Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    EΡΧΟΝΤΑΙ NEA ΤΕΚΜΗΡΙΑ 2012
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. EΡΧΟΝΤΑΙ NEA ΤΕΚΜΗΡΙΑ 2012
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 58
    • 59
    • 32 / 59
    Αντίλογος
    151
    1164
    2205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mitsos_ath last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Νομίζω έχεις μπερδέψει τα τεκμήρια με το πόθεν έσχες.
      Αν το 2010 έβγαλες 20000 και αγόρασες αυτοκίνητο των 26000 τίθεται θέμα πόθεν έσχες, που τα βρήκες δηλαδή. Πιθανότατα όμως είχες μερικά από τα λεφτά από πέρσι πρόπερσι. Αυτό το δηλώνεις σαν ανάλωση κεφαλαίου προηγουμένων ετών και δηλώνεις τόσα όσα χρειάζονται για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα (αν βέβαια έχεις υπόλοιπο από τα προηγούμενα έτη). Επίσης βοηθάει αν το πήρες με δάνειο γιατί τότε δίνεις πολύ λιγότερα το χρόνο.
      Τεκμήριο είναι άλλο πράμα, έχεις 3000 που υπάρχεις (ή 5000 ανά ζεύγος) και 3600 για το αυτοκίνητο =6600. Βγάζεις παραπάνω οπότε μάλλον είσαι οκ. Εννοείται ότι προσθέτεις σε αυτό και 3-4000 για μέτριο σπίτι και άλλα για βάρκες, πισίνες κλπ αλλά υποθέτω ότι αυτά δε σε απασχολούν ακόμα.

      Δεν είχα διαβάσει το σχετικό θέμα και οι προηγούμενες σελίδες βοηθούν αρκετά.

      Μου απάντησες σε άλλη απορία. Επομένως δεν απαιτείται να γραφτεί στο όνομα 2 ατόμων αλλα αρκει με τις παλιότερες φορολογικες δηλώσεις να καλύψεις με το αθροισμα των εσόδων το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου. Ερώτηση: οι φορολογικές δηλώσεις πρέπει να είναι συνεχόμενων ετών ή πειράζει αν λείπει κάποιο έτος ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Μπορούν να είναι όποιων ετών θέλεις. Ομως πρόσεξε: από τα καθαρά, φορολογηθέντα εισοδήματα των προηγούμενων ετών πρέπει να αφαιρέσεις το ποσό των τεκμηρίων διαβίωσης για αυτοκίνητα, σπίτια, πισίνες κτλ. για κάθε ένα από τα έτη εκείνα, ακόμα και αν αυτό το τεκμήριο δεν εφαρμόζεται για τον προσδιορισμό του τεκμαρτού εισοδήματος (γαμώτο, μιλάω σαν το βιβλιαράκι της εφορίας ) με άλλα λόγια: αν έχεις ετήσιο καθαρό εισόδημα 20000 και ένα δίλιτρο αυτοκίνητο, το οποίο έχει τεκμήριο διαβίωσης 20000 επίσης, που δεν εφαρμόζεται αλλά δεν καταργήθηκε κιόλας, τότε δεν μπορείς να επικαλεστείς ανάλωση κεφαλαίου καθόλου, διότι το τεκμήριο 'το τρώει' όλο...

        (Εκτός και αν καταργήθηκε αυτή η αηδία, δεν ξέρω)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mitsos_ath last edited by

          Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

          Ξεκαθαρίστηκαν αρκετα πράγματα. Απαιτείται σίγουρα φοροτεχνικός για να βάλει ταβάνι στην τιμή αγοράς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mikegr last edited by

            http://reviews.in.gr/finance/forologia/article/?aid=1231070097

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              titsataki last edited by

              Αφασια. Φορολογουνται τα αυτοκινητα με τα κυβικα και οχι με την αξια τους. Λες και ολα τα διλιτρα κανουν τα ιδια λεφτα.
              και η παλαιωση παει καθε 5 χρονια. Λες και η αξια μενει η ιδια μεταξυ πρωτου και πεμπτου χρονου. Μιλαμε μην το παρακανουμε στην προσπαθεια για αντικειμενικα κριτηρια.

              Και μ'αρεσει που αποφασισαν οτι 1200 κυβικα ειναι αρκετα και οτιδηποτε πιο μεγαλο ειναι υπερβολη. (Να μαντεψω πως αποφασισανε; )
              Και απο που το σκεφτηκανε 300 ευρω το καθε 100 κυβικα παραπανω (να μαντεψω; )

              Οταν η ιδια εφορια κανει το ελαχιστο για δημιουργησει αντικειμενικους φορολογικους συντελεστες τοτε δεν μπορουμε να περιμενουμε οι πολιτες να ειναι πρωτοι και καλυτεροι στις υποχρεωσεις τους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mikegr last edited by

                γιατι πότε η αξια των αυτοκινητων στην ελλαδα δεν προσδιοριζονταν με βαση τα κυβικα?Τι περιμενες?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  titsataki last edited by

                  Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                  http://reviews.in.gr/finance/forologia/article/?aid=1231070097

                  Καλα δεν νομιζω να το καταλαβαινω αυτο.

                  Τι σημαινει ετησια αντικειμενικη δαπανη;

                  Οριστε ενα παραδειγμα:

                  Εχω εισοδημα 10.000 ευρω το χρονο.

                  Παιρνω ενα αυτοκινητο 1200 κυβικα. Αξια δαπανης 3.000 ευρω.
                  Η
                  παιρνω ενα αυτοκινητο 2000 κυβικα. Αξια δαπανης 3.000 +(8 χ 300) = 5.400 ευρω δαπανη.

                  Τωρα τι; Το προσθετουν στο εισοδημα; Τα βγαζουν απο το εισοδημα; τι γινεται;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Φορολογείσαι βάσει αυτού, είτε δηλώνεις ότι βγάζεις τόσα, είτε όχι. Αν πχ φτάνεις με τα διάφορα τεκμήρια (σπίτια, αυτοκίνητα, προσωπικό, σκάφη, πισίνες κλπ) τα 30.000 Ευρώ και εσύ δηλώσεις 20.000 εισόδημα, θα φορολογηθείς σαν να είχες δηλώσει 30.000.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      titsataki last edited by

                      Ενδιαφερον. Δηλαδη δεν πληρωνει κανεις φορο περιουσιας για το αυτοκινητο καθε χρονο;

                      Τι εννοω ειναι αυτο 'να σας δωσω ενα παραδειγμα εν ΗΠΑ'

                      Καθε χρονο πληρωνουμε φορο εισοδηματος για το σπιτι βαση της αντικειμενικης αξιας. Εστω 100.000 ευρω
                      Φορος εξαρταται απο την περιοχη που μενεις. Σε εμας ειναι 4% της αντικειμενικης αξιας. Οποτε ετησιος φορος 4.000 ευρω

                      Εχω ενα αυτοκινητο που ειναι ενος ετους παλιο. Αξια 17.000 ευρω.
                      Πληρωνω φορο 4% οποτε 4χ170= 680 ευρω.

                      Οποτε καθε χρονο αν εχω το σπιτι και το αυτοκινητο πληρωνω 4.680 ευρω.

                      Τα λεφτα πληρωνονται στην τοπικη πολη. (Αλλα αυτο εξαρταται μπορει να πληρονεται και στην πολιτειακη αρχη)

                      Καθε 2-3 χρονια επαναθεωρουν την αξια τους σπιτιου και μπορει να ανεβει οποτε ο φορος ανεβαινει.
                      Καθε χρονο εχουμε παλαιωση το αυτοκινητο αποτε η αξια ειναι πιο λιγη και ο φορος ειναι λιγωτερος.
                      Ο φορος για το αυτοκινητο αν ειναι κατω απο 80 ευρω τοτε πληρωνω τα 80 ευρω καθε χρονο ως ελαχιστο.
                      Ετσι μας τα παιρνουν εδω.

                      Αν στην Ελλαδα δεν πληρωνετε φορο εισοδηματος ( εν ΗΠΑ: property tax) καθε χρονο να ενας τροπος που ειναι και πιο δικαιος και ειναι καθε χρονο.

                      Νικος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                        Ενδιαφερον. Δηλαδη δεν πληρωνει κανεις φορο περιουσιας για το αυτοκινητο καθε χρονο;

                        Νικος

                        Εχουμε τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία κυμαίνονται βάσει κυβισμού από 0 έως 1200 ευρώ τον χρόνο.

                        και για τα ακινητα το ΕΤΑΚ (ΕΝΙΑΙΟ ΤΕΛΟΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 9
                          993cc last edited by

                          Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                          Ενδιαφερον. Δηλαδη δεν πληρωνει κανεις φορο περιουσιας για το αυτοκινητο καθε χρονο;

                          Νικος

                          Εχουμε τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία κυμαίνονται βάσει κυβισμού από 0 έως 1200 ευρώ τον χρόνο.

                          Νομίζω σε κάποιες περιπτώσεις φτάνουν και τα 1500 ευρώ (εκτός αν έχει λάθος το AutoBild)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                            Ενδιαφερον. Δηλαδη δεν πληρωνει κανεις φορο περιουσιας για το αυτοκινητο καθε χρονο;
                            Τι εννοω ειναι αυτο 'να σας δωσω ενα παραδειγμα εν ΗΠΑ'
                            Καθε χρονο πληρωνουμε φορο εισοδηματος για το σπιτι βαση της αντικειμενικης αξιας. Εστω 100.000 ευρω
                            Φορος εξαρταται απο την περιοχη που μενεις. Σε εμας ειναι 4% της αντικειμενικης αξιας. Οποτε ετησιος φορος 4.000 ευρω
                            Εχω ενα αυτοκινητο που ειναι ενος ετους παλιο. Αξια 17.000 ευρω.
                            Πληρωνω φορο 4% οποτε 4χ170= 680 ευρω.
                            Καθε 2-3 χρονια επαναθεωρουν την αξια τους σπιτιου και μπορει να ανεβει οποτε ο φορος ανεβαινει.
                            Καθε χρονο εχουμε παλαιωση το αυτοκινητο αποτε η αξια ειναι πιο λιγη και ο φορος ειναι λιγωτερος.
                            Αν στην Ελλαδα δεν πληρωνετε φορο εισοδηματος ( εν ΗΠΑ: property tax) καθε χρονο να ενας τροπος που ειναι και πιο δικαιος και ειναι καθε χρονο.

                            Γενικά κάποιος στην Ελλάδα το σπίτι είτε το κληρονόμησε είτε το αγόρασε πουλώντας άλλο περιουσιακό στοιχείο που κληρονόμησε είτε το παίρνει με δάνειο για 20-40 χρόνια. Και αυτό γιατί η αξία του ακινήτου είναι δυσανάλογα μεγάλη των εσόδων των περισσοτέρων. Οπότε η ιδέα δεν είναι κακή αλλά τα ακίνητα βγαίνουν πολύ ακριβά και οι μισθοί πολύ μικροί.... Οπότε με το 4% προκύπτει ένα εντυπωσιακό ποσό που δύσκολα το πληρώνεις κάθε χρόνο. Και επειδή είναι ακριβά τα ακίνητα αυτό το ποσοστό δεν βγαίνει αν έχεις ακίνητο που νοικιάζεις... (μόλις κατάργησες την ενοικίαση που για πολλούς είναι βασικό εισόδημα και εξασφάλιση) Και οι αντικειμενικές θα ανέβουν σημαντικά οπότε είναι σαν το 4 να το κάνεις 5-5,5%....
                            Έτσι λοιπόν αν και τα ποσοστά ετήσιου φόρου για τα ακίνητα που μόλις μπήκαν είναι πολύ χαμηλότερα από τόσο (πχ 1% για πάνω από 800.000) πάλι δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα. Πολλοί λένε ότι θα αναγκαστούν να πουλήσουν την περιουσία τους σε τιμές όσο όσο στους λίγους που έχουν και που έτσι θα γίνουν ακόμα πιο πλούσιοι πολύ εύκολα...
                            Για τα αυτοκίνητα είπαμε και πιο πριν ναι, βεβαίως, αρκεί να αντικαταστήσουν το 80-100+% φόρο που πληρώνουμε με την αγορά του αυτοκινήτου....!
                            Φυσικά και πληρώνουμε και φόρο εισοδήματος (οι μισθωτοί μάλιστα τον προπληρώνουν) και φυσικά και έχουμε και ΦΠΑ 23% στα πάντα και διάφορα άλλα.... Και φυσικά τα είδη καθημερινής χρήσης είναι σαφώς ακριβότερα παρόλο που οι μισθοί μας είναι μικρότεροι...
                            Ευχαριστήθηκες τώρα;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Για τα αυτοκίνητα θα δώσω ένα απλό παράδειγμα τιμής αγοράς. Στις ΗΠΑ ένα 370Ζ κοστίζει κοντά 30.000 Δολάρια, στην Ελλάδα κοντά 70.000 Ευρώ (80.000 Δολάρια). Σχεδόν 30.000 Ευρώ είναι φόρος που πάει στο Ελληνικό Κράτος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mikegr last edited by

                                αστο φιλε...ειμαστε πολυ μπροστα στην Ελλαδα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mikegr last edited by

                                  Τα τεκμηρια για τουσ συνταξιουχους ειναι μειωμενα κατα 30%?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    professeur last edited by

                                    Μια βοήθεια παρακαλώ από τους γκουρού των τεκμηρίων.

                                    Από εδώ : http://www.taxheaven.gr/pages/articles/ ... oad1/10991

                                    αντιγράφω δύο παραδείγματα :

                                    ==============================================
                                    *Παραδείγματα

                                    **1.**Επιβατικό αυτοκίνητο με εργοστασιακή τιμολογιακή αξία 63.000 ευρώ και ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 01/8/2007. Οι φορολογήσιμοι ίπποι του είναι 28. Ο φορολογούμενος αγόρασε το παραπάνω αυτοκίνητο στις 5.1.2008. Τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει είναι 18.050.
                                    Υπολογισμός συντελεστή απομείωσης :
                                    Μήνες κυκλοφορίας : 17
                                    Συντ. απομείωσης λόγω παλαιότητας : 12 μήνες Χ 1,30 + 5 μήνες Χ 0,70 = 19,10
                                    Μείωση λόγω χιλιομέτρων: ( 18.050 Χ 5 %) / 1500 = 0,60
                                    Συνολικός συντελεστής απομείωσης : 19,70

                                    Μείωση φορολογητέας αξίας : 63.000,00 Χ 19,70% = 12.411,00 ευρώ
                                    Φορολογητέα αξία για την εφαρμογή ή οχι του τεκμηρίου διαβίωσης :
                                    63.000,00 - 12.411,00 = 50.589,00 ευρω
                                    Αρα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εφαρμόζεται το τεκμήριο διαβίωσης.

                                    **2.**Επιβατικό αυτοκίνητο με εργοστασιακή τιμολογιακή αξία 70.000 ευρώ και ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 01/6/2006. Οι φορολογήσιμοι ίπποι του είναι 35. Ο φορολογούμενος αγόρασε το παραπάνω αυτοκίνητο στις 5.1.2008. Τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει είναι 40.050.
                                    Υπολογισμός συντελεστή απομείωσης :
                                    Μήνες κυκλοφορίας : 31
                                    Συντ. απομείωσης λόγω παλαιότητας : 12 μήνες Χ 1,30 + 12 μήνες Χ 0,70 + 7 μήνες Χ 0,50 = 27,50
                                    Μείωση λόγω χιλιομέτρων: ( 40.050 Χ 5 %) / 1500 = 1,34
                                    Συνολικός συντελεστής απομείωσης : 28,84

                                    Μείωση φορολογητέας αξίας : 70.000,00 Χ 28,84% = 20.188,00 ευρώ
                                    Φορολογητέα αξία για την εφαρμογή ή οχι του τεκμηρίου διαβίωσης :
                                    70.000,00 - 20.188,00 = 49.812,00 ευρώ
                                    Αρα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν εφαρμόζεται το τεκμήριο διαβίωσης.
                                    Τέλος θα παραθέσουμε έναν αναλυτικό πίνακα με τη μείωση της φορολογητέας αξίας των αυτοκινήτων για κάθε μήνα παλαιότητας.*

                                    Ας βάλουμε στην εξίσωση τα εξής στοιχεία:

                                    • δηλωθέν ετήσιο εισόδημα = 20.000€
                                    • κυβικά αυτοκινήτου = 5.000
                                    • τιμή αγοράς μεταχειρισμένου = 40.000€

                                    Στο δεύτερο παράδειγμα ΔΕΝ έχουμε τεκμήριο διαβίωσης, δλδ όσα δηλώσεις (20.000 στο παράδειγμα μας) για αυτά φορολογείσαι. Φυσικά πρέπει να δικαιολογήσεις που βρήκες τα 40.000€ για το μεταχειρισμένο. Υποθέτουμε ότι κάνεις ανάλωση κεφαλαίου των 3 τελευταίων ετών και είσαι οκ στο 'που τα βρήκες'. Άρα, λογικά μπορείς να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο 2-3 ετών και ας είναι πολλά κυβικά αρκεί με την απομείωση του τεκμηρίου να πέφτει η cif αξία κάτω από τα 50.000€

                                    Σκέψεις, ερωτήσεις με βάση τη τελευταία παράγραφο από το λινκ που μου είναι δυσνόητη :

                                    =========================================================
                                    *4. Το δεύτερο εδάφιο της περίπτωσης ζ' της παρα­γράφου 2 του άρθρου 19 του Κ.Φ.Ε. αντικαθίσταται και προστίθεται νέο τρίτο εδάφιο ως εξής:

                                    «Για τον προσδιορισμό του κεφαλαίου κάθε έτους από τα πραγματικά εισοδήματα που έχουν φορολογηθεί ή νόμιμα απαλλαγεί από το φόρο, τα οποία προκύπτουν από συμψηφισμό των θετικών και αρνητικών στοιχείων αυτών, από τα χρηματικά ποσά, τα οριζόμενα στις πε­ριπτώσεις β γ δ ε ' και στ ' και από οποιοδήποτε άλλο ποσό το οποίο αποδεδειγμένα έχει εισπραχθεί, εκπίπτουν οι δαπάνες που προσδιορίζονται στα άρ­θρα 16 και 17, εφόσον εμπίπτουν στις διατάξεις περί εφαρμογής του τεκμηρίου. Το προηγούμενο εδάφιο εφαρμόζεται για εισοδήματα που αποκτώνται και δαπάνες που πραγματοποιούνται από το οικονομικό έτος 2009 και επόμενα».

                                    Αυτό που θα πρέπει να προσέξει ο φορολογούμενος αλλά και ο φοροτεχνικός - λογιστής είναι το εξής: Αν χρειαστεί να κάνει επίκληση κεφαλαίου προηγουμένων ετών προκειμένου να καλύψει μια δαπάνη των άρθρων 16 και 17 του ν. 2238/1994, τότε για εισοδήματα και δαπάνες που πραγματοποιούνται από 1/1/2008 και μετά, δεν θα αφαιρεί τις δαπάνες εκείνες των παραπάνω άρθρων για τις οποίες δεν έχει εφαρμογή το τεκμήριο.*

                                    • Αν στο μέλλον θελήσεις να κάνεις ανάλωση κεφαλαίου για κάποια άλλη αγορά τότε κάνουν την εμφάνιση τους τα 5.000 κυβικά και θεωρείσαι από την εφορία ότι 'έβγαζες' 127.000 ευρώ το χρόνο κάτι το οποίο στην ουσία απαγορεύει την ανάλωση κεφαλαίου για άλλη μεγάλη αγορά?? Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω.
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mikegr last edited by

                                      ολα αυτα αφορουν το παλαιο καθεστως. Τα νεα τεκμηρια ισχυουν ως εξης:

                                      http://www.taxheaven.gr/pages/articles/load/1/load1/12060

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        professeur last edited by

                                        Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                                        ολα αυτα αφορουν το παλαιο καθεστως. Τα νεα τεκμηρια ισχυουν ως εξης:

                                        http://www.taxheaven.gr/pages/articles/load/1/load1/12060

                                        Δλδ το καθεστώς με το αν έχει cif αξία πάνω ή κάτω από 50.000 € και επόμενως έχει ή δεν έχει τεκμήριο δεν ισχύει πλέον? Υπάρχει μόνο τεκμήριο κατοχής? Με την ανάλωση κεφαλαίου προηγούμενων ετών (η τελευταία παράγραφος μου στο προηγόυμενο μου ποστ) άλλαξε επίσης κάτι? Ευχαριστώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mikegr last edited by

                                          υπαρχει τεκμηριο ετησιο για ολα τα αυτοκινητα απο 3.000 ως 20.000+ ευρω αναλογα το αυτοκινητο που μειωνεται αναλογα με την παλαιοτητα
                                          ενδιαφερον παρουσιαζει το κομματι που λεει οτι δυναται κανεις με αιτηση και αναλογα αποδεικτικα να προσβαλλει τα τεκμηρια.
                                          πχ καποιος της γενιας των 590 ευρω ο οποιος διαμενει με τουσ γονεις του αν το αποδειξει, μπορει να αποφυγει πιθανη υπερφορολογηση

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Των αυτοκινήτων ή γενικά;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 32 / 59
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr