-
Δε μας λες κάτι νέο... αυτό το καθιστά λιγότερο κακόγουστο δηλαδή?
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Οταν μιλαμε για ερωτα σε aston μιλαμε για την λευκη DBS που εχουν στην εκθεση...Οταν μπηκα μεσα, χωθηκα στο μπακετ και εκλεισα την πορτα, ενιωσα τοσο εντονα οσο δεν εχω νιωσει ουτε μεσα σε 430/599/458... και οταν την βαλαμε μπρος.... θυμηθηκα την Πετρουλα! Ειμαι ο θοδωρης και μολις τελειωσα!!!
...και ερχομαστε σε ενα διλλημα(?) ερωτηση που θα ηθελα να σου κανω μιας και ειναι ακρως ρεαλιστικη, εχει νοημα δηλαδη,
αλλα και ειδικο βαρος η απαντηση σου. Θα την ανταλλαζες με την Scuderia? (δεν ξερω λεπτομερειες κοστολογησης, αλλα ας πουμε οτι δεν θα ηταν ιδιαιτερα...'επιπονη', χρηματικα η ανταλλαγη...) Eιτε την DBS ειτε την V12 Vantage (ως ελαφρως μτχ, μιας και τελειωσε η περιορισμενη παραγωγη) που βγαζει και λιγο πιο αμεσα την αδρεναλινη...? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αντίστοιχα κάτι παρόμοιο μπορεί να συμβεί και στα αυτοκίνητα. Κάτι εκδόσεις scuderia, GTO, superleggera είναι πέταμα χρημάτων καθώς έχουν τραγικά χειρότερο εξοπλισμό, είναι πολύ πιο κουραστικές για να πας στα μπουζούκια και είναι και πιο ακριβές.
-
Κάνω πολύ χάζι ορισμένα σχόλια τα οποία είναι τόσο μακρυά της πραγματικότητας.
Και τούτο γιατί κρίνετε την κίνηση της Άστον με τα ελληνικά δεδομένα και μάλιστα του μέσου μισθοσυντήρητου (ή και ανεπάγγελτου σε ορισμένες περιπτώσεις ) φορουμά, 'ξεχνώντας' παράλληλα τα βασικά.
Ότι η εταιρεία όταν το σχεδίασε, δεν είχε ακριβώς τη χώρα μας στο μυαλό της και το δαιδαλώδες φορομπηχτικό σύστημά της, ότι δεν το σχεδίασε για εσάς (στο μέτρο που αντιλαμβάνομαι τουλάχιστον, εκτός αν σκοπεύετε να αγοράσετε άλλη μία ακριβή Άστον, και μάλιστα πριν από αυτό ), ότι στο εξωτερικό θα το πουλάει μόνο σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της και όχι σε άλλους, ότι έξω κάνει 35 χιλιάρικα και όχι 60, ένα νούμερο θηριώδες ίσως στα μάτια του απλού κόσμου που βλέπει πίσω του ένα Τουότα και μόνο, αλλά αστείο σε σχέση με την οικονομική επιφάνεια του επίδοξου αγοράστή του ή το κόστος μιας DBS π.χ., και ότι μερικά πράγματα παρόλο που δεν είναι value for money πουλάνε ακριβώς γι' αυτό το λόγο, για να κάνουν τον άλλο να νιώσει διαφορετικός από τη μάζα.Περαστικά σας.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ότι η εταιρεία όταν το σχεδίασε, δεν είχε ακριβώς τη χώρα μας στο μυαλό της και το δαιδαλώδες φορομπηχτικό σύστημά της, ότι δεν το σχεδίασε για εσάς
Αντιθέτως! Η εταιρία που το σχεδίασε είχε εντελώς στο νου της χώρες σαν τη δική μας!!
Οι άλλοι ράψανε τα δέρματα μόνο και κάνανε και μια τρύπα!!!!(στο μέτρο που αντιλαμβάνομαι τουλάχιστον, εκτός αν σκοπεύετε να αγοράσετε άλλη μία ακριβή Άστον, και μάλιστα πριν από αυτό ), ότι στο εξωτερικό θα το πουλάει μόνο σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της και όχι σε άλλους, ότι έξω κάνει 35 χιλιάρικα και όχι 60, ένα νούμερο θηριώδες ίσως στα μάτια του απλού κόσμου που βλέπει πίσω του ένα Τουότα και μόνο, αλλά αστείο σε σχέση με την οικονομική επιφάνεια του επίδοξου αγοράστή του ή το κόστος μιας DBS π.χ., και ότι μερικά πράγματα παρόλο που δεν είναι value for money πουλάνε ακριβώς γι' αυτό το λόγο, για να κάνουν τον άλλο να νιώσει διαφορετικός από τη μάζα.
Σε όλα αυτά που λες έχεις δίκιο! Είναι άλλο ένα μέσο για τους ματαιόδοξους πελάτες της εταιρίας να δείξουν ότι είναι ανώτεροι από την πλέμπα. Μόνο που ενώ σε κάποια σουπερκαρ υπάρχει, ίσως, κάπου-κάπως-κάποτε-κάποια ουσία, αυτό παραμένει ένας δερμάτινος καμπινές που δεν έχει καμμία σχέση, έτσι όπως τον έντυσαν, με το αρχικό, οικολογικό /πρακτικό κόνσεπτ.
Το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι είναι πλούσιοι δε σημαίνει πως δεν κάνουν σαχλαμάρες για να ξεχωρίζουν που τους κάνουν να φαίνονται γραφικοί!
Εδώ που τα λέμε, μακάρι να το αγόραζαν οι λεφτάδες κατά χιλιάδες (αν και οι καλοί λεφτάδες είναι ΠΟΛΥ πιο σφιχτοί από τους ανεπάγγελτους φορουμάδες πολλές φορές!) ούτως ώστε να βγαίνουμε έξω με τα σαράβαλά μας και να μη ζηλεύουμε!Περαστικά σας.
Μερσί!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οταν μιλαμε για ερωτα σε aston μιλαμε για την λευκη DBS που εχουν στην εκθεση...
Οταν μπηκα μεσα, χωθηκα στο μπακετ και εκλεισα την πορτα, ενιωσα τοσο εντονα οσο δεν εχω νιωσει ουτε μεσα σε 430/599/458... και οταν την βαλαμε μπρος.... θυμηθηκα την Πετρουλα! Ειμαι ο θοδωρης και μολις τελειωσα!!!
...και ερχομαστε σε ενα διλλημα(?) ερωτηση που θα ηθελα να σου κανω μιας και ειναι ακρως ρεαλιστικη, εχει νοημα δηλαδη,
αλλα και ειδικο βαρος η απαντηση σου. Θα την ανταλλαζες με την Scuderia? (δεν ξερω λεπτομερειες κοστολογησης, αλλα ας πουμε οτι δεν θα ηταν ιδιαιτερα...'επιπονη', χρηματικα η ανταλλαγη...) Eιτε την DBS ειτε την V12 Vantage (ως ελαφρως μτχ, μιας και τελειωσε η περιορισμενη παραγωγη) που βγαζει και λιγο πιο αμεσα την αδρεναλινη...?Κατηγοριματικα ΟΧΙ! Χωρις δευτερη σκεψη! Πιστευω ( ποτε μην λες ποτε ) οτι δεν θα αλλαζα ποτε μια Ferrari για να παρω κατι αλλο εκτος απο Ferrari!
Την scuduria την αλλαζα μονο για 599 GTO η την .... 458 Scuderia!
Aκομα και αν επρεπε να κρατησω μονο ενα και μοναδικο αμαξι, θα κραταγα την scuderia και θα πηγενα με λεοφορειο στην δουλεια!
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Την scuduria την αλλαζα μονο για 599 GTO η την .... 458 Scuderia!
Εισαι σκληροπυρινικος!!!
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Αντίστοιχα κάτι παρόμοιο μπορεί να συμβεί και στα αυτοκίνητα. Κάτι εκδόσεις scuderia, GTO, superleggera είναι πέταμα χρημάτων καθώς έχουν τραγικά χειρότερο εξοπλισμό, είναι πολύ πιο κουραστικές για να πας στα μπουζούκια και είναι και πιο ακριβές.
Συμφωνω απολυτα για οσους περνουν τα ferrari/lambo/aston για να πηγενουν στα μπουζουκια, να ψαρευουν χαζα κοριτσακια που ψαχνουν σπονσορες, και να κανουν τους γαμπρους. Και δυστυχως ειναι αρκετοι αυτοι ( στην Ελλαδα) Γιατι υπαρχει και μια κατηγορια αγοραστων που δεν το επιλεγουν με τετοια κριτηρια!
p.s Υπαρχει Vertu και με 3.000 eυro
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Κατηγοριματικα ΟΧΙ! Χωρις δευτερη σκεψη! Πιστευω ( ποτε μην λες ποτε ) οτι δεν θα αλλαζα ποτε μια Ferrari για να παρω κατι αλλο εκτος απο Ferrari!Την scuduria την αλλαζα μονο για 599 GTO η την .... 458 Scuderia!
Aκομα και αν επρεπε να κρατησω μονο ενα και μοναδικο αμαξι, θα κραταγα την scuderia και θα πηγενα με λεοφορειο στην δουλεια!
Έτσι ο σωστός ο Φερραρίστα!!!
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Οταν μιλαμε για ερωτα σε aston μιλαμε για την λευκη DBS που εχουν στην εκθεση...Οταν μπηκα μεσα, χωθηκα στο μπακετ και εκλεισα την πορτα, ενιωσα τοσο εντονα οσο δεν εχω νιωσει ουτε μεσα σε 430/599/458... και οταν την βαλαμε μπρος.... θυμηθηκα την Πετρουλα! Ειμαι ο θοδωρης και μολις τελειωσα!!!
Power
Beauty
Soul -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Κάνω πολύ χάζι ορισμένα σχόλια τα οποία είναι τόσο μακρυά της πραγματικότητας.
Και τούτο γιατί κρίνετε την κίνηση της Άστον με τα ελληνικά δεδομένα και μάλιστα του μέσου μισθοσυντήρητου (ή και ανεπάγγελτου σε ορισμένες περιπτώσεις ) φορουμά, 'ξεχνώντας' παράλληλα τα βασικά.
Ότι η εταιρεία όταν το σχεδίασε, δεν είχε ακριβώς τη χώρα μας στο μυαλό της και το δαιδαλώδες φορομπηχτικό σύστημά της, ότι δεν το σχεδίασε για εσάς (στο μέτρο που αντιλαμβάνομαι τουλάχιστον, εκτός αν σκοπεύετε να αγοράσετε άλλη μία ακριβή Άστον, και μάλιστα πριν από αυτό ), ότι στο εξωτερικό θα το πουλάει μόνο σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της και όχι σε άλλους, ότι έξω κάνει 35 χιλιάρικα και όχι 60, ένα νούμερο θηριώδες ίσως στα μάτια του απλού κόσμου που βλέπει πίσω του ένα Τουότα και μόνο, αλλά αστείο σε σχέση με την οικονομική επιφάνεια του επίδοξου αγοράστή του ή το κόστος μιας DBS π.χ., και ότι μερικά πράγματα παρόλο που δεν είναι value for money πουλάνε ακριβώς γι' αυτό το λόγο, για να κάνουν τον άλλο να νιώσει διαφορετικός από τη μάζα.Περαστικά σας.
Dstou, μια ερώτηση, γιατί τόση και ξινίλα βρε συ; Ένα rebadge με δέρματα είναι, αν δεν γελάσει αυτός που το ξέρει, ποιός θα το κάνει, η σικάτη κυρία που θα το σοφεράρει νομίζοντας ότι καβαλάει την τετράτροχη έκφραση του Βρετανικού φλέγματος σε έκδοση poly pocket;
4 γενικότερα σημεία:
- ούτε τα 35k είναι λίγα, απλά ίσως δικαιολογούν μόνον έναν καγχασμό αντί για ατέλειωτο γέλωτα,
- παρόλο που διαθέτω υπερτεράστια οικονομική επιφάνεια δεν θεωρώ πως αυτό σημαίνει εξ ορισμού ότι έχω και γούστο, γνώσεις, παιδεία κλπ, είναι διαφορετικά πράγματα,
- και στον μη-μίζερο υπόλοιπο κόσμο τα ζουπερκαρς πηγαίνουν 'μπουζούκια'
- πάω στοίχημα πως και σε αγορές χωρίς ταμπού (όπως π.χ. της Αμερικής) θα υπάρχουν πολλοί μίζεροι Αμερικάνοι (με Ελληνικό DNA άραγε;) που θα γελάνε με αυτό το ντολμαδάκι.
Ευχαριστώ.
εντιτ:
Συμφωνω απολυτα για οσους περνουν τα ferrari/lambo/aston για να πηγενουν στα μπουζουκια, να ψαρευουν χαζα κοριτσακια που ψαχνουν σπονσορες, και να κανουν τους γαμπρους. Και δυστυχως ειναι αρκετοι αυτοι ( στην Ελλαδα) Γιατι υπαρχει και μια κατηγορια αγοραστων που δεν το επιλεγουν με τετοια κριτηρια!
Βασικά αρκετοί δεν είναι, οι περισσότεροι είναι και δεν είναι μόνο Ελληνικό φαινόμενο. Αλλά no harm done, αφενός γούστα είναι αυτά (είπε η μαϊμού και έφαγε το σαπούνι) αφετέρου έτσι βγαίνει μέρος του budget για να εξελίσσουν τα υπερμηχανήματα αυτά.
-
Brand differentiation λέγεται αυτό που εφαρμόζει ως στρατηγική η Aston Martin και δεν υπάρχει κάτι μεμπτό. Τόσες εταιρείες το κάνουν στον κόσμο. Από τη στιγμή που υπάρχει brand loyalty, ο άλλος είναι διατεθιμένος να πληρώσει την premium τιμή για ένα προιόν που εκλαμβάνεται ως premium. Έτσι λειτουργούν οι αγορές σε όλο τον κόσμο εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Brand differentiation λέγεται αυτό που εφαρμόζει ως στρατηγική η Aston Martin και δεν υπάρχει κάτι μεμπτό. Τόσες εταιρείες το κάνουν στον κόσμο. Από τη στιγμή που υπάρχει brand loyalty, ο άλλος είναι διατεθιμένος να πληρώσει την premium τιμή για ένα προιόν που εκλαμβάνεται ως premium. Έτσι λειτουργούν οι αγορές σε όλο τον κόσμο εδώ και πάρα πολλά χρόνια.Αφου θέλεις να μιλήσουμε in marketing terms, πρέπει να σημειώσουμε ότι το product mix differentiation έχει το potential risk του να κάνει dilute τα core values του brand name με αρνητική συνέπεια το allienation του loyal customer pool της φίρμας. Παιζουν με τη φωτιά με άλλα λόγια.
-
Δρ Ντίνο καμμία ξυνίλα, εγώ με κάτι τέτοια γελάω άλλωστε. Απλά, έχει τύχει να γνωρίσω μια φορά έναν πολύ πλούσιο που έκανε ένα σωρό απίθανα πράγματα τα οποία εγώ δεν μπορούσα να εξηγήσω με τη λογική του μηνιάτικου, του value for money, της μέσης λογικής κ.τ.λ., και έκτοτε δεν προσπαθώ να ερμηνεύσω πράγματα που είναι εκτός του χώρου μου με δικούς μου όρους.
Πιστεύω πάντως ότι αν έκανε κανένα 35άρι θα βλέπαμε κάμποσα στους ελληνικούς δρόμους.έδιτ
Άμα δεν ήτανε ριμπατζιά και ήταν όλο Άστον, πόσο θα έκανε δηλαδής? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Brand differentiation λέγεται αυτό που εφαρμόζει ως στρατηγική η Aston Martin και δεν υπάρχει κάτι μεμπτό. Τόσες εταιρείες το κάνουν στον κόσμο. Από τη στιγμή που υπάρχει brand loyalty, ο άλλος είναι διατεθιμένος να πληρώσει την premium τιμή για ένα προιόν που εκλαμβάνεται ως premium. Έτσι λειτουργούν οι αγορές σε όλο τον κόσμο εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Αφου θέλεις να μιλήσουμε in marketing terms, πρέπει να σημειώσουμε ότι το product mix differentiation έχει το potential risk του να κάνει dilute τα core values του brand name με αρνητική συνέπεια το allienation του loyal customer pool της φίρμας. Παιζουν με τη φωτιά με άλλα λόγια.
Συμφωνώ απολύτως. Με ένα νέο προιόν πάντα υπάρχει το ρίσκο της αποτυχίας πόσο μάλλον με το Cygnet και μένει να δούμε πώς θα τα πάει τελικά. Πάντως σκέψου και τους λόγους που ίσως οδήγησαν σε αυτό.
Το αστείο δεν κατάλαβα που είναι. Μπορεί εγώ κι εσύ να μην είμαστε εν δυνάμει αγοραστές, αλλά κάποιοι άλλοι είναι και αυτό προσπάθησα να εξηγήσω.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δρ Ντίνο καμμία ξυνίλα, εγώ με κάτι τέτοια γελάω άλλωστε. Απλά, έχει τύχει να γνωρίσω μια φορά έναν πολύ πλούσιο που έκανε ένα σωρό απίθανα πράγματα τα οποία εγώ δεν μπορούσα να εξηγήσω με τη λογική του μηνιάτικου, του value for money, της μέσης λογικής κ.τ.λ., και έκτοτε δεν προσπαθώ να ερμηνεύσω πράγματα που είναι εκτός του χώρου μου με δικούς μου όρους.
Πιστεύω πάντως ότι αν έκανε κανένα 35άρι θα βλέπαμε κάμποσα στους ελληνικούς δρόμους.Μα πέρα από το θέμα της τιμής (το οποίο είναι στρεβλό λόγω της ντόπιας πραγματικότητας) υπάρχει και η ουσία.
Αυτή η κουβέντα για την διαφορά οπτικής μου θυμίζει έντονα επικούς διαλόγους με τη μάνα μου, όπως τις προάλλες που της έδειξα μια S65 AMG και εκείνη με ρώτησε γιατί να μην πάρεις ένα διαμέρισμα πχ με τα λεφτά που κάνει, το οποίο θα το χαίρονται και τα παιδιά σουOn a lighter note, λέτε να δούμε και rebadged Laguna Coupe ως entry level μοντέλο της AM;
Ταιριάζει και στις βασικές γραμμές περισσότερο από το iq
-
Ο κανονας λεει πως οταν κατι εχει προσιτη τιμη εχει ζητηση ενω οταν ειναι ακριβο δεν εχει.Υπαρχει ομως και μια μεριδα ανθρωπων(ευκαταστατων) που αν κατι ΔΕΝ ειναι ακριβο δεν το παιρνει.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Το αστείο δεν κατάλαβα που είναι. Μπορεί εγώ κι εσύ να μην είμαστε εν δυνάμει αγοραστές, αλλά κάποιοι άλλοι είναι και αυτό προσπάθησα να εξηγήσω.Το αστείο είναι στο ότι η πρόταση ήταν γραμμένη στα ελληνοαγγλικά...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το αστείο δεν κατάλαβα που είναι. Μπορεί εγώ κι εσύ να μην είμαστε εν δυνάμει αγοραστές, αλλά κάποιοι άλλοι είναι και αυτό προσπάθησα να εξηγήσω.
Το αστείο είναι στο ότι η πρόταση ήταν γραμμένη στα ελληνοαγγλικά...
Συγγνώμη, ρε συ. Κάποιους ξένους όρους το βρίσκω αδόκιμο ή δύσκολο να τους μεταφράσω στα ελληνικά (ειδικά στην πληροφορική δεν τα καταφέρνω με τίποτα ).
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Την scuduria την αλλαζα μονο για 599 GTO η την .... 458 Scuderia!
Εισαι σκληροπυρινικος!!!
+1
Aρα σου εχει αφησει ανεξιτηλα 'σημαδια'...
Aston Martin Forum