εδώ μέσα) να δει τι πιάνει και τι τον αφήνει πίσω γιατι στον δημόσιο δρόμο, είδα αρκετά με τα μάτια μου από την παρέα και μόνο δύο έχουν την αίσθηση και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι συνήθως έχουν και την πιο ορθή αντιληψη των πραγμάτων...

                                          Για το «ούτε και πρόκειται να οδηγήσουν κανένα από τα δύο» λέω εγώ.

                                          Από εκεί και πέρα, ο καθένας μας έχει μια Α εμπειρία (ναι έχω οδηγήσει S3, όχι rocco R) με δυνατά και αδύναμα μπροστοκίνητα ή πισωκίνητα και πάνω-κάτω γνωρίζουμε πιστεύω και μπορούμε να κρίνουμε ορισμένα πράγματα.

                                          Απάντησέ μου στο εξής. Το rocco R τι κάνει στην έξοδο της στροφής με στραμμένο το τιμόνι, μόλις αφήσεις το γκάζι?

                                          Νομίζω αυτό είναι ένα γενικό φαινόμενο των δυνατών μπροστοκίνητων.

                                          Στο τέλος της ημέρας, κουβέντα κάνουμε…δε νομίζω ότι κανένας θέλει να το παίξει έξυπνος, το αντίθετο θα έλεγα.

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vargas last edited by

                                            VAS δεν εκφραστηκα σωστα μαλλον. Εννοω πως οταν εχεις κ λεφτα κ ορεξη οπως πολλοι εδω μεσα οτι νεο βγαινει πας κ το οδηγεις. Οποτε προφανως οσοι μιλανε για το σιροκο κ το γκολφ ειτε το εχουν οδηγησει ειτε εχουν πληροφορηθει απο αλλουσ το τι κανουν αυτα τα αυτοκινητα. Παντως κ απο ενα βιντεακι οπως το ισπανικο μπορει να καταλαβει ο οποιοσδηποτε πως το σιροκο εχει υπερβολικα πολλα αλογα για προσθιοκινητο κ γιαυτο μουτρωνε κ πολυ. Χρειαζεται να το οδηγησεις για να το δεις αυτο ? Πιθανον , αλλα απο αυτα που φαινονται ισως κ να μην χρειαζεται.Παντως γενικα μιλωντας, δεν θεωρω σωστο να κρινουμε τους αλλους με το αν εχουν οδηγησει ενα αυτοκινητο η οχι . Κ γω οδηγω πολυ συχνα την Z4 M του ξαδελφου μου (δυσκολο να το χει οδηγησει πολυς κοσμος) αλλα πιστευω πως ολοι πανω κατω γνωριζουμε περι τινος προκειται. Απαγορευεται να μιλαμε για αυτο?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 329
                                            • 330
                                            • 331
                                            • 332
                                            • 333
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 331 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr