-
Εχουν ακριβώς 20000χλμ! Παντα ανα 20000χλμ τα αλλάζω! Βασικά εχει αρχίσει να τσιμπάει κ λίγο λάδι τελευταια!
-
Με όλα αυτά τα κόλπα που κάνει, αποκλείεται να δείξει το διαγνωστικό κάτι; Π.χ. όταν εγώ είχα σε FIAT πρόβλημα στον 'λ' (έκοβε κάθε λίγο όταν ήταν ζεστό), παρότι δεν άναψε λαμπάκι ψεκασμού, το διαγνωστικό του συνεργείου το έδειξε αμέσως.
-
Οι φωτο μου θυμισαν το μπουζιν του ταφ μου που το εβγαζα και το καθαριζα καθε 2-3 μερες. Σιγουρα ο κινητηρας καιει λαδια και πολλα...Μαλλον πας για ανοιγμα...
-
Eλα εφτασε ο ειδικος.Εγω εχω το προβλημα με το ρελαντι στο μπραβο εδω και κανα χρονο.Ειναι προβλημα που δεν μπορεις να ξερεις ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΤΑΙΕΙ οποτε αρχιζεις να παιζεις με αλλαγες δυστυχως.Εγω τη λυση τη βρηκα αφου εσπασα (δεν εκαψα) για 3η φορα λατζα επειδη κατουραγε ενα μπεκ.Το οποιο μπεκ εχει 300 ευρω στην αντιπροσωπεια (ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ το εχουν κλειδωμενο και δεν το παιρνεις απο τη magneti marelli,εκτος αν εχεις ακρη,... Ειχα αλλαξει ολα οσα λες Χ3,αλλα το προβλημα φαινεται οτι λυθηκε με καθαρισμο μπεκ απλα σε καθε αυτοκινητο μπορει να διαφερει η αιτια.Εν παει περιπτωσει,αν δεν εχει γινει ποτε καθαρισμος μπεκ,απλα καντο,ενα 50αρι ειναι.
-
Τα νευρα μου!!! Τη περασμενη εβδομαδα πήαγα 2 φορές το αμάξι για ρυθμιση βηματικού και καθαρισμό πεταλούδας. Ολα καλά μέχρι σήμερα που εμπλεξα σε κινηση! Ξαναάρχισε τα ίδια! Αντε πάλι αυριο!!!
-
Βαλε 500 ευρα και άλλαξε κινητήρα .Ε ρε φιατ αθάνατη!
-
Με το να βάλω δοχείο αναθυμιάσεων λέτε να λυθεί το πρόβλημα? Μπορώ να κάνω την εγκατάσταση εγω ή είναι διαδικασία?
-
Το θέμα φίλε είναι να βρεις γιατί πνίγεται το μοτέρ στις αναθυμιάσεις. Κάτι πάει (πολύ) στραβά, το δοχείο θα είναι παρηγοριά στον άρρωστο.
-
Μολις γύρισα απο ένα αλλο συνεργείο(εξουσιοδοτημένο) που πήγα να ρωτήσω. Εκείνος που μου άλλαξε το βηματικό, μου είπε οτι θα ρυθμιστεί μόνο του με τα χιλιόμετρα! Οταν το είπα στο συνεργείο που πηγα πριν λίγο, με κοίταζε σα παλαβό! Χρειάζεται συνδεση λέει στον εγγέφαλο για να του δοθούν δεδομένα! ΔΕ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ. Ακόμη και να το ρυθμίσει χειροκίνητα, σε λίγες ώρες θα χαλάσει ξανά! Αυτό δηλαδή ακριβώς που μου συμβαίνει. Το ερώτημα βέβαια παραμένει: γιατί οτι κάνει, μου το κάνει μετά απο ώρα στη κίνηση και στο σταματα ξεκίνα? Επίσης μου είπε οτι μπορεί να ευθύνεται ο λ. Α και κάτι ακόμα: οταν είναι κρύο και το βάζω μπροστα, οι στροφες πηγαίνουν στις 3000, ενώ και κατά τις αλλαγές δε πέφτουν κατω απο 1500!
-
Αυτός ο δεύτερος που πήγες με λίγα λόγια σου πρότεινε τη ρύθμιση του βηματικού μέσω εγκεφάλου (και αν δεν λυθεί το πρόβλημα υποψία για λ);
-
Eγω λεω να βρεις καποιο μηχανικο που ξερει και να αναλαβει το αμαξι αυτος.
Δεν ειναι και πολυ καλο να 'μπερδευονται' 2-3 μαστορια... -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αυτός ο δεύτερος που πήγες με λίγα λόγια σου πρότεινε τη ρύθμιση του βηματικού μέσω εγκεφάλου (και αν δεν λυθεί το πρόβλημα υποψία για λ);Το πρώτο που θα κοιτούσε αν δεν το είχα αλλάξει, θα ήταν το βηματικό. Επειδη όμως είναι αλλαγμένο (είναι? ) θα κοιτάξει και λ καθώς και βαλβίδα νερού μου είπε! Πιστευω ότι θέλει ρυθμιση γιατι απο τη στιγμή που το άλλαξα δε συμπεριφέρεται σωστα!
-
Δεν υπάρχει καμία ρύθμιση του βημτικού, ούτε αυτόματη, ούτε χειροκίνητη. Υπάρχει μηδενισμός από την ECU ΚΑΘΕ φορά που γυρνάει το κλειδί στο ON. Για την ακρίβεια, με το που γυρνάς το κλειδί ο εγκέφαλος δίνει 170 βήματα κλείσιμο στο βηματικό, το οποίο πάει και τερματίζει στο τέρμα κλειστό (το μέγιστο ανοιχτό είναι 160 βήματα). Κατόπιν του δινει περίπου 40-50 βήματα άνοιγμα, ώστε να πάει στο άνοιγμα που απαιτείται για ξεκίνημα της μηχανής (1200-1300 στροφές). Αυτό το στάδιο κρατάει το πολύ 1-1.5 δετερόλεπτα. Μετά βάζεις μπρος την μηχανή και αφού πάρει, ο εγκέφαλος γυρίζει το βηματικό στα 20-25 βήματα για να κρατήσει ρελαντί 800-900 στροφές. Μετά ανάλογα το φορτίο, A/C, βεντιλατέρ κλπ, μπορεί να ανοίξει προσωρινά 5-10 βήματα και μόλις φύγει το φορτίο ξαναπέφτει. Όταν οι στροφές περάσουν τις 1300-1400, το βηματικό κλείνει για να μην ανεβαίνουν οι στροφές στις αλλαγές ταχυτήτων.
Αν το αυτοκίνητο κρατάει 1500 στροφές στην αλλαγή, και 3000 στο ξεκίνημα, σημαίνει ότι το βηματικό ανοίγει σε παραπάνω βήματα (πχ 70-80) στο ξεκίνημα και δεν κλείνει τελείως στις αλλαγές. Ή το βηματικό χάνει παλμούς (μαγκώνει) και εκτελεί λιγότερα βήματα, ή η ηλεκτρονική δεν το οδηγεί σωστά. Τελευταία περίπτωση και μικρότερη, να έχεις μικροπρόβλημα στην πλεξούδα.
-
Μαλιστα! Τελικά ένας απο τους δυο μηχανικούς με κοροιδευει! Πολυ πιθανό όταν το άλλαξα να μου έβαλε κανενα μεταχειρισμένο ή και να μη το άλλαξε και καθόλου! Ποσο περιπου κοστίζει σαν ανταλλακτικο?
-
Το βηματικό πρέπει να κάνει κάνα κατοστάρικο. Συνήθως είναι το πρώτο που χαλάει πάνω στο σώμα πεταλούδας, βλέπω αρκετά σώματα πεαλούδας παρατημένα στον μηχανικό μου, όλα με πρόβλημα στο βηματικό. Μπορείς να βγάλεις και να δοκιμάσεις το δικό σου σε άλλο αμάξι, να δεις τι θα κάνει. Ταιριάζει σε Punto, Seicento, Cinquecento, Ypsilon, βρες κάποιον φίλο να τα τραμπάρετε για να σιγουρευτείς, πριν ξαναπληρώσεις για καινούργιο...
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Μαλιστα! Τελικά ένας απο τους δυο μηχανικούς με κοροιδευει! Πολυ πιθανό όταν το άλλαξα να μου έβαλε κανενα μεταχειρισμένο ή και να μη το άλλαξε και καθόλου! Ποσο περιπου κοστίζει σαν ανταλλακτικο?Ξεκίνα με τη σειρά.
Πήγαινε στο συνεργείο να βγάλουν το σωλήνα αναθυμιάσεων και να μαρσάρουν τον κινητήρα. Οποιοσδήποτε έμπειρος μηχανικός ξέρει αν ο κινητήρας έχει πολλές αναθυμιάσεις ή όχι.
Αν έχει υπερβολικές αναθυμιάσεις ο κινητήρας έχει πιο σοβαρά προβλήματα από το ασταθές ρελαντί.
Πρέπει να έχεις και σημαντική κατανάλωση λαδιού.Αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση (κανονικές αναθυμιάσεις) τότε τσέκαρε βαλβίδα pcv που είναι φθηνή και πιθανές διαρροές υποπίεσης πριν αρχίσεις να κοιτάς τα ακριβά πράγματα όπως το βηματικό.
-
Υπάρχει διαδικασία ρύθμισης του βηματικού που δεν είναι η ίδια σε όλα τα αυτοκίνητα, μόνο του πάντως δεν ρυθμίζεται στην πορεία.
-
Τα τετράπινα της GM/Marelli έτσι δουλεύουν, μηδενίζουν στην αρχή για σημείο αναφοράς και μετά ανοίγουν σε προκαθορισμένη θέση ανάλογα με την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού.
Τον άξονα της πεταλούδας τον έχετε ελέγξει ότι κλείνει σωστά μέχρι σχεδόν το τέρμα? Υπάρχει περίπτωση η ντίζα του γκαζιού να τεντώνει κάπου και να μην κλείνει σωστά η πεταλούδα? Βγάλτε την σωλήνα του αέρα και τσέκαρέ το. Επίσης την ντίζα του γκαζιού στο σημείο που μπαίνει στην καμπίνα, καμιά φορά μετατοπίζεται και σκαλώνει το εξωτερικό της και δεν αφήνει το γκάζι να κλείσει τελείως.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μαλιστα! Τελικά ένας απο τους δυο μηχανικούς με κοροιδευει! Πολυ πιθανό όταν το άλλαξα να μου έβαλε κανενα μεταχειρισμένο ή και να μη το άλλαξε και καθόλου! Ποσο περιπου κοστίζει σαν ανταλλακτικο?
Ξεκίνα με τη σειρά.
Πήγαινε στο συνεργείο να βγάλουν το σωλήνα αναθυμιάσεων και να μαρσάρουν τον κινητήρα. Οποιοσδήποτε έμπειρος μηχανικός ξέρει αν ο κινητήρας έχει πολλές αναθυμιάσεις ή όχι.
Αν έχει υπερβολικές αναθυμιάσεις ο κινητήρας έχει πιο σοβαρά προβλήματα από το ασταθές ρελαντί.
Πρέπει να έχεις και σημαντική κατανάλωση λαδιού.Αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση (κανονικές αναθυμιάσεις) τότε τσέκαρε βαλβίδα pcv που είναι φθηνή και πιθανές διαρροές υποπίεσης πριν αρχίσεις να κοιτάς τα ακριβά πράγματα όπως το βηματικό.
Σημαντική κατανάλωση λαδιού δεν έχω. Συμπληρώνω ανα 5000χλμ περίπου 500 ml. Ανα 10.000 τα αλλάζω, και έχω και 250000χλμ! Νομίζω η κατανάλωση είναι σε λογικα επίπεδα. Οι παραπάνω αναθυμιάσεις είναι δυνατόν να προκαλούνται απο το βηματικό?
Σχετικά με τη ντίζα του γκαζιού τωρα: Δε νομίζω να μένει η πεταλούδα ανοιχτή. Αλλωστε ανεβασμένες στροφές έχει μόνο όταν είναι κρύο και πάνω στις αλλαγές. Αν μπω σε κίνηση για ώρα γίνεται ακριβώς το αντίθετο! Το ρελαντί παίζει μεταξυ 500-1500 και στις αλλαγές αν δε σβήσει πέφτει στις 500! -
Γνώμη μου ότι έχεις απώλεια συμπίεσης.Τα 250000χλμ είναι σημαδι πτώσης της.Επίσης και το ρελαντί.Δεν ξερω αν το κολλάρο στο Σεβρο δεν κάνει καλή εφαρμογή ή εχει τρυπήσει ή ακόμα και η μεμβράνη. Τσέκαρέ το.
Ασταθές ρελαντί και σβήσιμο