-
Ο μόνος τρόπος για να συνετιστούν μερικοί ανεγκέφαλοι είναι οι αυστηρές ποινές. Έκανες βλακεία και σκότωσες-σακάτεψες ή έβαλες σε κίνδυνο τον απέναντι που δε σου φταίει σε τίποτα; Πάρε xx χρόνια φυλακή να βάλεις μυαλό εσύ και να φοβηθούν μερικοί άλλοι σαν και εσένα, πλήρωσε
2.000-3.000 ευρώ να σε τσούξει και αν το ξανακάνεις αντίο δίπλωμα.
Ο νεοέλληνας φοβέρα θέλει.
Καλώς να κάνουμε σωστούς δρόμους αλλά ας χτιστούν και νέες φυλακές ...μπας και καταφέρουμε να απαλλαγούμε από μερικούς κοιμισμένους βλάκες.
Πέρασες κύριος την ηλικία των 40; Κάθε 5 χρόνια check-up από γιατρούς .Δεν πέρασες; να μή σε ασφαλίζει καμία εταιρεία και αν σε τσακώσουν να πας 2-3 χρονάκια φυλακή να δούμε πώς θα μεγαλώσουν-σπουδάσουν τα παιδάκια σου.
Φυσικά οι περισσότεροι θα λαδώνουν αλλά όλο και κάποιον θα τσιμπήσουν ,δε γίνεται να τους βρίσκουν όλους έτοιμους για ολυμπιάδα...
Πέρασες τα 60; Φέρε μας πιστοποιητικά υγείας από 3 καρδιολόγους ,3 οφθαλμίατρους ,3 παθολόγους ότι είσαι Ο.Κ και το συζητάμε.
Άμα πια έχω αηδιάσει. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ο μόνος τρόπος για να συνετιστούν μερικοί ανεγκέφαλοι είναι οι αυστηρές ποινές. Έκανες βλακεία και σκότωσες-σακάτεψες ή έβαλες σε κίνδυνο τον απέναντι που δε σου φταίει σε τίποτα; Πάρε xx χρόνια φυλακή να βάλεις μυαλό εσύ και να φοβηθούν μερικοί άλλοι σαν και εσένα, πλήρωσε
2.000-3.000 ευρώ να σε τσούξει και αν το ξανακάνεις αντίο δίπλωμα.
Ο νεοέλληνας φοβέρα θέλει.
Καλώς να κάνουμε σωστούς δρόμους αλλά ας χτιστούν και νέες φυλακές ...μπας και καταφέρουμε να απαλλαγούμε από μερικούς κοιμισμένους βλάκες.
Πέρασες κύριος την ηλικία των 40; Κάθε 5 χρόνια check-up από γιατρούς .Δεν πέρασες; να μή σε ασφαλίζει καμία εταιρεία και αν σε τσακώσουν να πας 2-3 χρονάκια φυλακή να δούμε πώς θα μεγαλώσουν-σπουδάσουν τα παιδάκια σου.
Φυσικά οι περισσότεροι θα λαδώνουν αλλά όλο και κάποιον θα τσιμπήσουν ,δε γίνεται να τους βρίσκουν όλους έτοιμους για ολυμπιάδα...
Πέρασες τα 60; Φέρε μας πιστοποιητικά υγείας από 3 καρδιολόγους ,3 οφθαλμίατρους ,3 παθολόγους ότι είσαι Ο.Κ και το συζητάμε.
Άμα πια έχω αηδιάσει.Σκόντο θα κάνουμε στις ποινές και στα πρόστιμα; Δε θέλει απλά πολύ αυστηρές ποινές αλλά ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΕΣ ποινές. 2000 -3000 ευρω πρόστιμο κι αν ξανασακατέψει και σκοτώσει κόσμο να του παίρνουν το δίπλωμα!!!!!! ΜΑ ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΟΥΜΕ; Αυτό είναι θανατική καταδίκη. Εκτέλεση επιτόπου θέλει. Κι αν όχι μέχρι εκεί, επειδή αυτά είναι αναχρονιστικά, τότε φυλακή 20-30 χρόνια τουλάχιστο, πρόστιμο στον οδηγό που θα ξεκινάει από τα 10.000 ευρώ, πρόστιμο στην εταιρία που θα ξεκινάει από το 1.000.000 ευρώ, αφαίρεση διπλώματος μόνιμα, ακινητοποίηση και κατάσχεση φορτηγού.
Φυσικά στους επαγγελματίες ιατρικούς ελέγχους κάθε χρόνο (όχι μόνο κάθε πέντε χρόνια). Όριο ηλικίας μέχρι τα 45 το πολύ 50.Φυσικά για να γίνουν τα παραπάνω χρειάζεται και ένα ολοκληρωμένο μηχανογραφικό σύστημα, που φυσικά δεν υπάρχει (γι αυτό χάσανε τις δουλειές τους τόσα άτομα στις εταιρίες πληροφορικής), που θα αστυνομεύεται κι αυτό με συστήματα ασφαλείας, καταγραφές αλλαγών, για την περίπτωση που κάποιος 'πονηρός' πάει να βάλει χέρι στις καρτέλες των οδηγών. Κάτι που έπρεπε να υπήρχε εδώ και μερικά χρόνια. Αλλά όταν στις αρχές της δεκαετίας του 90 μίλαγες για μηχανογράφηση **σε κοιτούσανε λες και τους έλεγες ανέκδοτο! ΦΑΤΕ ΤΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΑΣ! **
Τόσα δισεκατομύρια ευρώ δώσαμε για την ασφάλεια στους Ολυμπιακούς για τα τελειότερα συστήματα ασφαλείας. Καιρός να τα χρησιμοποιήσουν και στην πράξη, εκεί που πραγματικά χρειάζονται ώστε να κάνουν και απόσβεση. Γιατί σίγουρα αυτό δεν θα είναι το τελευταίο ατύχημα στις 'εθνικές' μας οδούς.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ετυχε να παρακολουθω τις ειδησεις του Αλτερ το βραδυ και νομιζω οτι ειναι τουλαχιστον αστοχο να ασχολειται ο Ευαγγελατος για το ποια ηταν η ηλικια του οδηγου του λεωφορειου. Δηλαδη αν ηταν αλλος οδηγος τι θα γινοταν? Μηπως δεν υπηρχε αλλος οδηγος να κανει το δρομολογιο?
Ετσι κι αλλιως το παλικαρι ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ!!! Το δρομολογιο θα γινοταν ετσι κι αλλιως!!! Και που να παει ο οδηγος το αυτοκινητο του οταν ειναι τοσο στενος που δεν σου αφηνει περιθωρια αντιδρασης. Ουσιαστικα και πρακτικα δεν μπορουσε να κανει τιποτα παραπανω απο οτι εκανε!!!
Αντι να ασχοληθει με την τραγικη κατασταση των δρομων η και εστω με τους κακους τροπους που φορτονονται τα αγαθα για μεταφορα, και για την κακη κατασταση των φορτηγων, ασχοληθεικε με εντελως ασχετα θεματα, μεχρι που πηρε τηλεφωνο στον αερα ενας και του 'την ειπε' με πολυ ευγενικο τροπο.Πώς τον λένε αυτόν που πήρε τηλέφωνο στον Εισαγγελάτο και του τα έχωσε; Θέλω να του τηλεφωνήσω να του δώσω τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ μου **ΜΠΡΑΒΟ!!!!! **
-
Αλήθεια γιατί δεν μπήκε κανένας νταλικέρης στο forum να υποστηρίξει τον συνάδελφό του κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου;
Για τολμήστε αν μπορείτε να σας σκίσουμε
-
Ο χρήστης bellos έγραψε:
ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΝΤΑΛΙΚΙΕΡΙΔΩΝ ΛΕΩΦΟΡΙΩΝ ΩΣ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ Κ.Τ.Λ. ΙΣΩΣ ΕΧΕΤΑΙ ΔΙΚΙΟ.ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ.ΤΟΥΣ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΓΙΟΤΑΧΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΠΟΥ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΙΛΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΑΡΑΖΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΔΥΛΙΤΡΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΡΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑΣ ΤΟΥΣ, ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΕ 70 ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΠΤΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΝΤΑΛΙΚΑ,ΚΑΒΑΛΑΝΕ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΓΡΑΜΜΟΥΛΑ ΜΕ 130+,ΚΟΛΑΝΕ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΤΡΟ ΠΙΣΟ ΑΠΤΗ ΝΤΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΤΗ ΠΡΟΣΠΑΡΑΣΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ.ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 70% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ.ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΔΙΚΑ ΠΑΤΡΑ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΜΑΝΙΑΚΟ Κ.Τ.Λ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ.ΑΛΛΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΔΕ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.Ας επαναλάβουμε για άλλη μια φορά (κακό δεν κάνει καθώς η επανάλειψη μήτηρ μαθήσεως ) ότι δεν πρέπει να συγχέουμε τους ΙΧδες με τους επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών (τουρκιστή νταλίκ μαν ή νταλίκ τσογλάν). Ο επαγγελματίας οδηγός φέρει πολύ μα ΠΟΛΥ μεγαλύτερη ευθύνη στο δρόμο από ότι ένας ΙΧς γιατί κουβαλάει φορτίο και έχει ένα ογκόδες όχημα που στην παραμικρή του στραβοτιμωνιά θα αφαιρέσει τις ζωές δεκάδων ανθρώπων. Όποιος δεν αισθάνεται αυτή τη βαρύτατη ευθύνη και απλά τα γράφει όλα στα @@ρια του τότε είναι δολοφόνος κατά συροή (ή μανιακός δολοφόνος όπως αναφέρεις και στο post σου).
Άμα σου έρθει φάτσα κάρτα το φορτηγό μετά τη στροφή που θα έχει περάσει στο αντίθετο ρεύμα γιατί ο 'επαγγελματίας' αποφάσισε να προσπεράσει ΠΑΝΩ στη στροφή να δούμε πώς θα αντιδράσεις εσύ ο ΙΧς. Ο Μαλιακός κι όχι Μανιακός (εκτός κι αν μιλάμε για τους μανιακούς και κατά συροή δολοφόνους των δρόμων, που δεν είναι άλλοι από τους ασυνείδητους 'επαγγελματίες' νταλικέριδες (νταλίκ μαν ή νταλίκ τσογλάν) (μουστακοφόρους, γενειοφόρους, ξυπόλητα βρώμικα παχύδερμα) Οπότε σε αυτή την περίπτωση μόνο αν υπάρχει δρόμος (δηλαδή δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση με μία βοηθητική και διαχωριστική νησίδα στη μέση) μπορούμε να πούμε ότι φταίνε και οι ανεύθυνοι οικογενειάρχες ΙΧδες με τις 2χίλιαρες μερτσεντές, Μπέμπες και Βόλβο τους, που πιάνουν την αριστερή λωρίδα σαν σωστοί σταρχιδιστές
-
Ο χρήστης k έγραψε:
Εκπαίδευση, Εκπαίδευση, Εκπαίδευση........
Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο ????
ΠΑΙΔΕΙΑ........
Για δώσε μας ένα σχέδιο πώς θα εκπαιδεύσεις τους νταλικέρηδες στα 50 και 60 τους να είναι σωστοί επαγγελματίες; Αν τα καταφέρεις ίσως γίνεις και βουλευτής
Για μένα μόνο μία λύση υπάρχει. Συνεχής σστυνόμευση με ελέγχους, φόβητρο με τεράστια χρηματικά πρόστιμα, μόνιμη αφαίρεση επαγγελματικής άδειας, ακινητοποίηση φορτηγού, προσωποκράτηση. Να γίνει ο τρομοκράτης των νταλικέρηδων η τροχαία, να τρέμει το φυλλοκάρδι τους ότι αν τρέξουν λίγο παραπάνω ή αν το όχημά τους είναι κακοσυντηρημένο να φοβούνται ότι στην επόμενη στροφή θα του την έχουν στημένοι οι μπάτσοι. Να βλέπει εφιάλτες με μπάτσους και ότι τον συλαμβάνουν για αμέτρητες παραβιάσεις του ΚΟΚ και να μπαίνει φυλακή όπου θα τον κάνουν άντρα οι υπόλοιποι φυλακόβιοι.
-
[list:4q9ziedx]Για καθηστε ρε παιδια λιγο.Οι νταλικερηδες ειναι επικυνδινοι, ωραια, οι γιωταχηδες τι ειναι?Δεν το καταλαβα δηλ.[/list:u:4q9ziedx][list:4q9ziedx]Ο γιωταχης που καρφωνετε κατω απ τη νταλικα γιατι την ειδε Σουμαχερ (και καλα να παθει, καρφι δε με κεγεται γι αυτους) και του καταστρεφει το επαγγελματικο αμαξι καθηλονωντας στο για κανα μηνα, με αμφιβολια για το αν αποζημιωθει, τι ειναι?Ευσυνηδητος οδηγος?Για ανεβειτε συνοδηγοι σε φορτηγο σε ενα δρομολογιο (να βλεπετε και λιγο απο ψηλα, εχει σημασια) να δειτε ποσες μ@λακιες κανουν οι νταλικερηδες και ποσες οι γιωταχηδες.Τι θα κανατε αν οδηγουσατε ενα συρομενο με 25 τονους φορτιο και εβγαινε απο διασταυρωση (απ τα συχνοτατα φαινομαινα) στα 100 μετρα γιωταχης με το πασο του και στη μεση της λωριδας?Εγω προσωπικα δε θυσιαζα τον εαυτο μου, το φορτιο και το φορτηγο για να σωθει ο βλακας.Θα εβλεπε το σασι της νταλικας απ την καλη και την αναποδη.[/list:u:4q9ziedx][list:4q9ziedx]Δεν υποστηριζω κανεναν ουτε νταλικερης ειμαι.Αλλα ξεκοληστε με το να κατηγορειτε μια μεριδα οδηγων λες και ειναι αλλη φυλη.Οτι παιδεια εχουν αυτοι εχουν και οι γιωταχηδες.Με την διαφορα οτι αυτοι επειδη ειναι επαγγελματιες χρονια μπορουν να γλυτωσουν μια κατασταση πολυ καλυτερα απο εναν ψευτομαγκα γιωταχη ο οποιος θα γουρλωσει τα ματια και θα προσευχηθει.Απο κει και περα (και μιλαω ως προσωπικη εμπειρια) δε φταινε 100% οι οδηγοι ως οδηγοι.Αν ο πατερας σας ηταν επαγγελματιας οδηγος και εψαχνε δουλεια και η εταιρια του ελεγε υπερβαρος και τεζα στο δρομο γιατι αλλιως απολυεσε, τι θα εκανε?Θα απολυοταν για να βρει ενα νεο αφεντικο με μια απ τα ιδια η θα εκανε τον μαγκα?Βλεπετε λοιπον οτι γενικα το συστημα ειναι σαπιο, και μπατσοι τα γνωριζουν πολυ καλα αλλα τα ρανταρ ειναι ποιο ξεκουραστη δουλεια βλεπετε.Εκανα μια ερωτηση, για το πως θα συμπεριφεροταν ενας αναγωγος οδηγος νταλικας στη Γερμανια και δεν απαντησε κανεις.Ο οδηγος με την ιδια παιδεια.Ποσους μπατσους ειδατε να σταματανε νταλικες του Μαρινοπουλου και αλλων ομοιων?Οι εταιριες θησαυριζουν πισω απ την παρανομια κι εμεις βρηκαμε τους οδηγους ως τα εξιλαστηρια θυματα.Για οδηγηστε μια νταλικα σερι Αθηνα-Θεσ/νικη φορτωμενη να δειτε τη γλυκα, και να εχεις και την πιεση της ωρας απ την εταιρια που λειτουργει..........νομιμα .Τους ποντους σε ενα υπερβαρο ελεγχο τους τρωει ο οδηγος και οχι η εταιρια.Η εταιρια πληρωνει το εξευτελιστικο προστιμο και ο οδηγος αυριο μενει χωρις δουλεια, η εταιρια ομως θα βρει αλλον να κανει τη δουλεια της.Ας στειλουν αμα ειναι μαγκες υπερβαρο αμαξι Γερμανια.Ετσι και τοτσακωσανε οι Γερμανοι Policei αναλογα το υπερβαρο μπορει και να μην το ξαναδει το αφεντικο.Εδω χαιδευουμε τους καρχαριες και ξεζουμιζουμε τους εργατες.Ο Ελληνας θελει μαστιγιο για να γινει ανθρωπος.Ο mousatos με καλυψε πληρως.[/list:u:4q9ziedx][list:4q9ziedx]Και οτι ισχυει για τους νταληκερηδες ισχυει και για τους γιωταχηδες.Τα ιδια σκ@τα ειμαστε ολοι μας[/list:u:4q9ziedx][list:4q9ziedx]ΥΓ.Χθες πηγαινοντας σπιτι μου κατα τις 7 στον επαρχιακο τουμπαρε ενα ολοκαινουριο AvensisΕιχε ξηλωσει 200 μετρα πριν τα κολωνακια.Αυτος δε θελει κρεμασμα?Οχι φυσικα γιατι ειναι.............γιωταχης.Ουτε παλι θα ηθελε κρεμασμα αν θεριζε μια οικογενοια απ το αντιθετο ρευμα[/list:u:4q9ziedx][list:4q9ziedx]Και ακριβως την προηγουμενη, μπαινοντας στο χωριο (δρομος αρκετα ανηφορικος) καποιος αθλιος ξηλωσε την σταση των υπεραστικων απ το αντιθετο ρευμα.Ευτυχως δεν υπηρχε κοσμος.Αυτοι.προφανως κυκλοφορουν ελευθεροι, και φυσικα τα καναλια δεν ασχολουνται με.......μικροατυχηματα αλλα οπου εχει φαι.Αυτα μεσα σε δυο μερες εξω απ το σπιτι μου.Τι γινετε αραγε καθημερινα σε ολη την Ελλαδα απ τους γιωταχηδες?[/list:u:4q9ziedx]
-
Πόσο χρόνο και πόση απόσταση θέλει μια νταλίκα να προσπεράσει μία άλλη; (άρα πόσο χρόνο και μέτρα θα μείνει εκτεθειμένη στο αντίθετο ρεύμα; )
Πόσο αυξάνεται η κινητική της ενέργεια όταν υπερβαίνει το 'όριο' των 80 και πόσο ενός αυτοκίνητου κατά 10 πχ χλμ./ώρα;
και αντίστοιχα πόση μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος;τι δυνατότητες ελιγμού έχει μία νταλίκα όταν χρειαστεί να αποφύγει κάποιο εμπόδιο;
-
Είχα ρωτήσει σε άλλο θέμα πόσες φορές κάνετε υπέρβαση της διπλής διαχωριστικής διαγράμμισης, και δεν απάντησε κανένας. Ολοι κάνουμε κριτική για κάποιον που το έκανε και το αποτέλεσμα το είδαμε. Για απαντήστε μου την πατάτε ή όχι.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Είχα ρωτήσει σε άλλο θέμα πόσες φορές κάνετε υπέρβαση της διπλής διαχωριστικής διαγράμμισης, και δεν απάντησε κανένας. Ολοι κάνουμε κριτική για κάποιον που το έκανε και το αποτέλεσμα το είδαμε. Για απαντήστε μου την πατάτε ή όχι.Φυσικα και την παταει ολος ο κοσμος ρε φιλε. Και πως να μην τη παταει οταν μιλαμε για την κεντρικοτερη των κεντρικοτερων οδικων αρτηριων της χωρας!!! Για μια νορμαλ κατασταση, ενας τετοιος δρομος επρεπε να ενωνει δυο κωμοπολεις οχι τις 2 μεγαλυτερες πολεις της Ελλαδας. Οταν τα αυτοκινητα του σημερα ειναι απο 30 μεχρι και 40 χρονια νεοτερα του οδοκου δυκτιου. Οταν οι ρυθμοι ζωης εχουν πολλαπλασιαστει σε σχεση με τουε ρυθμους τοτε που φτιαχτηκαν αυτοι οι δρομοι. Οταν το εκαστοτε κρατος εχει ρατσιστικα αγνοησει την συντριπτηκη πλειοψηφια της Ελληνικης επαρχιας οσο αφορα του οδικο δυκτιο.
-
Καλά ρε φίλε μη βαράς, μία ερώτηση έκανα. Η νταλίκα μπήκε στο αντίθετο ρεύμα ή δεν μπήκε; Το ατύχημα δεν ξέρει κάνένας πότε θα συμβεί. Για ένα να είσαι σίγουρος: Ο οδηγός της νταλίκας είχε κάνει υπέρβαση την διπλή συνεχόμενη γραμμή εκατομμύρια φορές, χωρίς να συμβεί τίποτα.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Καλά ρε φίλε μη βαράς, μία ερώτηση έκανα. Η νταλίκα μπήκε στο αντίθετο ρεύμα ή δεν μπήκε; Το ατύχημα δεν ξέρει κάνένας πότε θα συμβεί. Για ένα να είσαι σίγουρος: Ο οδηγός της νταλίκας είχε κάνει υπέρβαση την διπλή συνεχόμενη γραμμή εκατομμύρια φορές, χωρίς να συμβεί τίποτα.Μαλλον με παρεξηγησες.
Δε σου ειπα 'ρε φιλε' με 'τσαμπουκαλε' υφος.
Σου ειπα 'ρε φιλε' με φιλικο υφος.Μαλλον επρεπε να βαλω καμμια φατσουλα για να το καταλαβαινες.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Καλά ρε φίλε μη βαράς, μία ερώτηση έκανα. Η νταλίκα μπήκε στο αντίθετο ρεύμα ή δεν μπήκε; Το ατύχημα δεν ξέρει κάνένας πότε θα συμβεί. Για ένα να είσαι σίγουρος: Ο οδηγός της νταλίκας είχε κάνει υπέρβαση την διπλή συνεχόμενη γραμμή εκατομμύρια φορές, χωρίς να συμβεί τίποτα.
Μαλλον με παρεξηγησες.
Δε σου ειπα 'ρε φιλε' με 'τσαμπουκαλε' υφος.
Σου ειπα 'ρε φιλε' με φιλικο υφος.Μαλλον επρεπε να βαλω καμμια φατσουλα για να το καταλαβαινες.
Όντως σε παρεξήγησα, νόμιζα πως το ύφος σου ήταν επιθετικό αλλά έκανα λάθος. Καλή σου μέρα.
-
Πάνω που γράφαμε σε άλλο τόπικ για τους οδηγούς Alfa Romeo, μας διαψεύδουν οι ίδιοι. Δεν ξέρω αν μάθατε/ακούσατε τι έγινε στη Συγγρού όπου μία 147 κατεβαίνοντας με 'ΟΛΑ', με δύο νεαρούς επιβάτες έσκασε σε στάση, σκότωσε έναν τραυμάτισε άλλον έναν και διέλυσε 4-5 παρκαρισμένα στον παράδρομο.
Ο κινητήρας έφυγε 50 μέτρα μακριά και το ψυγείο στα... 70
Α και μην ξαναμιλήσει κανείς αρνητικά για την παθητική ασφάλεια της 147, και οι δύο επιβάτες έζησαν (αν βλέπατε τι είχε μείνει από το αυτοκίνητο θα απορούσατε και σεις)
-
γιατι ποιος ειπε οτι οι οδηγοι των Αλφα ειναι σχετικοι ή δε προκαλουν ατυχηματα??
οι μισοι απο αυτους που ξερω και εχουν Αλφα, τη πηραν μονο για τη μοστρα!
α, και επειδη αρεσει στα ...'μωρα'!οσο για την παθητικη της ασφαλεια ας αφησουμε τις μετρησεις να μιλησουν ... http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =2&id2=108
Αν και εγω θα επαιρνα μια 147, και οχι για τη μοστρα βεβαια!
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:2ubgjioo]Για καθηστε ρε παιδια λιγο.Οι νταλικερηδες ειναι επικυνδινοι, ωραια, οι γιωταχηδες τι ειναι?Δεν το καταλαβα δηλ.[/list:u:2ubgjioo][list:2ubgjioo]Ο γιωταχης που καρφωνετε κατω απ τη νταλικα γιατι την ειδε Σουμαχερ (και καλα να παθει, καρφι δε με κεγεται γι αυτους) και του καταστρεφει το επαγγελματικο αμαξι καθηλονωντας στο για κανα μηνα, με αμφιβολια για το αν αποζημιωθει, τι ειναι?Ευσυνηδητος οδηγος?Όχι, μα@@κας είναι που νομίζει ότι έχει την αυτοκινητάρα και τρέχει και έχει την εντύπωση ότι θα μπορέσει να αποφύγει την οποιαδήποτε μ...κία του άλλου που θα του έρθει από το αντίθετο ρεύμα. Ή ότι έχει αυτοκινητάρα και δεν του φεύγει στο αντίθετο ρεύμα!
Αλλά ο επαγγελματίας οδηγός και εφόσον το όχημα είναι δικό του ωφείλει να κάνει μια καλή ολική ασφάλεια για το επαγγελματικό του όχημα και να είναι σίγουρος ότι θα αποζημιωθεί από την ασφαλιστική. Τους κινδύνους του επαγγέλματος τους γνωρίζει ένας επαγγελματίας οδηγός. Ωφείλει να τους αποδεχθεί και να είναι πιο υπεύθυνος. Αλλιώς, επαναλαμβάνω και θα το επαναλάβω όσες φορές χρειαστεί για να γίνω κατανοητός, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Αυτή την... 'τούρκικη νοοτροπία' του ωχαδερφισμού, σταρχιδισμού στον επαγγελματικό χώρο πρέπει να την πετάξουν από πάνω τους. Κάτι που φυσικά δεν θα γίνει από τη μία μέρα στην άλλη.
Συνήθως όμως δεν είναι μόνο ένας ιδιοκτήτης ή το φορτηγό ανήκει σε κάποια εταιρία και τις περισσότερες φορές μιλάμε για οδηγούς που τους προσλαμβάνουν οι εταιρίες αυτές. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρία είναι που ζημιώνεται και ΑΥΤΕΣ οφείλουν να ασφαλίζουν τα επαγγελματικά τους οχήματα!
Για ανεβειτε συνοδηγοι σε φορτηγο σε ενα δρομολογιο (να βλεπετε και λιγο απο ψηλα, εχει σημασια) να δειτε ποσες μ@λακιες κανουν οι νταλικερηδες και ποσες οι γιωταχηδες.Τι θα κανατε αν οδηγουσατε ενα συρομενο με 25 τονους φορτιο και εβγαινε απο διασταυρωση (απ τα συχνοτατα φαινομαινα) στα 100 μετρα γιωταχης με το πασο του και στη μεση της λωριδας?Εγω προσωπικα δε θυσιαζα τον εαυτο μου, το φορτιο και το φορτηγο για να σωθει ο βλακας.Θα εβλεπε το σασι της νταλικας απ την καλη και την αναποδη.
Να έχει υπομονή σαν επαγγελματίας και να προβλέπει, όσο είναι δυνατό φυσικά, τις μ..κίες των ΙΧδων. Από την εμπειρία του θα πρέπει να ξέρει πότε ο ΙΧς θα την κάνει
[list:2ubgjioo]Δεν υποστηριζω κανεναν ουτε νταλικερης ειμαι.Αλλα ξεκοληστε με το να κατηγορειτε μια μεριδα οδηγων λες και ειναι αλλη φυλη.Οτι παιδεια εχουν αυτοι εχουν και οι γιωταχηδες.Με την διαφορα οτι αυτοι επειδη ειναι επαγγελματιες χρονια μπορουν να γλυτωσουν μια κατασταση πολυ καλυτερα απο εναν ψευτομαγκα γιωταχη ο οποιος θα γουρλωσει τα ματια και θα προσευχηθει.Απο κει και περα (και μιλαω ως προσωπικη εμπειρια) δε φταινε 100% οι οδηγοι ως οδηγοι.Αν ο πατερας σας ηταν επαγγελματιας οδηγος και εψαχνε δουλεια και η εταιρια του ελεγε υπερβαρος και τεζα στο δρομο γιατι αλλιως απολυεσε, τι θα εκανε?Θα απολυοταν για να βρει ενα νεο αφεντικο με μια απ τα ιδια η θα εκανε τον μαγκα?Βλεπετε λοιπον οτι γενικα το συστημα ειναι σαπιο, και μπατσοι τα γνωριζουν πολυ καλα αλλα τα ρανταρ ειναι ποιο ξεκουραστη δουλεια βλεπετε.Εκανα μια ερωτηση, για το πως θα συμπεριφεροταν ενας αναγωγος οδηγος νταλικας στη Γερμανια και δεν απαντησε κανεις.Ο οδηγος με την ιδια παιδεια.Ποσους μπατσους ειδατε να σταματανε νταλικες του Μαρινοπουλου και αλλων ομοιων?Οι εταιριες θησαυριζουν πισω απ την παρανομια κι εμεις βρηκαμε τους οδηγους ως τα εξιλαστηρια θυματα.Για οδηγηστε μια νταλικα σερι Αθηνα-Θεσ/νικη φορτωμενη να δειτε τη γλυκα, και να εχεις και την πιεση της ωρας απ την εταιρια που λειτουργει..........νομιμα .Τους ποντους σε ενα υπερβαρο ελεγχο τους τρωει ο οδηγος και οχι η εταιρια.Η εταιρια πληρωνει το εξευτελιστικο προστιμο και ο οδηγος αυριο μενει χωρις δουλεια, η εταιρια ομως θα βρει αλλον να κανει τη δουλεια της.Ας στειλουν αμα ειναι μαγκες υπερβαρο αμαξι Γερμανια.Ετσι και τοτσακωσανε οι Γερμανοι Policei αναλογα το υπερβαρο μπορει και να μην το ξαναδει το αφεντικο.Εδω χαιδευουμε τους καρχαριες και ξεζουμιζουμε τους εργατες.Ο Ελληνας θελει μαστιγιο για να γινει ανθρωπος.Ο mousatos με καλυψε πληρως.[/list:u:2ubgjioo][/list:u:2ubgjioo]
Αν δεν γίνονται έλεγχοι και δεν επιβάλλονται τα πρόστιμα στις εταιρίες τότε θα ξαναδούμε τα ίδια ατυχήματα σε λίγο καιρό. Δε θέλει μαστίγιο μόνο ο Ελληνας αλλά ο κάθενας για να μην παρανομεί. Και το ίδιο το κράτος αδιαφορεί επιμελημένα και κάνει τα στραβά μάτια στις εταιρίες γιατί το μόνο ρόλο που ξέρει να παίζει καλά είναι του φοροεισπράκτορα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γιατι ποιος ειπε οτι οι οδηγοι των Αλφα ειναι σχετικοι ή δε προκαλουν ατυχηματα??οι μισοι απο αυτους που ξερω και εχουν Αλφα, τη πηραν μονο για τη μοστρα!
α, και επειδη αρεσει στα ...'μωρα'!οσο για την παθητικη της ασφαλεια ας αφησουμε τις μετρησεις να μιλησουν ... http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =2&id2=108
Αν και εγω θα επαιρνα μια 147, και οχι για τη μοστρα βεβαια!
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8959
εδώ τα λέγαμε
Όσο για την παθητική ασφάλεια, τα ξέρω τ' αποτελέσματα και είμαι από τους λίγους ίσως που δεν αποτελεί κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου το πόσα
'αστέρια' έχει -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όσο για την παθητική ασφάλεια, τα ξέρω τ' αποτελέσματα και είμαι από τους λίγους ίσως που δεν αποτελεί κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου το πόσα 'αστέρια' έχειαυτη ειναι και η δικια μου αποψη, αλλα τα δεδομενα δειχνουν οτι οντως η 147 δεν εχει παει καλα σε αυτον το τομεα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Á êáé ìçí îáíáìéëÞóåé êáíåßò áñíçôéêÜ ãéá ôçí ðáèçôéêÞ áóöÜëåéá ôçò 147, êáé ïé äýï åðéâÜôåò Ýæçóáí (áí âëÝðáôå ôé åß÷å ìåßíåé áðü ôï áõôïêßíçôï èá áðïñïýóáôå êáé óåéò)ÄçëáäÞ èåùñåßò ìåßæïí æÞôçìá ôçí ðáèçôéêÞ áóöÜëåéá ôçò Alfa Þ ôï ãåãïíüò ïôé ðñïêÜëåóå ìéá ôñáãùäßá;
Åß÷á äéáâÜóåé êÜðïõ ãéá ìéá óôáôéóôéêÞ ìåëÝôç ãéá ôá áôõ÷Þìáôá.Ôç ìåñßäá ôïõ ëÝïíôïò óôá âáñéÜ áôõ÷Þìáôá ôçí åß÷áí ôá êáéíïýñãéá áõôïêßíçôá ìÝ÷ñé åíüò Ýôïõò.
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Αλήθεια γιατί δεν μπήκε κανένας νταλικέρης στο forum να υποστηρίξει τον συνάδελφό του κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου;Για τολμήστε αν μπορείτε να σας σκίσουμε
Την άλλη φορά που είχαμε προσπάθειες κάποιου να δικαιολογηθούν οι ταρίφμεν για τα καμώματά τους τη θυμάσαι;
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ