Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 488
    • 489
    • 89 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219402
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • xenos
      xenos last edited by

      Είναι ψιλοακριβές οι μλκίες.

      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        famas last edited by

        Από τότε που αλλάχτηκαν οι ιμάντες χρονισμού κ απαρτίων παρατηρώ ότι το αμάξι στο ρελαντί παράγει ένα συντονισμό, που γίνεται αντιληπτός μόνο όταν είσαι στο αυτοκίνητο. Περαν άλλων, πρόβλημα ουδέν.Hyundai accent 2001 Μοντέλο. ΤΙ μπορεί να είναι;

        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Ο χρήστης famas έγραψε:
          Από τότε που αλλάχτηκαν οι ιμάντες χρονισμού κ απαρτίων παρατηρώ ότι το αμάξι στο ρελαντί παράγει ένα συντονισμό, που γίνεται αντιληπτός μόνο όταν είσαι στο αυτοκίνητο. Περαν άλλων, πρόβλημα ουδέν.Hyundai accent 2001 Μοντέλο. ΤΙ μπορεί να είναι;

          Δεν είναι ακριβά έξω στο εμπόριο, γύρω στα 20€ έχουν τα αμορτισέρ αζώτου ( έτσι λέγονται )

          http://www.google.com/search?q=public+r ... meister.ee

          Υπάρχει όλη η γκάμα στην Ελλάδα στα μαγαζιά με βιομηχανικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            famas last edited by

            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

            Από τότε που αλλάχτηκαν οι ιμάντες χρονισμού κ απαρτίων παρατηρώ ότι το αμάξι στο ρελαντί παράγει ένα συντονισμό, που γίνεται αντιληπτός μόνο όταν είσαι στο αυτοκίνητο. Περαν άλλων, πρόβλημα ουδέν.Hyundai accent 2001 Μοντέλο. ΤΙ μπορεί να είναι;

            Δεν είναι ακριβά έξω στο εμπόριο, γύρω στα 20€ έχουν τα αμορτισέρ αζώτου ( έτσι λέγονται )

            http://www.google.com/search?q=public+r ... meister.ee

            Υπάρχει όλη η γκάμα στην Ελλάδα στα μαγαζιά με βιομηχανικά.

            κ. Παναγιώτη μάλλον για τα αμορτισέρ της πέμπτης πόρτας θα αναφέρεται το λινκ....

            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rx8_drifter last edited by

              Ο χρήστης famas έγραψε:
              Από τότε που αλλάχτηκαν οι ιμάντες χρονισμού κ απαρτίων παρατηρώ ότι το αμάξι στο ρελαντί παράγει ένα συντονισμό, που γίνεται αντιληπτός μόνο όταν είσαι στο αυτοκίνητο. Περαν άλλων, πρόβλημα ουδέν.Hyundai accent 2001 Μοντέλο. ΤΙ μπορεί να είναι;

              κατά πάσα πιθανότητα από βάση μηχανής, τσέκαρε μήπως δεν την βίδωσαν, ή μήπως με το λύσιμο επειδή ήταν στα τελευταία της την άκουσε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Τι είναι το 'σπαστό' διαφορικό και τί διαφορά έχει απο το απλό?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                  Τι είναι το 'σπαστό' διαφορικό και τί διαφορά έχει απο το απλό?

                  Εχω την εντυπωση οτι ετσι λεγονται αυτα που εχουν ημιαξονια αριστερα/δεξια απο το διαφορικο και δεν ειναι μονοκομματο απο ροδα σε ροδα.Πχ οι BMW ειναι ετσι ενω τα φορτηγα εχουν μονοκομματο.
                  Λαθος;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • U
                    umaga last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                    Εχω την εντυπωση οτι ετσι λεγονται αυτα που εχουν ημιαξονια αριστερα/δεξια απο το διαφορικο και δεν ειναι μονοκομματο απο ροδα σε ροδα.Πχ οι BMW ειναι ετσι ενω τα φορτηγα εχουν μονοκομματο.
                    Λαθος;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                      Τι είναι το 'σπαστό' διαφορικό και τί διαφορά έχει απο το απλό?

                      Εχω την εντυπωση οτι ετσι λεγονται αυτα που εχουν ημιαξονια αριστερα/δεξια απο το διαφορικο και δεν ειναι μονοκομματο απο ροδα σε ροδα.Πχ οι BMW ειναι ετσι ενω τα φορτηγα εχουν μονοκομματο.
                      Λαθος;

                      Κι εγώ το ίδιο νομίζω: πισωκίνητα με όχι άκαμπτο άξονα , αλλά ημιαξόνια. Έτσι έλεγαν παλιά πχ τα διάφορα VW με το μοτέρ - κιβώτιο πίσω (και την τραγική οδική συμπεριφορά! ).

                      Το ίδιο είχαν και οι BMW παλιά επίσης, σε αντίθεση με τους ιταλούς που προτιμούσαν τους άκαμπτους άξονες (τέτοιον είχε και η 75 πχ).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        famas last edited by

                        @drifter, σας μερσώ.

                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης famas έγραψε:

                          Από τότε που αλλάχτηκαν οι ιμάντες χρονισμού κ απαρτίων παρατηρώ ότι το αμάξι στο ρελαντί παράγει ένα συντονισμό, που γίνεται αντιληπτός μόνο όταν είσαι στο αυτοκίνητο. Περαν άλλων, πρόβλημα ουδέν.Hyundai accent 2001 Μοντέλο. ΤΙ μπορεί να είναι;

                          Δεν είναι ακριβά έξω στο εμπόριο, γύρω στα 20€ έχουν τα αμορτισέρ αζώτου ( έτσι λέγονται )

                          http://www.google.com/search?q=public+r ... meister.ee

                          Υπάρχει όλη η γκάμα στην Ελλάδα στα μαγαζιά με βιομηχανικά.

                          κ. Παναγιώτη μάλλον για τα αμορτισέρ της πέμπτης πόρτας θα αναφέρεται το λινκ....

                          Έχεις δίκηο, έκανα λάθος στην παράθεση, το έβαλα για τον φίλο που έχει πρόβλημα στην πόρτα του αλλά έβαλα την δική σου αναφορά στην παράθεση μου, sorry.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Καλημέρα φίλε μου. από 20ε έως 40ε , αναλόγως της μάρκας, και σίγουρα εκεί που πουλάνε αμορτισέρ αυτοκινήτων η ανταλλακτικά αυτών.
                            Αντώνης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thejackson last edited by

                              Νομίζω οτι αυτά φαίνονται καλά.Τιμή γύρω στα 30€. Η τοποθέτηση είναι εύκολη αν την κάνω μόνος μου?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Ο χρήστης thejackson έγραψε:
                                Νομίζω οτι αυτά φαίνονται καλά.Τιμή γύρω στα 30€. Η τοποθέτηση είναι εύκολη αν την κάνω μόνος μου?


                                ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!.....όταν βιδώσεις τα παξιμάδια, προηγουμένως από μια σταγόνα LOCTITE 271, γιατί με τον καιρό λασκάρουν.
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Ο χρήστης famas έγραψε:
                                  Από τότε που αλλάχτηκαν οι ιμάντες χρονισμού κ απαρτίων παρατηρώ ότι το αμάξι στο ρελαντί παράγει ένα συντονισμό, που γίνεται αντιληπτός μόνο όταν είσαι στο αυτοκίνητο. Περαν άλλων, πρόβλημα ουδέν.Hyundai accent 2001 Μοντέλο. ΤΙ μπορεί να είναι;


                                  ….το τάνυσμα δεν έγινε με εργαλείο, η έμπυρο μηχανικό.
                                  Α.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    αυτόματο τεντωτήρα δεν έχουν?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                      αυτόματο τεντωτήρα δεν έχουν?

                                      Οι ιμάντες χρονισμού θέλουν συγκεκριμένης τάσης σταθερό τέντωμα αλλιώς πηδάνε δόντια και σε κερνάνε βαλβιδόσουπα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                        αυτόματο τεντωτήρα δεν έχουν?

                                        Οι ιμάντες χρονισμού θέλουν συγκεκριμένης τάσης σταθερό τέντωμα αλλιώς πηδάνε δόντια και σε κερνάνε βαλβιδόσουπα.


                                        Καλό σου απόγευμα καλέ μου φίλε.
                                        Σίγουρα ο σταθερός εντατήρας είναι η ιδανική λύση.
                                        Πάντα στα αγωνιστικά τέτοιον βάζω, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο…..
                                        Πάντως υπάρχουν και εντατικές, που κουρδίζουν με ιδικό εργαλείο και σούστα. Πάντα όμως μετά, τον σφίγγεις και γίνετε σταθερός. Πάντως δεν έχω εμπιστοσύνη στην φθορά του ελατήριου, και πάντα μετρώ με το ηλεκτρονικό…..την βάση του ρουλεμάν δεν την αλλάζουμε πάντοτε γιατί είναι ακριβή!!!!!......
                                        Αντώνης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mad_max_geo last edited by

                                          Δεν ηθελα να ανοιξω καινουριο θεμα επειδη δε ξερω αν ειναι προβλημα η κανονικη λειτουργια.

                                          Εχουμε και λεμε.Πριν καιρο ειχα παει Φτερη με τους γονεις μου και καθισαμε και παιξαμε στο χιονι.Το αμαξι το αφησαμε ανοιχτο για να ειναι ζεστο οταν μπουμε μεσα.Λοιπον.Παω να μπω εγω πρωτος στο αμαξι και καθισα περιπου 2-3 λεπτα μεχρι να μπουν και οι γονεις μου.Το ρελαντι ηταν χαμηλα οπως δουλευει παντα οταν ειναι ζεστο το αμαξι και ειδα δυο βυθισματα μικρα του ρελαντι αυτα τα 2-3 λεπτα.Δηλαδη δουλευε στις 750-800 εκανε ενα βυθισμα στις 600 και ανεβαινε παλι στις 750-800 οχι σαν να κανει γκαζια να φτανει χιλια και μετα να ξαναπεφτει.Επισης παλι καθομουν χτες στο αμαξι και το αναψα.Στην αρχη το αυτοκινητο κρυο κραταγε ρελαντι στις 1300-1350 οπως κραταει παντα.Οταν αρχιζε να ζεσταινεται και εφτανε 1200-1100 στροφες το αμαξι εκανε ενα σκαμπανεβασμα δηλαδη εκει που εφτασε στις 1100 πηγε 1200 και επεσε παλι στις 1100.Αυτο ειναι προβλημα???Φταιει κατι που κανει ετσι το ρελαντι???

                                          Ευχαριστω προκαταβολικα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimitris-drift last edited by

                                            καλησπερα παιδια,απο το καλοκαιρι αρχισα να οδηγω το Hyundai accent του πατερα μου, το οποιο πρεπει να εχει προβλημα με το κιβωτιο ταχυτητων επειδη στα πρωτα λεπτα που το παιρνω μπαινουν πολυ δυσκολα οι ταχυτητες και μερικες φορες για αρκετα δευτερολεπτα το παω με νεκρα μεχρι να ξεκολλησει και να μπει η ταχυτητα...λογω οικονομικης στενοτητας την συγκεκριμενη φαση δεν μπορουμε να ριξουμε χρημα στο αμαξι... υπαρχει περιπτωση να χαλασουν τελειως οι ταχυτητες...? ποσο μπορει να αντεξει ακομα...? επισης ποσο παει για αλλαγη...?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 89 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr