-
Γνωριζει κανεις αν η ζαντα που εχει το sport pack 18'' στην Giulietta,υπαρχει διαθεσιμη και σε 17αρα?Νομιζω την εχω δει την ιδια στην Mito σε 17αρα, επισης υπαρχει περιπτωση να υπαρχουν στο μελλον νεα χρωματα?
-
Ο χρήστης marinos regata έγραψε:
Γνωριζει κανεις αν η ζαντα που εχει το sport pack 18'' στην Giulietta,υπαρχει διαθεσιμη και σε 17αρα?Νομιζω την εχω δει την ιδια στην Mito σε 17αρα, επισης υπαρχει περιπτωση να υπαρχουν στο μελλον νεα χρωματα?της μίτο έχει 4 μπουλόνια ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
γ@μημένοι ατμοπαραγωγοί που με κρατάτε σαββατιάτικα μέσα...
κάθομαι και χαζεύω στο νετ σαν geek...http://www.youtube.com/watch?v=vuea3zQk ... re=related
την επέλεγα απέναντι σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ supercar
το πιο ομορφο αμαξι που εχω δει τα τελευταια χρονια...
αλλα απο εκει και περα κιβωτιο αχρηστο τιμονι ασχετο κλπ κλπ...πολλες πωλουνται μιση τιμη στο Μιλανο.
200κ that is.... -
Πως μπορει μια αρ να έχει άχρηστο τιμόνι;
Το κιβώτιο δεν μπαίνει στην μαζερ;
Κάποια στιγμή θα φέρω κάποια Απο την Ολλανδία ... -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
πολλες πωλουνται μιση τιμη στο Μιλανο.
200κ that is....ειναι που θα γινοταν συλλεκτικο μοντελο που θα εβλεπες σπανια γιατι η αξια του θα ηταν τεραστια και θα τη φυλουσαν σαν κορη οφθαλμου στα γκαραζ τους οι συλλεκτες , σε αντιθεση με το R8 που θα κατεληγε σκραπ
-
Αν η R8 ήταν αλφα ρομέο αλλά θα μας έλεγες τώρα fake super car κτλ...
-
πλακα κανω, απλα υπενθυμιζω συζητησεις που ειχαν εξελιχθει στο παρελθον
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πολλες πωλουνται μιση τιμη στο Μιλανο.
200κ that is....ειναι που θα γινοταν συλλεκτικο μοντελο που θα εβλεπες σπανια γιατι η αξια του θα ηταν τεραστια και θα τη φυλουσαν σαν κορη οφθαλμου στα γκαραζ τους οι συλλεκτες , σε αντιθεση με το R8 που θα κατεληγε σκραπ
Έχει κάποιο σημαντικο ατού το r8 για να μην ξεχαστεί ;
Γιατί η αρ Έχει ... Όσο κακή και να είναι στον δρόμο (που πολυ αμφιβαλω )Έχει Καταπληκτική εμφάνιση που την συγκαταλεγουν στα ομορφότερα 4τροχα ever... -
εγω απλα σχολιασα αυτα που ελεγε παλια ο alba σε συνδυασμο με το γεγονος οτι πουλανε ηδη μισοτιμης την 8c
δεν ειπα οτι το R8 θα γινει συλλεκτικο, αυτο στην τελικη δεν ειμαι σε θεση να το γνωριζω ή να το κρινω, ο,τι βλεπω κρινω
-
Είχε 400.000Ε η 8C καινούρια για να είναι τα 200.000Ε μισοτιμής;
Εγώ γιατί θυμάμαι μία αρκετά χαμηλότερη τιμή;
-
Νομίζω το ανώτερο σε κάποιες αγορές ήταν 250.000€ η 8C και 300.000€ η Spider. Στην Ιταλία νομίζω είχε κάτω από 200.000€...
-
Alfa Romeo Giulietta TCT
http://www.omniauto.it/magazine/14971/alfa-romeo-giulietta-tct -
Για τους αριθμολάγνους κι αυτούς που θεωρούν ότι τα ελληνικά περιοδικά είναι για τον φούτσο:
Πίστα Σερρών - Alfa Giulietta QV
Drive: 1.40.55
Μέλος Alfisti: 1.37.646Μετά γινόμαστε εμείς οι κακοί...
-
Για να είμαστε δίκαιοι το Drive μέτρησε στο καταχείμωνο με ότι αυτό συνεπάγεται για τα λάστιχα και τις συνθήκες της πίστας.
Επίσης κατά πόσο είμαστε σίγουροι για τον χρόνο του alfista; (Μετρήθηκε με όργανα ακριβείας; Τι λάστιχα φορούσε; Μαμά το αυτοκίνητο;).
-
Γιατί τώρα τι έχει στις Σέρρες? Δεν έχει καταχείμωνο? Οι μετρήσεις είναι οι επίσημες της πίστας (όλοι έχετε πρόσβαση στο alfisti, είναι αναρτημένες) και το αμάξι είναι ολοκαίνουριο με λιγότερα από 3000χλμ. Λέγεται ότι φόραγε slicks αλλά και πάλι 3 δευτερόλεπτα είναι πάαααααρα πολλά. Ο alfista μεσηλιξ, κάτοχος πολύ δυνατής Brera...και όχι κάνας ιστορίας σαν το χοντρό που μετράει στο Drive. Πληροφοριακά αυτός ο χρόνος είναι 1' καλύτερος από Scirocco R του Drive και ίδιος με Ζ4s35is...άκουσον άκουσον...
-
Τα σλικ δίνουν άνετα 2-3 δεύτερα Στέφανε...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για να είμαστε δίκαιοι το Drive μέτρησε στο καταχείμωνο με ότι αυτό συνεπάγεται για τα λάστιχα και τις συνθήκες της πίστας.Επίσης κατά πόσο είμαστε σίγουροι για τον χρόνο του alfista; (Μετρήθηκε με όργανα ακριβείας; Τι λάστιχα φορούσε; Μαμά το αυτοκίνητο;).
+1
Eπισης, ξερουμε αν το Drive μετρησε με δυο ατομα, ή μονο οδηγο?
Προσωπικα εχω αναφερθει αρκετες φορες για το συγκεκριμενο θεμα, αλλα υπαρχει μια
αριθμολαγνεια, επιπεδου υπερατου, στους νεοτερους...
Οι μετρησεις των περιοδικων, και δη των πλεον εγκυρων, τουλαχιστον στην χωρα μας, αποτελουν κυριως
μια αρκετα αξιοπιστη ενδειξη των δυνατοτητων των εκαστοτε αυτοκινητων δοκιμης.
Αναφερονται (τουλαχιστον στους 4τροχους) οι συνθηκες των δοκιμων σε καθε περιπτωση, και γενικοτερα, τα αποτελεσματα των μετρησεων λαμβανονται υποψιν ως σημειο αναφορας, για την ευκολοτερη συγκριση με αλλα ανταγωνιστικα αυτοκινητα.
Αυτο δεν σημαινει οτι καποιος 'ανησυχος' οδηγος, δεν μπορει να 'σπασει' μια επιδοση ενος περιοδικου, ειδικα οταν δεν λαμβανονται υποψιν αρκετοι παραμετροι των συνθηκων, απο τις οποιες μπορει να διαμορφωθει ενα αποτελεσμα, ή ακομα και αν εχουν ληφθει, οι εκαστοτε δοκιμαστες πραγματοποιουν μια τυπικη μετρηση, χωρις να καταβαλλουν ιδιαιτερη προσπαθεια
ή την πληρη οδηγικη/αγωνιστικη τους εμπειρια (αν τυχον εχουν) πανω σε ενα αυτοκινητο, κανοντας πχ ταχυτατες-αγωνιστικου τυπου αλλαγες σχεσεων.
Καποιος ιδιωτης-οδηγος-κατοχος, αν ολες οι υπολοιπες συνθηκες ειναι ταυτοσημες με αυτες που δοκιμαζει ενα περιοδικο, μπορει, αν ειναι αρκετα μυημενος σε πολυ γρηγορες αλλαγες σχεσεων πχ, να ριξει τους χρονους κατα μερικα δεκατα.
Αυτο ομως δεν αντιπροσωπευει το μεγαλυτερο ποσοστο των χρηστων-κατοχων, και ως εκ τουτου, δεν ειναι απαραιτητο να
γινεται τετοιου ειδους χρηση απο τους εκαστοτε δοκιμαστες, τουλαχιστον τα τελευταια χρονια. -
Λοιπόν update:
φόραγε Silverstone 585 S που είναι έκδοση δρόμου και όχι πίστας και δεν είχε πίσω καθίσματα για να κουβαλήσει extra λάστιχα. Δηλαδή ας πούμε ότι ήταν και 30kg ελαφρωμένη. Και πάλι δεν δικαιολογούνται τα 3 δευτερόλεπτα ειδικά από τη στιγμή που ο ένας είναι χομπίστας και ο άλλος βγάζει το ψωμί του έτσι και έχει οδηγήσει ένα κάρο αμάξια εκει μέσα.
@ old man-Κικιζας (μιας και εμείς είμαστε οι νεώτεροι)
το Drive στις φώτος τη δείχνει να γυρνάει με ένα άτομο. Ποιος ο λόγος να έχει 2 μέσα στην πίστα? Επίσης είναι απλά τραγικό ένας, ξαναλέω, κι ας μη με παρεξηγήσει ο άνθρωπος αν τυχόν διαβάζει, χομπίστας μεσήλιξ (σαν τον Κίκιζα ας πούμε ) κάνει καλύτερο χρόνο από έναν επαγγελματία -
Φορούσε κάτι τέτοιο δλδ:
Και ακόμα το συζητάμε;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
χομπίστας μεσήλιξ κάνει καλύτερο χρόνο από έναν επαγγελματίαεπαγγελματια;;; τι;;; οδηγο αγωνων;;;
αν ισχυουν αυτα που λες παραπανω για τα λαστιχα και τα ελαφρωματα τοτε πες τον μεσηλικα οτι μπορει να κατεβει και ποιο κατω....
υ.γ
μαθε ακριβως πως γινονται οι μετρησεις απο το DRive και μετα κρινε κατα αυτο τον τροπο!!!
Alfa Romeo Giulietta