-
σκέφτομαι για την τοποθέτηση Cruise Control όπως αυτό http://www.kufatec.de/shop/product_info ... di-Q5.html
Έχει προχωρήσει κανείς σε κάτι παρόμοιο; Το τιμόνι μου είναι χωρίς χειριστήρια πάνω σε αυτό αλλά από ότι είδα υπάρχει επιπλέον επιλογή για αυτή την περίπτωση με εξτρά κόστος 139€. -
Ο χρήστης george39 έγραψε:
http://img217.imageshack.us/i/img0528f.jpg/
Εδώ φαίνονται τα προστατευτικά των θόλων και το σκαλοπάτιΠολυ ομορφο πραγματικα .... εκτος απο το σκαλοπατι (για μενα παντα και χωρις παρεξηγηση)
σε καποια φαση σκεφτομαι να αλλαξω την μουριτσα του με τη μασκα s-line , το απλο απο πισω μου αρεσει παρα πολυ
ιδιως τωρα που εβαλα και τις νικελ μπουκες . Το μπροστα ομως ενα s;line το θελει αλλα βεβαια πρεπει να αλλαξει και ο προφυλακτηρας .... 1000 + ευρω μαζι με τη βαφη ... ετσι μου ειπαν . -
Ο χρήστης GPAIGIO έγραψε:
:oops: Καλησπερα σο ολους.Τι εγινε ο Μανωλης απο την ΚΡΗΤΗ ,ο ΧΑΡΙΣ απο την ΚΥΠΡΟ ,κ οι υπολοιποι? Μονο ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ συνεχιζει να δινει αναφορα τακτικα ( θα του εμεινε απο τον στρατο μαλλον)Εγω παντως συνεχιζω να ειμαι πολυ ενθουσιασμενος που ειμαι απο τουσ τυχερους κατοχους Q5 που το πηρα τοτε που η τιμη του ηταν λογικη? ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ σε ολους κ προσοχη στους δρομους.Υπαρχει και ο καλος μου φιλος ο xristos68 ο οποιος ειναι και ο πιο off-road της παρεας και πολυ πολυασχολος και λυπαμαι που ενω εχει δοκιμασει το Q5 στις πιο extreme καταστασεις ,( με τα παιδια και τη γυναικα του να τσιριζουν χωρις ομως αποτελεσμα ) δεν εχει βρει το χρονο να μας γραψει τις εντυπωσεις του .....
-
Ο χρήστης stelaras123 έγραψε:
σκέφτομαι για την τοποθέτηση Cruise Control όπως αυτό http://www.kufatec.de/shop/product_info ... di-Q5.html
Έχει προχωρήσει κανείς σε κάτι παρόμοιο; Το τιμόνι μου είναι χωρίς χειριστήρια πάνω σε αυτό αλλά από ότι είδα υπάρχει επιπλέον επιλογή για αυτή την περίπτωση με εξτρά κόστος 139€.Εύκολη τοποθέτηση στην αντιπροσωπεία. Η Audi το προσφέρει και σαν kit. Το τιμόνι χωρίς χειριστήρια απαιτεί νομίζω αλλαγή και των ηλεκτρονικών του τιμονιού. Τέλος προγραμματίζεται και η ECU του κινητήρα. Στην Ρόδο κάποιος το είχε βάλει με περίπου 300€.
-
Και η κατανάλωση λαδιού καλά κρατεί! Όντας στα 37500χλμ και έχοντας αλλάξει στα 30000χλμ, έχω ήδη συμπληρώσει 300-400ml και η στάθμη στο MMI είναι πάλι άδεια, που σημαίνει θέλει πάλι 800-1000ml. Με αυτό το ρυθμό δεν πρόκειται να ξαναλλάξω λάδια κάθε 10000χλμ! Κάθε 15000χλμ που λέει και η Audi και πολύ του είναι...
-
Λοιπον ειμαι ετοιμος να κανω το q5 πιο τουμπανο απο ποτε...!!θελω προτασεις,αλλα λεπτομερεις...!!HELP ME...!!εχω καταληξει σε μαυρη ζαντα,off road packet ,ισωσ χρειαστει να βαψω και κατι σε διαφορετικο χρωμα.εχετε καμια ιδεα ?το αυτοκινητο εχει χρωμα μαυρο.(μεχρι και να βαλω ταινιες mat χρωμα εχω σκεφτει.) ..no limits ...
-
Ο χρήστης buksbunny έγραψε:
Λοιπον ειμαι ετοιμος να κανω το q5 πιο τουμπανο απο ποτε...!!θελω προτασεις,αλλα λεπτομερεις...!!HELP ME...!!εχω καταληξει σε μαυρη ζαντα,off road packet ,ισωσ χρειαστει να βαψω και κατι σε διαφορετικο χρωμα.εχετε καμια ιδεα ?το αυτοκινητο εχει χρωμα μαυρο.(μεχρι και να βαλω ταινιες mat χρωμα εχω σκεφτει.) ..no limits ...Το νου σου μόνο γιατί δεν θέλει και πολύ να το κάνεις για...
Καλύτερα να περιοριστείς σε λύσεις εργοστασιακές. Οικογενειακό SUV είναι! -
Βάλε πορτοκαλί ταινίες και 22άρες ζάντες με πορτοκαλί πατούρα!
Θα γίνει τούμπανο. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Βάλε πορτοκαλί ταινίες και 22άρες ζάντες με πορτοκαλί πατούρα!
Θα γίνει τούμπανο.Εδώ σου λέει 'no limits' ο άνθρωπος!!
That's the best you can do??
Κάτι τέτοιο μάλλον ψάχνουμε!! -
Δε μου αρέσει η ζάντα. Είναι μικρή και δεν έχει σωστή πατούρα.
Επίσης το χρώμα είναι πολύ μουντό.
Χρειάζεται κάποιες πορτοκαλί/ροζ πινελιές. Εννοείται stripes σε όλο το μήκος.Είναι πολλά που μπορεί να κάνει ένας κάτοχος που έχει γούστο.
-
εννοειται πως δεν ψαχνω κατι καγκουριστικο.το χρωμα στο τελευταιο δεν μου αρεσε καθολου.οσο για την ζαντα 22 αρα μου φαινεται μεγαλη.δεν θελω να χασω την ανεση στο δρομο.δεν θελω να διαβαζει ολεσ τισ λακουβες.ειχα sport αυτοκινητο πριν οποτε η μεση μου εχει τραβηξει αρκετα !!
-
Πρωτη αλλαγη λαδιων (αντιπροσωπιας), συν 1 κιλο εξτρα λαδι για το μελλον 203 ευρωπουλα.
-
φωτιές στα πλάγια μόνο έτσι θα τους δώσεις να καταλάβουν ποιός είναι το αφεντικό.......
-
Ο χρήστης gouzo έγραψε:
Πρωτη αλλαγη λαδιων (αντιπροσωπιας), συν 1 κιλο εξτρα λαδι για το μελλον 203 ευρωπουλα.Eγω αλλαγη λαδιων (λαδια δικα μου) στις 15000χλμ εδωσα 65€ μαζι με αλλαγη υαλοκαθαριστηρα πισω κ εκανα κ τις αναβαθμισεις που επρεπε για ολο αυτο το διαστημα (αγορασα 7/2009)
-
Ο χρήστης GPAIGIO έγραψε:
Πρωτη αλλαγη λαδιων (αντιπροσωπιας), συν 1 κιλο εξτρα λαδι για το μελλον 203 ευρωπουλα.
Eγω αλλαγη λαδιων (λαδια δικα μου) στις 15000χλμ εδωσα 65€ μαζι με αλλαγη υαλοκαθαριστηρα πισω κ εκανα κ τις αναβαθμισεις που επρεπε για ολο αυτο το διαστημα (αγορασα 7/2009)
GPAIGIO τι λαδια εβαλες και ποσο σου κοστισαν?
-
Καλησπέρα σε όλους.
Έχει αγοράσει κανείς τη Limited Edition με τα 180 άλογα;
Αν ναι μπορεί να μας πει εντυπώσεις (πώς είναι το εσωτερικό με υφάσματα, πώς φαίνεται το αυτοκίνητο χωρίς XENON, εντυπώσεις από την απόκριση του κινητήρα, κλπ).Δεκτές και γνώμες από κάποιους που να το έχουν παραγγείλει αλλά δεν το έχουν παραλάβει ακόμη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Sorry που ανακατεύομαι αλλά ποιος ο λόγος να επιλέξει κάποιος το αστεία εξοπλισμένο, με το detuned κινητήρα Q5 όταν είναι φανερό ότι πρόκειται περί κίνησης του εισαγωγέα μας λόγω του φορολογικού. Πολύ αμφιβάλω αν κυκλοφορεί αλλού τετοια έκδοση γιατί είναι ντροπή και απαξιώνει το αμάξι και τη μάρκα γενικότερα. Και να πω ότι η τιμή του είναι κελεπούρι, πάει στο διάολο! Αλλά και πάλι είναι ΥΨΗΛΟΤΑΤΗ. Όταν στα ίδια χρήματα μπορεί κάποιος να πάρει Tiguan 2.0T ΥΠΕΡ-εξοπλισμένο δεν βρίσκω κανένα μα κανένα λόγο να προτιμήσει κάποιος το Audi μόνο και μόνο λόγω ονόματος (και σιγά το όνομα δηλαδή αλλά anyway...).
Ιδού μια ιδέα για το πως είναι ένα Q5 limited μέσα-έξω:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1118038/*στις φώτο βάλτε 17αρες ζάντες και αφαιρέστε 31hp
-
στο μυαλό μου είσαι. σημερα πηγα στην KARENTA και είδα τη limited edition με τα 180 αλογα.τιμή 43800.καλή μεν αλλα δεν μπορείς να προσθέσεις τίποτα γιατι τότε μπαινει φορος πολυτελείας και αναλογα ανεβαινει το κοστος περίπου 2.5 με 3 χιλιαδες συν φυσικα το κοστος των extra.κοιτα εμφανισιακα δεν ειναι ασχημο, λιγο μουντο μου φάνηκε,δεν αποπνεει την αισθηση πολυτελειας που έχουν οι αλλες εκδοσεις και γι αυτο μπορουν να μιλησουν οι κατοχοι που τα χουν φτιάξει super εδω στο forum oσο για τον κινητηρα δεν πρεπει να απεχει ιδαιτερα απο αυτον με τα 211 αλογα, αλλα εντος των ημερων θα το δοκιμασω. Εν τελη, ειναι μια εκδοση ειδικά για την Ελλαδα με το παράλογο φορολογικό και τιμολογιακό καθεστώς, που βολεύει οποιον θελει σωνει και καλα Q5, συμβιβαζεται μ αυτη την εκδοση, και δεν θελει να πληρώσει κερατιατικα στο κρατος, και φυσικα να τονωσει καπως τις πεσμένες πωλήσεις
-
Η εκδοση μετα 180 αλογα νομιζω κυκλοφορει σε ολη την Ευρωπη .[Στο σαιτ της αουντι Γερμανια,αγγλια,ιταλια,το εχουν σαν επιλογη κινητηρα]
-
Ο χρήστης alap έγραψε:
Η εκδοση μετα 180 αλογα νομιζω κυκλοφορει σε ολη την Ευρωπη .[Στο σαιτ της αουντι Γερμανια,αγγλια,ιταλια,το εχουν σαν επιλογη κινητηρα]Στο επίπεδο εξοπλισμού κυρίως αναφερόμουν. Η έκδοση με τα 180 υπάρχει πριν τους φόρους πολυτελείας κτλ...
AUDI Q5