Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    toyota mr2
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. toyota mr2
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    37
    1095
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      midship-runabout last edited by

      Καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω αν τα μρ2 μετα το 2002 ειναι αξιοπιστα γιατι διαβασα καπου οτι βγαζουν προβλημα τα οποία έχουν κοστίσει σε πολλά αυτοκίνητα την επίσκεψή τους στο συνεργείο για αλλαγή μπλοκ.ευχαριστω πολυ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        midship-runabout last edited by

        Καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω αν τα μρ2 μετα το 2002 ειναι αξιοπιστα γιατι διαβασα καπου οτι βγαζουν προβλημα τα οποία έχουν κοστίσει σε πολλά αυτοκίνητα την επίσκεψή τους στο συνεργείο για αλλαγή μπλοκ.ευχαριστω πολυ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          midship-runabout last edited by

          Καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω αν τα μρ2 μετα το 2002 ειναι αξιοπιστα γιατι διαβασα καπου οτι βγαζουν προβλημα τα οποία έχουν κοστίσει σε πολλά αυτοκίνητα την επίσκεψή τους στο συνεργείο για αλλαγή μπλοκ.ευχαριστω πολυ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            heras last edited by

            Τα μετα του 03 μοντ (facelift) δεν παρουσιαζουν προβλημα...εχουν αλλο μπλοκ. Εγω ειχα ενα του 00 κ ειχε αλλαξει μπλοκ αλλα ειχαν βαλει παλι το ιδιο...για 4 χρονια που το ειχα εκαιγα καμποσο λαδακι (με πολυ σκισιμο ομως) αλλα περαν τουτου ουδεν προβλημα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              αυτη ειναι η ιαπωνικη αξιοπιστια κυριοι της toyota?

              σορρυ , αλλα δεν κρατηθηκα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                heras last edited by

                Αυτα που ηξερες απ την toyota ξεχνα τα...ιδιαiτερα τοτε που εβγαλε στην πιατσα τα vvt-i κ vvtl-i

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgosvet last edited by

                  Τι προόβλημα έχουν αυτά?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kampas last edited by

                    Πως δεν σκεφτηκα ποτε να ανοιξω εγω αυτο το topic ? Αν μπορει ας το μετονομασει κανενας mod σε --> MR2 Forum οπως ειναι και τα υπολοιπα, για να γραφουμε και τιποτα εμεις οι ελαχιστοι κατοχοι.

                    Το πιο συχνο φαινομενο ηταν οτι εσπαγαν οι προκαταλυτες και γινοταν αναροφηση. Αυτο ειχε προκαλεσει τα περισσοτερα σπασιματα, τα αμερικανακια το πηραν χαμπαρι νωρις και απλα εβγαζαν τους προκαταλυτες, ειτε το αυτοκινητο ηταν του του 00' ειτε ηταν του 04'. Εγω οταν πηρα το δικο μου δεν εβγαλα απλα τους προκαταλυτες αλλα αλλαξα ολοκληρο το χταποδι και ειδα οτι οι πορκαταλυτες ειχαν αρχισει ηδη να χανουν κομματακια. Εκει πονανε αυτα τα αυτοκινητακια και πουθενα αλλου, εμενα ας πουμε δεν καιει λαδι παρα μονο σε αστειες ποσοτητες και το αυτοκινητο στροφαρει ψηλα αρκετα συχνα. Ενας μεσος ορος μικτων καταναλωσεων που εχω κρατησει, σε διαδρομες που περιλαμβανουν και εθνικη και μποτιλιαρισματα και βουνισια στριψιματα κτλ ειναι στο 7,8-8,2 l/100km.* Βεβαια το δικο μου ειναι μονιμως με semi-slicks σε πολυ μεγαλυτερη διασταση απ'την εργοστασιακη και εχει αλλαγμενη χταποδοεξατμιση, οποτε εχει αρκετους λογους να καιει λιγακι παραπανω απ'τα εργοστασιακα.

                    • Οι μετρησεις ειναι απο γεμισμα σε γεμισμα, αλλωστε δεν εχει trip-computer ...
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      midship-runabout last edited by

                      δηλαδη σε ενα μοντελο του 2003 με νορμαλ χιλιομετρα (σιγουρα πανω απο 100.000)εαν αλλαξω ολοκλιρη την εξατμισι απο μπροστα μεχρι πισω πιθανων να μην εχω προβλημα σωστα? οσω για τιν αχιοπιστια τις ΤΟΥΟΤΑ που ειπε πιο πριν ο φιλος πιστευω πως εχει αδικο εχουμαι στιν οικογενια ενα σταρλετ απο το 1979 και ακομα κυκλοφορι χωρις να καιει ιχνος λαδιου....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ως γνωστό το MR2 είναι ένα ελαφρύ facelift του Starlet του '79, οπότε απολύτως λογικό και επόμενο να συνάγουμε ότι θα έχουν την ίδια αξιοπιστία. Εξάλλου και το ότι το Focus Mk1 βγήκε αξιόπιστο οφείλεται καθ' ολοκληρία στην αναγνωρισμένη αξιοπιστία του Model T!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης midship runabout έγραψε:
                          δηλαδη σε ενα μοντελο του 2003 με νορμαλ χιλιομετρα (σιγουρα πανω απο 100.000)εαν αλλαξω ολοκλιρη την εξατμισι απο μπροστα μεχρι πισω πιθανων να μην εχω προβλημα σωστα? οσω για τιν αχιοπιστια τις ΤΟΥΟΤΑ που ειπε πιο πριν ο φιλος πιστευω πως εχει αδικο εχουμαι στιν οικογενια ενα σταρλετ απο το 1979 και ακομα κυκλοφορι χωρις να καιει ιχνος λαδιου....

                          Eλεος με το Σταρλετ!!!!!!!!Τι σχεση εχει το ενα αμαξι με το αλλο;

                          Αν υπηρχε προβλημα θα το ειχε βγαλει στα τοσα χλμ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Μια καλή μέρα έκανε και οι αγορές των roadster πήραν φωτιά!

                            Το ΜΡ2 φοράει μοτέρ/σασμάν του στάρλετ γι αυτό είναι εξίσου αξιόπιστο. Βιλλ άμα δεν ξέρεις να μην πετάγεσαι!

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              heras last edited by

                              Τι σχεση εχουν τα starlet ή οι corolles των 80s με τα MR2???
                              Τα μοτερ vvti που μπηκαν στα mr2 απο 00-03 βγηκαν προβληματικα (το ιδιο κ με τα vvtli των celica-corolla με τα 192hp)

                              Φιλε αν σκεφτεσαι να παρεις mr2 κοιτα να ναι μετα το 03 το f/l να χεις το κεφαλι σου ησυχο...αλλα ακομα κ αν προτιμησεις ενα παλιοτερο βεβαιωσου οτι εχει μπει μοτερ απ το 03 κ μετα. Για να μην τρεχεις κ πληρωνεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                midship-runabout last edited by

                                αυτο θα κανω παιδια απο αυριο θα παρω βολτες τον σταρλετορα και θα αναζιτισω ενα mr2.παντως εχω διαβασει οτι το mr2 φτιαχτικε με βασει μια φορμουλα 1 δλδ κεντρομηχανο ελαφρη πισωκινιτο και καλο κινιτιρα (αν και με ενα κ20α για οσουσ δεν ξερουν ειναι ο κινιτυρας απο το civic type r το γιαπονεζικο θα κανει παπαδες)ευχαριστω πολυ για τιν βοηθεια παιδεια σας ειμαι ευγνομον

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης midship runabout έγραψε:
                                  αυτο θα κανω παιδια απο αυριο θα παρω βολτες τον σταρλετορα και θα αναζιτισω ενα mr2.παντως εχω διαβασει οτι το mr2 φτιαχτικε με βασει μια φορμουλα 1 δλδ κεντρομηχανο ελαφρη πισωκινιτο και καλο κινιτιρα (αν και με ενα κ20α για οσουσ δεν ξερουν ειναι ο κινιτυρας απο το civic type r το γιαπονεζικο θα κανει παπαδες)ευχαριστω πολυ για τιν βοηθεια παιδεια σας ειμαι ευγνομον

                                  Το ενα ειναι τογιοτα και το αλλο ειναι χοντα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • xenos
                                    xenos last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                    αυτο θα κανω παιδια απο αυριο θα παρω βολτες τον σταρλετορα και θα αναζιτισω ενα mr2.παντως εχω διαβασει οτι το mr2 φτιαχτικε με βασει μια φορμουλα 1 δλδ κεντρομηχανο ελαφρη πισωκινιτο και καλο κινιτιρα (αν και με ενα κ20α για οσουσ δεν ξερουν ειναι ο κινιτυρας απο το civic type r το γιαπονεζικο θα κανει παπαδες)ευχαριστω πολυ για τιν βοηθεια παιδεια σας ειμαι ευγνομον

                                    Το ενα ειναι τογιοτα και το αλλο ειναι χοντα

                                    Συνεχίζεις....

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kampas last edited by

                                      Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
                                      Πως δεν σκεφτηκα ποτε να ανοιξω εγω αυτο το topic ? Αν μπορει ας το μετονομασει κανενας mod σε --> MR2 Forum οπως ειναι και τα υπολοιπα, για να γραφουμε και τιποτα εμεις οι ελαχιστοι κατοχοι.

                                      Το παιρνω πισω τελικα, ας το κανουμε Starlet Forum ...

                                      Τα VVTi και τα VVTLi δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα, αν ηταν ετσι, θα εσπαγε οτι Toyota κυκλοφορει απ'το 99' και μετα ... Yaris, Avensis, Corolla, RAV και παει λεγοντας θα ηταν ολα σπασμενα με αυτην την λογικη. Μην τα βαζουμε ολα σε ενα τσουβαλι, μοτερακια με VVTi εχουν γραψει 400.000 + χλμ και συνεχιζουν in typical Toyota fashion μονο με αλλαγες λαδιων. Μην τα διαβασει κανενας Beams αυτα που γραφτηκαν εδω περα, γιατι το εχουμε σιγουρο το σεντονι.

                                      Δεν χρειαζεται να αλλαχτει καμια ολοκληρη εξατμιση σε ΜR2, μια απλη αφαιρεση των προκαταλυτων αρκει στην εργοστασιακη πολλαπλη εξαγωγης. Το να παει κανεις για facelift εχει πολλα θετικα και δεν εχει να κανει μονο με το μπλοκ, πιερισσοτερα δεσιματα, πιο ομορφο εσωτερικο, πιο ομορφο γενικοτερα για πολλους. Φιλος πριν απο 2 βδομαδες πηρε facelift με hardtop (που σημαινει χαλαρα 1500€ + στην τιμη) με 10,500€. Εχουν πεσει τραγικα οι τιμες ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
                                        Μην τα διαβασει κανενας **G60 ** αυτα που γραφτηκαν εδω περα, γιατι το εχουμε σιγουρο το σεντονι.

                                        fixed

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Προβλήματα ψύξης είχε ο κινητήρας στο mr2 00-03 τα οποία διορθώθηκαν στο f/l μοντέλο.
                                          Ο ίδιος κινητήρας παρουσίασε προβλήματα και στις celica στις οποίες όμως μάλλον πως έφταιγαν περισσότερο οι βάνδαλοι ιδιοκτήτες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            astanapan last edited by

                                            Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
                                            Φιλος πριν απο 2 βδομαδες πηρε facelift με hardtop (που σημαινει χαλαρα 1500€ + στην τιμη) με 10,500€. Εχουν πεσει τραγικα οι τιμες ...

                                            10500 facelift σε καλή κατάσταση και με top? Δεν παιζουν τετοιες τιμες για MR2 fl ουτε με 200000χλμ, απλά γιατί οι ελαχιστοι ιδιοκτήτες τους νομιζουν οτι επειδη ειναι Τουοτα 1ον δεν χαλάει ποτέ 2ον δεν υπαρχουν πολλα, 3ον λογω Τ έχει μεταπώληση καλυτερη απο το Σταρλετ που λετε πιο πανω και ας μην υπαρχει κανενα ατρακαριστο και ας ειναι τα ψαλιδια θεοστραβα απο τα κρασπεδα που εχουν φαει... ασε που για ενα καλο φλ (αν βρεις ποτε..) τα 14 χιλιαρικακια τα ζητανε ντουκου.

                                            Και σιγα το καρο δηλαδη που θα δωσουμε και τοσα λεφτα για 6-7 χρονων μτχ. Περασαν τα χρονια. Χιλιες φορες καλυτερα για καποιον να παρει MX5 NC 2λιτρο μτχ. Και πιο φιλικο, και με συμπαθητικο πορτμπαγκαζ, και αν θες το βρισκεις με τη μεταλλικη οροφή (ανεβαινει βεβαια η τιμη εδω). Και αν δε βρεις σπορτ που το εχει πανω, βαζεις ενα μπλοκε + μια αναρτα, μικροεπεμβασουλες στα φρενα και μπαινεις και πιστα αξιοπρεπεστατα. Ενταξει είναι κ λιγο πιο ξυραφενιο συμπεριφορικά λογω κεντρομηχανου αλλά το Μιατακι φερνει και πακετο ασφαλειας για βροχες, γλιστερα κτλ...

                                            Ο μονος λογος που θα επαιρνα MR2 είναι οτι δεν χωραω στο MX5 (ουτε στο NC) και δυστυχώς ουτε και στο S2K. Οι επιλογες 350Ζ και RX8 αν και με ατου τις θεωρω αουτσαιντερς εκτος αν τα θες για γαμο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr