Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 439
    • 440
    • 441
    • 442
    • 443
    • 463
    • 464
    • 441 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    18431
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης red_monster έγραψε:
      προσωπικά τα φτερά μου ακουμπάνε κουτί στα μαξιλαράκια και στηρίζομαι σωστά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Χθες οδήγησα πάλι μετά από πολύ καιρό 120αρα Mito του κολλητού μου όσο περιμέναμε την κοπέλα του να ετοιμαστεί. Αυτό το αμάξι ρε γμτ μου φαίνεται σαν να έχει μείνει στη μέση από θέμα εξέλιξης. Τόσο δύσκολο θα ήταν να προσέξουν λίγο παραπάνω το τιμόνι και την ανάρτηση? Το τιμόνι αφού το χουν καταφέρει (σχεδόν) στη Giulietta γιατί να μην το περάσουν και στη Mito? Πραγματικά το τιμόνι του γύρω απ' την ευθεία μπορεί να είναι χειρότερο κι απ' του Q5. Βέβαια είναι κλασσική περίπτωση αυτοκινήτου του gruppo και σίγουρα τα μεταγενέστερα αυτοκίνητα θα είναι πιο βελτιωμένα, όπως πχ τα 500αρακια από 2009 και μετά σε σχέση με το δικό μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

          προσωπικά τα φτερά μου ακουμπάνε κουτί στα μαξιλαράκια και στηρίζομαι σωστά

          το άνοιγμα που κάνει το σώμα στο σημείο που ανοίγει ο θώρακας...
          στην προπόνηση φτερά τα λέμε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
            Χθες οδήγησα πάλι μετά από πολύ καιρό 120αρα Mito του κολλητού μου όσο περιμέναμε την κοπέλα του να ετοιμαστεί. Αυτό το αμάξι ρε γμτ μου φαίνεται σαν να έχει μείνει στη μέση από θέμα εξέλιξης. Τόσο δύσκολο θα ήταν να προσέξουν λίγο παραπάνω το τιμόνι και την ανάρτηση? Το τιμόνι αφού το χουν καταφέρει (σχεδόν) στη Giulietta γιατί να μην το περάσουν και στη Mito? Πραγματικά το τιμόνι του γύρω απ' την ευθεία μπορεί να είναι χειρότερο κι απ' του Q5. Βέβαια είναι κλασσική περίπτωση αυτοκινήτου του gruppo και σίγουρα τα μεταγενέστερα αυτοκίνητα θα είναι πιο βελτιωμένα, όπως πχ τα 500αρακια από 2009 και μετά σε σχέση με το δικό μου.

            τι έχει το τιμόνι γύρο από την ευθεία?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Είναι σαν να χαζεύει, σαν να έχει νεκρά σημεία και έχει κι αυτή την ηλίθια τεχνητή αίσθηση. Το συνηθίζεις μεν αλλά ρίχνει όλο το αμάξι. Και είναι κρίμα γιατί το αμάξι πραγματικά αξίζει να φέρει σήματα Alfa Romeo αλλά είναι περίπτωση 'ναι μεν αλλά'. Δηλαδή κάποιος που είχε 147 πχ όπως εγώ, πολύ δύσκολα θα συμβιβαζόταν ακόμα και με την QV που είναι για μένα κορυφαία επιλογή. Είναι κρίμα να μην χτυπάει με τη μία κορυφή για 1-2 προχειρότητες, γιατί περί τέτοιων πρόκειται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                Είναι σαν να χαζεύει, σαν να έχει νεκρά σημεία και έχει κι αυτή την ηλίθια τεχνητή αίσθηση. Το συνηθίζεις μεν αλλά ρίχνει όλο το αμάξι. Και είναι κρίμα γιατί το αμάξι πραγματικά αξίζει να φέρει σήματα Alfa Romeo αλλά είναι περίπτωση 'ναι μεν αλλά'. Δηλαδή κάποιος που είχε 147 πχ όπως εγώ, πολύ δύσκολα θα συμβιβαζόταν ακόμα και με την QV που είναι για μένα κορυφαία επιλογή. Είναι κρίμα να μην χτυπάει με τη μία κορυφή για 1-2 προχειρότητες, γιατί περί τέτοιων πρόκειται.

                η δικία μου μέσα 09 δεν έχει τέτοιο θέμα... έχει τεχνική αίσθηση που συνηθίζεται και την νιώθεις χειρότερα αν προέρχεσαι από καλο τιμόνι (106) αλλά είναι γρήγορο και με σωστό βάρος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Το ξέρω Κώστα, σε πείραζα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Όλες οι Mito έχουν το ίδιο θέμα με το τιμόνι και είναι θέμα κακορυθμισμένου ηλεκτρικού. Έχω οδηγήσει όλες τις τουρμπάτες εκδόσεις και ακόμα και η QV πάσχει στο θέμα τιμόνι. Πρέπει στο fl να παίξει διπλό πηνίον και πίσω ανάρτηση Doblo και άντε γεια Mini, DS3 και λοιπά κουβαδάκια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                      Όλες οι Mito έχουν το ίδιο θέμα με το τιμόνι και είναι θέμα κακορυθμισμένου ηλεκτρικού. Έχω οδηγήσει όλες τις τουρμπάτες εκδόσεις και ακόμα και η QV πάσχει στο θέμα τιμόνι. Πρέπει στο fl να παίξει διπλό πηνίον και πίσω ανάρτηση Doblo και άντε γεια Mini, DS3 και λοιπά κουβαδάκια.

                      Oταν εγραφα πριν καιρο, απο τα πρωτα test drive με Mito 155, τα περι τιμονιου, ειχανε πεσει
                      ολοι οι Ιταλοφιλοι να με φανε...
                      Παλι καλα που επιβεβαιωνομαι απο αλλον ενα Ιταλοφιλο...
                      Παντως μεχρι στιγμης, δυστυχως τουλαχιστον για το θεμα της πισω αναρτησης δεν εχει υπαρξει
                      καποια νεοτερη πληροφορια...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                        Όλες οι Mito έχουν το ίδιο θέμα με το τιμόνι και είναι θέμα κακορυθμισμένου ηλεκτρικού. Έχω οδηγήσει όλες τις τουρμπάτες εκδόσεις και ακόμα και η QV πάσχει στο θέμα τιμόνι. Πρέπει στο fl να παίξει διπλό πηνίον και πίσω ανάρτηση Doblo και άντε γεια Mini, DS3 και λοιπά κουβαδάκια.

                        Oταν εγραφα πριν καιρο, απο τα πρωτα test drive με Mito 155, τα περι τιμονιου, ειχανε πεσει
                        ολοι οι Ιταλοφιλοι να με φανε...
                        Παλι καλα που επιβεβαιωνομαι απο αλλον ενα Ιταλοφιλο...
                        Παντως μεχρι στιγμης, δυστυχως τουλαχιστον για το θεμα της πισω αναρτησης δεν εχει υπαρξει
                        καποια νεοτερη πληροφορια...

                        εσύ μας έλεγες και για το τιμόνι του ρόκο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                          Όλες οι Mito έχουν το ίδιο θέμα με το τιμόνι και είναι θέμα κακορυθμισμένου ηλεκτρικού. Έχω οδηγήσει όλες τις τουρμπάτες εκδόσεις και ακόμα και η QV πάσχει στο θέμα τιμόνι. Πρέπει στο fl να παίξει διπλό πηνίον και πίσω ανάρτηση Doblo και άντε γεια Mini, DS3 και λοιπά κουβαδάκια.

                          Για αυτό είχαμε γκρινιάξει με τον funky και μας είχαν πει πως άλλαξε στις επόμενες παρτίδες (+ εκείνο το άρθρο στο γαλλικό περιοδικό που έλεγε ΠΟΛΛΑ). Τελικά εξακολουθεί να υφίσταται;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            Όλες οι Mito έχουν το ίδιο θέμα με το τιμόνι και είναι θέμα κακορυθμισμένου ηλεκτρικού. Έχω οδηγήσει όλες τις τουρμπάτες εκδόσεις και ακόμα και η QV πάσχει στο θέμα τιμόνι. Πρέπει στο fl να παίξει διπλό πηνίον και πίσω ανάρτηση Doblo και άντε γεια Mini, DS3 και λοιπά κουβαδάκια.

                            Oταν εγραφα πριν καιρο, απο τα πρωτα test drive με Mito 155, τα περι τιμονιου, ειχανε πεσει
                            ολοι οι Ιταλοφιλοι να με φανε...
                            Παλι καλα που επιβεβαιωνομαι απο αλλον ενα Ιταλοφιλο...
                            Παντως μεχρι στιγμης, δυστυχως τουλαχιστον για το θεμα της πισω αναρτησης δεν εχει υπαρξει
                            καποια νεοτερη πληροφορια...

                            Το χω πει απ' την πρώτη στιγμή που πρωτοοδήγησα την 155αρα. Αν ψάξεις θα βρεις τα σχόλια μου. Δεν υπάρχει αλφιστα, καλομαθημένος από 147/156/GT, που να μην έχει κράξει απ' την πρώτη στιγμή τιμόνι και πίσω ανάρτηση.

                            @dino
                            Παπάρια μέντολες και τα περί αλλαγής και οι βλακείες των Γάλλων. Ένα update στο firmware έχει βγει απ' όσο ξέρω και προφανώς αυτό πέρναγαν και στα νεώτερα αυτοκίνητα. Έτσι δεν γίνεται δουλειά αν πεις ότι θες να συνεχισεις την παράδοση της προηγούμενης γενιάς Alfa. To πιο περίεργο είναι ότι το Abarth παίζει ότι έχει καλύτερο τιμόνι απ' τη Mito...Ιταλικά μυστήρια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                              εσύ μας έλεγες και για το τιμόνι του ρόκο...

                              Αλλαζεις θεμα τωρα?
                              Τι ελεγα για το τιμονι του rocco?
                              Aπο της Mito παντως εχει καλυτερη αισθηση και πληροφορηση, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.
                              Το θεμα ειναι οτι επρεπε να το πει ο GB, και τωρα να το πει ο stefan, για να το καταλαβουν και δεχτουν μερικοι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ο GB τι είπε για το τιμόνι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                  εσύ μας έλεγες και για το τιμόνι του ρόκο...

                                  Αλλαζεις θεμα τωρα?
                                  Τι ελεγα για το τιμονι του rocco?
                                  Aπο της Mito παντως εχει καλυτερη αισθηση και πληροφορηση, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.
                                  Το θεμα ειναι οτι επρεπε να το πει ο GB, και τωρα να το πει ο stefan, για να το καταλαβουν και δεχτουν μερικοι...

                                  Και εγώ και ο εξαφανισμένος GB το χουμε πει απ' την πρώτη στιγμή. Ψάξε και θα δεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                    Όλες οι Mito έχουν το ίδιο θέμα με το τιμόνι και είναι θέμα κακορυθμισμένου ηλεκτρικού. Έχω οδηγήσει όλες τις τουρμπάτες εκδόσεις και ακόμα και η QV πάσχει στο θέμα τιμόνι. Πρέπει στο fl να παίξει διπλό πηνίον και πίσω ανάρτηση Doblo και άντε γεια Mini, DS3 και λοιπά κουβαδάκια.

                                    Για αυτό είχαμε γκρινιάξει με τον funky και μας είχαν πει πως άλλαξε στις επόμενες παρτίδες (+ εκείνο το άρθρο στο γαλλικό περιοδικό που έλεγε ΠΟΛΛΑ). Τελικά εξακολουθεί να υφίσταται;

                                    Απ' οσο καταλαβα, απο την Mito 155 (08') στην Mito QV (2010) που οδηγησα σαφως και υπαρχει διαφορα προς το καλυτερο,
                                    αλλα και γενικοτερα ειχε αναφερθει επισημως για νεες ρυθμισεις στα μοντελα 09' και επειτα.
                                    Παρολα αυτα, ακομα και στην QV, υπαρχει μια καπως πιο τεχνητη αισθηση βαρους απ' οσο θα ηθελε κανεις, συν μια
                                    ελαφρια ασαφεια γυρω απο την ευθεια, μικροτερη βεβαια απο τις πρωτες Mito (08'), αλλα υπαρκτη.
                                    Πηγαινωντας δε στην Giulietta, καταλαβαινεις αμεσως οτι 'αυτο ειναι το σωστο', 'οπως πρεπει', συστημα διευθυνσης με σωστη
                                    δοση βαρους, ελαφρως τεχνητη, και ακρως πληροφοριακο ταυτοχρονα, με λιγες στροφες απο ακρη σε ακρη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                      Aπο της Mito παντως εχει καλυτερη αισθηση και πληροφορηση, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.

                                      μην σου χαλάσουμε την φαντασίωση τότε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        QV δεν έχω οδηγήσει οπότε δεν ξέρω, αλλά στην 155αρα ήταν πραγματικά κρίμα. Ίσως το μοναδικό χαρακτηριστικό που με χάλασε αρκετά στο αμάξι (πέραν της αισθητικής-υποκειμενικό).

                                        Δεν θα είχα πάντως πολλές ελπίδες για bi-link σε MY...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Δεν είναι δύσκολο να αλλάξει ολόκληρη πίσω ανάρτηση ειδικά σε MY?

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aris last edited by

                                            Πιάστε κόκκινο!

                                            ( πώώώ, από δημοτικό έχω να το πω αυτό )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 439
                                            • 440
                                            • 441
                                            • 442
                                            • 443
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 441 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025

                                            ΤΕΥΧΟΣ Σεπτέμβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr